Loopfiets met 4 wielen?
zondag 13 juni 2010 om 16:32
Mijn zoontje van 2 jaar en 3 maanden is te groot geworden voor zijn (Chico) loopauto. Hij heeft een loopfiets gekregen voor zijn tweede verjaardag, maar deze is nog te hoog. Bovendien heeft hij twee wielen en het evenwicht houden lukt nog niet.
Ik ben nu dus op zoek naar een loopfiets met vier wielen. Nu zijn die er wel, maar dat zijn houten gevalletjes die heel laag/klein zijn en volgens mij vooral voor binnenshuis zijn bedoeld. Ik zoek er een voor buiten die groot genoeg is voor een kind van ruim twee.
Wie kan mij vertellen waar ik die kan vinden voor een beetje redelijke prijs? Op marktplaats zie ik ze ook niet (ik ben ook niet van plan om er voor naar Appelscha te rijden )
Ik ben nu dus op zoek naar een loopfiets met vier wielen. Nu zijn die er wel, maar dat zijn houten gevalletjes die heel laag/klein zijn en volgens mij vooral voor binnenshuis zijn bedoeld. Ik zoek er een voor buiten die groot genoeg is voor een kind van ruim twee.
Wie kan mij vertellen waar ik die kan vinden voor een beetje redelijke prijs? Op marktplaats zie ik ze ook niet (ik ben ook niet van plan om er voor naar Appelscha te rijden )
The time is now
zondag 13 juni 2010 om 16:42
Die ik nu heb is echt nog te groot en ook bedoeld voor kinderen vanaf 3 jaar (niet zo'n handig cadeau dus, maar mijn broer is kinderloos )
Ik heb er eens een gezien op marktplaats. Gewoon met ijzeren frame en vier luchtbandjes. Was nog hier in de buurt ook, maar helaas is er nooit gereageerd op mijn mailtjes.
Ik heb er eens een gezien op marktplaats. Gewoon met ijzeren frame en vier luchtbandjes. Was nog hier in de buurt ook, maar helaas is er nooit gereageerd op mijn mailtjes.
The time is now
zondag 13 juni 2010 om 16:52
Maar als je aan zo'n fietsje zijwieltjes maakt, kun je net zo goed een 12inchfietsje nemen. Zijwieltjes eraan gaat helemaal voorbij aan het doel van een loopfiets, namelijk het trainen van het evenwicht. Als je een loopfiets met 2 wielen neemt die wel de juiste hoogte heeft, zal je kind daar gewoon veel meer aan hebben en er waarschijnlijk al snel op weg kunnen 'fietsen' .
...
zondag 13 juni 2010 om 17:00
http://www.wheelybug.nl/contents/nl/index.html
En dan de wishbonebike loopfiets.Wel duur maar 3 in 1.
En dan de wishbonebike loopfiets.Wel duur maar 3 in 1.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 13 juni 2010 om 17:20