Tetteretteee - hier tetteren we lekker verder
donderdag 3 juni 2010 om 23:25
Hier is alweer deel 7 van de plek waar we niet alleen lekker tetteren over onze dieren maar ook kletsen over alle andere zaken die ons bezig houden: offtopic kennen we hier niet!
Een voorproefje van onze mooierds
Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's
Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
Een voorproefje van onze mooierds
Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's
Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
zondag 13 juni 2010 om 10:12
Pilous, wat leuk, weer een nieuwe vis er bij.
Its, werk ze vandaag.
MV, lekker geslapen? Kon dat nog met al die veren in je achterste van je topic over de eet-meet? Het ziet er allemaal heerlijk uit hoor. Mooie foto's, het eten komt goed tot zijn recht.
Biebs, is ZM al terug? De lellebel, heel de nacht op stap.... tssss, zou het dan toch waar zijn dat huisdieren en hun baas op elkaar gaan lijken?
Wij gaan vanmiddag naar Zuidplein, lekker winkelen en kijken voor een tent voor I. Vorig jaar is ze weer half verzopen in dat klotetentje, alles nat. Niks aan. Nu een steviger model. En droger.
Its, werk ze vandaag.
MV, lekker geslapen? Kon dat nog met al die veren in je achterste van je topic over de eet-meet? Het ziet er allemaal heerlijk uit hoor. Mooie foto's, het eten komt goed tot zijn recht.
Biebs, is ZM al terug? De lellebel, heel de nacht op stap.... tssss, zou het dan toch waar zijn dat huisdieren en hun baas op elkaar gaan lijken?
Wij gaan vanmiddag naar Zuidplein, lekker winkelen en kijken voor een tent voor I. Vorig jaar is ze weer half verzopen in dat klotetentje, alles nat. Niks aan. Nu een steviger model. En droger.
zondag 13 juni 2010 om 10:46
Ratteke, ik zag nog wat adresjes waar je misschien iets aan hebt:
www.rasclubmainecoon.nl
www.fromcoongang.nl
www.maine-coon.startpagina.nl
www.rasclubmainecoon.nl
www.fromcoongang.nl
www.maine-coon.startpagina.nl
zondag 13 juni 2010 om 10:53
Ratt, ik ken ook nog een fokker persoonlijk die mc's fokt. Ik spreek haar nu nooit meer omdat ik die dierenbedrijven niet meer heb, maar als je wilt kan ik wel eens kijken wat haar telefoonnummer is.
Is wel alleen in NH, en nog ietsjes boven mijn woonplaats, denk 15 a 20 min rijden.
Ja heb heerlijk geslapen hahahahah. Was gister wel "hyper" door die meet, dat je alles aan het terug denken bent. Maar wel op een leuke manier ja.
Is wel alleen in NH, en nog ietsjes boven mijn woonplaats, denk 15 a 20 min rijden.
Ja heb heerlijk geslapen hahahahah. Was gister wel "hyper" door die meet, dat je alles aan het terug denken bent. Maar wel op een leuke manier ja.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zondag 13 juni 2010 om 10:59
zondag 13 juni 2010 om 14:05
Ah wat naar he Bieb om te zien. Ik heb een ander dilemma, ik heb geen contact met mijn oma, steeds als we elkaar zien gaat het fout. Ze kwetst mij zo dat ik mij dan weer down voel. Nu zit ik in een depressieve periode en ben bang dat het niet meer goed komt voor ze dood gaat, ze is nu 92 jaar. Nou ben ik daar misschien te koppig voor om haar te bellen, alle jaren is het al zo gegaan dat het van mij uit moet komen. Mijn moeder heeft ook meer niet contact gehad dan wel. Maar ja, ik heb geen contact meer met mijn moeder dus om het contact met mijn oma te herstellen staat zo ook in de weg.
Ik ben zooooo bang dat ik eerdaags een telefoontje krijg dat ze niet meer leeft. Of misschien is ze al overleden. Ik heb verder geen familie meer dus ook niemand die het mij kan vertellen. Heerlijk zo'n depri zondag -not- .
Ik ben zooooo bang dat ik eerdaags een telefoontje krijg dat ze niet meer leeft. Of misschien is ze al overleden. Ik heb verder geen familie meer dus ook niemand die het mij kan vertellen. Heerlijk zo'n depri zondag -not- .
zondag 13 juni 2010 om 15:10
zondag 13 juni 2010 om 18:03
Oh lekker kaviaar bij een amuse Ploes.
Ja goede vraag Ploes, mis je het an persoon of an een oma ansich. Ik denk het laatste. Het doet toch pijn dat ik wel een moeder en een oma heb en geen contact. Maar ja het went.
Weet je wie ik net gesproken heb? Denk dat er hier weinig mensen haar kennen. Shining. We bellen elkaar zo nu en dan om heerlijk bij te kletsen. Ik heb haar niet kunnen overhalen weer te komen forummen. Nou doe ik ook niet veel moeite, de vorige keer had ik haar overgehaald maar het is een bewuste keuze nu om niet meer te komen.
Ja goede vraag Ploes, mis je het an persoon of an een oma ansich. Ik denk het laatste. Het doet toch pijn dat ik wel een moeder en een oma heb en geen contact. Maar ja het went.
Weet je wie ik net gesproken heb? Denk dat er hier weinig mensen haar kennen. Shining. We bellen elkaar zo nu en dan om heerlijk bij te kletsen. Ik heb haar niet kunnen overhalen weer te komen forummen. Nou doe ik ook niet veel moeite, de vorige keer had ik haar overgehaald maar het is een bewuste keuze nu om niet meer te komen.
zondag 13 juni 2010 om 18:32
Was er geen geschikte tent Ratt? Wat zonde. Misschien kan Ann iets voor je betekenen, dat zij wat voor je weet.
Ja met Shining was het gelukkig heel goed. Ik kon haar niet overhalen om weer terug te komen helaas. Ik vond haar wel een verfrissing op het forum altijd. Ik was in het begin haar beschermeling hihihi. Ze kwam in het begin heel bot hier naar binnen en had in no time met iedereen ruzie. Gelukkig heb ik toen achter de schermen wat gedeeld hoe het op het forum ging. En vreselijkn gelachen als ik weer als vrededuifje op het forum moest fungeren. Ja ik ken haar dus al jaren.
Ja met Shining was het gelukkig heel goed. Ik kon haar niet overhalen om weer terug te komen helaas. Ik vond haar wel een verfrissing op het forum altijd. Ik was in het begin haar beschermeling hihihi. Ze kwam in het begin heel bot hier naar binnen en had in no time met iedereen ruzie. Gelukkig heb ik toen achter de schermen wat gedeeld hoe het op het forum ging. En vreselijkn gelachen als ik weer als vrededuifje op het forum moest fungeren. Ja ik ken haar dus al jaren.
zondag 13 juni 2010 om 18:39
He Myleen wat grappig ik zat gisteren aan Shining te denken. Kon niet meer op haar naam komen hoor en ken haar niet maar ik dacht dat ze zo'n permaban had gekregen of zo.
Biebs: Hoe is het gegaan vandaag bij je vader? Hoe oud is hij eigenlijk ook alweer?
Myleen ik ben ook wel benieuwd naar de vraag van Pilous.
Pilous: Geile vissen dus
Ik heb het hele eerste seizoen van secret diary of a call girl gekeken. Vind ik ook een mooie man:
Biebs: Hoe is het gegaan vandaag bij je vader? Hoe oud is hij eigenlijk ook alweer?
Myleen ik ben ook wel benieuwd naar de vraag van Pilous.
Pilous: Geile vissen dus
Ik heb het hele eerste seizoen van secret diary of a call girl gekeken. Vind ik ook een mooie man:
zondag 13 juni 2010 om 18:54
zondag 13 juni 2010 om 18:55
ik ben er weer
met paps gewandeld in het bos en nog een eekhoorn een boom in zien vliegen en een roodborstje van heel dichtbij met een kronkelende worm in zijn/haar bekje.
Zo mooi daar... achter het verpleeghuis begint direkt een groot bos met van die joekels van bomen...heeeel oud.
Toen ik daar met paps liep (70 jaar is ie btw Klets)
belde mooie ogen of ik mee ging naar zijn broer.
Zijn we net eventjes geweest wat drinken en kletsen en de hele bups is nu naar de motorclub (ik mocht wel mee maar )
Nu nog even denken wat te eten??
met paps gewandeld in het bos en nog een eekhoorn een boom in zien vliegen en een roodborstje van heel dichtbij met een kronkelende worm in zijn/haar bekje.
Zo mooi daar... achter het verpleeghuis begint direkt een groot bos met van die joekels van bomen...heeeel oud.
Toen ik daar met paps liep (70 jaar is ie btw Klets)
belde mooie ogen of ik mee ging naar zijn broer.
Zijn we net eventjes geweest wat drinken en kletsen en de hele bups is nu naar de motorclub (ik mocht wel mee maar )
Nu nog even denken wat te eten??
zondag 13 juni 2010 om 18:59
Klinkt goed dat bos Biebs
En wat jong is je vader nog om zo 'af te takelen' al
Ik heb net kipfilet met pesto, knoflook, Parmezaanse kaas en pijnboompitjes uit de oven gegeten en sla met zilveruitjes, augurk, gekookte ei, paprika en kaas met een dressing gegeten. Was lekker.
En over thuisblijven, ik weet nog niet.
En wat jong is je vader nog om zo 'af te takelen' al
Ik heb net kipfilet met pesto, knoflook, Parmezaanse kaas en pijnboompitjes uit de oven gegeten en sla met zilveruitjes, augurk, gekookte ei, paprika en kaas met een dressing gegeten. Was lekker.
En over thuisblijven, ik weet nog niet.
anoniem_58552 wijzigde dit bericht op 13-06-2010 19:09
Reden: praivizie
Reden: praivizie
% gewijzigd