Good Luck!!!

27-05-2010 20:37 2613 berichten
Alle reacties Link kopieren

Laatste topic
O leuk Mamax, vooral die bovenste (ik heb iets met haltertops)! En korting bij KL, dat moet ik even gaan checken...

Sjonge, nou, we leven in een land dat voor 20% door hufters bewoond wordt. Rutte heeft al gezegd dat "we niet om de winst van de PVV heen kunnen" dus ik vrees. Bah, ben er echt beroerd van. Maar goed. Eens kijken wat ze gaan verzinnen.

Genoeg politiek, over naar echt belangrijke dingen: waar blijft die baby! Ik ben tot 16.00 online, voor die tijd moet je klaar zijn hoor Amalia. Beetje goede nacht gehad?

Zag ik daar een bestelling voor 1 memobord voor Star? Zal ik haar anders bellen dat ze zo'n party thuis bij je komt doen? Heel gezellig, en ruime keus...

Compu, ben je al naar school geweest? Bah, wat een nare dingen zijn dat. Ik vind dat je het met CG super oppakt, complimenten en respect! Maar school moet er echt wat mee, dit kan niet.
Ooo, en Kokos, is ben het helemaal vergeten in alle drukte, maar wilde je ook namens vriend heel hartelijk danken voor je lieve kaartje van tijdje terug!
Morguh,

Hup Desteny, hup Desteny!

Naat, Lianne kan inderdaad bijdehand zijn. Maar is over het algemeen een lief en rustig meisje.

Compu, ik zou het inderdaad bespreken. Een gedragstoornis of niet.

Hel, graag gedaan, dat kaartje

Ga weer, ben ongesteld (misselijk, vage rugpijn en knoop in mijn nek wat hopelijk geen migraine wordt). Heb me voorgenomen om niks te doen vandaag
Mamax, ik vind die onderste leuk! Dus bestel ze alle 2 zou ik zeggen
Je moet er ontsluiting voor hebben want ze moet in de bm mond om bij de vliezen te komen.

Ik had twee cm hoera dus gestript. Viel mee. Nu afwachten. Bloeddruk 120/90 vrij hoog maar dat zie je vaak bij een naderende bevalling. Spannend!!! Ben wel wat emo al de hele ochtend . Mijn moeder is er dus ik heb de rust om eventuele weeen toe te laten.

Ik kom niet ieder uur posten hoor, weten jullie dat vast
Toe maarrrrrrrrr Desteny!!!!

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Sms-en dan? Spannend hoor, de eerste 2 cm zijn al in de pocket! Nog maar 8 te gaan! Wat was het ook alweer, gemiddeld een cm per uur? Ik ga voor 19 uur vanavond, kunnen de mannen nog mooi even kijken voor ze naar bed moeten
Zou ze zich dan gewoon echt op D-day laten zien?! Ik duim en dans! Fijn dat mams er is, laat maar komen die weeen!
Voor D-day is ze al 4 dagen te laat. Maar 10-6-10 vind ik een prachtige datum!
Oeh het wordt dus serieus spannend? Joehoe! er komt er een aan!

Mamax: bovenste erg leuk!

Hel: ik deel je gevoel...

Star: oh haha ik was er toch echt van overtuigd dat je iets van verkiezingen live ging kijken... Vond je er gek genoeg voor maar kon al niet bedenken wat dan precies...
Nee nog 6 cm. Bij b braken ze bij 8 cm de vliezen en hop ik zat spontaan op 10. Maargoed dan moeten er wel weeën komen hè? En dat id nog niet het geval ...

Gaan jullie maar lekker werken enzo hoor
Nou goed dan. He, ik zat er al helemaal klaar voor bij de F5 knop.

Ik hou even de onofficiele Hyves-D-day aan Mamax!
Jaaaaaaa strippen gelukt, zet 'm op

Net terug uit stad, Etoile cross dress voor mama en deze voor Ceetje:

Ik kreeg net een sms-je, heb nog nooit zo snel bij m'n gsm gestaan. Het was van Hi
Hel, eerst maar eens zien dat Geertje mensen bij elkaar krijgt om al die zetels te vullen.
quote:mamax schreef op 10 juni 2010 @ 12:34:

Ik kreeg net een sms-je, heb nog nooit zo snel bij m'n gsm gestaan. Het was van Hi
Leuk wel jippiejurk. Mijn mantra is al stuk.
quote:Star schreef op 10 juni 2010 @ 12:35:

Hel, eerst maar eens zien dat Geertje mensen bij elkaar krijgt om al die zetels te vullen.Mooi zitten, dom kijken en bek houden.
Rommelt het bij Amaal?? Spannend! Ik ken iemand die nog twee weken met 2 cm onsluiting heeft gelopen. die dachten ook dat het begonnen was. Hele familie zat al in de wooonkamer te wachten en uiteindelijk gebeurde er niets Vast niet het verhaal wat je wil horen dus dan gaan we maar voor de 10e, een dagje hooud je nog wel vol he!

Compu wij hebben zo'n jong in de buurt wonen en hij moet altijd Sjors hebben, heel vervelend. Ik heb Sjors verteld dat ik dat jongetje te oud voor hem vind en dat hij daarom ook niet met hem mag spelen. Maar lastig hoor, net als wat Bridge (?) zei zou ik voor Cg gaan. De juf erop aanspreken dat het niet meer gebeurd, wat de achtegrond van het jongetje is daar kun jij niets mee, het veranderd niets aan het beste willen voor Cg. Kan Cg goed uitleggen aan je wat er gaan is?

Mamax ik vind ook die met een haltertop het leukst! Heb je al wat besteld?

Star ik dacht dat je de fiets al had? Nog even geduld dus...

Bam ben je weer bijgeslapen na alle act. van gisteren?
Leuke jurken Star! Waar verkopen ze KL?
Nee nog niet, geld is eigenlijk op

Leuk jurkje Star! Exota?
quote:Vishnu schreef op 10 juni 2010 @ 12:39:

[...]

Mooi zitten, dom kijken en bek houden.O dat lijkt me wel een leuk baantje dan
quote:Juud_ schreef op 10 juni 2010 @ 12:42:

Leuke jurken Star! Waar verkopen ze KL?

Hier Juud:

https://kinglouie.nl/c-1-kinglouie-site-menu.aspx
quote:Star schreef op 10 juni 2010 @ 12:45:

[...]

O dat lijkt me wel een leuk baantje dan

Jij en je bek houden.

Yeah right.
Ha ha mamax, die telefoon

nou net gewandeld (brievenbus 500meter ofzo . ) en nu ga ik even op bed liggen. Dat jullie het weten,

juud ws heb ik ook al twee weken twee cm hoor. Maar nog twee weken, dat ga ik sowieso niet halen gelukkig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven