Voetbalgekte......

13-06-2010 18:18 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
quote:2Italy2 schreef op 13 juni 2010 @ 20:04:

Stom spelletje, stom feestje, stomme oranje meuk, ik mag leien dat ze er de eerste ronde uitliggen.Ik hoop ook zo dat ze er meteen uitliggen.
Gelukkig hebben we 2 t.v.'s in huize Italy en heul veul leuke series op dvd. Verder ga ik in retraite en draag ik in de boze oranje buitenwereld een i-pod en oogkleppen. Deze heb ik nog paraat van de verkiezingen.

Beessie, armbandjes, toeters en andere ongein laat ik ter plekke opeten door de cassière...
quote:_69_ schreef op 13 juni 2010 @ 20:12:

Ik vind het echt een imbeciliteit dat oranje gedoe.Vooral die kl*te vuvuzela's ofzoiets, die vlaggetjes, de oranje staarten weer uit de achterbak, de klompjes aan de antennes en vooral die nederlandse vlaggen die buiten gehangen worden. Een nationalisme waar ik eng van word , en dat allemaal voor 'onze' jongens.

Rot toch op. Ik ken die gasten niet en dat wil ik graag zo houden.

Miljonairs die een balletje trappen. Pffffffffffffffffffffffff.Psies, wat is er mis met zeg gewoon een potje flierljeppen? Rustig daar laten doen in het noorden des lands. Pak ik hiero in het warme o zo rustige zuiden nog wel een lekker borrel op een oranjevrij terras aan de Maas.
.
Ik heb er helemaal niets mee. Ik snap de gekte ook niet - versierde huizen en werkplekken. Mensen doen nog achterlijker dan met de feestdagen. En dat alles voor een paar wedstrijden, want de finale gaan we toch niet halen

Al die voetbalminnende kerels die elkaar gewoonlijks niet aan durven raken (want homofobisch ), gaan na het winnen van het NL 11-tal, helemaal uit hun dak en knuffelen en kussen elkaar en rollen over elkaar heen...
italy en 69, er zijn vast dingen die jullie helemaal te wow en te gek en weet ik veel vinden en die ons misschien niet boeit.

op mijn man zijn verjaardag is ook altijd alles oranje en wordt de stad waar ik woon, ja amsterdam ja, bezocht, oranje gemaakt en bevuild door honderden duizenden mensen en kan ik nooit eens gezellig zijn verjaardag vieren met een bbq

maar ja, ik kan er boos om worden of lekker gezellig meedoen, hij kan het ook niet helpen dat hij op 30 april jarig is en dat is ieder jaar weer.
.
Alhoewel ik geen voetbalfan ben, word ik toch aangestoken door de oranjekoorts. Vrij laat overigens. Hier in de buurt hing half mei de straat al vol met vlaggetjes, maar wij hebben pas sinds dit weekend 3 beessies aan de handgrepen van de keukenkastjes gehangen. En ik heb zojuist mijn nagels oranje gelakt.

Ik vraag me ook af waarom die voetballers zo idioot veel centjes verdienen, maar ja, ondertussen is het gewoon zo. Dus ik dein beetje mee op de vrolijke oranjehysterie. If you can't beat them, join them! Ik hoop wel dat 'we' ver komen, want anders duurt de lol zo kort. Zo, ik neem nog ff een biertje, ff indrinken voor de komende wedstrijd.
Ach Hermoine, dat is dan wel weer lullig ja... Tenzij je natuurlijk gewoon elk jaar stug volhoudt dat het hele land op zijn kop staat speciaal voor jouw man! En die BBQ doe je dan op 1 mei.
precies!!!! jij hebt hem door!!! :P
Ik hou heel erg van voetbal, maar heb geen vlaggetjes in huis hangen ofzo. Komt ook omdat ik niet voor Oranje ben maar sowieso doe ik dat niet. ACh ja het hoort erbij he, een WK of EK, lekker veel oranje overal, getoeter op straat. Gelukkig is het maar eens in de 2 jaar.
.
Ik heb gister een dutchie dress gepast. Mijn MOEDER!!! had hem gekocht.

Als top vind ik hem leuk maar eigenlijk zou ik heb een maatje groter moeten hebben. Als ik me nu niet zo dik zou voelen had ik hem aangedaan vandaah (als top!)

Ik vind die gekte eigenlijk wel leuk. Lekker nederlands.
.
quote:lindy schreef op 14 juni 2010 @ 11:13:

Ik heb 'm dus niet gekocht maar gekregen. Laten we zo zeggen, het past en je tieten rollen er zowat uit. Ik vermoed dat dat ook de reden was dat ik 'm kreeg. Nou, morgen is alles weer normaal.Ze moeten nog een paar keer spelen
Bij mij is de gekte ook toegeslagen! Ik heb een voetbal-database gemaakt, en ik kijk naar alle wedstrijden. Vanaf 22 juni worden twee wedstrijden tegelijkertijd uitgezonden. Op mijn computer zal ik ze dan tegelijk bekijken. Ik maak de browser-vensters met die wedstrijden erin, simpelweg niet schermvullend. Dat deed ik toen met EK Voetbal 2008 ook.

De gekte is nu goed in mijn kop geslagen! Zo erg dat de berichten die ik typ oranje zijn. Ze worden weer zwart als de WK voorbij is, of als de kansen voor Nederland op een finale verkeken zijn.
World of Warcraft: Legion
Hans, geniet ervan!

Ik vind EK en WK erg leuk. En veel beter te pruimen dan de verkiezingsuitslag.
Ook hier is de gekte toegeslagen .Heel de buurt oranje ,geen volksbuurt maar redelijk kak hahaha.Ben net zelf bespoten door dochter,mijn haar is nu oranje ...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven