Superlekker maar niet meer te koop

13-03-2008 09:14 1706 berichten
De titel zegt het al....wat vond je "vroeger" superlekker en is nu nergens meer te krijgen??

Ik at vroeger ladingen kaasijsjes....waren roomijsjes op een stokje, in de vorm van een kaasblokje met een muis op de verpakking. Echt zo lekker, en dus nergens meer te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
waar ik graag weer eens op zou willen kauwen is Benbits kauwgom en dan het turquiose pakje.... was zooo leekker!

en dan qua ijsjes.. een soort piraatjes/clowntjes. roomijs met een chocolade hoedje en een kauwgomballen-neus.

of een spoetnik (?) roomijs in een plastic bekertje in de vorm van een spaceshuttle. misschoen heette die eigenlijk wel spaceshuttle...

en dan het ijsje : apollo... mmmm soort raket maar dan in rood/wit, met een chocolaagje op het puntje...
van die jelly-achtige snoepjes, die kwamen uit een plastic vormpje en die plakten wij altijd eerst op onze handen.

kent iemand die nog?
quote:Immaculata schreef op 09 mei 2010 @ 21:57:

[...]

Bestaat niet meer, weet ik toevallig via werk. Nestlé is gestopt met al hun ijs vanaf vorige zomer. De Fruitjoys en smarties-ijs (die met de smarties in het stokje) waren ook van hen en bestaan dus ook niet meer.Oh, dat is jammer. Bedankt voor je antwoord!
quote:mv3 schreef op 10 mei 2010 @ 22:36:

waar ik graag weer eens op zou willen kauwen is Benbits kauwgom en dan het turquiose pakje.... was zooo leekker!

en dan qua ijsjes.. een soort piraatjes/clowntjes. roomijs met een chocolade hoedje en een kauwgomballen-neus.

of een spoetnik (?) roomijs in een plastic bekertje in de vorm van een spaceshuttle. misschoen heette die eigenlijk wel spaceshuttle...

en dan het ijsje : apollo... mmmm soort raket maar dan in rood/wit, met een chocolaagje op het puntje...

mm, die hebben mijn kinderen onlangs gegeten, even denken waar ook al weer.

Ik denk in DH, bij een klein snackbarretje aan het eind van lijn 12 ( tram ) bij het strand. Dus als je die echt weer wil proeven moet je daar heen
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Poffertjesmix uit de 'schudfles'.. zoooo lekker, maar niet meer te krijgen.. ook lekker omdat t zo gruwelijk handig was, ik maakte ze echt wekelijks!

En de pizza Crossa (met die krokaaante boodem), vooral de picanto. Ook uit de handel gehaald..
quote:borodini schreef op 10 mei 2010 @ 22:55:

[...]

mm, die hebben mijn kinderen onlangs gegeten, even denken waar ook al weer.

Ik denk in DH, bij een klein snackbarretje aan het eind van lijn 12 ( tram ) bij het strand. Dus als je die echt weer wil proeven moet je daar heen Thanks, even kijken wanneer ik daar weer eens in de buurt ben...
De schudfles poffertjes van koopmans? die verkopen ze hier gewoon nog bij de AH :D
Op een gegeven moment had je van die gehaktschotels volgens mij van Maggi. Die van Courgette Stroganoff was echt heel erg lekker. Maar die is maar heel kort in de verkoop geweest. Toen hij uit de supermarkt was, kon ik hem nog een tijdje bij de Xenos kopen.
cream and chives ligt nu weer bij de C1000 van lays, van de week nog gehad.
Ah..zat van de week nog te mijmeren over de yoghurt van mona in de smaakt mandarijn frambozen... je komt om in de yoghurtjes maar dat ze deze nu bij uitstek uit het assortiment hebben genomen is echt super jammer.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
quote:dangeensuus schreef op 11 mei 2010 @ 20:26:

cream and chives ligt nu weer bij de C1000 van lays, van de week nog gehad.Echt?!? Oh, dan ga ik er snel eens naartoe!!
Dip dap, zo'n zakje met een lolly erin en dan bruispoeder waar je die lollie in dipte. Je had diezelfde bruispoeder ook met een dropstaafje, maar die heette volgens mij anders. Die poeder was heeerlijk zurig!

En van chips, mexican of mexicano, een oranje zak van crispy geloof ik, zo'n kruidige smaak was het...
weet niet meer wie het zei

maar de bounty ijsjes heb ik vandaag in een doos gezien met alleen de bounty ijsjes bij ah xl

en zag bij de aldi een soort winner taco van vroeger

maar dan ander merk
Die pakjes bami soep die dr geen bouillon bij hadden maar een soort van kaassausje!
Poeder waar je yoghurt bij moest doen en dan krijg je van die heerlijke bavararois. Weet het niet zeker maar geloof dat het bourbon heette, je had het ook waar melk in moest maar dat vind ik niet lekker.
Jaaaaaaaaaaaaaaa Bourbon! Vanille!

Ik heb dr Oetker / Utker nog gebeld, ''helaas mevrouw, die is uit het asortiment. We hebben nu vanille kookpudding''.

Gadver kerel, weet je hoe vies dat is??
quote:Stoeltie schreef op 10 mei 2010 @ 22:59:

Poffertjesmix uit de 'schudfles'.. zoooo lekker, maar niet meer te krijgen.. ook lekker omdat t zo gruwelijk handig was, ik maakte ze echt wekelijks!

En de pizza Crossa (met die krokaaante boodem), vooral de picanto. Ook uit de handel gehaald..Ik heb ze laatst nog bij de Xenos gekocht
"ik ben het, Barbabelladingdong"
De ouderwetse invriesijsjes in zo'n zakje.

Boordevol kleur- en smaakstoffen maar o zo lekker.

Met name de cola variant.

Een paar keer flink zuigen en het bruine ijsje werd wit

De huidige versie is veel te verantwoord.
Jaaa de paarse croky chips is terug!!!
Misschien al genoemd hoor, maar jaaaren geleden (ok zo oud ben ik nou ook weer niet, maar denk toch zeker 15 jaar geleden) hadden ze van die milkshakes in spuitfles. Splash heette het volgens mij. Heerlijk vond ik dat, maar volgens mij naast mij weinig anderen want ze waren ook net zo rap de winkel weer uit!
quote:lotsu schreef op 09 juni 2010 @ 18:08:

Jaaa de paarse croky chips is terug!!!Nou, nee hoor. Er is inderaad een nieuwe Croky smaak "speciaal". En zoals de naam al doet vermoeden smaakt deze naar "speciaal" saus. Oftewel: curry, mayo en uitjes. Best lekker, maar niet de ouderwetse paarse zak (dat was iets van smokey bacon oid)
Philadelphia met mierikswortel en karvan cevitam grapefruit.

Oh, ik zie net dat die karvan cevitam nog wel te krijgen zou zijn. Nou niet in de supermarkten hier in de buurt.
quote:Jade28 schreef op 23 mei 2010 @ 00:54:

Dip dap, zo'n zakje met een lolly erin en dan bruispoeder waar je die lollie in dipte. Je had diezelfde bruispoeder ook met een dropstaafje, maar die heette volgens mij anders. Die poeder was heeerlijk zurig!

En van chips, mexican of mexicano, een oranje zak van crispy geloof ik, zo'n kruidige smaak was het...Bij de Jamin nog steeds te koop!
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
Pizza Quick saus, kon je op een boterham smeren en dan in de koekenpan!
Niets is zeker en zelfs dat niet
quote:Lummie schreef op 12 juni 2010 @ 21:42:

Pizza Quick saus, kon je op een boterham smeren en dan in de koekenpan!Volgens mij heb ik die vrijdag nog bij de AH zien staan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven