Twee liefdes..... deel 2

18-03-2009 21:36 1610 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat in het vorige topic (twee liefdes ..... nieuw topic) voor een aantal forummers de laatste reacties niet te lezen waren, maar een nieuwe.neergezet.
Ik neem voor het gemak maar even aan dat je Ikke bedoelt en niet mij, Maro?

Ikke, ik sms nooit met nr2....enne ja, we hebben dat samen besloten. Misschien kan jij dat niet begrijpen, maar die mannen zijn er ook nog hoor...en dat ik meer wil, nou, dat valt nog te bezien. Ik zal hem nooit in een dusdanige positie brengen dat ik hem dwing te kiezen...want onze vriendschap zal altijd voorop blijven staan en die zullen we houden!!
Het gaat je echt niet lukken mij kwaad te krijgen hoor..

dat zou ook slecht zijn, nr 2 lukt het wel steeds weer verdomde goed dat jij je 100% in leeft in zijn situatie en zijn afwegingen of in je eigen afwegingen
Ik ken de situatie van nr2 namelijk ook 100% en ook zijn afwegingen...

Ik twijfel meer aan mezelf dan aan hem...als ik al twijfel want dat is een eigenschap die me meestal vreemd is.
gezien jullie afwegingen denk ik dan "waar heb je het eigenlijk over dat je daar zo veel uren per dag mee bezig bent en het blijlbaar je leven zo beinvloed". Je hebt het toch prima voor elkaar. We stabiliseren, doen verder niets, zwijmelen een beetje links en rechts, geilen elkaar af en toe op en that is it.
Ik twijfel meer aan mezelf dan aan hem...

en nu ben je eerlijk, dat kan ik waarderen, nr 2 tja eyeopener of zoiets (kloootzak he)
(klootzak ik dus he)
Ik heb ook gezegd dat ik me gelukkig prijs met de situatie waarin ik verkeer..

Maar jij wil me allerlei uitspraken ontlokken waar ik niet achter kan staan en die ga ik dus ook niet doen..

Vind het wel lekker hoor een beetje bitchen zo...is lang geleden dat iemand me tegensprak of uit heeft gedaagd...

Woon natuurlijk ook in een land waar dat niet gebeurd!! haha

En ja, nr2 en ik geilen vreselijk op elkaar als je het wil weten...
uiteraard purple, ik bedoel natuurlijk Ikke, geen twijfel mogelijk

Ikkezelf lijkt erg overtuigd van zichzelf, maar voor mij is dat alleen maar een signaal van weinig inlevingsvermogen.

.Een kritische blik is prima, maar je kunt ook overdrijven
En nee, ik vind je zeker geen klootzak!

Waardeer het ook wel wat je zegt, maar het is gewoon moeilijk om hier op het forum echt een juiste stand van zaken weer te geven...

Als alles wat je hebt geschreven waar is (jouw verhaal) dan heb ik zeker bewondering voor je keuzes, maar vraag me af of het je niet een beetje verbitterd heeft gemaakt?

Mij hoef je niet te behoeden voor de ondergang hoor..
Vind het wel lekker hoor een beetje bitchen zo...

haha ik laat me morgen gelijk ombouwen hoor, maro neem het allemaal een beetje met een korrel zout hoor. Inderdaad je nr 2 heeft tal van argumenten waarom hij blijft zeuren over thuis maar daar wel zal blijven.
Maar Ikke, zeg nou eens eerlijk, waarom schrijf je altijd van die uitdagende posts?

Voor je eigen plezier? Of wil je mensen daarmee helpen?

Krijg toch een beetje de indruk dat dit voor jou een vorm van vermaak is..
purple, ik zal nooit zeker zijn of worden over mijn keuzes maar ik sta er nog steeds achter. Misschien waarschuw ik jullie alleen maar voor een fata morgana die wat wind in je oren ruist maar er echt niet voor je zal zijn als het eens echt gaat spannen. Misschien heb je dat nu thuis nog wel en mag je dat wel even wat meer waarderen. Misschien ook niet maar ook dan zou je moeten kiezen onafhankelijk van een nr 1 of 2 of 3
Krijg toch een beetje de indruk dat dit voor jou een vorm van vermaak is..

nee want ik heb nog 15 minuten om te gana stemmen en weet het nog niet
Tja, zowel mijn nr1 als nr2 zijn geen fata morgana (al hebben we die hier wel in de woestijn

en een nr3 gaat er nooit komen...

Ik waardeer mijn thuissituatie zeer maar dat hoeft natuurlijk niet altijd zo te blijven; niets zo veranderlijk als de mens, toch?

De keuzes die ik maak zullen misschien niet altijd de juiste zijn (geweest) maar ik ben ook iemand die er wel achter blijft of zal blijven staan..Gedane zaken nemen geen keer..
Ik heb geen formulier aangevraagd om te stemmen..ben nog wel Nederlandse maar uitgeschreven uit de gemeente...

Ik zou het wel weten....

ga je nog wel?
Tja, zowel mijn nr1 als nr2 zijn geen fata morgana (al hebben we die hier wel in de woestijn)

nu zou ik heel veel kunnen schrijven maar ik doe het even niet
Sorry hoor Maro, maar ik kan het niet laten om op zijn posts te reageren....

Hoop dat je me een mailtje stuurt!! Ben nl wel serieus...maar het komt misschien niet zo over op dit moment.
ik kan het toch niet laten "wat brengt een kameel op per kilo ?"
Haha, ik vind het echt jammer dat je niet meer schrijft...

en kameel is nogal taai dus dat eten we niet! Is heel goedkoop..tenzij je echt een grote dekkameel koopt, die zijn nogal prijzig..ligt aan het ras.

Kan best wel uren met jou kletsen geloof ik..nu ik eenmaal aan je manier van praten gewend ben!

Weet bijna zeker dat ook jij mijn mailadres hebt gezien haha...
en kameel is nogal taai dus dat eten we niet! Is heel goedkoop..tenzij je echt een grote dekkameel koopt,

dat weten die sukkels hier in NL toch niet, zou wel eens heel exclusief kunnen worden, bezorgd aan huis net als een pizza maar dan veel duurder want het is kameel (varken.. met tal van E stoffen maar te eerlijk zijn maakt je niet gelukkig)
Varkensvlees hebben we hier niet...niet te krijgen...evenals alcohol...

pizza wel hoor..!!

Je gaat dus niet meer stemmen??
Weet bijna zeker dat ook jij mijn mailadres hebt gezien haha...

je wel even realiseren dat ik een man ben en die moeten ook 1 ding tegelijk andere dingen doen waardoor ze een hoop kunnen missen
Je gaat dus niet meer stemmen??

ik ben al geweest, zonder kameel is het hier 50 meter lopen, voordeel van een dorp tov van wonen in amsterdam/utrecht etc
Jij bent niet het type om veel te missen krijg ik het idee....kan ernaast zitten natuurlijk!

Heb je weleens kameel gegeten?

We raken wel een beetje offtopic geloof ik? Never mind..
@Maro; had je mijn emailadres ook opgeschreven?

@IZ: Ons de spiegel voorhouden is prima. Ons met man & macht proberen te overtuigen dat we verkeerd bezig zijn....is echt weer typisch man!

Fijne avond iedereen & liefs Krokus

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven