Tetteretteee - hier tetteren we lekker verder

03-06-2010 23:25 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier is alweer deel 7 van de plek waar we niet alleen lekker tetteren over onze dieren maar ook kletsen over alle andere zaken die ons bezig houden: offtopic kennen we hier niet!

Een voorproefje van onze mooierds

Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's

Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
Getverdemme die "nuts" mag je wel houden Anneke...

deze vinnik wel lekker

MV en Klets, jullie hebben toch een Ikeadate in de planning? Kan Myleen mooi laten zien wat een grillpan is (en m kopen) en kunnen jullie samen aan de zweedse ballen
Hoe maak je dat drankje eigenlijk Anneke?

Ik zag vandaag dat meisje dat hier in de tuin was komen spelen met haar moeder. Karel de kat is van hen en zij heeft er ook last van dat mijn zwarte in haar tuin loopt en dat ze dan moet kijken of het nou haar kat wel/niet is.

Ze zei ook nog dat ze wel een andere héle brutale kat in de tuin had. Een dunne witte met vlekjes. Die kwam binnen brokjes opeten en was helemaal vriendjes met haar kat. Ze was ook nog geschoren aan de zijkant...

Oh die ja

Bieb, ik graai mee uit jouw bakje nootjes .

En dat grijze haren uittrek verhaal, ik ga straks in de spiegel kijken of dat bij mij ook zo is .

Oh en ik verf trouwens niet, doe altijd zo'n uitwasbare spoeling met het idee dat het beter is voor mijn haar...
Haha...eens een straatschoffie altijd een straatschoffie hé

Heb je gezegd dat ze bij jou tijdelijk logeert?
quote:Talkinghead schreef op 08 juni 2010 @ 22:09:

Oh en ik verf trouwens niet, doe altijd zo'n uitwasbare spoeling met het idee dat het beter is voor mijn haar...Ik verf al 20 jaar met gewone verf,niks aan het handje
Klets
Nou ze stond zaterdag in de krant en er is geen enkele reactie voor haar geweest. Nou geef ik eerlijk toe dat ik haar op de eerste foto ook niet zo vond, maar het is zo'n ontzettende schat!

Ik vind het stiekem helemaal niet erg

En zo'n grillpan is toch koekepan achtig met ribbels? Dat haalde ik niet uit die beschrijving...
Jaaaaaaaaa Zweedse balletjes.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Wat is er dan met het kattenverhaal? Heb je een aangelopenkat?
Nee, ik weet niet wat daar beschreven werd maar ik kan er geen soort pan bij bedenken.
quote:mylenevalerie schreef op 08 juni 2010 @ 22:14:

Jaaaaaaaaa Zweedse balletjes.Maar heb je die dingen serieus wel eens gegeten? Hoe kan je dat nou lekker vinden zo'n bord met patat kledder saus en diepvriesballen? Ik vind het heerlijk hoor daar niet van maar ik sta bijna nooit uuuren in de keuken
Ja klopt Klets, dat is zo'n grillpan, met die opstaande ribbels.

mis je Blanche nog?
quote:Kletsmajoor schreef op 08 juni 2010 @ 22:16:

[...]

Maar heb je die dingen serieus wel eens gegeten? Hoe kan je dat nou lekker vinden zo'n bord met patat kledder saus en diepvriesballen? Ik vind het heerlijk hoor daar niet van maar ik sta bijna nooit uuuren in de keuken Ik heb ze nog nooit gegeten . Maar iedereen zegt dat ze zo lekker zijn.
Dan kan het alleen maar tegen vallen
quote:mylenevalerie schreef op 08 juni 2010 @ 22:16:

Ja klopt Klets, dat is zo'n grillpan, met die opstaande ribbels.

mis je Blanche nog?Nee Blanche zit daar goed. Mocht ze daar ooit weg moeten dan mag ze zo weer hier komen logeren maar ze had eigenlijk te vaak rare fratsen. Ze kon echt ontzettend lief zijn maar achteraf denk ik dat het goed is dat ze naar een vrouw zonder kinderen is gegaan. De krabbels van het schrikincident zijn nu nog steeds aan het genezen bij mij. Maar haar aaien om haar wakker te maken omdat we weer thuis waren/eten klaarstond was zo schattig
quote:Pilous schreef op 08 juni 2010 @ 22:19:

Dan kan het alleen maar tegen vallen Ja ik zit me er al 3 jaar op te verheugen. Dus in mijn gedachte moeten het wel super ballen zijn.
quote:Pilous schreef op 08 juni 2010 @ 22:15:

Wat is er dan met het kattenverhaal? Heb je een aangelopenkat?Heb je het over mijn brutaaltje? Dat is een Mirtos poes Ik ben dus alleen maar gastgezin.
Oh zo! Ja tuurlijk... ben niet zo helder, sorry Klets
quote:Pilous schreef op 08 juni 2010 @ 22:15:

Wat is er dan met het kattenverhaal? Heb je een aangelopenkat?

aangelopenkat

www.mirtosanimalproject.eu

Daar helpt Klets aan mee
ooh
Geeft niks hoor Plousje

Stukje kaas erbij Biebs:

Lekker maar moet zo eerst mn haarverf uitspoelen
Ja, ik zag het staan Bieb. Aangelopen kat, daarom ratelt die nu...

Ik bedoelde aanloopkat maar was te lui om te wijzigen
quote:mylenevalerie schreef op 08 juni 2010 @ 22:23:

[...]

Ja ik zit me er al 3 jaar op te verheugen. Dus in mijn gedachte moeten het wel super ballen zijn.Agos, nou dat gaat zwaar tegenvallen. Het is heerlijk in een Ikea want daar kom je toch niet voor het eten maar het ligt gewoon in van die bakken hoor:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven