Postcrossing 5

04-05-2010 22:53 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
JJ, Heel veel succes en je gaat het gewoon halen meid.

Chayuz, je moet ook niet op blote voeten lopen.

Neferisis, dikke en ben je al van de schrik bekomen?

Goh, ik mis het geklaag van schoonpa nu al. Is dat ook rouwen?

Verder een hele goede zonnige, vol kaarten en hurray's dag dames.
JJ, succes!!!!

Neferisis, beetje kunnen slapen vannacht.

Chayuz, auwie!!!!!

Ik ben ook zo'n blote voeten loper, heerlijk!!!

Nadat ik dochter naar school heb gebracht moest ik even bij mijn zussie zijn.

Laat die nu naast het postkantoor wonen, kon ik mooi weer even postzegels halen.

Nu is de kleine man gebadderd en gevoed en ligt te slapen.

Mag ik van mezelf wel even op de send-knop gaan drukken.
Steph voor jou! een erg moeilijke tijd voor jullie allemaal! Geef je man ook maar een dikke knuffel!

(en teva's is een merk slippers/sandalen)
Ik heb gisteren het naar bed gaan wel zo lang mogelijk uitgesteld, maar prima geslapen. Las vanochtend in de krant dat een uur na mijn akkevietje twee straten verderop een vrouw 's nachts wakker was geworden van lawaai in huis. Toen ze ging kijken trof ze de deur open aan en was de BMW van de oprit verdwenen. Ik heb dus mazzel gehad, waarschijnlijk was de auto van manlief bij ons het doelwit.
Jeetje, war die lui dan het lef vandaan halen er gewoon mee door te gaan he! je snapt het niet....

Maar wel fijn dat je goed hebt geslapen!!
Steph, nogmaals een dikke digi-knuf voor jou!

Fijn dat het een mooie uitvaart is geweest.

Hier mogen de kaartjes naar Nederland, Finland en Zweden.

Net lekker even geschreven dus.

En ook voor allemaal een passend kaartje gevonden dat geeft toch wel een goed gevoel.

Vanaf nu dus weer wachten op hurrays want ik heb ze alle 8 onderweg.
Steph
Steph, fijn dat het een mooie uitvaart was.

Neferisis, fijn dat je goed hebt geslapen. Maar wat erg van je buren...

Chayuz, pas je op dat het niet gaat ontsteken? Ik loop ook altijd op blote voeten. Vorige week had ik ook al een stuk ijzerdraad in mijn voet. Gelukkig was er een vriendin van m'n moeder op visite die verpleegster is. Zelf kreeg ik het er niet uit. Flink wat jodium op gedaan..

Anita, leuk dat je voor iedereen een passend kaartje hebt. Ik heb de optie 'Nederland' niet aanstaan, maar volgens mij veel van jullie hier wel of niet?
Juuf komt goed, het "wondje" is en beetje zo'n v,tje, net zoiets als je wel eens in je kleding hebt zitten als je ergens achter blijft haken (maar dan kleiner gelukkig) ik weet dus niet of de pijn nu gewoon het wondje is of dat er echt nog wat inzit. Straks op mijn werk nog maar een lading jodium opsmeren dat is wel een slim plan (en nog slimmer plan eens een fatsonelijk ehbokistje in huis te halen, ben nogal een brokkenpiloot)
Ja Chayuz even flink wat jodium opsmeren. En even goed drukken op en rond het wondje, dan kun je het meestal wel voelen of er nog wat in zit.
Jemig Neferisis, gewoon een paar straten verder dan maar. (ben blij dat onze auto niet zo'n gewilde is).

Één kaart hier uit Portugal. Mooi en volgeschreven, de hurray ook vol uiteraard. Ga nu mijn nagels weer laten doen.
Hier een kaartje uit de USA in de bus.

Lekker vol geplempt met vanalles en nog wat.

Zo de kleine man weer voorzien van een flesje en dan kunnen we alweer richting school om de grote meid te gaan halen.
De postbode is eindelijk langgekomen. Een kaart uit de UK. Hello Kitty, helaas is dat totaal niet mijn smaak, ik kon het echter niet over mijn hart verkrijgen om haar dat te zeggen. Ik heb dus maar vriendelijk bedankt voor de schattige kaart.
Ik kreeg vandaag 2 hele leuke kaarten!

Een uit Maleisie ( dat ben ik dus, die dat land zo leuk vind ) Mooie kaart met de volgende tekst:

Thank you postman for delivering this mail for me. Take good care of it while it travels across the sea. It's for a dear postcrosser who sends mail like me. When this postcard reaches it's destination you will be sure tot get a warm reply delivery.

Grappig he. Vraag me alleen af of diegene nu denkt dat de boodschap in het algemeen bedoeld is voor de postbode Hij/zij heeft nog maar 2 kaartjes verstuurd. Vond het wel schattig, weer eens iets anders.

En de andere kaart was ook al zo grappig. Een verjaardagskaart, dus ik dacht oh leuk nog een verlate kaart. Maar het is een official uit Duitsland en ik snapte niet hoe ze dan kon weten dat ik jarig was. Maar ze schrijft dat ze deze kaart vast stuurt omdat mijn komende verjaardag een bijzondere is, vanwege de leeftijd. Ik heb in de hurray gezet dat ze volgens mij telepatisch is, echt zo toevallig, ze heeft m de 11 verstuurd en ik was de 12e jarig.

Nou, mijn postdag is weer goed!
Oww Kozoo, je eerst kaartje ook uit Maleisie toch??

Ik vraag me inderdaad af aan wie ze de kaart geschreven heeft .

Je Duitse kaartje is ook heel grappig, ik denk dat ik ook zou zeggen dat ze aardig juist kan gokken .
Noa-Lynn: het is mijn tweede uit maleise, de eerste kwam op mijn 2 jarige postcrossingverjaardag 11 dagen geleden.

Wat een leuke postcrossingdag is dit zeg. Ik vraag net een adres op, Australie, leuk land. Ik check altijd vrij uitgebreid het profiel van diegene, kijk bij ontvangen kaarten welke ze al heeft en kijk of ze favorieten heeft die ik misschien kan sturen.

Ze had er 2 instaan die ik in mijn collectie heb. Ik kijk even beter en zie dat een daarvan door mijzelf is verstuurd!!! Waahhh.. nou dat is leuk...!! Dus die moest het maar worden
Zo, net twee uurtjes gepost bij het Verkeersexamen van de basisscholen. Ik zat heerlijk in het zonnetje bij een spoorwegovergang en heb alle deelnemers goedgekeurd. Sommige andere weggebruikers daarentegen...

Yes, post! Vier kaarten zowaar. Een schattig gelukselfje uit Arnhem, een multiview uit Warschau, een lekker hapje uit de V.S. en een prachtige kaart van Hundertwasser uit Zwitserland.

Nou moeten er toch snel hurrays binnenvallen, want anders heb ik straks geen kaarten om naar de meeting mee te nemen.

@Ligaa > waarschijnlijk beschouwen sommige mensen 'Hello Kitty' als een kinderboekillustratie.

@Kozoo > leuk rijmpje op de kaart.

@Chayuz > wondje goed in de gaten houden, voeten zijn kwetsbaar.

@Steph > hebben je nageltjes een mooie kleur gekregen?
quote:juuf schreef op 15 juni 2010 @ 11:56:

Ik heb de optie 'Nederland' niet aanstaan, maar volgens mij veel van jullie hier wel of niet?

Ik heb deze optie wel aan staan en krijg regelmatig kaartjes uit NL en verstuur ook vaak naar NL.

Heb ook intussen een aantal Forummers van hier een kaartje mogen sturen .
quote:neferisis schreef op 15 juni 2010 @ 16:38:

@Kozoo > leuk rijmpje op de kaart.

dat had ik nog niet eens opgemerkt, dat het rijmde..
Keek net weer eens op mn pc-accounts en wat zag ik:

mijn eerste account mag intussen 8 kaarten versturen, beide andere accounts nu 7 (1 account op 1 kaart na ook 8).

Uiteraard ook weer adressen aangevraagd, dit keer 10 stuks.Indonesie,Rusland,Finland,China,Duitsland (2x),Japan,USA,Brazilie,NL.

Volgens mij mag het NL-kaartje naar een postcrossende zus van 1 van allen .

Indonesie is voor mij een nieuw land, dus ook extra leuk .
Na mijn pc-update even een andere vraag.

- Hebben jullie een maximum aan kaarten die jullie versturen per week/maand e.d.?

Ergens lijkt mij het wel handig dit een beetje in de hand te gaan houden, wie weet bouw ik 1 van de 3 accounts wel af.

22 kaarten versturen/onderweg hebben is best wel een klein beetje heel veel zeg maar .
quote:noa_lynn schreef op 15 juni 2010 @ 17:35:

Ik heb deze optie wel aan staan en krijg regelmatig kaartjes uit NL en verstuur ook vaak naar NL.

Heb ook intussen een aantal Forummers van hier een kaartje mogen sturen .Ik heb em ook aanstaan.
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
quote:noa_lynn schreef op 15 juni 2010 @ 17:55:

Na mijn pc-update even een andere vraag.

- Hebben jullie een maximum aan kaarten die jullie versturen per week/maand e.d.?

Ergens lijkt mij het wel handig dit een beetje in de hand te gaan houden, wie weet bouw ik 1 van de 3 accounts wel af.

22 kaarten versturen/onderweg hebben is best wel een klein beetje heel veel zeg maar .

Nee, maar ik heb ook geen 3 accounts

En ik mag er 'maar' 9 onderweg hebben.
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Noa-Lynn: ik heb mezelf op een 10 kaarten quotum gezet per maand (ik denk dat ik deze maand even 5 kaarten ga smokkelen hoor). Het wordt anders zo'n dure hobby

Leuk rijmpje inderdaad Kozoo.

Neferisis: verkeersexamen, mooi dat dat nog steeds een praktijkexamen is. Mijn rij-instructeur (heb híer m'n rijbewijsxgehaald) vond het erg handig dat ik de verkeersregels al kende en toepaste!!!!!

Ik had vandaag een heel grappig kattenkaartje in de bus uit Amerika. Echt heel leuk.
Snjókorn falla, á allt og alla
Ligaa, Hello Kitty, het schijnt erg hip te zijn, ben er zelf ook niet echt fan van hoor!

Kozoo, leuke kaarten allemaal hoor :D altijd gezellig!

Noa_lynn, momenteel mag ik van postcrossingsite 7 kaarten onderweg hebben en dat heb ik ook! en het is ook afhankelijk van de financien natuurlijk 22 kaarten is best veel

Momenteel zit ik met mijn poot in een bak met soda, jeetje wat kan zo'n klein sneetje pijn doen zeg! niet te zuinig, pleister bleef maar niet zitten vandaag dus heb voornamelijk op mijn tenen gelopen (de kids op mijn werk vonden dat maar al te raar, tjah geef ze geen ongelijk!)

verder geen postcrossingnieuws, helaas pindakaas

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven