Good Luck!!!

27-05-2010 20:37 2613 berichten
Alle reacties Link kopieren

Laatste topic
Vind ik ook Compu! kan geen kwaad om haar daarmee leren om te gaan. (Ook al ben ik nog steeds van mening dat het niet mag gebeuren natuurlijk...)

Weet je, jij hoeft ook niets te vinden denk ik. jij bent moeder van CG en signaleert dat zij hier last van heeft. Dan is het jouw "taak" om voor CG op te komen, los van wat je van jongetje vindt.

(en totaal niet relevant nu... Maar het zal je kind zijn... Lijkt me als ouder ook vreselijk... )
O.k. Star.
Wijze woorden Bridge.
Je doet het idd heel goed Compu!

Ja dat knuffelen, dat doet L ook! Ik heb al gezegd dat niet iedereen zomaar een kus wilt als hij heeft gespeeld haha. Soms doet hij dat nl, als hij met een vriendje heeft gespeeld. Nu heeft hij wel door dat hij dat niet hoeft te doen. Alleen papa mama opa's en oma's. Zoiets zeg maar.

PVV 23?? Hebben ze alleen in een bepaalde gemeente geteld ofzo? Is dat op tv of Internet?
Dit is de prognose Amaal. Ned 1 of RTL 4
D66 goed gedaan ook.
Welke kijk je Star?

Stembiljet nog gevonden?
7.5 is ook wel gelijk een stuk ouder en groter. En goed dat je CG nu leert nee en stop duidelijk te maken!

Ben erg benieuwd wat de uitslag straks wordt!

Oh Nick en Simon.. een persoonlijk begeleiding? Ik meld me wel aan
Zie het idd op Nu.nl. Niet te geloven...
Niet gevonden meer nee Bridge. Ik heb Ned 1 aan.
quote:naatie schreef op 09 juni 2010 @ 21:17:

7.5 is ook wel gelijk een stuk ouder en groter. En goed dat je CG nu leert nee en stop duidelijk te maken!

Ben erg benieuwd wat de uitslag straks wordt!

Oh Nick en Simon.. een persoonlijk begeleiding? Ik meld me wel aan X-DIk ook, waar zie je dat??????
Was net een stukje op rtl4. Iets met the voice ofzo.
Hel kan vast zo'n leuk memobord voor je regelen Star! Kun je je belangrijke papieren op bewaren en zo!

thanks dear.

Moet nog geld naar je overmaken dus hou je gedeisd
Blijven lachen Rita, blijven lachen.
quote:bridges6 schreef op 09 juni 2010 @ 21:13:

Vind ik ook Compu! kan geen kwaad om haar daarmee leren om te gaan. (Ook al ben ik nog steeds van mening dat het niet mag gebeuren natuurlijk...)

Weet je, jij hoeft ook niets te vinden denk ik. jij bent moeder van CG en signaleert dat zij hier last van heeft. Dan is het jouw "taak" om voor CG op te komen, los van wat je van jongetje vindt.

(en totaal niet relevant nu... Maar het zal je kind zijn... Lijkt me als ouder ook vreselijk... )Je hebt gelijk, daar ga ik me vannacht ( ) niet mee bezig houden. Ik richt me op mijn assertieve reactie in deze.
Schrijf 'm anders alvast op Compu als je denkt dat je het niet onder woorden krijgt morgen.
Ok, 7,5.

Ik blijf bij mijn standpunt: of de 4,5 jarige of de 7,5 jarige zit niet in de juiste klas

Compu, goed dat je zo aan het oefenen bent met haar zeg!
Na de aanvullende info van Compu (leeftijd en uithuisplaatsing enzo), zouden jij en Amalia wel eens gelijk kunnen hebben.

Maar goed, het blijft sneu voor CG.
Ja, dat is een goeie Star.
Komt ie....
Dat wordt een lange avond. PVDA 31, VVD 31.
quote:Star schreef op 09 juni 2010 @ 21:28:

Na de aanvullende info van Compu (leeftijd en uithuisplaatsing enzo), zouden jij en Amalia wel eens gelijk kunnen hebben.

Maar goed, het blijft sneu voor CG.Ha!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven