Viva forumdeformatie

12-06-2010 16:36 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoveel last van dat ik besloten heb eens op te stappen
Erwt, jij staat als Erwtje in mijn gsm. Ik ken nl. meerdere mensen met Erwt's echte voornaam en zo weet ik tenminste wie er belt
Ik ben mijn eigen bananenschil
hahahaha, zo herkenbaar dit.

Toen ik vorige week de buurvrouw zag fietsen met haar babybjorn hangzak op de fiets en haar andere kind achterop vroeg ik me echt af of ze niet al de wind van voren had gehad van de vele tegenstanders erover van hier (waaronder ik hoor, vind het echt niet normaal dat je dat doet). Realiseerde me daarna dat zij dus waarschijnlijk niet forumt hier

Ook heb ik ineens heel veel vriendinnen als ik een voorbeeld van hier wil aanhalen. Als er iemand vraagt: van wie weet je dat dan.... inderdaad van uhm..... een collega/vriendin uhm.....
"ik ben het, Barbabelladingdong"
quote:Norre schreef op 15 juni 2010 @ 22:13:

[...]

Ben je d'r weer weg van?

Latex dan maar!
Je weet toch!
quote:singalala schreef op 14 juni 2010 @ 22:39:

[...]

Het is altijd wel erg als er een gesprek is en je bedenkt "ja, dat had die ..................ehm........ vriendin van mij............ ook". Terwijl ik het alleen op het forum heb gelezen.

*grijns*

Heb ik dus ook.....iemand vertelt over een bepaald onderwerp...er schiet mij iets te binnen.....dan moet ik altijd even concentreren met hoe ik 't zeg......

"dat heb ik ook gelezen ja!"

"Ja ik ken ook een vrouw die......"

"over zo'n situatie heb ik al meerdere malen gehoord dat...."

"dat komt best vaak voor, want...."

enzoverderenzovoorts.....:)
quote:singalala schreef op 14 juni 2010 @ 22:39:

[...]

Het is altijd wel erg als er een gesprek is en je bedenkt "ja, dat had die ..................ehm........ vriendin van mij............ ook". Terwijl ik het alleen op het forum heb gelezen.

Herkenbaar! Ik hoor mezelf regelmatig zeggen "ik ken (ook) iemand die... " (om me tegelijkertijd te beseffen dat ik diegene eigenlijk helemaal niet ken).

En ik heb laatst op mijn werk een keer heel hard "Oh mosterd" geroepen, wat veel niet begrijpende blikken opleverde

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven