Ik ben zo bang... deel 4

31-05-2010 21:37 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een paar maanden verder, maar er is weer zo veel gebeurd.

Met mij, maar ook in de levens van alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. Over kanker, leven met kanker, de angst voor zieker worden, maar ook over vlinders, het leven, vakanties in Thailand, konijnen, een baan zoeken, kinderen en familie, trouwen (of nog niet!) en andere zaken

Ik hoop dat dit vierde deel net zo'n prachtig, warm, open, gezellig en mooi deel wordt als de drie vorige delen.

Deel 3: Ik ben zo bang... deel 3
quote:phoehee schreef op 10 juni 2010 @ 13:26:

Very Cherry dat zou echt geweldig zijn! Het is een prachtig vrouwtje, wel groot! Ze is een getatoueerd raskonijn, uit de opvang. Een rode nieuwzeelander. Ze is lief en tam en heel actief.

[afbeelding]

Te gek zeg. Wat een schat.

Ik ga aan de mods vragen of ze je mijn mailadres willen geven, okee??
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Phoehee@hotmail.com!

Ik zou het echt geweldig vinden.
Er wordt hier in puppy's en konijnen gehandeld. Is dat het begin en waar eindigt het?
You've got mail, Phoehee
Very Cherry, ik ga zo uitgebreid reageren maar ik woon in dezelfde plaats als je zus dus kunnen ze rustig daten! Ik mail je zo, eerst eten.

Ik had Bo ook al terug verwacht!
Hee, da's kei toevallig man
Ben er weer, moest vijf (5 !!) uur wachten voor ik geprikt werd!

Wat een drama op de afdeling weer, maar goed, de site ging prima en de chemo zit er weer in.

Nu even bijkomen, het was een héle lange, saaie, hete, zweterige dag.
Ah fijn je bent er weer. Wat een gewacht, zo zonde van je tijd. Had je een boek ofzo mee?

Kan de chemo weer via de site de volgende keer?
He, de site is weer in bedrijf genomen ? Fantastisch Robo.

5 uur wachten is schandalig lang. Hoe komt dat?

Je zult wel kapot zijn. Arme jij.

Nog gefeliciteerd met je snoepjes v.d. week. Ik zag er gister twee op het strand rennen, zulke leuke hondjes en vlug.. vlug.

Ik wens je heel veel sterkte met het opvoeden.
Gelukkig dat je er weer bent Bo. Wat heb je lang moeten wachten. Waarom moet je dan zo vroeg daar zijn als ze zich toch niet aan de afspraak houden. 't Is absurd zeg. Dat het een paar uur uitloopt, oké dat kan, maar vijf uur is niet normaal.

Morrigana, het valt best mee hoor, het opvoeden. Border Collies zijn ontzettend slim en ze weten erg snel wat wel en niet mag.

Ze luisteren goed en doen precies wat je wilt.
Ja sterkte met opvoeden, dat kan je wel gebruiken, dat denk ik ook steeds, het zal niet vanzelf gaan. Gelukkig kunnen ze veel buiten bij jullie. Ik heb al hele visioenen van afgekloven meubels en beplaste muren gehad. Heb je die reclame van dat hondje al eens gezien dat uitgelaten wil worden, wel getruckt maar toch schattig,

http://www.youtube.com/watch?v=Ab1A-JkKWOY

edit Zoebie ik had jouw post nog niet gezien, dus het is een eitje? oooooooooo gelukkig dan maar..........

Fijn dat de site weer gebruikt kon worden, maar wat jammer dat je zo lang moest wachten! Wat bezielt die mensen dan om je een afspraak voor 10 uur te geven en je vervolgens pas vijf uur later te helpen?

Nu maar weer rusten en hopen dat je niet al te erge bijwerkingen hebt.

Fijn dat je er weer bent!!!
Ha Gelukkeling. Ik heb wel afgekloven kasthoekjes.

Ik dacht dat Sedi wel zonder/ of met open bench kon als ik werken was.

Kom ik thuis heeft ze een hoek uit een muur gekloven en een hoekje uit een boekenkast. Daar is het bijgebleven gelukkig. Verder geen kasten of meubelen of zoiets.

Wel kwam ik een keer thuis, had ze een kussen te pakken gehad. Uit één gaatje had ze alle vulling getrokken. Hoe ze het voor elkaar heeft gekregen snap ik nog niet. Ik moest nog zoeken naar het gaatje. Twee dagen later was ze voor het eerst loops. Waarschijnlijk was dat de oorzaak.

Nou ja, daar heeft Bo geen last van.

Phoehee hoe is het gegaan?
Lieve Bo ik heb je gemaild.
Bo, blij dat je weer terug bent.

Waarom moest je vijf uur wachten? Dat is toch ridicuul lang? Of niet?

Hier was het ook zweten geblazen trouwens, mén wat een plakkerige ellende vandaag. Ik gutste al als ik een SMS-je verstuurde!
Ja hé, vies benauwd was het vandaag. Blugh.

Ik ga nu nog meer zweten. Ik ga de sauna in.

Lé en Norre, willen jullie nog sauna'en als je bij mij bent?

Kan hoor. Daarna wel een duik in het (nu nog ijs)koude zwembad.

Bo was moe. Ze is naar bed gegaan.
Bo, slaap lekker

het is hier ook eng benauwd. Vanmiddag moest ik mijn jas aan want het regende maar het zweet gutste van mijn rug. Dus toen maar zonder jas. Ik werd toch wel nat

Hopen dat het morgen beter is
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Leo, ik begrijp dat de poolairco weer buiten bedrijf is gesteld? Hier ook heel erg klam weer. Ik ben blij dat ik bij allebei m'n afspraken meteen aan de beurt was! (moest naar de homeopaat vandaag, gaat het echt gebeuren! Mijn lichaamssappen zijn te zuur, ik verteer geen vetten én ik heb een langzame schildklier. En dat allemaal met een piepend electrisch apparaat en buisjes met witte balletjes. Na een kwartier stond ik weer buiten met een recept voor 5 verschillende pilletjes en een voorgeschreven dieet. In september mijn tweede consult!)

Begrijp ik nu dat de site weer gebruikt kon worden, of dat het gewoon nog goed ging met de trombose en de site samen en moest je deze keer weer "gewoon" geprikt worden? (kan me niet voorstellen dat het ooit gewoon wordt...)

Ik hoop dat het vooruitzicht van Sam en Joe je op de been houdt en je door je chemodip heen helpt. Sterkte de komende dagen!

Heb je nog genoeg te lezen Bo? Ik wil binnenkort weer een pakketje jouw kant op doen, en ben me even aan het orienteren

Phoehee en VC, wat onwijs leuk. Het lijkt hier wel een kinderboerderij. Ik heb veel spinnen en onweersvliegjes in de aanbieding, wie wil?

Zoebie, wat een schattig autootje! Ik heb een vriend wiens moeder een renault 5 heeft geloof ik. Hij is van haar overleden man geweest en ze behandelt het ding alsof het heilig is. In de garage staat hij met zijn wielen op kleedjes! En een van de jongens waar we mee ongingen in die tijd zei altijd dat we de deur niet open konden doen omdat dan het vacuüm eraf ging In Frankrijk zie je die dingen nog overal rijden. Vaak inderdaad met een achtervering die zowat over de grond schraapt van de hoeveelheid bagage. Flessen water, wijn, boodschappen enzo. Dat als ze de lampen aanzetten, ze zo bij de bovenburen naar binnen schijnen

*zucht even omdat ze van deze visioenen spontaan zin krijgt in de vakantie en ze dit jaar naar oostenrijk gaat in plaats van Frankrijk*

Slaap lekker voor straks allemaal, ik hoop dat je helemaal kunt uitrusten om er weer tegen te kunnen morgen, Bo!

Liefs!
Haha Ing dat zie ik helemaal voor me....die doorzakkende auto's. In de tijd dat ik in Frankrijk woonde kwamen mijn ouders een paar keer per jaar logeren. Mijn vader, hij is er niet meer, zei de eerste keer dat hij er was; ''Wat is dat toch met die auto's hier? maken ze die open met een blikopener ofzo?'' Zo gebutst en gedeukt als in Frankrijk zie je ze nergens

Wat spannend dat consult bij de homeopaat, ik ben erg benieuwd hoe het voor je uitvalt ik hoop dat het werkt, zelfs een dieet? wat mag je niet eten dan?
Ing, ik heb dubbel gelegen om dat autootje met de wielen op kleedjes. Hoe krijg je dat voor elkaar.

Helaas krijgt mijn blikje het niet zo goed. Die moet gewoon buiten blijven staan. Onze garage staat vol met andere dingen.

Nu we dan toch de namen hebben van Joe en Sam, ik zoek nog een naam voor mijn rode otootje. Dus meiden even doordenken nog.

Ik heb vanavond weer een litertje (of is het kilootje) uitgezweet in de sauna. Nu ga ik douchen. Ik had eerst nog wat belangrijkere dingen te doen.

Slaap lekker allemaal.
Het was zwaar robo moeder had extreem buien. Echt bijna zei bekijk maar. Echt het is ze erg dood ziek lag. Anders maar wel gezegd. Ik ben elke dag gewoon gaan werken elke avond naar moeder. En dwars pff wat is die vrouw negatief. Sorry maar heb gezegd ken moedige vrouw. Met zo goed hart mag je voorbeeld aan nemen. Zeg ze maar zij kreeg jou niet. En nog meer negatieve voorbeelden. Nou zei duizend maal liever zo moeder. Dan zo negatieve moeder als jij. Ben nooit zo uitgevallen. Alles draai niet om jou. Wat erg zat. Later weer kalm geworden mijn moeder is zorgenkind zo zie maar. Mijn kinderen noemen haar demon erg he. Tja man snap geduld vandaan haal. Pff vandaag laaste dag werken gelukkig. Ja ben kapot moe werk steen druk. Maar wel gezellig en is zweet dagen he. Wat erg zo lang moest wachten. Vindt zo leuk twee honden dadelijk druk maar kei gezellig. En bij jou hebben donders goed weet ik zeker. Bedankt lieve berichten. Alles gaat langs mijn heen dit moment kop loop om ervan. Baal ik van want jullie zijn belangrijk. Sam en joe. Oh zoebie man had mail per ongeluk weg gedaan mail je nog. Want dacht reclame was was boos. zou niet meer doen. Nou zei eerst mijn laten kijken vandaag zei het pas. Sam en joe leuk joh nou weer werken gelukkig half vijf klaar.
Lieve Anita, waar haal je het geduld vandaan. Wat een moeilijk mens is je moeder. Ze mag zich miljoen keer op haar knieën danken dat ze jou heeft. Maar, maar wat een negatief mens is dat inderdaad.

Ik moest ook wel lachen hoor. Een mail van mij reclame.
Ben er weer; sorry dat ik gisteren ineens weg was, maar ik had een 'coup de barre', een aanval van vermoeidheid en ik heb dus lekker lang geslapen.

Anita, het klinkt vreselijk zoals je moeder doet tegen je. Nog steeds, en dat wordt volgens mij ook nooit meer minder. Wat je schrijft over dat ze in jouw ogen een "zorgenkind" is geworden, dat vind ik heel sterk van je. Dan kun je die rotopmerkingen van haar misschien een beetje in perspectief plaatsen, hoewel het volgens mij nooit makkelijk zal worden. Ze doet echt haar bést je te kwetsen, ik vind dat zo erg voor je!

Heb je dit weekend een beetje rust?

Ingmagh, die auto op z'n kleedje Mijn eerste auto was ook een Renault 5 trouwens, een grijze. Reed heerlijk!

De trombose zit er nog, maar ik ben toch in de site geprikt omdat er weer vloeistof doorheen kon. Dus dat was een meevaller. De bloedverdunners helpen dus wel.

Gelukkeling, jij vroeg of ik helemaal kaal was nu? Nou nee, ik heb aan de zijkanten ongeveerv een kwart van mijn haar over en bovenop twee kale plekken, dus het is een beetje een patchwork op mijn hoofd :-)

Leo, is de airco weer geregeld dan, dat je het zo warm had?

Ik dreef weg in mijn eigen zweet in het ziekenhuis, van 10 tot 15u heb ik zitten wachten. En wachten. En nog meer wachten. Er was achterstand bij de ziekenhuisapotheek, vandaar.

Ik heb altijd boeken mee (jawel, meervoud), maar ik heb ze gisteren dan ook allebei uitgelezen!

Was de sauna fijn, Zoeb? ik mail je zo terug

Phoehee, gaat het lukken, om je konijn een tweede huis te geven? Zou top zijn hè? Haha, dit forum, het is echt wat! Van konijnen tot hondjes tot pakketten en cadeautjes, gaaf hè?

Ik ben trouwens niet bang dat de honden moeilijk op te voeden zijn. Ten eerste ben ik (op de donderdag na) de hele dag thuis, en ik ga veel met ze aan de slag. Ten tweede gaan ze als ik weg ben in een afgesloten ruimte, dus dan valt er weinig te slopen en tot slot reken ik ook op Tom, die geeft als oudere hond zeker een voorbeeld (tenminste, dat was vroeger bij onze honden zo, die werden hald opgevoed door mij en half door de volwassen honden ).

Ik heb er superveel zin in!!!

Joe en Sam, tralalalalam :-)
Bo

Als je ooit oppas nodig hebt voor de honden, dan mag je me altijd bellen, ik rij wel even heen en weer dan

Zulke bolletjes.... Ik ga toch eens kijken hoe ik hier vriend kan overtuigen...
Jeetje Anita, wat een raar mens is het toch. Knap dat jij het als zorgenkindje kunt wegschrijven en toch bij haar blijft komen. Misschien vergeef je het jezelf op den duur ook wel niet als je had besloten dat het wel genoeg was zo. Ik zou het gelukkig niet weten. Jij wordt in ieder geval in mijn ogen met de dag moediger. En dan ook nog met dit weer in een wasserij werken. Pfff... Zoals Leo al zei: ik krijg het al warm van achter de computer zitten!

Ik denk dat het nog druk wordt bij Bo, Pilous. Straks verplichten we Bo om op vakantie te gaan, zodat we allemaal een keer kunnen oppassen

Gelukkig dat je bij de vermoeidheidsaanval wel ook kunt slapen Bo. En fijn dat je dan ook lekker slaapt! Hopelijk koelt het een beetje af zodat je niet gutsend van het zweet je vermoeidheidsdip kunt zitten afwachten.

Phoehee, ik had je gemailed, had je 'm ontvangen? Ik mail je in de loop van de dag nog een keer, want ik heb een vraag voor je.

Allemaal sterkte met het weer, het voelt nu een stuk minder klam aan dan gisteren, dus hopen dat het zo blijft!

Liefs!
Lieve Anita, wist je dat mensen, de mensen waar ze het meest van houden, het meeste pijn doen?

Niet dat het minder hard aankomt, maar misschien helpt het je.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven