Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Hey hoi, welkom Cin-Dancing!
Ook ik mag me nu toevoegen hier

- Leeftijd 31

- Hoe lang al single Euh..7 uur

- Langste relatie 2 jaar

- Kortste relatie Tja scharreltjes....

- Regio Utrecht

- Aan het daten Euh oh ja, shit dat komt er ook weer bij kijken..pfff

- Cijfer relatie wens 7

- Sterrenbeeld Leeuw

- Kinderen of kinderwens Uiteindelijk wel...denk ik

Tja verse vis...om het zo maar te zeggen. Jeetje ik zit nu echt nog in de euuh wat overkomt me allemaal! Moet het nog even laten bezinken hoor!
Aimee4u,welkom op dit o zo leuke topic! 7 uur geleden vrijgezel geworden? Jéé zeg....niet makkelijk....neem de tijd en als je behoefte hebt vertel je er eens wat over...

Leuk, wat verse visjes hier (Neeeeeehhh...ik bedoel daar niks mee....heb er al één gevangen hier )
anoniem_64553996c5176 wijzigde dit bericht op 20-10-2007 21:53
Reden: Doorgestreept...bij nader inzien niet zo leuk....
% gewijzigd
Wat hier stond was niet grappig, vandaar EDIT!
anoniem_64553996c5176 wijzigde dit bericht op 20-10-2007 21:56
Reden: Ook niet leuk....dus verwijderd
% gewijzigd
Hey welkom Aimee, heftig, zo kort vrijgezel. Hopelijk ook naar jouw wens? Nou, als je de behoefte voelt er meer over te vertellen, dan horen we dat wel hè..
Lelie1, naar mijn wens? Tja, volgens mijn verstand de juiste keuze gemaakt. Maar het gevoel maakt het toch niet zo makkelijk. Voel me wel opgelucht en realiseer me dat dit uiteindelijk de juiste beslissing voor mij was. Maja zoals ik al zeg het door het gevoel doet het wel btj pijn.

Xander68, Je hebt me wel even aan het glimlachen gemaakt hoor met je opmerking. Kan het wel waarderen!
quote:Aimee4u schreef op 20 oktober 2007 @ 22:07:

Lelie1, naar mijn wens? Tja, volgens mijn verstand de juiste keuze gemaakt. Maar het gevoel maakt het toch niet zo makkelijk. Voel me wel opgelucht en realiseer me dat dit uiteindelijk de juiste beslissing voor mij was. Maja zoals ik al zeg het door het gevoel doet het wel btj pijn.

Kan ik me helemaal voorstellen hoor en ik weet hoe het voelt. Tijd voor rust voor je dus en alles even laten bezinken? Veel sterkte ermee in elk geval!
Hey Aimee,

Ja, herkenbaar hoor....gevoel en verstand die compleet door elkaar heen lopen, en daar wordt het niet makkelijker van! Mag ik vragen hoe lang je deze relatie hebt gehad?

Fijn dat je m'n grapje wel kon waarderen, maar bij nader inzien vond ik het zelf niet zo leuk...vandaar de edits in mijn posting
Xander, zo'n twee jaar. Maar of je het een "Relatie" mag noemen, Ja en Nee...
Twee jaar? Toch wel een tijdje....voelde het voor jou niet als een relatie dan?
Jawel, maar niet als een "echte" relatie. Weet klinkt verwarrend maar eigenlijk wil het even niet over de relatie hebben. Het is goed zo. Maar nu verder...

Het klinkt misschien raar of bot wat ik nu ga zeggen omdat mijn relatie net uit is. Maar geloof me, vestandelijk wist ik al iets meer dan een maand dat deze relatie niet goed voor me was. Heb mijn gevoelens daarom al redelijk kunnen temperen. Daarmee bedoel ik dat ik niet hartverscheurend op de bank zit te huilen hoor! Nee eerder beetje bedust dat ik nu toch zo sterk ben geweest om de knoop eindelijk door te hakken.

Maar hier dus de rare gedachte van me...de moedt zak me in de schoenen als ik eraan denk dat ik weer helemaal van voren moet beginnen met iemand. Jeetje....
Raar en bot vind ik het niet hoor Aimee. Als je het al een maand weet, dan heb jij er al wat meer afstand van genomen...dus dat maakt het in dát opzicht wat dragelijker voor je. Neemt niet weg dat, als een relatie verbroken is, het verdriet of gevoel daar minder om is...je hebt toch 2 jaar met hem gedeeld.

En ja....opnieuw beginnen met iemand, bekijk het positief! Als je er weer aan toe bent zul je zien dan je er echt weer zin in hebt om een nieuwe start te maken met iemand waar je echt vlinders van hebt. Nu kan ik begrijpen dat de moed in je schoenen zakt, maar dat veranderd echt hoor!
Aimee welkom hier.. Veel sterkte..

Zoo leuk feestje gehad, erg blij dat ik die keuze voor mijzelf al had gemaakt voordat ik MrDate had gesproken..

HIj: wat ga je vanavond doen ?

Ik : moet naar een verjaardag en jij ?

Hij: ik ga wat biertjes drinken verder nog geen plannen

HIj: Wij moeten maar niet meer afspreken

Ik : Prima , jammer dat je mij niet beter wil leren kennen, je weet niet wat je mist.

Hij : ik vind je heel erg leuk , kan het erg goed met je vinden.

Eigenlijk ben je de ideale vrouw voor mij

Ik : hier heb ik niks aan , ik moet gaan doei
oja heb m nog succes gewenst en hem medegedeeld dat ie niet zo wispelturig moet zijn. En moet proberen om zekerder over te komen.

Zo klaaaaaar ermee. als ik alles zo overdenk zat t gewoon niet goed en dat wist ik al wel , ik vond hem nog te onvolwassen.. Te druk met allerlei jonge meiden.. klaaaaar einde MrDate...

ga morgen lekker hardlopen erg veel zin in 8,5km..

Mijn crush op Hyves ik heb een vermoeden wie t is en hij lijkt mij wel oke..

Gezellig gesprek met hem gehad, geen idee verder.

Morgen komt ene date bij mij langs nadat ik hardgelopen heb...Lijkt mij wel gezellig..

ga mijzelf helemaal verwijderen van RP.. ga maar es wat knopen doorhakken in mijn leven hehe...
zo weg van RP zag dat MrDate alweer actief is daar... Veul succes
quote:Xander68 schreef op 20 oktober 2007 @ 19:42:

[...]

cin_dancing: W E L K O M ! ! ! ! !Dank je wel! Lees wel dat jullie elkaar al langere tijd kennen hier via het forum.. Gezellig hoor!
Cin Dancing.. welkom .. geen idee of ik dat al had gedaan ..

Zo geen hardlopen voor mij , hoofdpijn , heb erg zitten twijfelen om wel te gaan lopen. Toch maar uiteindelijk besloten t niet te doen..

In mijn dromen komt steeds Meneer2.06 voorbij.. Beetje gek als t nou 1droom was maar afgelopen weken dendert ie regelmatig in mijn droom.. Apart...
Goedemorgen,

Welkom Cin en Aimee.

Ik ga lekker shoppen vandaag.

Gisteren "vriendje" naar schiphol gebracht. Moet hem 3 weken gaan missen.

Raar eigenlijk, een maand geleden kende ik hem nog niet eens....
Aparte gast weer, Vleer, iemand die zegt dat je de ideale vrouw bent, maar liever niet meer wil afspreken. Idd, komt onvolwassen over.

Hoe is het met Ing ???
tja Miranda.. idd erg vreemd, maar hij spreekt zich constant tegen , erg wispelturig.. Je hebt alles wat ik in een vrouw zoek , maar we moeten maar niet meer afspreken .. Lekker krom weer

Aaah wel lief dat je hem naar schiphol hebt gebracht zeg.. Haal je m ook weer op over 3 weken ?
Hoi, ben ik ook weer eens...

Ja Vleer, duidelijk een erg vreemd mannetje. Hij vind je leuk, zal de ideale vrouw voor je zijn....en dan als klap op de vuurpijl: Wil ie niet meer met je afspreken! Conclusie: Ik denk dat MrD een player is, en dat wordt nogeens bevestigd dat ie op RP weer lekker actief is... Kortom, JIJ kan je energie wel in iets anders steken.

Miranda: Hoi!!! Leuk...je "vriendje", en dat je 'm naar Schiphol hebt gebracht.

Cin_dancing: Klopt, we kennen elkaar hier al een tijdje...echter, ik ben hier ook nog niet zo lang actief. Hoe kom jij trouwens aan dat mooie onderschrift? Dat wil Xan ook wel! :-)
Zo, gelukkig goed geslapen. En..ik voel me nog steeds goed. Echt zo'n opgelucht gevoel. Weet dat de pijn om een hoekje zit te loeren, maar dat hoort erbij.

Xander bedankt voor je woorden. Ze doen me goed!
quote:Aimee4u schreef op 21 oktober 2007 @ 15:10:

Zo, gelukkig goed geslapen. En..ik voel me nog steeds goed. Echt zo'n opgelucht gevoel. Weet dat de pijn om een hoekje zit te loeren, maar dat hoort erbij.

Xander bedankt voor je woorden. Ze doen me goed!
Zoo was ik ook weer..

Weekend is al bijna weer voorbij hoop dat het voor iedereen leuk was?!

Morgen wil "mijn" BM langskomen op mijn werk.. hij zit dan namelijk 200 m verderop.

Hij hoopte even te kunnen afspreken zodat ie me kon zien.. Weet niet zo heel goed wat ik daar mee moet, heb nu niks meer gehoord dus ik zie wel of ie morgen belt dat ie in de buurt is..

Zo jammer dat ie BM is, hij is namelijk erg leuk..
Hi iedereen,

Even weer teken van leven van mij.

Hoe gaat met iedereen?

Met mij gaat het heel erg lekker en goed. Volgende week zien we elkaar. Erg goed gevoel bij....beiden.

Aimee en Cin_dancing...welkom!!

Vleer...je komt sterker over, je kiest voor jezelf. Goed van je!

Miranda: 3 weken je vriendje missen...echt niet fijn. Lekker geshopt? Gek he...maand geleden wist je niet van elkaars bestaan af, en nu is hij heel belangrijk voor je. (ik herken het)

Ik ga even stofzuiger door mijn huis heenhalen. Mijn nichtjes zijn wezen logeren hier en het is grote puinzooi hier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven