Stoppen met anticonceptie in 2010 :duckie:

09-01-2010 20:02 2479 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vervolg van topic 'Stoppen met de pil in 2010'.

Nu met tabel.

NaamLeeftijdWanneer voor het echie?N.O.D.ZwangerWanneer uitgerekendMarloes8425Januari 201011 juniTeepje29Januari 2010 19 januari 2011PinkLady25Januari 2010Rihs23Januari 2010 3 dec 2010Nolleke27Januari 2010 15 jan 2011Thir10senses22Januari 2010Lente198129Januari 201019 juniTroela7832Januari 2010Maedl27Februari 2010Angie21xx26Maart 2010 24 dec 2010Emytje29Maart 201018 juniLily30 - 2e kindje30Maart 2010Mayala27Maart 2010Thomassen1125Maart 2010Raarmaarwaar32April 201026 juniKookabbura27April 20103 febr 2011Joda32April 20103 juliBianca198723April 201017 juniAnkeliem28April 201011 juliMeike198129April 20103 juliJanine2000131April 201031 jan 2011Nelleke425April 201030 juniNukje33April 2010Lazuurtje27April 201017 januari 2011Marill27Mei 2010Lievegerritje24Mei 2010Knorretje28 - 2e kindje29Mei 2010Juuls8227Juni 2010chocolate_lover26Juni 201024 juniJuffertje2228Juni 20107Up24Juni 2010Drenthegirl26September 2010
@meike; we lopen gelijk! leuk. Ik gebruik ovu-testen van sensitest. Die werken prima. Denk erom, ruim van de voren (4 uur ofzo) niet plassen.

@Pink; inderdaad zuur de 'ouders van nu'. Nou ja, je kan vast beginnen met inlezen.

@thir10sense; welkom terug. Hoe is het met je vader? Spannende tijden komen eraan voor je joh, leuk.

@Nelleke; hoe ging het etentje gister? Wat werd er gezegd en hoe gereageerd? Het hele verhaal graag!

Hier weinig te beleven. Nog 1 week tot mijn eisprong.
@Meike; mag ik ook mee in het tabel??
Welkom terug thirteensenses! Leuk hoor, binnenkort trouwen. Ik ben zelf in maart getrouwd, was een fantastische dag. Ik duim met je mee voor een mooi huwelijkscadeau!

@marjosa: respect voor je geduld, maar je kunt in principe al vanaf de dag dat ongesteld had moeten worden testen, dus als je nog steeds niet ongi bent, en je hebt ook allerlei kwalen zou ik zeggen: ren naar de winkel en doe een test!

Hier nog steeds een beetje dezelfde kwalen. met vlagen misselijk en alleen trek in de meest gekke dingen om te eten! Verder stinkt alles enorm, inclusief mijn eigen bed en mijn man...... Morgen gaat we het aan onze ouders vertellen, dus daar verheug ik me wel op!
@teepje; Dat is grappig hahaha... Ik zei laats tegen mijn vriend dat het bed ook stonk! Hahaha vindt alleen mijn vriend niet stinken, integendeel! Ik ga dalijk boodschappen doen, en ook om een test.. Ben het wachten ook al beu!!! Erg hé?!

Ik hou jullie op de hoogte!!

Succes Marjosa! En zoals Teepje al zei, respect voor je geduld.. hopelijk word het beloond met een positieve test..

@13, hoe is het met je vader?

Hopelijk worden jullie beloond met een mooi huwelijkscadeau!
Hoe is het Marloes?? Al getest toevallig? *duim, duim, duim*
was marloes nou niet een weekendje weg? laat ze ons zo in spanning achter, het is on-men-se-lijk!

@13, welkom terug! je hebt wel een hele goede trackrecord zo op dag 10,11,14 EN 15. aan jullie zal het in ieder geval niet liggen!

@teepje, dat vind ik wel sneu voor je man hoor!

@marjosa, ik snap ECHT niet dat je nog niet hebt getest! je sluit je wel aan bij een groep vrouwen die liefst al 2 dagen VOOR de NOD test, wist je dat wel, haha!

ben nu vanochtend begonnen met andere ovutesten, degene die nelleke ook besteld had. en ja hoor, de 10e dag met een licht streepje... daar heb ik dus ook niets aan!
Ik heb trouwens altijd een licht streepje als ik een ovu-test doe. Ik blijf erbij dat sommige vrouwen dat hormoon (ofzo) altijd in hun lichaam hebben. (huh, snapt iemand het nog? mooi)

En verder Marjosa; waar haal je het geduld vandaan! knap hoor. Zelf ik zit in spanning voor jou.

Marloes is inderdaad een weekend weg. Onmenselijk is dit. pfffff.
@marjosa: ja, het is wel een beetje zielig voor mijn man inderdaad, ik schaam me ook wel een beetje... hopelijk gaat het snel over! Laat je het snel weten als je een test heb gedaan?
@johanna: 21 dagen na mijn laatste ongesteldheid met de pil, heb ik 1 dag heel licht bloedverlies gehad en daarna nog 2 dagen oud bloed. maar alle dagen was het heeel weinig, niet eens genoeg om een tampon in tedoen zeg maar.. en daarna is er niets meer gekomen voel verder ook niets vreemds ofzo.

@raarmaarwaar: nee, ga komende week bellen voor een afspraak en laat me niet afwimpelen haha. Mijn schoonzusje heeft dezelfde dokter als ik. Toen zij vorig jaar ook niet ongesteld werd, kon ze meteen terecht in het ziekenhuis. Bij haar is toen het PCO syndroom geconstateerd. Maar goed, ik ga er niet vanuit dat ik dat ook heb. Maar wel goede hoop dus dat de dokter me niet verteld dat ik nog 3 maanden moet wachten.

@all: zijn er nog andere meiden die dit ook hebben (gehad)?

(dus 3 maanden na stoppen met de pil nog steeds niet ongesteld?)

@13: hoe is het met je vader?
@7up, na het stoppen met de pil kan het land duren (tot wel 6maanden). Ik ben eenmaal ongesteld geweest, en wacht nu sinds 19april op de volgende keer. Geen idee dus wanneer ovulatie is. Mijn huisarts deed hier een beetje lacherig over en zegt dat ik over 3maanden terug moet komen. Overweeg op eigen kosten nu maar een bloedtest te gaan doen,vraag maandag bij verzekering na of zij niet gewoon vergoeden. Sterkte, ik weet hoe lang het wachten kan duren....
Voor de dames die hier het boek ' Zwanger worden' hebben: staat er iets in over de Billingsmethode? Nu ovulatietesten erg duur zouden worden omdat ik wacht op mentruatie wil ik me hier meer in verdiepen,of is iemand van jullie er bekend mee?
@emytje; Dankjewel, ik hoop het ook!! Ik heb de test:) Ik doe het morgen ochtend...

@raarmaarwaar; Ik wist (en nog niet helemaal hahaha) helemaal niks van de NOD dag hihi.. Nooit zo mee bezig gehouden, maar heb een appart gevoel, wat me bezig houd, en wil graag weten of andere het ook hebben, die in het zelfde schuitje zitten.

Dus dacht laat ik me eens gezellig er tussen in mengen in dit forum

@joda; Ik doe hem morgen ochtend, heb ook geen geduld!! hihi

@teepje; Het zullen de hormonen wel zijn hahaha gaat vast wel weer over:) Ik laat het morgen ochtend weten!

Verder ben ik misselijk nu, kleine steekjes onderin mijn buik pfff het is echt heel licht, vergeleken met gister avond. Dacht o jee wordt toch ongi, maar niet dus.. pfff ben benieuwd

Spannend Marjola... Echt knap dat geduld van jou, mag ik een beetje?!

Je hoeft trouwens niet met ochtendurine te testen he.. hihi!

En een beetje klachten/verschijnselen heb je ook!

Ben benieuwd morgen...

Veel plezier Teepje met vertellen morgen, vertellen jullie het nog op een bepaalde manier?

Inderdaad "on-mens-e-lijk" van Marloes haha! Die is misschien na de postiteve test (extra) lekker een weekendje weg gegaan!

Gelijk heeft ze..

Kijken/volgen jullie eigenlijk het WK een beetje?

Heb vanmorgen trouwens beetje licht roze afscheiding (sorry voor de details rond etenstijd ) gehad wat nu weer weg is!!??

Wat is dit dan? Een innestelingsbloeding?

Iemand een idee??
Ik ben vandaag alsnog gebeld voor mijn sollicitatie. Ben aangenomen! Nu nog even kijken wanneer ik ga vertellen dat ik zwanger ben...

Ik zie trouwens kookabbura niet meer in de lijst staan... ??

@ Marjosa, inderdaad wat een geduld! Knap hoor.

@ Johanna, dat boek zwanger worden heb ik hier liggen, maar ik heb niets over de Billingsmethode gelezen geloof ik..
7up: toen ik stopte met de pil kwam mijn cyclus wel op gang maar onregelmatig en ik last van puistjes, vet haar, aankomen etc. gyn= pcos. Toen naar homeopaat en minder gaat stressen, iets afgevallen (ging deels vanzelf). Cyclus werd weer regelmatig. En nu na 2 rondes zwanger!

Een vriendin van mij was vorig jaar feb gestopt werd pas in juli ongesteld en vanaf toen werd het weer regelmatig (5 weekse cyclus) en in december is ze zwanger geraakt!

Er hoeft dus helemaal niets mis te zijn... gewoon goed in de gaten houden.. en ga anders op zoek naar een goede homeopaat! dat heeft bij mij geholpen!
ik ben overigens wel in 2005 1x gestopt geweest voor anderhalf.. toen weer een jaar aan de pil en vanaf 2007 weer helemaal pilloos..!
de tabel doet raar, hij laat regels niet zien die wel 'achter de schermen' erin staan. weet iemand of er een maximale lengte aanzit??
Gefeliciteerd Marill!
Hmmm... er zijn gekke dingen aan de hand met de tabel; af en toe valt er iemand weg en dan issie weer terug? Nu sta ik er niet meer in!

Hier heeft de nesteldrang al toegeslagen: ik moest en zou perse vandaag naar het tuincentrum. Rare Man meegesleept (die houdt er niet zo van, maar ja, iemand moet die zware potten sjouwen) en nu staat de ‘voortuin’ (1m stoep die mij ons huis hoort) helemaal vol met allemaal verschillende grote potten met verschillend groen en bloeiend spul er in, helemaal leuk!

@Marill: gefeliciteerd met je nieuwe baan, wat goed! (er was toch heel veel concurrentie?) Wanneer ga je beginnen?

@Emytje: het zou zo maar kunnen, die innestelingsbloeding... volgens je NOD schema in ieder geval wel... spannend hoor! Het WK... hm, alleen de wedstrijden met NL. Dus maandag op het werk in het oranje!

@marjosa: doe ons een lol en doe dit test gewoon vanavond alvast !

@joda: heb je ook al wel eens een donker streepje gezien dan op die testen?

@7up: ik ben meteen na de pil na 35 dagen ongesteld geworden. Weet nog niet wat de tweede keer gaat worden. Geen ervaring dus...

Weten jullie waar ik me nu weer druk over zit te maken? Ik krijg geen donkere streep op de ovulatietest (dag 21 inmiddels, dag 12 gestart) EN ik krijg geen temperatuursverhoging... nu heb ik gelezen dat je wel ongesteld kan worden zonder een eisprong te hebben gehad. Dan kun je natuurlijk sex hebben wat je wilt, maar dan ga je ook niet zwanger worden... ik weet het ik weet het, het is stom om dat in de 2e ronde al te denken, maar ik ben dan ook Raar he...
@maril; gefeliciteerd met je baan!

@raarmaarwaar; Ik wil het ook doen, maar mijn vriend wil dat ik het morgen doe, en heeft hem verstopt hahahah
Hai girls ff snel een berichtje tussen door ik heb gister een test gedaan en die was negatief! dat is heel mooi want dat betekend dat alles uit m'n lichaam is hopelijk test ik 29 juni weer positief:D
@7-up; geen ervaring mee. Ik werd (gelukkig) direct na 28 dagen ongesteld, sindsdien een hele regelmatige cyclus van 28 dagen.

@emytje; tja, ik zou zeggen innesteling. Maar het kan natuurlijk ook 'gewoon' een klein beetje bloed zijn. Er kan natuurlijk altijd een adertje zijn gesprongen (tijdens het vrijen). Maar he, we zijn positief!

@Marill: gefeliciteerd!

@Meike; geen idee.

@raar; ja, vorige maand had ik 'ineens' een donkere streep. Dat was toen ik doorhad dat je 4 uur niet moet plassen en in de middag moet testen. Maar toen ik voor het eerst ovu-testen gebruikte, in ronde 2 (zit nu in 3) kreeg ik ook geen streep. Wacht het gewoon even af, kijk of je ongesteld word en probeer het de volgende ronde nog een keer. Misschien moet je lichaam nog wel ontpillen of test je verkeerd. Ik heb ook weleens gehoord/gelezen dat van vrouwen die nooit positief testen op hun ovu. En qua temperaturen...........geen verstand van.
@pink; ben blij voor je!
LAdies,

Even een update mijnerzijds. Ik ben nog steeds zwanger ondanks het bloedverlies... 6 weken nu .

1 op de 5 vrouwen heeft dus bloedverlies en ik hoop dat het toch wel eens gaat ophouden....

Afgelopen week bij de VK geweest, vanwege het bloedverlies, maar er was nog niets te zien op de inwendige echo. Dat hoort ook... Nog te klein. Maar ik testte vanmorgen nog positief. Eigenlijk ben ik al een maand een soort van ongesteld.

@... Ik las iets over steekjes in de onderbuik en mogelijk zwanger. Ik had precies hetzelfde! Je baarmoeder wordt opgerekt ofzo...

@ Pink: Schiet maar raak deze maand! Na hoeveel dagen na de miskraam testte je negatief? Hoe voel je je nu?

x
Een zoon!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven