genitale wratten

08-06-2010 22:20 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Help!!!!,

Mijn partner heeft vandaag gehoord dat hij genitale wratten heeft, vermoeden was er al maar nu vastgesteld door de dermataloog...,

Ik hou nog steeds van hem, maar dit is wel een issue in onze relatie!!!!, sex is slecht i.v.m condooms...., wat moet ik nu.... ik twijfel.... blijf ik bij hem??? of zoek ik een "gezonde " man???

Wie heeft hier ook ervaring mee???
kan hij dat niet behandelen dan?

misschien ff jezelf eerst testen, daar zou mijn paniek in bestaan ipv dat ik sex met condoom moet doen..

bij nader inzien, had je je beter niet eerst moeten testen voordat je zonder condoom ging sexen???
Dumpen , plenty of fish
Condooms beschermen niet afdoende tegen genitale wratten. Ik zou me eerst maar eens heel goed laten voorlichten voordat je weer seks met hem hebt.
quote:pasta27 schreef op 08 juni 2010 @ 22:20:

Ik hou nog steeds van hem, maar dit is wel een issue in onze relatie!!!!, sex is slecht i.v.m condooms...., wat moet ik nu.... ik twijfel.... blijf ik bij hem??? of zoek ik een "gezonde " man???

Je houdt nog steeds van hem. Vreemd dat dat niet over is gegaan na de diagnose...

Je twijftelt nu of je een gezonde man moet zoeken, zijn zijn gw onbehandelbaar en belemmeren hem in zijn verdere normale leven?

Ik zou een gezonde man zoeken want als dit een probleem is wat jullie niet binnen jullie relatie kunnen oplossen, ben ik benieuwd wat er gebeurd als jullie echt eens een tegenslag te verwerken krijgen.
Als jij het hebben van onbeschermde sex belangrijker vindt dan je "partner", dan denk ik zeker dat je er met hem mee moet stoppen. Zo belangrijk is hij kennelijk niet voor je.

En voor je een nieuw vriendje zoekt zul je idd jezelf ook moeten testen, de kans is groot dat jij het ook hebt.
Kijk even op Gezondheid, daar is al een langlopend topic over genitale wratten en staan heel veel nuttige dingen in.

Testen voor HPV worden nauwelijks gedaan. Bovendien kan je HPV ook krijgen van sex met condoom. Overigens hoeft het helemaal niet zo te zijn dat jij ook wratjes krijgt... het lichaam ruimt het virus vaak vanzelf op
80% van de bevolking draagt dat virus met zich mee en condooms beschermen niet. Maar als je hierom al een relatie uit wilt maken.......
Hmm, als je nu al twijfelt of je bij hem blijft zou ik maar snel een ander zoeken ja. Dat betekent kennelijk dat jij niet helemaal voor je relatie gaat en dat je geen tegenslagen kan verwerken met hem.. Dan kan hij beter iemand zoeken die hem wel wil steunen..
1. Dit lijkt me wel een erg klein probleem om een relatie door te verbreken, als tenminste alles verder goed is?

2. Heel veel mensen dragen het HPV virus, maar sommigen krijgen, op sommige momenten, wratten

3. De wratten kunnen behandelbaar zijn, dan is het een kwestie van hulp zoeken en geduld hebben

Laat je niet op de kast jagen door enge verhalen, zoek naar de positieve uitweg! sterkte
Ik zou een gezonde partner zoeken als ik hem was!
Is dit een issue in jullie relatie omdat je een tijdje op moet passen met sex??? En nu vraag je je af of je hem in moet ruilen voor een 'gezond' exemplaar? Is dit serieus? Ware liefde, dat zie ik meteen.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Ik zou me meer afvragen wanneer en bij wie hij die dingen heeft opgelopen dan of ik condooms moet gebruiken.
quote:MaMarije schreef op 09 juni 2010 @ 00:26:

Ik zou een gezonde partner zoeken als ik hem was!
O o, stel je voor dat deze man of straks een nieuwe een iets ergere ziekte krijgt. Dump je hem dan ook? Een relatie heb je toch in goede en slechte tijden?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
waarschijnlijk heb jij het virus ook allang..niet zo panieken en eerst even bijlezen.

Op de gezondheid pijler staat een heel topic.
quote:misspoez schreef op 09 juni 2010 @ 08:03:

Ik zou me meer afvragen wanneer en bij wie hij die dingen heeft opgelopen dan of ik condooms moet gebruiken.Het kan maanden tot zelfs wel een jaar duren voor de wratten zichtbaar worden nadat iemand is besmet met HPV.. Misschien heeft ie de wratten ook wel van ts gekregen.. Als zij het virus bij haar draagt kon ze hem besmetten, zonder dat ze zelf wratten heeft gehad.
anoniem_37904 wijzigde dit bericht op 10-11-2010 20:44
Reden: spam
% gewijzigd
Condooms beschermen niet tegen deze SOA.
Incubatietijd kan wel twee jaar duren.

Zou zo maar kunnen zijn dat je ook besmet bent maar dat er nog niets te zien is.

Kan ook zomaar zijn dat jij nooit genitale wratjes krijg. Ligt eraan of je lichaam "bevattelijk" is voor het virus.

Lastig hoor.
En van WIE heeft hij die wratten gekregen?

Als ie buiten de deur geneukt zou hebben, knikkerde ik hem er meteen uit en zou mezelf meteen laten testen!

Mocht dit iets zijn wat al sluimerde en hij voor jou zou hebben opgelopen, dan vind ik nog dat je hem vaarwel moet zeggen, want hoe jij jouw relatie ziet... das geen liefde!

(anders zou je bij hem blijven tot eea is opgelost)
Sex en Liefde zijn 2 verschillende dingen volgens mij.
quote:Zamirah schreef op 09 november 2010 @ 11:38:

Sex en Liefde zijn 2 verschillende dingen volgens mij.TO heeft het in haar topic over onze relatie en mijn partner en niet over een SV...

Dus in dit geval gaat seks en liefde hand-in-hand....

Wil ik toch nog graag even weten hoe hij aan die enge wratjes komt... zou enorm van invloed zijn op mijn beslissing...
quote:Zamirah schreef op 09 november 2010 @ 11:38:

Sex en Liefde zijn 2 verschillende dingen volgens mij.'Ik hou nog steeds van hem' schrijft TO.
quote:Kier_V schreef op 09 november 2010 @ 12:02:

Wil ik toch nog graag even weten hoe hij aan die enge wratjes komt... zou enorm van invloed zijn op mijn beslissing...

Valt onder SOA's. Toch kan je dit ook oplopen van b.v. een (reeds gebruikte) handdoek. Hoewel die kans klein is natuurlijk, technisch is dat mogelijk.

De wratjes komen voor op en rond de geslachtsdelen en soms ook in de bilnaad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven