Ik ben zo bang... deel 4

31-05-2010 21:37 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een paar maanden verder, maar er is weer zo veel gebeurd.

Met mij, maar ook in de levens van alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. Over kanker, leven met kanker, de angst voor zieker worden, maar ook over vlinders, het leven, vakanties in Thailand, konijnen, een baan zoeken, kinderen en familie, trouwen (of nog niet!) en andere zaken

Ik hoop dat dit vierde deel net zo'n prachtig, warm, open, gezellig en mooi deel wordt als de drie vorige delen.

Deel 3: Ik ben zo bang... deel 3
Een mooie dag hier, robo bij jou wordt het vanaf zaterdag beter. Zondag staat er weer een zon. Heeft Zoebie geen webcam voor Joe en Sam? En Skype dan kunnen ze je stem horen.

Ik ga vandaag naar mijn oma's verjaardag, ze wordt 89. Ze zegt al een jaar of 3 dat het echt haar laatste verjaardag is. Ik denk dat we volgend jaar gewoon de 90 gaan vieren.
Hier is het heel koud, nog geen 15 graden, en harde wind. het lijkt wel herfst!!!

Maar gelukkig, zoals Ingmagh al zei, het is tenminste niet zo erg als in het zuiden, waar minimaal 11 mensen zijn verdronken in de overstromingen.

Phoehee, gefeliciteerd met je oma! Wat oud zeg, en zo grappig dat ze stug volhoudt ieder jaar

Ik ben erg moe vandaag, ik denk dat ik het maar eens héél rustig aan ga doen (en vol spanning wachten op de fotootjes natuurlijk!!!)
gefeliciteerd poeheee, wat een leeftijd.

Lekker rustig aandoen hoor Bo, en lekker genieten van de fotootjes van zoeb

Ik ben lekker vrij en ik hoop dat het zonnetje doorzet. Dan kan ik tussen het wassen door af en toe lekker in mijn hangmat kruipen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Phoehee, de oma van mijn vriend is afgelopen december 91 geworden. Zei heeft gezegd op haar 89e verjaardag: dit is mijn laatste verjaardag. En sindsdien viert ze het inderdaad niet meer

Oeh een hangmat. Die komt er zeker ook als onze tuin klaar is. Helaas niet tussen de palmbomen, maar in een standaard. Het lijkt me hoe dan ook heerlijk!

Rust lekker uit Robo! Helaas niet buiten dus...
Voor vandaag een hartje dat iedereen kan maken :

haha Elynn

(waar haal je toch al die foto's vandaan? Als ik google op heart ofzo, krijg ik de plaatjes van jou niet...)
Heb deze ooit ergens vandaan geplukt en opgeslagen. Op Deviant Art staan veel mooie plaatjes.
zelfs deze wordt met mijn motoriek lastig, maar ik kan het altijd proberen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ik heb echt moeten lachen om het hartje, dat heeft voor veel motorische problemen gezorgd hier!

Spannend, Zoebie is bij de hondjes (zouden er ook foto's gemaakt worden?).

Ook smakelijk (en met plaatsvervangende schaamte) gelachen om het massagestraalverhaal van Leo.

Leo: ik las kort dat je troubles had, en wilde je even sterkte wensen. Ik denk niet dat je mij kent omdat ik niet zoveel post maar ik zie je in veel topics opduiken en mensen een hart onder de riem steken. Zelf heb je dat ook af en toe nodig! Dus bij deze.

Bo: zit je al vol spanning te wachten op foto's van Joe en Sam (als dat de definitieve namen zijn)? Ik kom ook wel even spieken, als de foto's hier geplaatst worden.

Jonge dieren zijn zo schattig, een vriendin van me heeft een kitten en dat zorgt voor urenlang vermaak en vertedering!

Echt fijn dat de pups binnenkort bij je zijn, dan kun je lekker met ze troetelen.
Goedemiddag lieve Robo, en alle verwachtingsvolle dames.

Waaronder mezelf.

Wat een spannende dag vandaag.!

Het hondenkroost van BO&RO arriveert.

Ik vind het zo vreselijk lief van Zoebie, wat zij allemaal doet.

Dat is toch wel 'houden van'.

Kan niet missen.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Wat een toestand in Zuid Frankrijk zeg, in Toulon woont mijn ex, dus dat is getroffen gebied. De cote d'azur is nog verder weg van Bo als Nederland is, ik denk nog wel 200 km verder.

Amsterdam Parijs is ca 500 km en Parijs Nice ca 1000 km

De kortste weg voor ons van deur tot deur was indertijd 1380 km.

Het feestje was heel gezellig gisteren, mijn schoondochter en zoon waren er niet, dat is voor haar nog steeds te druk, maar dat is niet erg, volgend jaar beter.

Nu snel naar het werk, hopelijk kan ik vanmiddag nog even komen spieken.:hug:
Ik ben er weer. Neeee we zijn er weer.

Ik was verdwaald in het dorp waar ik zijn moest en ben door 4 mensen de verkeerde kant opgestuurd. Uiteindelijk om kwart voor elf was ik daar pas. Het gaat goed met Joe en Sam. Ze rollebollen in de tuin en liggen nu in de schaduw bij te komen van alle stress. Sam heeft bijna de hele weg gejankt en ze waren allebei nat, dus ik denk dat ze elkaar onder hebben geplast.

Ik heb ze net een beetje gewassen. Ze liggen nu dus eigenlijk te drogen. Ze hebben de tuin hier al verkend.

Ik zal zo een paar foto's neerzetten. En de kinderen willen beschuit met blauwe muisjes. Manlief belde net ook al hoe het ging.
Ik kom even op kraamvisite. De broertjes Robo zijn dus gearriveerd!
Bo je hebt mail en foto's.

Geniet.

Meissies tast toe hé.
Oo wat klinkt dat leuk allemaal!

Een heerlijk vooruitzicht.
quote:Zoebie schreef op 16 juni 2010 @ 13:15:

[afbeelding]

Meissies tast toe hé.

Dankjewel Zoebie.

Ik realiseer mij dat je momenteel kraamhulp bent.

Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
jammie, lekker! Mogen we er nu ook twee, voor elke hond eentje? En er zit toch wel plantaardige boter onder he
Ik kon geen plaatje vinden met een hele hoop beschuit met blauwe muisjes. Tuurlijk mag je er twee.
Wij zijn net terug uit de stad en hebben puppiespulletjes ingeslagen

Echt SUPER Zoebie, de foto's, de verhalen, ik leef helemaal mee, ook al zit ik op afstand!

Ro vindt ze stiekem ook super trouwens

We zijn erg blij !
Oooh, wat leuk!
En weer is er een serie foto's jou kant uit Bo.

Geniet. Jij mag de foto's plaatsen hoor, dat doe ik niet.

Ik ben gewoon helemaal zanderig van het in het gras liggen en met de puppy's dollen. Ik wordt zo af en toe belaagd en het is heerlijk.
lekker, zo'n beschuit!

Robo: van harte gefeliciteerd met de pupsels. Je hebt ze nog wel niet in levende lijve, maar daar wordt ook aan gewerkt en nog even en dan mag je ze in de armen sluiten.

Zoebie: heel veel plezier met ze voorlopig!
"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
Robo, van harte gefeliciteerd met de gezinsuitbreiding!

Ik hoop dat dit de goede hondjes zijn, heb er geen verstand van...
Ja, dat zijn de goeie Melpomene :-)

Ik zal even wat fotootjes van joe en Sam online zetten, momentje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven