Good Luck!!!

27-05-2010 20:37 2613 berichten
Alle reacties Link kopieren

Laatste topic
Nu ga ik echt naar boven, welterusten!
quote:Star schreef op 15 juni 2010 @ 21:19:

[...]

Naar Madurodam; Pluk in Madurodam!:puke:
Je kan het altijd proberen Bam! Voor mij werkte het niet omdat je zelf mag bepalen wat je eet en ik alleen maar verkeerde dingen ging eten. Maar dat was vroeger, volgens mij zit het nu iets beter in elkaar.

Ik ga denk ik ook maar naar bed, ben haar naam was Sarah aan het lezen en het leest wel prettig weg. Wel een trieste geschiedenis
quote:Juud_ schreef op 15 juni 2010 @ 21:15:

Weinig valt voor mij wel mee, ik nooit echt "honger" gehad, eerder lekkere trek.

Star voor ik ging hardlopen was ik 74 kilo en nu zit ik ineens weer op 75.5. Ik zit echt al maanden op 74, ik kom er gewoon niet onder . Ik wil graag naar de 70, maar ik doe het in etappes, dus eerst maar eens de 72 halen.Spiermassa door hardlopen? Irritant dat laatste beetje dan niet lukt!
quote:Star schreef op 15 juni 2010 @ 21:19:

[...]

Weight Watchers is wel heel fijn!Heb je er ervaring mee?
quote:bambino schreef op 15 juni 2010 @ 21:22:

[...]

:puke:Ja vind ik ook Madurodam, maar dat Pluk-gedoe ziet er echt leuk uit. Alles voor het kind Bam
Wat zijn jullie saai, om al zo vroeg naar bed te gaan
Spelen ze bij jou nog niet op hun kamer Mamax?

Bam, in Ierland tijdje gedaan.
Pluk is erg leuk idd, maar ik ga niet naar Madurodam.... ook niet voor het kind

( we zijn 2 jaar geleden geweest naar Bert & Ernie, dat was erg leuk voor Juul, maar heel die Madurodam kan me gestolen worden)
Wens is bij mij nog steeds groot, mar het gaat er niet van komen. Niet makkelijk nee, maar goed.

Negeren lukt niet, ze zijn echt naar elkaar gericht, niet zozeer naar mij. Dus hier echt stimuleren om apart te spelen en ik ben blij met de vriendjes...

Juud: ze schelen 2 jaar en 2 maanden.

WW: geen idee. mijn moeder vond het destijds wel fijn. de stok achter de deur zeg maar.

Juud klinkt wel als weinig eten, maar als daar tegenover staat dat je 's avonds mee eet en ik het weekend "normaal" eet, is dat wel weer fijn... Het lukt hier ook nog niet enorm... vanavond ook weer biertje gedronken... Zo lekker bij die Bami met pindasaus... Overdag ging prima. Op werk lukt het me om niet ze snoepen, maar thuis is het wel eens lastiger...

Pluk is leuk!!! Dan zou ik ook naar Madurodam gaan!
Oh. M. is al geen optie meer begrijp ik...
Ik ben er voor het laatst geweest toen ik denk ik een jaar of 10 was. En toen vond ik het al stom

Naturalis dan Bam!
Gingen jullie dan ook wegen?

Tegenwoordig kan het ook online, maar goed of me dat de goede schop onder me kont geeft....
quote:Star schreef op 15 juni 2010 @ 21:26:

Ik ben er voor het laatst geweest toen ik denk ik een jaar of 10 was. En toen vond ik het al stom

Naturalis dan Bam!

Dat is nogal moeilijk bereikbaar volgens mij.

Ik moet treinen he
zow goed bezig, zomeractie ook af..
En die dr Fish ofzo, of Frank hoe heet die man. Die je iedere dag mailt. Is dat niets?En Sonja? Mijn ouders zijn lyrisch over Sonja.
quote:bambino schreef op 15 juni 2010 @ 21:28:

[...]

Dat is nogal moeilijk bereikbaar volgens mij.

Ik moet treinen heLeiden. Loopafstand van station volgens mij.
quote:amalia schreef op 15 juni 2010 @ 21:29:

En die dr Fish ofzo, of Frank hoe heet die man. Die je iedere dag mailt. Is dat niets?En Sonja? Mijn ouders zijn lyrisch over Sonja.

Sonja is slecht en Dr Frank spoort al helemaal niet.

Gewoon normaal eten en flink bewegen kom je al een heel eind
Ik ging niet wegen Bam, telde punten en vrat die maaltijden (heel veel WW spul aan de andere kant van de zee).
Tsja dat is het Star: gezond eten en bewegen... Werkt natuurlijk het beste.

(maar waarom maken ze al die ongezonde troep dan zo lekker...)

Wie kan helpen? Wil nieuw abonnemtn. Goedkoop en met leuk telefoon. Zit nu bij tele 2. Bel binnen en buiten bundel voor zelfde prijs. Kijk ook bij Ben. Ook wel aantrekkelijk denk ik. Maar ik zie door bomen het bos niet meer...
Mijn vader heeft in zijn auto abonnement van Debitel, schijnt erg goedkoop te zijn.
quote:amalia schreef op 15 juni 2010 @ 21:29:

Ik haat het als er iemand mij dingen oplegt.

En dr Frank schrijft alleen maar eieren op je nuchtere maag voor kotssssssss

Nee, zoiets vind ik niks.
quote:Star schreef op 15 juni 2010 @ 21:30:

[...]

Leiden. Loopafstand van station volgens mij.Ik weet leiden, maar dat is dan toch best wel een stukkie, doen we wel een keer als we bij schoonouders zijn ofzo
Ik heb vodafone, al jaren.. bevalt goed.
Eieren op nuchtere maag... Brrr...

(maar collega is er echt al 15 kg mee afgevallen...)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven