Oranje WK-toeter: AAAARGH!

11-06-2010 14:10 122 berichten
Langzamerhand word ik helemaal gek van die vreselijke oranje WK-toeter... Wat een rotgeluid maakt dat ding!! Enkele buurkinderen hier toeteren er al weken op. Ik heb zin dat ding voor hun ogen kapot te stampen en / of in de gracht te smijten..... AAAARGH!!
Alle reacties Link kopieren
Die is ook leuk MissP... Ik kan helaas niet zingen (hoewel, missch is het dan extra goed idee)... Nog meer leuke wraakideeën? Anyone?
Deze site al genoemd? www.nomorevuvuzela.com
Hier nog geen buurtkinderen met vuvuzela's

Maar wat vreselijk voetbal kijken zo!

Ik vind het ook zo zonde omdat het zo'n mooi land is en ik het fantastisch vind om te zien hoe ze er daar een feestje van maken.

Maar dat wordt nu overschaduwd door die kuttoeters!

Hoor je dat geluid trouwens ook bij het commentaar op de radio?
Ik heb vanmiddag wedstrijd 1 bekeken en wat een lawaai. Onafgebroken.

Onbegrijpelijk dat al die wedstrijden dit permanente klotegeluid gaan geven.

Laat ze toch Olé Olé Olé zingen!
De Duitsers hebben dé oplossing

Wat me dan wel weer lachen lijkt is om tijdens de wedstrijd van Nederland keihard en nonstop op die kutdingen vuvutoeters te gaan toeteren tijdens een doelpunt van de tegenstander
Voor mij is de lol eraf. Het is net een kudde op hol geslagen malariamosquito's.

Ik kan het niet áánhoren!
Gisteren ook een klein stukje frankrijk-uruguay (of hoe je dat schrijft) gekeken.... Heb de tv na een half uurtje op een andere zender gezet, werd helemaal gek van dat 'zwerm bijen'-geluid !!
quote:yasmijn schreef op 12 juni 2010 @ 08:12:

Voor mij is de lol eraf. Het is net een kudde op hol geslagen malariamosquito's.

Ik kan het niet áánhoren!

Gisteren zag ik met tussenpozen (want alleen in de reclameblokken van een andere zender) een stuk van een wedstrijd met dat rotgeluid van die toeters. Inderdaad alsof er een zwerm muggen loopt te jennen.

Zei de commentator:"De spelers lijken erg geirriteerd." Jee, ja, vind je het gek? Er valt voor die mensen toch niet te voetballen met dat geluid?

En ik vermoed dat het zelfs kijkers kost.
Zeker weten. En trainers en spelers gaan ook geirriteerd raken.

Ik wil dat ze een verbod op die dingen leggen!

Ik wil gewoon voetbal kijken met gejuich van de tribunes!

Dit is gewoon niet leuk meer.
Ik vind dat monotone geluid walgelijk. Net of er een insect in mijn tv zit.

Viva naar de knoppen.
Ik heb een klacht ingediend bij de FIFA Niet dat ik denk dat het helpt, maar ja, als ik niks doe helpt het zeker niet.
quote:jessy schreef op 12 juni 2010 @ 11:16:

Ik heb een klacht ingediend bij de FIFA Niet dat ik denk dat het helpt, maar ja, als ik niks doe helpt het zeker niet.

Hoe heb je dat gedaan per mail?

Ga ik denk ik ook doen.

Maar denk ook niet dat het gaat helpen
Een vriendin die weet dat ik een hekel aan vuvuzela's heb belde me net op en begon voor de gein op een vuvuzela te blazen. Ik heb direct opgehangen! Dat zal d'r leren

Ze kon er wel om lachen
ook hier deed het geluid me sterk aan een zwerm malariamuggen denken. wat irritant zeg. Ik vind voetbal al niet leuk, heb ook totaal niets met het Nederlands elftal, maar zo ga ik al helemaal niet kijken..
quote:jessy schreef op 12 juni 2010 @ 11:16:

Ik denk ook niet dat het helpt.

De FIFA heeft al aangegeven dat zij geen bezwaar maken. En de FIFA is een zeer machtige organisatie waarbinnen ongelooflijk veel geld wordt verdiend. Zij dwingen bijvoorbeeld af dat in Zuid-Afrika verplicht (door de FIFA dus) de prijzen omhoog zijn gegaan van bv. hotelkamers. Ongeacht of de hoteleigenaren dit zelf willen, moeten zij dit doen. Zie ook hier.

Ook allerlei andere prijzen zijn verplicht verhoogd, waardoor het dagelijks leven voor de bewoners extreem duur is geworden.

(Oke. Dat was een uitwijding die verder ging dan die rottoeters. Maar ik erger me wild aan de FIFA en zijn geldverdienenoverderuggenvananderen. Als voetballers al veel verdienen, wat verdienen de FIFA-mensen dan wel niet?)
Heb net keihard en vanuit m'n tenen 'EEEEEEEEEEHHHHJJJJJJJJJJJ' geroepen. Als die k&%-buurjongen nou nog doorgaat (hij was echt al een kwartier non-stop ah toeteren), stop ik z'n voev op een plek bij 'm waar de zon niet schijnt.

Zoow, en die ergernis zijn we ook weer kwijt. En beebje kan nu rustig slapen.
Sepp Blatter heeft de Zoeloehoorn toch toegestaan? Ik denk er steeds aan dat hij de trommels tijdens 2008 verboden had omdat ze van een Nederlandse sponsor kwamen.

Die hoorns zijn veel irritanter, gruwelijk gewoon :puke:

Als iemand in het publiek nu `BOM´ zou roepen?
Viva naar de knoppen.
Mijn hond is doods bang van dat ellende geluid.

Heel erg zielig ze durft de tuin niet eens meer in

en wandelen is ook niet meer leuk

tja en het duurt nog ff
Ik heb inmiddels 2 wedstrijden gezien en me werkelijk niet gestoord aan die toeter. Op een gegeven moment hoor je hem niet eens meer (ja, tenzij je er op gaat letten en je gaat ergeren dan wel natuurlijk)
bij mij is nu al de irritatiegrens bereikt.

oordoppen ga ik in doen.
Ik hoop zo dat alle spelers een vuist maken: die toeters eruit of wij. Ik kan me niet voorstellen dat die mannen zo kunnen spelen, volgens mij kan de coach ze geen aanwijzingen geven of kunnen ze elkaar niet verstaan op het veld.
Ah, die rottoeters ja! Ik hoorde gisteren bij het voetbal dat het geluid idd behoorlijk overheerst. Ik was laatst bij een kindervoetbaltoernooi waar de organisatie aan alle 750 deelnemers zo'n toeter uitdeelde. Sjemig wat was ik blij dat mijn kind klaar was en ik naar huis kon, echt niet normaal meer die herrie!
...
Gisteren wakker geblazen door een kind met zo'n rottoeter. Baby ook wakker. Wat bezielt je als ouder om je kind zo'n kreng kado te doen en hem er vervolgens mee de straat op te schoppen? Zo ontzettend asociaal.
Liever dertigduizend vuvuzelas dan één toeter op mijn waterscooter!
Voor diegenen die gek van het getoeter worden tijdens het kijken van een wedstrijd; boycot gewoon de NOS. De Belgische collega's zenden de wedstrijden uit, maar 'censureren' als het ware het achtergrondgeluid waardoor het meeste getoeter niet te horen is. Heerlijk rustig. De NOS doet dit niet, want het is "weergeven van sfeer" om vooral die teringherrie erbij uit te zenden, aldus de NOS.

Net zoals het studiodecor van de NOS vast heel sfeerverhogend is. Best leuk hoor die honderden lampjes als je inzoomt op een gast of presentator, maar wat een onrustig storend beeld zodra men een totaalshot uitzendt. Yegh.
vandaag ga ik van alles kunnen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven