Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Amy was super gaaf... echt lekker concert.. ze heeft leuke humor die Amy ..

lekker dagje amsterdam vandaag
Ohh wat gaaf Vleermuis! Ik las een recensie in de krant dat het erg leuk was. (Ik dacht heel pessimistisch: ze kwam niet bij Pinkpop en NSJ, laat ik maar geen kaartjes halen...)
quote:Xander68 schreef op 20 oktober 2007 @ 23:40:

En ja....opnieuw beginnen met iemand, bekijk het positief! Als je er weer aan toe bent zul je zien dan je er echt weer zin in hebt om een nieuwe start te maken met iemand waar je echt vlinders van hebt. Nu kan ik begrijpen dat de moed in je schoenen zakt, maar dat veranderd echt hoor!

Zo weer een paar dagen verder en het gaat super met me. Nog nooit zo opgelucht gevoeld.

En Xander, denk dat je helemaal gelijk hebt. Heb opeens heel leuk contact met iemand, geheel onverwacht. Maar het zonnetje gaat wel daarvan wel iets meer schijnen...
Kijk aan Aimee!...leuk te horen. Veel plezier met je fijne gevoel en geniet er van!
Zo zeg....wat is het hier rustig....ws niemand wat bijzonders te melden....

Geen nieuws, is goed nieuws....iedereen lekker aan de date?

Hier nog steeds megadruk op het werk, maar probeer toch vrijdag vrij te nemen....hopen dat het gaat lukken!

Have a nice day everyone!
Blaaa bla blie blaaaadie blaaablabladiebááááá.....hmmm...in mijn eentje lullen hier is ook niet leuk om 15:47
haha

ik kom je ff vergezellen

lekker rustig hier , ik vond zo waarempel 80 dollar in een doos die ik aan t uitpakken ben (eh had ik in april al moeten doen toen ik terug kwam uit Curacao) nu maar es gedaan

Kreeg een berichtje van MrDate op msn gisteravond , dat ie t leuk zou vinden om in contact te blijven.. Nah wat denkt die aap wel niet ? Heeft ie spijt ofzo ?

Ga straks ff lekker hardlopen heb ik zin in
80 dollar!...mooi meegenomen zeg....weer een boodschappenkarretje vol!

MrDate kan de boom in! (ik zou dat zeggen als ik jou was...) Spijt óf geen spijt....hij staat bij mij te boek als een "player" Adviesje: Niet doen hoor Vleer!
Xander dat hij een player is is wel duidelijk .. Mijn vriendin belde mij gistermiddag op ... Jij date toch met een jongen die zo heet ? Ja hoezo ? Nou ik zit geloof ik met hem te chatten op RP .. hij wilde vrij snel haar telefoonnr , haar msn die heeft ze dan maar wel gegeven. En t was al snel duidelijk dat hij haar beter wil leren kennen..

Freaky
gistermiddag moet gisteravond zijn
Jéé zeg....toch pure toeval dat MrDate ook je vriendin treft! Vriendinnetje al op de hoogte gebracht van zijn "praktijken"?
Natuurlijk Xander haha ..wat ze er mee doet weet ik niet, maar weet dat ze wel de juiste beslissing maakt.. Niet verder gaan met hem.
Hmmm er stond iets maar weet niet meer wat en nu is het weg

Naja ga lekker slapen zo morgen weer de hele dag werken

rustig hier
Volgens mij voelt Xander zich een beetje remy hier. Wat kunnen we daaraan doen???

Hem een kwestie voorleggen, ja!

Nou Xander, het contact wat ik heb wordt alleen maar leuker en leuker. Nu rijst ook de vraag, kan dit wel. Zo snel???

Voel me net een puber!
Aimee...hoi!

Nouuuu...zo Remy voelde ik me niet hoor op dit topic vanmiddag Druk zat op m'n werk (jaja...nog steeds...pffff)

Wat ik al eerder tegen je zei: " Kijk aan Aimee!...leuk te horen. Veel plezier met je fijne gevoel en geniet er van! "

Ik vind dat dus kunnen Aimee...als jij je daar lekker bij voelt....why not?

Heb je je andere relatie verwerkt, en is het geen "vluchtgedrag?".....dat is het enige wat je je nog af kunt vragen....

Weltrusten voor later!
Vluchten is soms wel lekker hoor Xan Vlucht jij nooit? In je werk ofzo?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Vluchten is inderdaad wel lekker, maar heb geen reden om te vluchten momenteel....hoewel....onze receptioniste ziet er niet zo "lekker" uit.... ....misschien toch een reden om te vluchten...
Zo zeg héééé!....bijna 24 uur niet meer gepost hier....eng gewoon!

Ik heb al weekend!, heerlijk....beetje bijkomen van wéér een drukke werkweek. Aan de planning te zien loop november ook alweer vol met projecten....dus de rust keert nog niet weder....

En oja....vandaag is het D-DAY voor 2 personen....

En hoe gaat het verder met jullie allemaal? Lopen de dates die jullie hebben allemaal naar wens? Of liggen jullie dit weekend (helaas) alleen in bed?

Tot later maar weer! x
Oke even snel een update. Ik ga op date! Ja het voelt heel onwerkelijk maar goed!

Volgend weekend!
Ach gossie, Ing en Xan hebben helemaal geen medeleven gekregen vandaag......

Ik hoop dat jullie nu een leuke date hebben !! En....dat jullie morgen ff wat komen vertellen.....

Ja ik lig zeker alleen in bed dit weekend, want is nog altijd op reis....moet nog ff paar weken doorbijten, maar hij neemt geregeld contact op dus gaat goed gelukkig !
Leuk Aimee, al is het alleen maar voor de afleiding ! toch?
XAN EN ING...........Wakker worden !!!!!!
Xan en Ing liggen nog te slapen...

He Miran, mijn lief is ook op reis, ongezellig he. Ik ga vanaf morgen veel werken en moet ook nog even weg, dus heb t te druk om me alleen te voelen.
Cum non tum age
Goedemiddag!,

Ehhmmm..ja, net een uurtje wakker....

Hi Ing hier...ik ben er nog steeds en ik blijf nog wel even bij Xan, het is namelijk heel gezellig met elkaar! Dussssssss.....

En hoe gaat met iedereen? Nog plannen voor dit weekend?
Hier alles goed, druk met werken en andere nuttige dingen..

Nog een paar dagen werken en dan lekker 20 dagen vakantie ... echt aan toe

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven