Postcrossing 5

04-05-2010 22:53 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
Brrrrr Neferisis, schrikken zeg.

C-estelle: een kaart van een kerk??

Chayuz: creatief hoor, zo'n box-kleed. Voor de achterkant zou ik rondjes kiezen.

Kaatje: mooie kaart zeg.

Ik had vandaag een kaartje uit Rusland in de bus; een zelfgenomen foto van een rivieroever. Mooi.

edit: het was haar tweede kaartje dat ze verstuurd heeft ergens vanuit de binnenlanden van Rusland.
Snjókorn falla, á allt og alla
quote:Lampje_ schreef op 14 juni 2010 @ 09:56:

@Noa-Lynn: Die buurman houdt iedereen lekker bezig. Ik blijf het leuk vinden om erover te lezen. Hopelijk blijf jij er ook lol in houden om erover te schrijven.

Ik vind het nog steeds prima om te schrijven over mn buurman hoor .

Het is alleen dat ik niet echt weet wat ik met mn gevoel en verstand aan moet en daarbij spreek ik hm soms meer en soms minder dus vragen gaat ook niet...

De bekende twijfels waarschijnlijk in mijn geval .
quote:c_estelle schreef op 14 juni 2010 @ 16:47:

Ik heb trouwens inmiddels al 7 expired kaarten. En de meesten zijn ook al heel lange tijd niet online geweest. Degenen die nog wel actief zijn, reageren niet op mijn berichtjes en in 1 geval heb ik al een 2e kaartje gestuurd maar die wordt ook niet geregistreerd.

Bleeeeh...

Ik heb momenteel 1 expired. Zij is 1 maand niet online geweest. Ik heb nog wel hoop dat de kaart alsnog wordt geregistreerd, hiervoor was ze ook 1 maand niet online. Die nerd is wel erg typisch.

Heb een suf profiel: I am stamps lover.I very intrested in Postal Stationery.Would you like chinese postal stationery

(pre-stamped postcards or covers)?I can send you its

Idrukker!!! Met een paar leuke zegels dan maar.

Kaatje: mooie kaart, niet iedereen stuurt gelijk na het aanvragen de kaart op. Bij mij gaat er ook wel eens een week overheen.

Neferisis: sterkte ermee, de schrik zit er denk ik even goed in. Ik heb veel met "slachtoffers" gewerkt van (gewelds)delicten. Je kan je best nog een aantal dagen onrustig voelen ('s avonds). Dat 'hoort' erbij. Gaat je man binnenkort een nacht weg?
allerdonders Neferisis, ik kan mij goed voorstellen dat jij flink geschrokken bent. ik hoop werkelijk dat je vanacht beter slaapt!!

Kozoo en C_estelle, geen dank excuus dat jullie kaartjes beetje laat waren!

Kaatje, wat een bijzonder kaartje! heel mooi! Krijg er een beetje architect on air gevoel bij! ook heel bijzonder!

Tine, Igor, hihi die naam alleen al. toch fijn dat hij je een special person vind (en all duizenden anderen die zijn profiel lezen ;) )

Snjokorn, dan worden het rondjes denk ook een stuk makkelijker aan elkaar te naaien als vlinders!'

Noa_lynn, ow ik blij om je glimlachen hoor heerlijk om allemaal te lezen!
3 adressen aangevraagd.

Gewoon mijn eigen regel gebroken.

Nederland/Kroatie/China.

Ik vandaag iets heel vervelends. Had een paar plakjes bladerdeeg in de oven gedaan, maar ben in slaap gevallen en de oven maar doorgegaan, wel 1 1/2 uur. Zo blij dat ik geen brand oid had.

De bladerdeegjes waren niet meer eetbaar.
Neferisis: Bah, wat een nare nacht heb jij achter de rug!

Ik ben kapot na vandaag... ga snel verder!
Mijn nieuwe kaartjes mogen naar Finland en de USA.

De vrouw uit de USA had het volgende in haar profiel staan:

67 jaar oud, oma van 3 kleinkinderen.

ze krijgt een mooi Hollandsch landschap....
Ligaa: dat was ook zeker schrikken zeg. Gelukkig alleen maar oneetbaar bladerdeeg.
Snjókorn falla, á allt og alla
Vandaag geen post of hurrays en van de 9 kaarten die onderweg zijn zijn de meesten al langer dan 20 dagen en route.

@Chayuz > ik zou voor 'de ballen' gaan op de achterkant (ook al ben je geen voetbalfan ) By the way, wat is er mis met de naam Igor????

@C-estelle > stuur die nerd een kerk of Einstein.

@Kaatje > wat een speciaal kaartje, mooie kleuren!

@Tine > ik heb vast bij een andere Igor gekeken, want het profiel wat ik bekeek was doodnormaal.

@Ligaa > ojee, een rookgordijn en stank natuurlijk!? Is je oven nog te gebruiken of moet je er eerst Muscle Power op los laten?

En in antwoord op jouw vraag: manlief is volgende week vijf nachten afwezig, is NK aan het zeilen aan de andere kant van het land. Ga ik slapen met een hockeystick onder mijn kussen
@Steph > Ik hoop dat je deze emotionele dag goed hebt doorstaan, je zult wel gesloopt zijn. De zwaarste tijd voor jullie begint nu pas, het verdriet en gemis moet een plek krijgen, om nog maar niet te spreken van alle praktische zaken die geregeld moeten worden. Doe de dingen op de manier die voor jou goed voelt! Rouwen heeft tijd nodig.
quote:neferisis schreef op 14 juni 2010 @ 21:19:

Ga ik slapen met een hockeystick onder mijn kussen Of je zet een opblaasbaar zwembadje achter de deur
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
quote:snjokorn schreef op 14 juni 2010 @ 21:12:

Ligaa: dat was ook zeker schrikken zeg. Gelukkig alleen maar oneetbaar bladerdeeg.

Ja ik schrok erg. Ik ben erg duf door medicijnen en werd niet eens wakker van de kookwekker. De oven was verder oke, ook geen rookgordijn of brandgeur.

Ja neferisis, goed idee zo'n hockeystick!
quote:Janna80 schreef op 14 juni 2010 @ 21:38:

[...]

Of je zet een opblaasbaar zwembadje achter de deur

Of een muur van lege blikken, las ik eens in een boek, al liep dat niet zo goed af.

p.s waarom dat zwembadje?
quote:Ligaa schreef op 14 juni 2010 @ 21:45:

Of een muur van lege blikken, las ik eens in een boek, al liep dat niet zo goed af.

p.s waarom dat zwembadje?

Water-natte voeten.

Ja, blikken kunnen ook.

Da's zeker schrikken Ligaa.

Toen ik net verhuist was, had ik lasagna in de oven staan toen ik een vriendin op ging halen op het station. Toen was de route die ik normaal nam afgezet en nam ik een andere route... en verdwaalde... dus ik zag m'n huisje ook al afbranden in gedachten... Viel uiteindelijk ook mee, alleen de bovenste laag van de lasagna was wat zwart...
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Even heel snel een berichtje van mij.

Allereerst een flinke digi-knuff voor Neferisis dat heb je wel verdiend zeg.

De schrik zal er wel even inzitten.

Hier vandaag 1 hurray, kaart naar Tjechie na 5 dagen!

En een dikke envelop uit Nederland op de mat, met een soort boekje in met allemaal kleine kaartjes en nog een kinderkaartje in.

Wel leuk om een keertje zoiets te ontvangen via PC.

Voor de verderrest weinig te melden, alleen dat ik erg brak ben na de gebroken nacht van gisteren.

En vanavond weer druk op school geweest.

Dit laatste weekje verlof gaat volgens mij ook weer enorm voorbij vliegen.

Volgende week moet ik weer aan de bak.
Ligaa, lekker bezig! gelukkig is het goed afgelopen!

mijn pa het hetzelfde verhaal ooit eens met kippenpootjes. Meneer heeft geen geur en smaak meer en was tijdens het bakken van de kippenpootjes in slaap gevallen! alles flink aangebrand (want hij rook het dus niet) en hij kon de hele keuken opnieuw sauzen! alles vettig! sindsdien heeft hij dan ook een brandmelder!

Neferisis, oeps, nu durf ik het bijna niet te zeggen, straks ken je een Igor, maar ik zie dan toch zo'n quasimodofiguur voor me,... en die zie ik dan helemaal voor me in het kaarslicht kaartjes te schrijven naar "special persons" in verre landen... tjah... kan er niks aan doen

Anita, geniet van je laatste daagjes verlof, wat gaat de tijd dan snel he!

Ik ga mijn o zo fijne bedje maar eens opzoeken! heb er behoefte aan, dus voor u allen:

welterusten kop int kussen gat in arm sloap lekker warm, kop int stro dan sloap ie zo!
Bah Neferisis, wat een naar verhaal. Gelukkig was jij zo dapper om te laten zien dat je niet bang was! Ik zou dat niet durven denk ik, stoer hoor!

Ligaa, dat is ook schrikken zeg. Gelukkig is ook dit goed afgelopen.

Anita geniet van je laatste verlofweekje.

Oeh ik heb mail, een HURRAY! Yes.. weer een nieuwe kaart aanvragen. Heb de anderen vandaag geschreven en ga ik morgen posten. Had vandaag geen energie. Morgen een mooi doel om te lopen....
quote:chayuz schreef op 14 juni 2010 @ 23:11:

en die zie ik dan helemaal voor me in het kaarslicht kaartjes te schrijven naar "special persons" in verre landen...
quote:chayuz schreef op 14 juni 2010 @ 23:11:

Neferisis, oeps, nu durf ik het bijna niet te zeggen, straks ken je een Igor, maar ik zie dan toch zo'n quasimodofiguur voor me,... en die zie ik dan helemaal voor me in het kaarslicht kaartjes te schrijven naar "special persons" in verre landen... tjah... kan er niks aan doen Hahaha, nee, ik ken geen Igor, maar mijn kinderen hebben beiden een Slavische voornaam en destijds stond Igor ook op het namenlijstje
Goedemorgen,

Pfff wat een nacht... echt in coma gelegen, maar vanochtend kon ik er dus niet uitkomen haha :-) Maarrrrrr vandaag ga ik de eerste dag afstuderen! Spannend!

2 hurrays vanacht:

1 van die moeder van een basisschoolklasgenote Ze had echt een mega-uitgebreide hurray en heel lief enzo... Kreeg er kippenvel van :$

en 1 leuke uit Nieuw-Zeeland, was na 8 dagen al aangekomen!

Iederen een fijne dag vandaag!
JJ > succes vandaag, het komt vast helemaal goed!
haha nou neferisis, gelukkig heb ik dat beeld niet bij andere Slavische namen dat scheelt dan alweer toch

jokejacket, succes op je eerste afstudeerdagje! YOU CAN DO IT!! en wat een leuke hurray heb je dan gekregen

ik zit nu even met mijn pootje omhoog, ben net met mijn blote voetjes ergens ingetrapt in onze gang, bloeden als een rund!

en natuurlijk wij hebben geen pincet, gelukkig was mn vriend net even naar de stad dus die maar even gebeld om te vragen een pincet te kopen, nu maar hopen dat hij weet wat het is :P
Chayuz, dat komt er nou van als je geen Teva's aandoet , maar ik hoop dat het bloeden snel ophoud.
het bloeden is gelukkig opgehouden nu! maar ik zie maar niet wat er inzit, heb ondertussen ook een pincet maar AU wat zeer, heb er nu maar even een pleister op geplakt in de hoop dat he er wel uittrekt.. en mn teva's heb ik nu wel aangetrokken jah, maar ik hou er gewono enorm veel van om op blote voeten te lopen
(wat zijn Teva's?)

De uitvaart was mooi en persoonlijk. Ging als een sneltreinvaart voorbij.

Een uur in de kerk, ook dat was zo voorbij. Het crematorium in, nog persoonlijker en intiemer. Voordat we wisten moesten we afscheid nemen en dat doet pijn.

Lief en zijn broer zijn nu veel zaken, rekeningen stopzetten aan het doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven