Oranje WK-toeter: AAAARGH!

11-06-2010 14:10 122 berichten
Langzamerhand word ik helemaal gek van die vreselijke oranje WK-toeter... Wat een rotgeluid maakt dat ding!! Enkele buurkinderen hier toeteren er al weken op. Ik heb zin dat ding voor hun ogen kapot te stampen en / of in de gracht te smijten..... AAAARGH!!
Hoezo zijn de enige die recht hebben om te klagen de spelers en de coaches? Ik heb net zo veel recht om te klagen als ik dat wil. Ik vind het echt een rete irritant geluid. Ik klaag lekker wanneer ik dat wil
Ik vind dat je geen recht heb tot klagen, waarom niet? omdat je op de belg lekker kan kijken zonder het geluid, de NOS wil en doet dat niet. Die willen de sfeer zo goed mogenlijk weergeven en die toeters horen daarbij. De belg doet dat niet. Dus ga lekker daar kijken, en trouwens die Oeh en Ah s hoor je nog steeds hoor bij de NOS. Als een coach als bert van marwijk een training geeft en zichzelf niet verstaanbaar kan maken, heeft de hele training amper nut, een coach moet zijn spelers vertellen wat ze goed en niet goed doen, met dat lawaai was dat dus niet mogelijk.

Dat kan dus gevolgen hebben voor de wedstrijden die je speelt, dus ja de coaches en spelers hebben het meeste recht tot klagen.

Ja je klaagt maar wat je wil Jessy, boeit mij niet. Jullie hebben er last van, ik niet. Ik heb een heerlijk WK tot nu toe.

Ik probeer alleen maar duidelijk te maken dat de spelers en coaches veel meer last kunnen hebben van die dingen.

En zoals ik al zei horen toeters bij een WK of EK, dus get over it.
Alle reacties Link kopieren
Bracht dochter vanochtend naar school en wat zie ik daar: een vuvuzelaverbod.
Hoor net de de NOS het geluid zachter gaat zetten! Jeeeeh!

oeps, jeh!
Ik vind dat het geluid van de Vuvuzela's ook bij de Belg nog te overheersend is.

Dus daar kan ik ook niet "lekker" kijken.

Ik klaag dus even lekker door
quote:Elynn schreef op 14 juni 2010 @ 09:53:

Bracht dochter vanochtend naar school en wat zie ik daar: een vuvuzelaverbod. Goede school!
quote:EarthlyMatters schreef op 14 juni 2010 @ 09:53:

Hoor net de de NOS het geluid zachter gaat zetten! Jeeeeh!

oeps, jeh!Heej, dat is goed nieuws!
Zeg, Rogue, de NOS is nu ook aan het filteren hoor!

Maar niet genoeg naar mijn zin.

Ik wil OEEEHHHH!

AAAAHHHHHH!
quote:yasmijn schreef op 14 juni 2010 @ 09:54:

Ik wil OEEEHHHH!

AAAAHHHHHH!

Dan wil ik Ed De Goey daar ook bij.

*Scandeert: say oeh-ah Ed De Goey, say oeh-ah Ed De Goey*

Nou fijn de mensen hier weer blij, het geluid gaat zachter bij NOS. Is ook wel logisch, want veel mensen geklaagd en mensen overgestapt naar de Belg.

Maar dat is mooi, dan zal er minder geklaagd worden door iedereen om me heen over die vuvuzela's.

Daar werd ik dus een beetje gek van, van dat geklaag.

En straks lekker Nederland Denemarken kijken.
Laat die kinderen toch. Ik snap echt niet waarom mensen overal over klagen tegenwoordig. De NOS zet het geluid zachter, en die kinderen houden ook wel een keer op.
Van die kinderen heb ik geen last.

Op tv heb ik wel last.

Ja, die goede oude Ed de Goey!
quote:Rogue_22 schreef op 14 juni 2010 @ 09:58:

Nou fijn de mensen hier weer blij, het geluid gaat zachter bij NOS. Is ook wel logisch, want veel mensen geklaagd en mensen overgestapt naar de Belg.

Maar dat is mooi, dan zal er minder geklaagd worden door iedereen om me heen over die vuvuzela's.

Daar werd ik dus een beetje gek van, van dat geklaag.

En straks lekker Nederland Denemarken kijken.Bij ons op het werk gaan ze ook voetbal kijken. Ik blijf gewoon doorwerken. Ik word een beetje gek van die maffe voetbalsupporters.
quote:yasmijn schreef op 14 juni 2010 @ 10:07:

Van die kinderen heb ik geen last.

Op tv heb ik wel last.

Dat heb ik dus ook.
quote:Elynn schreef op 14 juni 2010 @ 09:53:

Bracht dochter vanochtend naar school en wat zie ik daar: een vuvuzelaverbod.

Hmm hier (nog?) niet.

Wij werden vanmorgen vroeg op het schoolplein opgeschrikt door zo'n keihard toetergeluid. Bleek een váder te zijn die zich stond uit te leven. En een lol dat ie had!

Er waren ook enkele kinderen met zo'n ding, maar mooi niet dat die erop durfden te toeteren. Goed afgericht !
quote:Elynn schreef op 14 juni 2010 @ 09:57:

[...]

Dan wil ik Ed De Goey daar ook bij.

*Scandeert: say oeh-ah Ed De Goey, say oeh-ah Ed De Goey*Hell yeah!!!!!
De buurtkinderen hier doen de laatste tijd vrijwel niks anders dan toeteren, dus ik loop elke dag wel een paar uur met oordopjes in.
Ik durf het haast niet te vertellen, maar... ik heb plannen om dadelijk zo'n toeter, zo'n vuvuzela te kopen... En dan flink tetteren als er een doelpunt gemaakt wordt door Nederland als dat eftal voetbalt... Ja, je bent maar één keer door het dolle heen!
World of Warcraft: Legion
Hans, doe het niet. Als er een doelpunt gescoord wordt volstaat blij juichen en klappen ook. Echt. Vuvuzela's zijn kut & irritant. De enigen die ze leuk vinden zijn degenen die er op blazen. En die mogen aan de hoogste boom van mij.

Dus bezint eer ge eraan begint
Hans, ik zou het niet doen. Ik woon hemelsbreed 150 meter bij je vandaan.

Dan betekent dat niet veel goeds
Nou ik irriteer me ook rot aan die stomme toeters. Kijk af en toe een toetertje is leuk maar hier in de buurt toeteren ze of hun leven er van afhangt. In het begin kon ik het nog wel negeren maar nu dus echt niet meer. Ik krijg echt de neiging om naar buiten te rennen en het voor hun gezicht in tweeën te breken. Ik ben blij dat ik nu overdag op het werk zit waar ik geen last van het getoeter heb.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
quote:hans66 schreef op 14 juni 2010 @ 18:14:

je bent maar één keer door het dolle heen!Ik zeg: Doen! Die ene keer dat ze scoren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven