Tetteretteee - hier tetteren we lekker verder
donderdag 3 juni 2010 om 23:25
Hier is alweer deel 7 van de plek waar we niet alleen lekker tetteren over onze dieren maar ook kletsen over alle andere zaken die ons bezig houden: offtopic kennen we hier niet!
Een voorproefje van onze mooierds
Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's
Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
Een voorproefje van onze mooierds
Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's
Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
dinsdag 8 juni 2010 om 22:07
Hoe maak je dat drankje eigenlijk Anneke?
Ik zag vandaag dat meisje dat hier in de tuin was komen spelen met haar moeder. Karel de kat is van hen en zij heeft er ook last van dat mijn zwarte in haar tuin loopt en dat ze dan moet kijken of het nou haar kat wel/niet is.
Ze zei ook nog dat ze wel een andere héle brutale kat in de tuin had. Een dunne witte met vlekjes. Die kwam binnen brokjes opeten en was helemaal vriendjes met haar kat. Ze was ook nog geschoren aan de zijkant...
Oh die ja
Ik zag vandaag dat meisje dat hier in de tuin was komen spelen met haar moeder. Karel de kat is van hen en zij heeft er ook last van dat mijn zwarte in haar tuin loopt en dat ze dan moet kijken of het nou haar kat wel/niet is.
Ze zei ook nog dat ze wel een andere héle brutale kat in de tuin had. Een dunne witte met vlekjes. Die kwam binnen brokjes opeten en was helemaal vriendjes met haar kat. Ze was ook nog geschoren aan de zijkant...
Oh die ja
dinsdag 8 juni 2010 om 22:09
dinsdag 8 juni 2010 om 22:13
Nou ze stond zaterdag in de krant en er is geen enkele reactie voor haar geweest. Nou geef ik eerlijk toe dat ik haar op de eerste foto ook niet zo vond, maar het is zo'n ontzettende schat!
Ik vind het stiekem helemaal niet erg
En zo'n grillpan is toch koekepan achtig met ribbels? Dat haalde ik niet uit die beschrijving...
Ik vind het stiekem helemaal niet erg
En zo'n grillpan is toch koekepan achtig met ribbels? Dat haalde ik niet uit die beschrijving...
dinsdag 8 juni 2010 om 22:16
quote:mylenevalerie schreef op 08 juni 2010 @ 22:14:
Jaaaaaaaaa Zweedse balletjes.Maar heb je die dingen serieus wel eens gegeten? Hoe kan je dat nou lekker vinden zo'n bord met patat kledder saus en diepvriesballen? Ik vind het heerlijk hoor daar niet van maar ik sta bijna nooit uuuren in de keuken
Jaaaaaaaaa Zweedse balletjes.Maar heb je die dingen serieus wel eens gegeten? Hoe kan je dat nou lekker vinden zo'n bord met patat kledder saus en diepvriesballen? Ik vind het heerlijk hoor daar niet van maar ik sta bijna nooit uuuren in de keuken
dinsdag 8 juni 2010 om 22:18
quote:Kletsmajoor schreef op 08 juni 2010 @ 22:16:
[...]
Maar heb je die dingen serieus wel eens gegeten? Hoe kan je dat nou lekker vinden zo'n bord met patat kledder saus en diepvriesballen? Ik vind het heerlijk hoor daar niet van maar ik sta bijna nooit uuuren in de keuken Ik heb ze nog nooit gegeten . Maar iedereen zegt dat ze zo lekker zijn.
[...]
Maar heb je die dingen serieus wel eens gegeten? Hoe kan je dat nou lekker vinden zo'n bord met patat kledder saus en diepvriesballen? Ik vind het heerlijk hoor daar niet van maar ik sta bijna nooit uuuren in de keuken Ik heb ze nog nooit gegeten . Maar iedereen zegt dat ze zo lekker zijn.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
dinsdag 8 juni 2010 om 22:21
quote:mylenevalerie schreef op 08 juni 2010 @ 22:16:
Ja klopt Klets, dat is zo'n grillpan, met die opstaande ribbels.
mis je Blanche nog?Nee Blanche zit daar goed. Mocht ze daar ooit weg moeten dan mag ze zo weer hier komen logeren maar ze had eigenlijk te vaak rare fratsen. Ze kon echt ontzettend lief zijn maar achteraf denk ik dat het goed is dat ze naar een vrouw zonder kinderen is gegaan. De krabbels van het schrikincident zijn nu nog steeds aan het genezen bij mij. Maar haar aaien om haar wakker te maken omdat we weer thuis waren/eten klaarstond was zo schattig
Ja klopt Klets, dat is zo'n grillpan, met die opstaande ribbels.
mis je Blanche nog?Nee Blanche zit daar goed. Mocht ze daar ooit weg moeten dan mag ze zo weer hier komen logeren maar ze had eigenlijk te vaak rare fratsen. Ze kon echt ontzettend lief zijn maar achteraf denk ik dat het goed is dat ze naar een vrouw zonder kinderen is gegaan. De krabbels van het schrikincident zijn nu nog steeds aan het genezen bij mij. Maar haar aaien om haar wakker te maken omdat we weer thuis waren/eten klaarstond was zo schattig
dinsdag 8 juni 2010 om 22:23
dinsdag 8 juni 2010 om 22:25
quote:Pilous schreef op 08 juni 2010 @ 22:15:
Wat is er dan met het kattenverhaal? Heb je een aangelopenkat?
aangelopenkat
www.mirtosanimalproject.eu
Daar helpt Klets aan mee
Wat is er dan met het kattenverhaal? Heb je een aangelopenkat?
aangelopenkat
www.mirtosanimalproject.eu
Daar helpt Klets aan mee
dinsdag 8 juni 2010 om 22:31
quote:mylenevalerie schreef op 08 juni 2010 @ 22:23:
[...]
Ja ik zit me er al 3 jaar op te verheugen. Dus in mijn gedachte moeten het wel super ballen zijn.Agos, nou dat gaat zwaar tegenvallen. Het is heerlijk in een Ikea want daar kom je toch niet voor het eten maar het ligt gewoon in van die bakken hoor:
[...]
Ja ik zit me er al 3 jaar op te verheugen. Dus in mijn gedachte moeten het wel super ballen zijn.Agos, nou dat gaat zwaar tegenvallen. Het is heerlijk in een Ikea want daar kom je toch niet voor het eten maar het ligt gewoon in van die bakken hoor: