Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)

Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
dinsdag 23 oktober 2007 om 19:34
quote:Xander68 schreef op 20 oktober 2007 @ 23:40:
En ja....opnieuw beginnen met iemand, bekijk het positief! Als je er weer aan toe bent zul je zien dan je er echt weer zin in hebt om een nieuwe start te maken met iemand waar je echt vlinders van hebt. Nu kan ik begrijpen dat de moed in je schoenen zakt, maar dat veranderd echt hoor!
Zo weer een paar dagen verder en het gaat super met me. Nog nooit zo opgelucht gevoeld.
En Xander, denk dat je helemaal gelijk hebt. Heb opeens heel leuk contact met iemand, geheel onverwacht. Maar het zonnetje gaat wel daarvan wel iets meer schijnen...
En ja....opnieuw beginnen met iemand, bekijk het positief! Als je er weer aan toe bent zul je zien dan je er echt weer zin in hebt om een nieuwe start te maken met iemand waar je echt vlinders van hebt. Nu kan ik begrijpen dat de moed in je schoenen zakt, maar dat veranderd echt hoor!
Zo weer een paar dagen verder en het gaat super met me. Nog nooit zo opgelucht gevoeld.
En Xander, denk dat je helemaal gelijk hebt. Heb opeens heel leuk contact met iemand, geheel onverwacht. Maar het zonnetje gaat wel daarvan wel iets meer schijnen...

woensdag 24 oktober 2007 om 13:57

woensdag 24 oktober 2007 om 16:07
haha
ik kom je ff vergezellen
lekker rustig hier , ik vond zo waarempel 80 dollar in een doos die ik aan t uitpakken ben (eh had ik in april al moeten doen toen ik terug kwam uit Curacao) nu maar es gedaan
Kreeg een berichtje van MrDate op msn gisteravond , dat ie t leuk zou vinden om in contact te blijven.. Nah wat denkt die aap wel niet ? Heeft ie spijt ofzo ?
Ga straks ff lekker hardlopen heb ik zin in
ik kom je ff vergezellen
lekker rustig hier , ik vond zo waarempel 80 dollar in een doos die ik aan t uitpakken ben (eh had ik in april al moeten doen toen ik terug kwam uit Curacao) nu maar es gedaan
Kreeg een berichtje van MrDate op msn gisteravond , dat ie t leuk zou vinden om in contact te blijven.. Nah wat denkt die aap wel niet ? Heeft ie spijt ofzo ?
Ga straks ff lekker hardlopen heb ik zin in

woensdag 24 oktober 2007 om 16:39
Xander dat hij een player is is wel duidelijk .. Mijn vriendin belde mij gistermiddag op ... Jij date toch met een jongen die zo heet ? Ja hoezo ? Nou ik zit geloof ik met hem te chatten op RP .. hij wilde vrij snel haar telefoonnr , haar msn die heeft ze dan maar wel gegeven. En t was al snel duidelijk dat hij haar beter wil leren kennen..
Freaky
Freaky

woensdag 24 oktober 2007 om 23:02

woensdag 24 oktober 2007 om 23:33
Aimee...hoi!
Nouuuu...zo Remy voelde ik me niet hoor op dit topic vanmiddag Druk zat op m'n werk (jaja...nog steeds...pffff)
Wat ik al eerder tegen je zei: " Kijk aan Aimee!...leuk te horen. Veel plezier met je fijne gevoel en geniet er van! "
Ik vind dat dus kunnen Aimee...als jij je daar lekker bij voelt....why not?
Heb je je andere relatie verwerkt, en is het geen "vluchtgedrag?".....dat is het enige wat je je nog af kunt vragen....
Weltrusten voor later!
Nouuuu...zo Remy voelde ik me niet hoor op dit topic vanmiddag Druk zat op m'n werk (jaja...nog steeds...pffff)
Wat ik al eerder tegen je zei: " Kijk aan Aimee!...leuk te horen. Veel plezier met je fijne gevoel en geniet er van! "
Ik vind dat dus kunnen Aimee...als jij je daar lekker bij voelt....why not?
Heb je je andere relatie verwerkt, en is het geen "vluchtgedrag?".....dat is het enige wat je je nog af kunt vragen....
Weltrusten voor later!

vrijdag 26 oktober 2007 om 11:48
Zo zeg héééé!....bijna 24 uur niet meer gepost hier....eng gewoon!
Ik heb al weekend!, heerlijk....beetje bijkomen van wéér een drukke werkweek. Aan de planning te zien loop november ook alweer vol met projecten....dus de rust keert nog niet weder....
En oja....vandaag is het D-DAY voor 2 personen....
En hoe gaat het verder met jullie allemaal? Lopen de dates die jullie hebben allemaal naar wens? Of liggen jullie dit weekend (helaas) alleen in bed?
Tot later maar weer! x
Ik heb al weekend!, heerlijk....beetje bijkomen van wéér een drukke werkweek. Aan de planning te zien loop november ook alweer vol met projecten....dus de rust keert nog niet weder....
En oja....vandaag is het D-DAY voor 2 personen....
En hoe gaat het verder met jullie allemaal? Lopen de dates die jullie hebben allemaal naar wens? Of liggen jullie dit weekend (helaas) alleen in bed?
Tot later maar weer! x
vrijdag 26 oktober 2007 om 23:50
Ach gossie, Ing en Xan hebben helemaal geen medeleven gekregen vandaag......
Ik hoop dat jullie nu een leuke date hebben !! En....dat jullie morgen ff wat komen vertellen.....
Ja ik lig zeker alleen in bed dit weekend, want is nog altijd op reis....moet nog ff paar weken doorbijten, maar hij neemt geregeld contact op dus gaat goed gelukkig !
Ik hoop dat jullie nu een leuke date hebben !! En....dat jullie morgen ff wat komen vertellen.....
Ja ik lig zeker alleen in bed dit weekend, want is nog altijd op reis....moet nog ff paar weken doorbijten, maar hij neemt geregeld contact op dus gaat goed gelukkig !