Anoniem_637d236df414e
vrijdag 11 juni 2010 om 14:10
Langzamerhand word ik helemaal gek van die vreselijke oranje WK-toeter... Wat een rotgeluid maakt dat ding!! Enkele buurkinderen hier toeteren er al weken op. Ik heb zin dat ding voor hun ogen kapot te stampen en / of in de gracht te smijten..... AAAARGH!!
Ja word er hier ook helemaal koekoek van! Maar mijn kindertjes mogen er ook alleen maar naar kijken. Stiekem heb ik al plannen om de toeters van onze buurtkindjes te saboteren..
Anoniem_637d236df414e
vrijdag 11 juni 2010 om 14:18
Afgelopen week met dochter de avondvierdaagse gelopen. Bleek een grote verzamelplaats van WK-toeters. Ben nog doof. Wat een ergerlijk geluid. Veel te hard. Slechte reclame voor TNT. Want daar hebben we het toch over, de vuvuzela's van TNT?
@elynn, hier ook de avondvierdaagse met die toeters, heb nog een piep in mijn oor.....
Anoniem_637d236df414e
vrijdag 11 juni 2010 om 14:24
quote:Elynn schreef op 11 juni 2010 @ 14:21:
Afgelopen week met dochter de avondvierdaagse gelopen. Bleek een grote verzamelplaats van WK-toeters. Ben nog doof. Wat een ergerlijk geluid. Veel te hard. Slechte reclame voor TNT. Want daar hebben we het toch over, de vuvuzela's van TNT?
Haha, Parel, wat een lekker slechte kantoorhumor. Jammer dat Debiteuren, krediteuren van Jiskefet niet meer bestaat.
Anoniem_64ef814a18d67
vrijdag 11 juni 2010 om 14:35
Ik heb mijn man gister vriendelijk verzocht de toeter van achterbuurjongetje kapot te stampen. Ik lag ziek in bed en werd helemaal horendol van die teringherrie.
Hier is er wel een in huis maar hoog, hóóg op de kast
jaaaah het feestje was echt van hoog niveau laten we maar zeggen....als het nog een half uurtje langer en 10 biertjes meer had geduurd dan hadden ze die toeter nog in hun reet gedrukt volgens mij zo'n lol hadden ze