Mode & Beauty alle pijlers

Heels, heels, heels.

15-06-2010 09:29 233 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben verslaafd aan hakken

naast de tien paar die ik thuis al heb staan, komen er vandaag weer drie paar nieuwe bij

Dus hierbij het Heels topic, om lekker te kletsen over de te geweldige hakken die je bij .. hebt zien staan of gewoon een leuke foto van je nieuwe aanwinsten.
Lindy, heb jij al eens schoenen gekocht bij Eccentrics? Die eerste foto die jij plaatste, loop ik al tijden over te twijfelen.
Oeeeee Waldorf die Chanel is gaaf. Als ik 620,- euro heb voor een paar schoenen ga ik wel eerder naar Louboutin. Of Manolo.
quote:meds schreef op 15 juni 2010 @ 15:39:

Oke ik maak jullie helemaal gek, kijk deze link...

online schoenenwalhalla

Waaaah! Wat een geweldige site.

Mijn probleem is: als ik iets écht heel mooi vind en graag wil hebben, kost het altijd minimaal 500 euro!
600?? Ze zijn vast een cijfertje er voor of er na vergeten. Kan me niet voorstellen dat een paar schoentjes ( heerlijke schoentjes trouwens) van Chanel "maar" 600 euro kost
Ik vind die Chanel wel erg sjiek en dat Logo valt me nog geen eens zo op of het moet er in koeienletters opstaan.Schiet me

toch net die pas gekochte dvd over het leven van Coco Chanel

te binnen...maar binnenkort eens kijken.
quote:Star schreef op 15 juni 2010 @ 20:23:

Oeeeee Waldorf die Chanel is gaaf. Als ik 620,- euro heb voor een paar schoenen ga ik wel eerder naar Louboutin. Of Manolo.Alleen heb je voor die prijs hoogstwaarschijnlijk geen schoenen bij beide merken. In ieder geval bij Manolo niet. Én dan moet je ze ook nog eens in een ander land shoppen, aangezien Manolo niet in NL te koop is. Wordt het een nog duurder schoentje
quote:dangeensuus schreef op 15 juni 2010 @ 20:47:

600?? Ze zijn vast een cijfertje er voor of er na vergeten. Kan me niet voorstellen dat een paar schoentjes ( heerlijke schoentjes trouwens) van Chanel "maar" 600 euro kostTja, zou een lullige typefout zijn van de Beau Monde (daar stonden ze in). Ik heb eigenlijk geen idee van de prijzen van schoenen van Chanel. Ik weet niet precies hoe ze dat daar doen, want zonnebrillen hebben ook geen bizar hoge prijzen (rond de 250 euro) en de huidverzorging en make-up is ook redelijk betaalbaar. De belangrijkste bron van inkomsten lijken nog altijd de tassen en de kleding dus misschien dat ze daarom zo "goedkoop" zijn?
Zou kunnen hoor, ik vind ze in ieder geval beeldschoon
Oh ik wil weer zo graag op hakken! Liep er tot ik een hersenbloeding kreeg ook altijd op, maar de bloeding zat bij mij in mijn motorische schors wat een halfzijdige verlamming tot gevolg had. Ik krabbel al steeds meer op, maar ben al een tijd veroordeeld tot gymschoenen. In het revalidatiecentrum zeiden ze dat hakken nooit meer mogelijk waren voor mij en hebben ze me bijna met een rollator op straat gezet. Toen ik daar wegging liep ik met een stok en een plastic beugel om mijn linker onderbeen zwaar ongelukkig te zijn. Probeerden ze me ook nog wijs te maken dat er goed uitzien totaal onbelangrijk is (ja, voor al die bejaarden die daar zaten). Gelukkig heb ik nu een top-fysio die over een tijdje, als ik beter hersteld ben, me weer op hakken wil laten lopen. Zo blij mee!
quote:Waldorf114 schreef op 15 juni 2010 @ 20:59:

[...]

Alleen heb je voor die prijs hoogstwaarschijnlijk geen schoenen bij beide merken. In ieder geval bij Manolo niet. Én dan moet je ze ook nog eens in een ander land shoppen, aangezien Manolo niet in NL te koop is. Wordt het een nog duurder schoentje Wel in USA hoor via internet.
quote:ladybass schreef op 15 juni 2010 @ 21:07:

Oh ik wil weer zo graag op hakken! Liep er tot ik een hersenbloeding kreeg ook altijd op, maar de bloeding zat bij mij in mijn motorische schors wat een halfzijdige verlamming tot gevolg had. Ik krabbel al steeds meer op, maar ben al een tijd veroordeeld tot gymschoenen. In het revalidatiecentrum zeiden ze dat hakken nooit meer mogelijk waren voor mij en hebben ze me bijna met een rollator op straat gezet. Toen ik daar wegging liep ik met een stok en een plastic beugel om mijn linker onderbeen zwaar ongelukkig te zijn. Probeerden ze me ook nog wijs te maken dat er goed uitzien totaal onbelangrijk is (ja, voor al die bejaarden die daar zaten). Gelukkig heb ik nu een top-fysio die over een tijdje, als ik beter hersteld ben, me weer op hakken wil laten lopen. Zo blij mee!Ik zou dat als een geweldige gelegenheid zien om jezelf te trakteren op de allermooiste (duurste ) schoentjes die je maar kunt vinden!
quote:Star schreef op 15 juni 2010 @ 21:11:

[...]

Wel in USA hoor via internet.Ja dat wel, maar aangezien er triljoen sites zijn die neppers verkopen zou ik dat niet zo snel doen..
Deze zijn echt, standaard pump voor 390 :

http://www.net-a-porter.c ... ouboutin/Shoes/High_Heels
En nu ga ik heel snel van die site af
Da's één paar De rest is het dubbele.

Inderdaad, heel snel weg daar
.
.
quote:Waldorf114 schreef op 15 juni 2010 @ 21:12:

[...]

Ik zou dat als een geweldige gelegenheid zien om jezelf te trakteren op de allermooiste (duurste ) schoentjes die je maar kunt vinden! Dat lijkt me een hele goeie! Ik geef al bijna 1,5 jaar amper geld uit aan kleding en schoenen, dus ik ga helemaal los als het weer kan.
quote:lindy schreef op 15 juni 2010 @ 21:25:

[...]

Geen schoenen, wel jurkjes. Maar heb wel vaker schoenen online besteld, geen probleem. Even de maten checken als het Amerikaanse of Engelse merken zijn,

Ja jurk heb ik er ook tijdje terug gekocht (Betty Page Secretary Dress, zit zoooooooo geweldig ).

Vroeg me alleen af of schoenen niet erg plastic waren.
Goed zo! Mocht je langs de PC hooft komen, haal dan die mooie Chanelletjes (zie mijn post een paar uur geleden) Als ik ze zelf niet kan hebben, dan maar iemand anders. Wil ik er wel een foto van zien
.
quote:ladybass schreef op 15 juni 2010 @ 21:26:

[...]

Dat lijkt me een hele goeie! Ik geef al bijna 1,5 jaar amper geld uit aan kleding en schoenen, dus ik ga helemaal los als het weer kan.En het is je gegund
quote:lindy schreef op 15 juni 2010 @ 21:30:

[...]

Ja, die wel. Anders moet je op zoek naar rood lakleer, is er ook genoeg, maar meestal fors duurder.Ga eens zoeken

koopje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven