Ik ben zo bang... deel 4

31-05-2010 21:37 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een paar maanden verder, maar er is weer zo veel gebeurd.

Met mij, maar ook in de levens van alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. Over kanker, leven met kanker, de angst voor zieker worden, maar ook over vlinders, het leven, vakanties in Thailand, konijnen, een baan zoeken, kinderen en familie, trouwen (of nog niet!) en andere zaken

Ik hoop dat dit vierde deel net zo'n prachtig, warm, open, gezellig en mooi deel wordt als de drie vorige delen.

Deel 3: Ik ben zo bang... deel 3
quote:phoehee schreef op 09 juni 2010 @ 19:57:

We gaan die andere terugbrengen naar de opvang, ook al vind ik haar erg leuk.Phoehee, waar woon je? Mijn zus in Brabant zoekt een vrouwtjeskonijn, voor een mannetje waarvan het vrouwtje pas overleden is. Laat even weten.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Oh ja Bo. Mijn motto. Ik zag hem en vond hem heel erg mooi en toepasselijk. En ik moest meteen aan jou denken.

"Onze diepste angst is dat we mateloos krachtig zijn".

Gelukkeling ik denk dat een andere teamleider niet zo één, twee, drie lukt hoor. Het zal best nog een strijd worden. Maar die ga ik aan. Ik heb het nu ook lang genoeg afgewacht.

Phoehee. De mobylette staat meestal in de schuur.

Heel soms ga ik er wel eens mee weg, maar ik haat een helm dus het is bar weinig. Manlief gaat weer aan mijn Renault 4 beginnen. Dat vind ik veel leuker.

Dit is de mijne. Alleen heeft hij helemaal uit elkaar gelegen. er groeide her en der mos op en tussen en we waren door de bodem gezakt. We hadden dus een Flinstone otootje. Maar hij is gelast, er zit een nieuwe bodem in. Nog een beetje laswerk en het opbouwen en spuiten kan nu beginnen. Ik kan niet wachten om er weer mee te kunnen rijden.
Die Renaultjes 4 zullen we in Frankrijk wel vaak tegenkomen. Ik heb af en toe het idee dat er daar nog genoeg rondrijden. Hier zijn ze steeds zeldzamer aan het worden.
Moeder was zeer erg ziek sorry wat laat. Joh je krijg twee honden wat leuk. Nu weer werken ben erg moe. Veel ziekenhuis geweest onderzoeken bij moeder operatie. Nu gaat redelijk met haar. Liefs iedereen. Phoehee wat erg voor jou sterkte. Ja zeker weten hij in de hemel is bij alle dierenzielen.
Anita, wat fijn van je te lezen.

Klinkt alsof je het weer zwaar hebt gehad afgelopen tijd; ik hoop zo voor je dat je binnenkort rust krijgt. Hou je taai hè!

Luonto, ik had je gelezen maar nog helemaal niet gereageerd! Gaaf dat je werk zo leuk is, maar die lange dagen... ik moet er niet aan denken hoor. Pas om middernacht thuis.....

Zoebie, iemand uit het dorp heeft een R4, het zijn superleuke auto's!

En je motto is inderdaad erg mooi, ik zit er steeds mee in mijn hoofd. Goeie keus!

Gelukkeling, dat nijlpaard Haha, ik zie zo'n vrouw al aankomen, dat de grond ervan schudt!

Phoehee, ik hoop dat je konijn naar Very Cherry's zus kan, dat is toch echt beter dan de opvang hè?

Ik ben al gedoucht en ingepakt, nu even een half uurtje niks. Ik word om 8.30 opgehaald, afspraak om 10u.

Ik hoop dat ik snel weer thuis ben, ik heb slecht geslapen.

En er is nieuws: we zijn uit over de namen!

De zwart-witte gaat Joe heten, de driekleurige gaat Sam heten.

Wij vinden het helemaal leuke namen, ik hoop de puppies ook!

Ro gaat in zijn vakantie een buitenhok timmeren, hij zat gisteren al ontwerpen te maken, maar ik zei al: als hun hok mooier wordt dan ons huis, dan trek ik bij ze in
Bo, ik denk aan je. Nou ja, je bent er zowiezo altijd. en sterks.
Robo, wat een schattige puppies!
Jaja, zeg nu maar meteen dat je de puppy's bij je in bed wilt.
Dubbel maar het zijn er dan ook twee.
Lieve Bo sterkte vandaag, ik duim weer voor je!
wat een mooie auto zoeb, daar zou ik nog altijd een keer in willen rijden. Hij is alleen niet praktisch genoeg voor dagelijks gebruik denk ik.

Bo, ik denk aan je vandaag. Het kaarsje gaat aan. Sam en Joe zijn mooie namen, ik ga eens kijken of ik ze op zijn Frans kan uitspreken

Anita, fijn je te lezen. Hoop dat je snel wat rust krijgt

Hier een sorry van de collega van de vrouw waarmee ik maandag een aanvaring had. Benieuwd wat ze er maandag zelf over te zeggen heeft. Nu alleen de leerlinge nog dingen aan haar verstand proberen te peuteren. Maar daar ga ik zaterdag wel weer over nadenken
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Oh Its als ie klaar is kom ik er wel een keertje mee naar de meet. Mag jij erin rijden. en dan ga ik hem ook dagelijks gebruiken hoor. Het rijdt super goedkoop. Geen belasting, verzekering ¤ 65.- per jaar en het rijdt super zuinig in de benzine.

Zo nu douchen en werken.
Succes met prikken weer Bo. Je zou het door al het blaffende geluk helemaal vergeten! Hopelijk gaat het er weer snel in!

Zoeb, sterkte op het werk. Hopelijk ziet ze in dat ze fout zat!

Anita, fijn dat je er bent. Begrijp dat je moeder weer aan de beterende hand is? Werk ze vandaag en neem je rust!

Alle anderen ook een dikke knuffel,

liefs!
Bo: veel sterkte vandaag (ik ben even uit de meeleesstand), ook hier wordt er aan je gedacht!
Nou ze is er niet. Ergens wel jammer want dan zie ik haar maandag pas. En een andere teamleider zal moeilijk worden heb iikk al gehoord.
Robo, sterkte vandaag.

En Sam is natuurlijk helemaal een prachtige naam.

R4 vind ik trouwens gave auto's, mijn zus had er vroeger eentje. Je kon er zo lekker mee in een bocht hangen.

Anita
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Veel sterkte vandaag, lieve Robo

En de namen zijn prachtig, Joe & Sam.

Hartstikke leuke keuze.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Bo, heel veel sterkte. Hopelijk ben je idd snel weer thuis.

Ben even wat afwezig geweest wegens drukte. Maar heb wel eea meegekregen over puppies! Lief! Wat een leuk vooruitzicht.

Zoebie, wat een geweldige auto heb je. Ben een beetje jaloers... :-D
sterkte vandaag Bo.

Maar wat een leuk nieuws over de pupies, wat een schatjes, leuke namen ook.
Sam erg leuk, Jack was ook leuk maar dat maakte wel dat ik steeds aan de Daltons moest denken Jack en Joe :-)

Ik hoop dat het er alweer bijna in zit en je lekker naar huis en naar je bedje kunt lieverd.
Robo ik denk aan je vandaag!

Sam vind ik een hele eer, het gister overleden konijn heette Sam(mie).

Very Cherry dat zou echt geweldig zijn! Het is een prachtig vrouwtje, wel groot! Ze is een getatoueerd raskonijn, uit de opvang. Een rode nieuwzeelander. Ze is lief en tam en heel actief.

Zoebie geweldige auto! Uit welk jaar is ie? 1979? Volgens mij is ie nieuwer trouwens.
Oh Very Cherry ik woon ook in het brabantse land!
Ben ik al te laat om aan je te denken Bo?

Nee toch?

Ik denk aan je in ieder geval!

(de glitterhoer beer elf zegt verder alles.....)

Lieve Bo,

Héél veel sterkte vandaag!!!!

En wat een geweldige schattig hondjes! Heel veel plezier en geluk met de mannen!

Oh Bo is er nog niet. Ik hoop dat alles goed is gegaan.

Mijn viertje is uit 1986. Volgend jaar is ie eigenlijk pas belastingvrij. Als dat dan nog is tenminste. Met al die bezuinigingen weet je het maar nooit.

En ja ik popel om er weer mee te kunnen rijden. Heb er drie maanden in gereden voor ie niet meer werd goedgekeurd en dat was ook terecht met die rotte bodem.

Maar je hebt wel bekijks hoor als je er inderdaad (wat Elmervrouw zegt) schuin hangend mee door de bochten scheurt. En iedereen laat je lachend voor gaan. Heerlijk is dat. Ik heb al gehoord dat de boeren in Frankrijk ze overal voor gebruiken. Zelfs om vee mee te vervoeren. Doet jou dorpsgenoot dat ook Bo?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven