Good Luck!!!

27-05-2010 20:37 2613 berichten
Alle reacties Link kopieren

Laatste topic
's morgens fruit of magere yoghurt met een kop thee

tussendoor: fruit

lunch: twee broodjes met mager beleg en bouillon

tussendoor: fruit of liga o.i.d.

's avonds gewoon mee-eten met de mannen. Geen toetje maar wat later op de avond fruit.

Verder veel water drinken en in het weekend lekkere dingen eten!

Hier ben ik 13 kilo mee kwijtgeraakt. Nu ben ik iets minder streng, eet meer zoetigheid op brood. 's morgens maak ik ook wel regelmatig een smoothie. Vooral nu met de aardbeien, mmm! In het weekend mag ik eten wat ik lekker vind. In het begin keek ik daar erg naar uit maar nu wordt dat ook wel minder. Nu val ik dus niets meer af met dit dieet, dus nu maar gaan sporten .
cute
Wat knap Juud. Ziet eruit als erg weinig!
Hel, dacht ik gisteren nog aan, hoe is het met Maatjes bokkigheid nu?

Kunnen ze samen wel overweg Bridge?

Jammer dat jas niet past Bam!
Ik heb laatst natuurlijk een aantal driftbuien van je meisje meegemaakt en ik vond het erg knap hoe rustig je bleef. Ik kan me voorstellen dat je het ook wel eens zat bent. En dan extra geniet als je een leuk moment met z'n viertjes hebt (als Ties en Fieke apart zijn zijn ze gezelliger toch?)

En hier ook dwarse kindjes, Maxi heeft Mini gisteren weer een bloeduitstorting gebeten, vanavond omgeduwd tegen de kast aan. Ook erg gezellig. Maar op een ander moment neemt hij het weer voor z'n broertje op. Mini mocht van mij niet in z'n onderbroek en blote voeten op het plein spelen. Dikke tranen natuurlijk. En dan Maxi die zegt: 'Mama, waarom doe jij zo flauw tegen mijn lieve broertje?'
Hoeveel weeg je nu dan Juud? En wat is je streef?
Jammer dat de jas niet paste Bam, hij was wel leuk!
Kinderen... Wel een hele lieve opmerking Mamax..
iemand nog een leuk idee om morgen te gaan doen?

Juul heeft weer eens vrij.........
Zo, duik er op tijd in. Nog een paar buikspieroefeningen doen en dan lekker lezen. Amalia, ik neem m'n telefoon mee, als Desteny toch nog gaat doen wat de vk belooft sms je me even? Kom ik weer op de tribune zitten.
Nee ze kunnen samen eigenlijk niet overweg. Spelen zelden echt leuk samen. Wat hij doet wil zij ook. Wat zij doet, grist hij weg. En dat maar door. Ties luistert echt gewoon niet. Gaat nu 2 keer aardig vragen nog steeds door, dus je moet al "boos" reageren.

Rustig blijven lukt vrij aardig idd mamax. Al wil ik het vele malen positiever aanpakken en dat vind ik nu steeds lastiger worden. En dan bots ik tegen eigen idee aan, want ik wil niet boos zijn zeg maar...

Apart zijn ze inderdaad zo lief, dan heb je geen kind aan ze! (Dat is tegelijk ook wel eens moeilijk...) Ties wil ook liever geen zusje. zegt hij ook wel eens. (Niet vaak hoor, soms komt het ter sprake. Vriendje van hem is enig kind en dat lijtk hem zo leuk!)

Goed huisarts ziet wat we doen, we doen het volgens haar goed. Het is een faaaaaaaaase en het gaat vast een keer over.

(en soms word ik ook zo verdrietig... Zou zo graag derde willen natuurlijk en ondanks dat man echt niet wil spookt het door mijn hoofd. En dan zie ik deze twee samen, en dan past daar ook geen derde bij... )
oja ik vergeet het steeds, maar maak ik iemand blij met de zegeltjes van appie voor korting op de Efteling?

Nee jij niet Star
Morgen wel mooi weer toch? picknicken? Bos? Hut bouwen in de tuin?

Setje is trouwens echt leuk, die paddenstoel!
Ooh wat een draakjes af en toe. Ik moet zeggen dat ik het herken maar dat het hier momenteel heel goed gaat. Dat laatste komt volgens mij omdat ik heeeel rustig ben, omdat ik nl toch niet van de bank af kan komen in snelle spoed. En kennelijk werkt dat.

Wat niet wil zeggen dat jullie niet rustig reageren Ik betrek het even op mezelf.
haha logisch hoor Amaal!
Weinig valt voor mij wel mee, ik nooit echt "honger" gehad, eerder lekkere trek.

Star voor ik ging hardlopen was ik 74 kilo en nu zit ik ineens weer op 75.5. Ik zit echt al maanden op 74, ik kom er gewoon niet onder . Ik wil graag naar de 70, maar ik doe het in etappes, dus eerst maar eens de 72 halen.
Oe Bridges, dat zijn wel opmerkingen die heel zeer doen..

Ze hebben misschien tijd nodig om elkaar "leuk" te vinden.

Lijkt me wel erg moeilijk.
Bridges, L zegt ook altijd dat B een stom broertje is. En: ik hou van mama, van papa en de baby, niet van B. Maar ze kunnen wel leuk spelen hoor. Volgens mij hoort dat er ook een beetje bij.

Moeilijk hoor. Kan je het negatieve gedrag negeren (behalve als het met pijn te maken heeft natuurlijk) en het positieve heel erg benadrukken? Doe je vast al...

Handig, man zoekt het reilen en zeilen van de phone uit
Goed streven Juud, in Etappes afvallen.

Ik overweeg om me aan te melden bij de WW, maar vraag me tegelijkertijd af of het wel wat is voor mij.
quote:bambino schreef op 15 juni 2010 @ 21:12:

iemand nog een leuk idee om morgen te gaan doen?

Juul heeft weer eens vrij.........Naar Madurodam; Pluk in Madurodam!
Lekker een stukje fietsen en dan picknicken, naar de kinderboerderij, zwembad, speeltuin...

Naar Bridge! Wat schelen ze?
quote:bambino schreef op 15 juni 2010 @ 21:18:

Goed streven Juud, in Etappes afvallen.

Ik overweeg om me aan te melden bij de WW, maar vraag me tegelijkertijd af of het wel wat is voor mij.Weight Watchers is wel heel fijn!
quote:bridges6 schreef op 15 juni 2010 @ 21:13:

Nee ze kunnen samen eigenlijk niet overweg. Spelen zelden echt leuk samen. Wat hij doet wil zij ook. Wat zij doet, grist hij weg. En dat maar door. Ties luistert echt gewoon niet. Gaat nu 2 keer aardig vragen nog steeds door, dus je moet al "boos" reageren.

Rustig blijven lukt vrij aardig idd mamax. Al wil ik het vele malen positiever aanpakken en dat vind ik nu steeds lastiger worden. En dan bots ik tegen eigen idee aan, want ik wil niet boos zijn zeg maar...

Apart zijn ze inderdaad zo lief, dan heb je geen kind aan ze! (Dat is tegelijk ook wel eens moeilijk...) Ties wil ook liever geen zusje. zegt hij ook wel eens. (Niet vaak hoor, soms komt het ter sprake. Vriendje van hem is enig kind en dat lijtk hem zo leuk!)

Goed huisarts ziet wat we doen, we doen het volgens haar goed. Het is een faaaaaaaaase en het gaat vast een keer over.

(en soms word ik ook zo verdrietig... Zou zo graag derde willen natuurlijk en ondanks dat man echt niet wil spookt het door mijn hoofd. En dan zie ik deze twee samen, en dan past daar ook geen derde bij... )

Ik ben ook enorm van het positief opvoeden, alleen werkt dat gewoon soms echt niet.

Nog een paar jaar en dan kunnen ze ieder op hun eigen kamer spelen

Is die wens voor een derde er nog steeds zo sterk? Het lijkt me zo moeilijk als jij dat wel wil en man niet. Ik vond het al heel moeilijk toen bij ons duidelijk werd dat de 3e er echt niet kwam, maar dat verdriet konden wij delen.
Balen Brigde. Je kan ze dus ook niet lekker samen in de tuin laten uitrazen.
oja, picknicken in het bos is misschien wel leuk, daar zijn we al in geen eeuwen meer geweest.

Juul moet ook nog knutselen voor vaderdag, kunnen we morgen ook wel eens doen. Het wordt een fotolijstje, want man krijgt een fotosessie van Juul en dan worden er ook foto's genomen van vader & zoon.

Er zwerft hier overigens overal wat van vaderdag. ( in Juul zijn la een zelfgemaakte medaille en in de keuken in de la een kaart, die ik perse moest kopen voor papa, haha en allemaal zelf verstopt) En juul heeft nog helemaal niks tegen man gezegd,knap!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven