Mode & Beauty alle pijlers

Heels, heels, heels.

15-06-2010 09:29 233 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben verslaafd aan hakken

naast de tien paar die ik thuis al heb staan, komen er vandaag weer drie paar nieuwe bij

Dus hierbij het Heels topic, om lekker te kletsen over de te geweldige hakken die je bij .. hebt zien staan of gewoon een leuke foto van je nieuwe aanwinsten.
quote:meds schreef op 16 juni 2010 @ 00:15:

[afbeelding]

koopjeWow!
ik wil ze ik wil ze ik wil ze
Ik denk wel eens;

er zijn flink wat rijke vrouwen, met heel veel dure schoenen die ze amper dragen. Die moeten toch ook hun kast wel eens opruimen? Waarom geven ze die schoenen dan niet aan mij?
oke ik heb maat 42, dus dat is misschien niet zo handig
Ja heb meteen gekeken maar ze zijn uitverkocht in bijna alle maten. Gelukkig maar, mag van mezelf echt geen schoenen meer kopen in 2010.
ken je die vintage site al?

www.designers-vintage.com
oei het is beter voor mij en mijn gezin dat ik daar niet ga kijken.... oh jee ik kijk al
.. sommige dingen gaan als vanzelf.
alles wat ik wil is uitverkocht
quote:meds schreef op 16 juni 2010 @ 00:32:

Ik denk wel eens;

er zijn flink wat rijke vrouwen, met heel veel dure schoenen die ze amper dragen. Die moeten toch ook hun kast wel eens opruimen? Waarom geven ze die schoenen dan niet aan mij?Heb je ze al eens gebeld?
ik ga naar bed, 't is genoeg geweest. good night ladies
Oe, die rode die jij geplakt hebt Nici, waar?
quote:Star schreef op 16 juni 2010 @ 08:54:

Oe, die rode die jij geplakt hebt Nici, waar?Jah mooi he, maar wel 200 Euro! En ik had zulke mooie van Fendi gezien, 600 Euro, ik toch zit ik me rot te twijfelen of ik ze wel of niet zal kopen!

http://www.raffaello-network.com
quote:ladybass schreef op 15 juni 2010 @ 21:07:

Oh ik wil weer zo graag op hakken! Liep er tot ik een hersenbloeding kreeg ook altijd op, maar de bloeding zat bij mij in mijn motorische schors wat een halfzijdige verlamming tot gevolg had. Ik krabbel al steeds meer op, maar ben al een tijd veroordeeld tot gymschoenen. In het revalidatiecentrum zeiden ze dat hakken nooit meer mogelijk waren voor mij en hebben ze me bijna met een rollator op straat gezet. Toen ik daar wegging liep ik met een stok en een plastic beugel om mijn linker onderbeen zwaar ongelukkig te zijn. Probeerden ze me ook nog wijs te maken dat er goed uitzien totaal onbelangrijk is (ja, voor al die bejaarden die daar zaten). Gelukkig heb ik nu een top-fysio die over een tijdje, als ik beter hersteld ben, me weer op hakken wil laten lopen. Zo blij mee!

Ik sluit me ook bij Waldorf aan.Ik zou mezelf lekker gaan verwennen met schoenen die je mooi vind en de rest gewoon laten

kletsen.In ieder geval sterkte en succes met alles!Ik wens me voor

je dat je weer goed herstelt.
Jeuh, schoenen (1e plaatje van Nici) waren vandaag al binnen, levertijd dus maar 1 dag. Ze zijn echt supermooi en zitten ook ondanks de voor mij redelijk hoge hak, erg lekker. Zijn alleen een maat te groot, dus moet ze nog wel ruilen

Dat is toch een nadeel van online voor mij
quote:Poeszie schreef op 16 juni 2010 @ 22:44:

Jeuh, schoenen (1e plaatje van Nici) waren vandaag al binnen, levertijd dus maar 1 dag. Ze zijn echt supermooi en zitten ook ondanks de voor mij redelijk hoge hak, erg lekker. Zijn alleen een maat te groot, dus moet ze nog wel ruilen

Dat is toch een nadeel van online voor mij

Ach, als ze zo snel bij je waren, zal die maat groter er vast ook snel zijn

Bij mij is deze winkel een voordeel, ik woon vlak bij het hoofdkantoor, ik kan ze altijd hoogstpersoonlijk terug brengen of ruilen.

Bij mij zijn alle 3 de paren inmiddels ook binnen en ze staan passend en wel te pronken op mijn venster bank.
Owh.. en nix oma's aan die schoenen he
Goh Meds, dat had ik bij jou nou niet gedacht.. Chanel schoenen e.d.
Ik ben 1.81 zonder hakken (mt 41) en heb alleen maar schoenen met hakken van min. 10 cm, loopt heerlijk. In de winter draag ik nog wel eens laarzen met cm of 7-10. Sowieso draag ik ook veel plat schoeisel zoals birckenstocks of uggs
Voor degene die aan de rode pumps dachten;

Die heb ik!! Ze zijn geweldig! Ik krijg er zoveel complimenten over (en soms rare blikken ). Ze staan fantastisch bij een zwart/grijs/witte outfit. Helaas alleen héél erg slechte kwaliteit dus ze slijten heel snel.

Heb gister nieuwe gekocht gekregen , maar daar is op internet gewoon geen foto van te vinden
Zijn ze echt zo slecht qua qualiteit?

Ik heb ook een paar Replay pumps staan en die gaan echt al zeker 3 seizoenen mee.
Ja, ze zijn namelijk van stof. Er komen vooral aan de zijkant heel veel haaltjes aan. Ik ben er al mee teruggeweest en ook in de winkel zeiden ze dat het slechte kwaliteit was en dat ze Replay zouden inschakelen met als gevolg dat ze ze gewoon uit de winkels halen. Pumps van dit materiaal hebben nog nooit eerder in de collectie van Replay gezeten dus vandaar dat die van jou wel goed zijn.

Ik mocht ze ook niet ruilen tegen een nieuw paar, omdat het zo weer zou gebeuren (letterlijk 2 keer dragen). Eigenwijs als ik ben heb ik toch een nieuw paar genomen (deze kleur heb ik nog nergens gezien), maar dan met eigen verantwoordelijkheid. Als ze weer stuk zouden gaan had ik pech en kon ik het niet meer op de winkel verhalen. Dat risico nam ik dus maar haha. Heb ze ingespoten met haarlak, omdat dat bij panty's ook wel eens werkt. Het werkt een beetje, maar het slijt toch snel..
Ik ga vanmiddag ook nog ff kijken naar een paar van replay. Als ze van behoorlijke kwaliteit zijn, vind ik 60 euro voor een paar donkerblauwe echt oké (liever zwart maar die zijn 70 en bijna overal uitverkocht)
Heb er zelf maar even een fotootje van gemaakt. Zelfs op de Tommy Hilfiger webshop staat dit model niet. Alleen nog effen modellen. Kleine foto, maar ze zijn donkerblauw (uit de Denim serie) met witte stipjes en de stiksels zijn oud roze. Hak is ongeveer 11 cm.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven