Good Luck!!!

27-05-2010 20:37 2613 berichten
Alle reacties Link kopieren

Laatste topic
Maar da's niet goedkoop natuurlijk Bam
quote:bridges6 schreef op 15 juni 2010 @ 21:42:

Eieren op nuchtere maag... Brrr...

(maar collega is er echt al 15 kg mee afgevallen...)Ja tot ze weer normaal eet dan komt ze er 30 aan.
Bewegen is niet zo,n probleem.. de tijd wel.....

Maar het is meer de stok achter de deur denk ik.

Dus ik denk dat het dan beter is om wel te gaan.

Op de een of andere manier vind ik niet meer de sterke ik terug ( als het gaat over dicipline hebben om af te vallen) als dat ik was voor ik in zkh terecht kwam.. Maf maar waar
quote:Star schreef op 15 juni 2010 @ 21:42:

Maar da's niet goedkoop natuurlijk Bam Met betalen ben je er vanaf
Tele 2 wel goedkoop volgens mij. Maar Sim only is ook wel leuk. Koop ik leuke telefoon...

Zucht. kan weer eens niet kiezen, haha. Moet oude abbonement ook nog opzeggen...
Ik heb/had een abonnement die veel te duur was ( ik gebruikte de helft er niet van), Vodafone belde me zelf op of het niet verstandiger was om een lager abonnement te nemen. Goede service!

Al vraag ik me af waar dat addertje blijft
Wat houdt Sim only in?

Ik wil nog een privenummer, heb nu 2 in 1 en dat is niet handig nie.

Dacht aan een prepaid kaartje
Ik heb nu trouwens 6 maanden voor de helft.. ook wel leuk..

Nee geen aandelen
wel 4 op een rij
quote:bridges6 schreef op 15 juni 2010 @ 21:46:

Tele 2 wel goedkoop volgens mij. Maar Sim only is ook wel leuk. Koop ik leuke telefoon...

Zucht. kan weer eens niet kiezen, haha. Moet oude abbonement ook nog opzeggen...

Pompidompidom

Sim Only zou je ook nog eens bij Simyo kunnen kijken.
Zucht... Dat woord schrijf ik nog zo vaak fout. Stomstomstom.

helpt het als ik zeg dat ik dus een biertje op heb?
Ik ben bij Ben. Ben regelmatig, voor 6,95 p.mnd.

Bridges, wat rot dat ze zo naar doen Hier wel een erg dwarse T, maar de camping deed ons goed. Niet dat meneer beter ging luisteren maar om ons heen mensen met kinderen in de zelfde leeftijd en dan hoor je alle ouders dezelfde problemen en strategieën hebben. Ik hoop voor jullie dat de faaaaaase snel voorbij is.

Bam, jammer van je leuke jasje. Ik heb ook WW gedaan, werkte bij mij niet helemaal goed ondanks de verplichte weegmomenten

Amalia, DUIK DIE WEEEN NOU EENS IN!!!

Mamax, wat een leuk jurkje!

Juud, ik moet staan in een lichtbak (soort zonnebank) en dan iedere week wat langer. Nu de eerste week ongeveer 40 seconden! Dus naar het ZH omkleden, 40 sec in dat ding, omkleden en naar huis en dan 2 keer per week. Vorige keer hielp het.

Met de Aquaplay speelt T best veel. Hij heeft hem van zijn tantes van de rommelmarkt en we zijn nog op zoek naar een uitbreiding, maar ik vind het op MP ook best duur.

En voor je afval discipline. Ik probeer het al eeuwig maar het lukt niet...en luifel is buik(je)

Star, hoe lang hebben jullie in Ierland gewoond en zijn er nog steeds plannen naar...?
Ja, dat had je lang niet gehad dus je bent beneveld
zootje maak ik er van
Haha ja zo is het!

(en ben ook maar zo'n juf die voetbal kijkt dus daar moet je het ook al niet van hebben... )

Enka: ja Ben kijk ik dus ook naar. Ziet er ook wel goed uit.

Kan bij Tele2 niet inloggen. Ben gebruikersnaam en wachtwoord kwijt en kan maar tot 22 uur bellen. net te laat. jammerdebammer... Volgens mij is Tele2 niet eens zo duus. En daar mag ik nu al nieuwe foon, terwijl abonnement nog tot einde van jaar loopt. Dus het is ook nog geduld hebben anders... Ben ik niet zo goed in
pff, dat is ook een gesjouw voor 40 seconden, maar als het helpt dan is het de moeite waard Enka
Ik wil ook aqua play voor Juul, maar ik vind het idd ook nogal prijzig zowel nieuw als marktplaats...
Zwaaaaaai!

Wij zijn een paar daagjes eerder terug vanwege het weer, dus ik kom dat even melden en iedereen een kusje geven hebben jullie me gemist

Waar blijft Desteny nou
Stressed is just desserts spelled backwards
Hee Mal, leuk dat je er weer bent.

Jammer van het weer.
Heb even leuke naam van Ties zijn schoollijst bij de krabbels op de groep gezet
Hé Leuk Mal, je bent er! Amalia heeft speciaal op jou gewacht! Lief van d'r hè...!
Jaaaa Mal, zat net te denken dat ik je moest smsen

Morgen kliniek?
Mooie naam wel Bridge.
Stonden er nog meer op, maar deze sloeg alles wat mij betreft...
al is er met die achternaam al niet veel meer van de voornaam te maken dit slaat wel echt alles

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven