Mode & Beauty alle pijlers

Jumpsuit??

14-04-2010 17:55 153 berichten
Alle reacties Link kopieren
N.a.v een topic over de tuinbroek... Ik wil eigenlijk wel een leuke jumpsuit.. Wat vinden jullie ervan en welke vinden jullie een leuke??
hm picje lukt niet
quote:huppeltje75 schreef op 14 april 2010 @ 18:08:

[...]

Ja fuck daar ben ik ook bang voor. en met ,m 1.72 en 64 kilo gaat dat m niet worden ben ik bang. Toch vind ik ze leuk...

Sorry hoor............en je dan niet slank zijn!!!???

Mijn God, dan ben ik moddervet en echt dat valt best mee.

(1.58 en 60 kg)
Ha, heb tip gekregen hoe t moet; nieuwe poging:

*knip*
Huppeltje..ga je schamen met te zeggen dat te dik bent voor zo'n jump-geval.....................

Als ik zo slank was als jij was ik fotomodel geworden
Woeiii Huppel! Ik was het alweer helemaal vergeten Maare, staat leuk joh! En wat nou "niet slank"? Ondanks onze overeenkomsten ben ik denk ik toch iets dikker hoor hihi. Leuk ook die slippertjes, die heb ik ook
Zal ik ook dan maar met mijn 1.62 en 62 kg (maat bijna 36). een fotootje van mijn vandaag aangeschafte jumpsuit plaatsen?! :-D

Lekker handig voor op vakantie.
Het is een soort harembroek met strak strapless bovenlijfje. De harembroek is wel echt minimaal, geen enorm laag kruis ofzo.

Heerlijk licht stofje.

Bijde coolcat voor 29,95... daar kom ik normaal gesproken dus echt nooit. Maar per toeval liep ik er naar binnen en kwam deze tegen!

Er moeten wel nog een paar kilo's vanaf, maar ik denk niet dat ik te dik ben voor een jumpsuit.
Huppel, ik vind die van jou ook echt superleuk!!

Ik zou hem zelf alleen onder de knieen dragen met elastiek, of is dat geen optie?
Ja dat kan ook wel maar dan zit-ie zo opgefrommeld..
Die van jou vind ik dus ook erg cool, maar bij mij zou die waarschijnlijk niet zo goed over mijn borsten blijven zitten. Zakt ie bij jou niet af?
quote:huppeltje75 schreef op 11 juni 2010 @ 07:53:

Die van jou vind ik dus ook erg cool, maar bij mij zou die waarschijnlijk niet zo goed over mijn borsten blijven zitten. Zakt ie bij jou niet af?

Nee, hij zakt niet echt af.

Maar hij zit qua bovenlijf ook strak, dus rondom het middel blijft ie goed op zijn plek en daardoor ook makkelijker bovenom denk ik. Ik zal vast wel af en toe moet checken of hij nog goed op zijn plek zit. Maar ik ben niet bang voor een nippelgate-affaire.

Heb hem zojuist nog maar eens gepast... Handig zo'n inloopkast met megaspiegel.
Ze hadden hem trouwens ook in het beige. Stond ook heel mooi. Maar dit donkergrijs/paarsachtige kleedt toch wat meer af. Zeker bij mijn bovenbenen.

Ik zie trouwens dat hij op de foto zwart lijkt. Maar dat is hij verre van.
Wat leuk zeg Dotje! Wellicht zal ik er ook één gaan proberen op de korte termijn. Maken we er een jumpsuitfoto-topic van
Doen Waldorff! Wat voor jumpsuit heb jij dan?
Vind jumpsuits super! Heb er zelf een gekocht bij vanillia.Heel ander model dan wat ik hier vooral langs zag komen. Losszittend, van gewassen zijde. Er moeten wel echt hakken onder. valt los, maar hij heeft wel echt een kont. Erg mooi vind ik, maar helaas ben ik er eigenlijk te klein voor. Ben 1.60m, en bij mij heeft t bovenlijf helaas eigenlijk te veel stof. Niet zo heel moi. kocht m toch in n opwelling, maar ga m niet vaak dragen ben ik bang. denk eigenlijk dat met mijn lengte een echt mooi zittende jumpsuit niet te vinden is..

ik vond de JS van Mabel die ze aanhad op koninginnedag ook helemaal goed! Iemand gezien?

quote:huppeltje75 schreef op 11 juni 2010 @ 09:50:

Doen Waldorff! Wat voor jumpsuit heb jij dan?Nog geen Op de korte termijn wil ik dus wel even kijken of er wat leuks voor me bij zit.
@ Waldorf, ben erg benieuwd naar jouw toekomstige jumpsuit(foto)!

Heb er vandaag nog een gekocht. Als ik tijd heb, zal ik dit weekend nog een pic ervan plaatsen.

@ Twinkel, ik ben even lang als jou! Ik heb er al twee gevonden die echt mooi zitten! Ik denk zelfs juist niet mooi bij langere mensen. Ik zou zelf ook nooit een jumpsuit met lange pijpen kopen overigens, dat zou mijn niet staan.
Ja, die van Mabel stond haar echt beeldig! En dan die schoenen! Jeetje. Echt goed hoor.
Dot! Ik wil je nieuwe zien!
Mijn nieuwe:

Wie durft er nog te beweren dat je met 1.60 geen jumpsuit kan dragen?!?!?!
Onwijs leuk is deze ook, waar komt deze vandaan?
Deze is van de NewYorker.

Ik moet alleen nog een passende iem voor erbij... dit was de enige die ik kon vinden.

Nog suggesties?
Helemaal leuk!

Heb laatst gave bruine riem gekocht, heel breed, leer, zwaar. Moet ff kijken welk merk ook weer maar zou er leuk bij staan.

Denk zelf nu over deze, wat vinden jullie?

PIC
Wat een leuke jumpsuits bij Asos en ik wil eigenlijk wel wat bestellen maar ben een beetje huiverig met onlineshoppen.

Heeft 1 van jullie ervaring met Asos en kan je dan iets vertellen over de levering en hoe de maten vallen? Als ik naar de tabel kijk val ik tussen size 8 en size 10 maar nu zie ik iets over single size en dual size heeft dit met mn relatie te maken of ehh klinkt dit heel stom?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven