Jumpsuit??
zaterdag 12 juni 2010 om 18:54
zaterdag 12 juni 2010 om 19:04
oke Huppeltje dat bestellen ging dus wel goed,
en moest je dan qua lengte een "grotere" maat nemen of omdat het op de standaard plekken (bbb) echt kleiner viel?
zelf ben ik niet zo lang maar heb heerlijke ronde heupen (niet uit proportie maar wel aanwezig zeg maar)
Shit ik zag een super jumpsuite en nu blijkt ie voor aan het strand te zijn en van doorschijnende stof..jammer!! ik zag me al helemaal met dat ding lopen.
Ik vind die korte voor van de zomer ook zo leuk maar daar zijn mijn benen toch echt niet geschikt voor haha.
en moest je dan qua lengte een "grotere" maat nemen of omdat het op de standaard plekken (bbb) echt kleiner viel?
zelf ben ik niet zo lang maar heb heerlijke ronde heupen (niet uit proportie maar wel aanwezig zeg maar)
Shit ik zag een super jumpsuite en nu blijkt ie voor aan het strand te zijn en van doorschijnende stof..jammer!! ik zag me al helemaal met dat ding lopen.
Ik vind die korte voor van de zomer ook zo leuk maar daar zijn mijn benen toch echt niet geschikt voor haha.
zaterdag 12 juni 2010 om 19:29
Kon het niet laten.....
heb deze net besteld
http://www.asos.com/Super ... size=20&sort=-1&clr=Black
@Chantal; had helaas niets met lengte te maken maar met "de" plekken idd..
heb deze net besteld
http://www.asos.com/Super ... size=20&sort=-1&clr=Black
@Chantal; had helaas niets met lengte te maken maar met "de" plekken idd..
zaterdag 12 juni 2010 om 19:47
vrijdag 23 juli 2010 om 19:00
vrijdag 23 juli 2010 om 19:08
quote:Waldorf114 schreef op 23 juli 2010 @ 19:00:
Jaja, ik ga dit topic even uppen: ik ben toch overstag gegaan en heb een jumpsuit gekocht. Wel een veilige en simpele, maar ga binnenkort op vakantie dus voor de reis is ie heeeerlijk. En voor 'savonds op het terras.
Deze:
[afbeelding]
Moet alles eens proberen hè!
Overigens ben ik dit niet
Waar heb je die gekocht?
Gewoon bij Esprit?
Jaja, ik ga dit topic even uppen: ik ben toch overstag gegaan en heb een jumpsuit gekocht. Wel een veilige en simpele, maar ga binnenkort op vakantie dus voor de reis is ie heeeerlijk. En voor 'savonds op het terras.
Deze:
[afbeelding]
Moet alles eens proberen hè!
Overigens ben ik dit niet
Waar heb je die gekocht?
Gewoon bij Esprit?
vrijdag 23 juli 2010 om 19:11
vrijdag 23 juli 2010 om 19:13
vrijdag 23 juli 2010 om 19:55
zaterdag 24 juli 2010 om 21:58
quote:huppeltje75 schreef op 14 april 2010 @ 17:55:
N.a.v een topic over de tuinbroek... Ik wil eigenlijk wel een leuke jumpsuit.. Wat vinden jullie ervan en welke vinden jullie een leuke??
Verbieden die handel! Een wettelijk verbod op jumpsuits! Na het zien van een achtergrondmeisje met poepbroek deed me dat definitief concluderen: je gaat snel de fout in met een jumpsuit.
Uitzonderingen daargelaten, dan ben ik nog mild.
N.a.v een topic over de tuinbroek... Ik wil eigenlijk wel een leuke jumpsuit.. Wat vinden jullie ervan en welke vinden jullie een leuke??
Verbieden die handel! Een wettelijk verbod op jumpsuits! Na het zien van een achtergrondmeisje met poepbroek deed me dat definitief concluderen: je gaat snel de fout in met een jumpsuit.
Uitzonderingen daargelaten, dan ben ik nog mild.
Viva naar de knoppen.
maandag 26 juli 2010 om 10:38
maandag 26 juli 2010 om 12:25
quote:Kitsch Kitten schreef op 24 juli 2010 @ 14:44:
Die langere jumpsuits vind ik niet zo mooi, ik vind playsuits (jumpsuit met korte pijpen) leuker
[afbeelding]
[afbeelding]
Toch zou ik de eerste als jurkje nóg leuker vinden. Het model is zeker stukken vlotter dan de meeste jumpsuits.
Ik zie alleen niet gebeuren dat er veel volwassen vrouwen in over straat gaan.
Of er moet een witte legging onder
Die langere jumpsuits vind ik niet zo mooi, ik vind playsuits (jumpsuit met korte pijpen) leuker
[afbeelding]
[afbeelding]
Toch zou ik de eerste als jurkje nóg leuker vinden. Het model is zeker stukken vlotter dan de meeste jumpsuits.
Viva naar de knoppen.
maandag 26 juli 2010 om 20:36
quote:Arthemis schreef op 26 juli 2010 @ 12:25:
[...]
Ik vind hem zo juist leuk. Tja, ik zou er niet echt mee op straat gaan want te kort maar voor thuis of om ergens een beetje te zonnen om bruinere benen te krijgen, dan wel weer.
Waar ik woon, zie ik met warm weer veel meiden ermee lopen. Ik vind het wel grappig.
Hahaha, die witte legging maakt veel los op het forum. Daar hou ik dan echt niet van.
[...]
Ik vind hem zo juist leuk. Tja, ik zou er niet echt mee op straat gaan want te kort maar voor thuis of om ergens een beetje te zonnen om bruinere benen te krijgen, dan wel weer.
Waar ik woon, zie ik met warm weer veel meiden ermee lopen. Ik vind het wel grappig.
Hahaha, die witte legging maakt veel los op het forum. Daar hou ik dan echt niet van.
maandag 26 juli 2010 om 22:11
quote:Rosy76 schreef op 26 juli 2010 @ 20:36:
[...]
Ik zit nog eens naar dat playsuitje te kijken, of die nou uit twee delen bestaat?
Het lijkt net of het broekje en de top los van elkaar zitten.
Edit: jij was niet degene die het plaatje had gepost, verkeerd gequote
[...]
Ik zit nog eens naar dat playsuitje te kijken, of die nou uit twee delen bestaat?
Het lijkt net of het broekje en de top los van elkaar zitten.
Edit: jij was niet degene die het plaatje had gepost, verkeerd gequote
Viva naar de knoppen.