Oranje WK-toeter: AAAARGH!
vrijdag 11 juni 2010 om 23:35
Deze site al genoemd? www.nomorevuvuzela.com
vrijdag 11 juni 2010 om 23:50
Hier nog geen buurtkinderen met vuvuzela's
Maar wat vreselijk voetbal kijken zo!
Ik vind het ook zo zonde omdat het zo'n mooi land is en ik het fantastisch vind om te zien hoe ze er daar een feestje van maken.
Maar dat wordt nu overschaduwd door die kuttoeters!
Hoor je dat geluid trouwens ook bij het commentaar op de radio?
Maar wat vreselijk voetbal kijken zo!
Ik vind het ook zo zonde omdat het zo'n mooi land is en ik het fantastisch vind om te zien hoe ze er daar een feestje van maken.
Maar dat wordt nu overschaduwd door die kuttoeters!
Hoor je dat geluid trouwens ook bij het commentaar op de radio?
zaterdag 12 juni 2010 om 08:17
quote:yasmijn schreef op 12 juni 2010 @ 08:12:
Voor mij is de lol eraf. Het is net een kudde op hol geslagen malariamosquito's.
Ik kan het niet áánhoren!
Gisteren zag ik met tussenpozen (want alleen in de reclameblokken van een andere zender) een stuk van een wedstrijd met dat rotgeluid van die toeters. Inderdaad alsof er een zwerm muggen loopt te jennen.
Zei de commentator:"De spelers lijken erg geirriteerd." Jee, ja, vind je het gek? Er valt voor die mensen toch niet te voetballen met dat geluid?
En ik vermoed dat het zelfs kijkers kost.
Voor mij is de lol eraf. Het is net een kudde op hol geslagen malariamosquito's.
Ik kan het niet áánhoren!
Gisteren zag ik met tussenpozen (want alleen in de reclameblokken van een andere zender) een stuk van een wedstrijd met dat rotgeluid van die toeters. Inderdaad alsof er een zwerm muggen loopt te jennen.
Zei de commentator:"De spelers lijken erg geirriteerd." Jee, ja, vind je het gek? Er valt voor die mensen toch niet te voetballen met dat geluid?
En ik vermoed dat het zelfs kijkers kost.
zaterdag 12 juni 2010 om 15:28
quote:jessy schreef op 12 juni 2010 @ 11:16:
Ik heb een klacht ingediend bij de FIFA Niet dat ik denk dat het helpt, maar ja, als ik niks doe helpt het zeker niet.
Ik denk ook niet dat het helpt.
De FIFA heeft al aangegeven dat zij geen bezwaar maken. En de FIFA is een zeer machtige organisatie waarbinnen ongelooflijk veel geld wordt verdiend. Zij dwingen bijvoorbeeld af dat in Zuid-Afrika verplicht (door de FIFA dus) de prijzen omhoog zijn gegaan van bv. hotelkamers. Ongeacht of de hoteleigenaren dit zelf willen, moeten zij dit doen. Zie ook hier.
Ook allerlei andere prijzen zijn verplicht verhoogd, waardoor het dagelijks leven voor de bewoners extreem duur is geworden.
(Oke. Dat was een uitwijding die verder ging dan die rottoeters. Maar ik erger me wild aan de FIFA en zijn geldverdienenoverderuggenvananderen. Als voetballers al veel verdienen, wat verdienen de FIFA-mensen dan wel niet?)
Ik heb een klacht ingediend bij de FIFA Niet dat ik denk dat het helpt, maar ja, als ik niks doe helpt het zeker niet.
Ik denk ook niet dat het helpt.
De FIFA heeft al aangegeven dat zij geen bezwaar maken. En de FIFA is een zeer machtige organisatie waarbinnen ongelooflijk veel geld wordt verdiend. Zij dwingen bijvoorbeeld af dat in Zuid-Afrika verplicht (door de FIFA dus) de prijzen omhoog zijn gegaan van bv. hotelkamers. Ongeacht of de hoteleigenaren dit zelf willen, moeten zij dit doen. Zie ook hier.
Ook allerlei andere prijzen zijn verplicht verhoogd, waardoor het dagelijks leven voor de bewoners extreem duur is geworden.
(Oke. Dat was een uitwijding die verder ging dan die rottoeters. Maar ik erger me wild aan de FIFA en zijn geldverdienenoverderuggenvananderen. Als voetballers al veel verdienen, wat verdienen de FIFA-mensen dan wel niet?)
zaterdag 12 juni 2010 om 16:50
Heb net keihard en vanuit m'n tenen 'EEEEEEEEEEHHHHJJJJJJJJJJJ' geroepen. Als die k&%-buurjongen nou nog doorgaat (hij was echt al een kwartier non-stop ah toeteren), stop ik z'n voev op een plek bij 'm waar de zon niet schijnt.
Zoow, en die ergernis zijn we ook weer kwijt. En beebje kan nu rustig slapen.
Zoow, en die ergernis zijn we ook weer kwijt. En beebje kan nu rustig slapen.
zaterdag 12 juni 2010 om 21:35
zondag 13 juni 2010 om 13:07
Ah, die rottoeters ja! Ik hoorde gisteren bij het voetbal dat het geluid idd behoorlijk overheerst. Ik was laatst bij een kindervoetbaltoernooi waar de organisatie aan alle 750 deelnemers zo'n toeter uitdeelde. Sjemig wat was ik blij dat mijn kind klaar was en ik naar huis kon, echt niet normaal meer die herrie!
...
zondag 13 juni 2010 om 13:21
Voor diegenen die gek van het getoeter worden tijdens het kijken van een wedstrijd; boycot gewoon de NOS. De Belgische collega's zenden de wedstrijden uit, maar 'censureren' als het ware het achtergrondgeluid waardoor het meeste getoeter niet te horen is. Heerlijk rustig. De NOS doet dit niet, want het is "weergeven van sfeer" om vooral die teringherrie erbij uit te zenden, aldus de NOS.
Net zoals het studiodecor van de NOS vast heel sfeerverhogend is. Best leuk hoor die honderden lampjes als je inzoomt op een gast of presentator, maar wat een onrustig storend beeld zodra men een totaalshot uitzendt. Yegh.
Net zoals het studiodecor van de NOS vast heel sfeerverhogend is. Best leuk hoor die honderden lampjes als je inzoomt op een gast of presentator, maar wat een onrustig storend beeld zodra men een totaalshot uitzendt. Yegh.
vandaag ga ik van alles kunnen