Postcrossing 5
dinsdag 15 juni 2010 om 22:22
M'n bericht is weg - door mijn eigen schuld.
Leuke zegels van pmk.
Ik mag 10 onderweg. Doe nu gewoon snel weer een kaart aanvragen. Probeer 1 keer per week aan te vragen maar ik heb er nu meer behoefte aan, ook om niet toe te geven aan m'n andere verslaving snoepen, en het afvallen gaat goed, want ik krijg de eerste opmerkingen "hee je bent afgevallen".
sterkte met je verwonding chayuz, ik moet toegeven dat mijn tenen krom gingen staan toen ik je verhaal las. Ik ben wel eens in een punaise gaan staan, maar ik wist tenminste zeker dat hij er weer uit was.
Leuke zegels van pmk.
Ik mag 10 onderweg. Doe nu gewoon snel weer een kaart aanvragen. Probeer 1 keer per week aan te vragen maar ik heb er nu meer behoefte aan, ook om niet toe te geven aan m'n andere verslaving snoepen, en het afvallen gaat goed, want ik krijg de eerste opmerkingen "hee je bent afgevallen".
sterkte met je verwonding chayuz, ik moet toegeven dat mijn tenen krom gingen staan toen ik je verhaal las. Ik ben wel eens in een punaise gaan staan, maar ik wist tenminste zeker dat hij er weer uit was.
dinsdag 15 juni 2010 om 22:35
Ligaa, dat is zo fijn als mensen gaan zien dat je bent afgevallen!!!!!
Geeft weer een extra stimulans.
Noa-Lynn, hier geen max per maand nog.
Ik mag er nu 8 onderweg en dat heb ik sinds vanmorgen ook weer.
De ene keer vraag ik meteen aan, soms even niet ivm met tijdgebrek of geen postzegels in huis.
Maar dat het een aardig centje kost merk ik wel.
Juist omdat ik ook maar steeds weer leuke kaarten tegenkom.
En nu even de kleine man zijn laatste flesje geven en naar bed.
Of nog even een stukje uit mijn TNT-map lezen want volgende week weer aan het werk en we zijn nu TNT-servicepunt geworden dus allemaal nieuwe dingen voor mij.
Wil toch wel een beetje beslagen ten ijs komen he.
Maar het is zo'n droge kost.....
Geeft weer een extra stimulans.
Noa-Lynn, hier geen max per maand nog.
Ik mag er nu 8 onderweg en dat heb ik sinds vanmorgen ook weer.
De ene keer vraag ik meteen aan, soms even niet ivm met tijdgebrek of geen postzegels in huis.
Maar dat het een aardig centje kost merk ik wel.
Juist omdat ik ook maar steeds weer leuke kaarten tegenkom.
En nu even de kleine man zijn laatste flesje geven en naar bed.
Of nog even een stukje uit mijn TNT-map lezen want volgende week weer aan het werk en we zijn nu TNT-servicepunt geworden dus allemaal nieuwe dingen voor mij.
Wil toch wel een beetje beslagen ten ijs komen he.
Maar het is zo'n droge kost.....
dinsdag 15 juni 2010 om 22:40
Noa-Lynn > ik mag er 'pas' 9 versturen, maar ik denk dat ik op den duur op maximaal 10 kaarten ga zitten. Tenminste dat is het streven, of ik dat volhoud weet ik niet
Ligaa > het helpt dus bij het afslanken, misschien moet ik het ook zo eens proberen (ik ben zo'n befaamde jojo-er). Bij mij werkt het beste: alles opschrijven wat je in je mond stopt, maar kaarten sturen is leuker
Ligaa > het helpt dus bij het afslanken, misschien moet ik het ook zo eens proberen (ik ben zo'n befaamde jojo-er). Bij mij werkt het beste: alles opschrijven wat je in je mond stopt, maar kaarten sturen is leuker
dinsdag 15 juni 2010 om 22:44
Zoo dat is altijd een goed teken ligaa... dat mensen zien dat je afgevallen bent!
Steph, veel sterkte de komende tijd.
Chayuz... sterkte met je pootje!!
Ik heb weer een aantal hurrays binnengekregen en had de postzegels van pmk binnen en dacht jippie... kan weer aanvragen en versturen. Zitten er geen priority stickers bij... grmbl.
Naja mailtje gestuurd naar pmk en kijken of ik nieuwe krijg:)
Zaten wel weer erg mooie postzegels bij!
Steph, veel sterkte de komende tijd.
Chayuz... sterkte met je pootje!!
Ik heb weer een aantal hurrays binnengekregen en had de postzegels van pmk binnen en dacht jippie... kan weer aanvragen en versturen. Zitten er geen priority stickers bij... grmbl.
Naja mailtje gestuurd naar pmk en kijken of ik nieuwe krijg:)
Zaten wel weer erg mooie postzegels bij!
dinsdag 15 juni 2010 om 22:47
O en Anita... ja dat is altijd vervelend om die droge stof tot je te nemen, je bent er al zo lang tussenuit geweest.. het is allemaal weer wennen.... hahaha
oja.. ik mag er 13 onderweg hebben maar probeer er max 10 onderweg te hebben .. heb er nog maar 4 onderweg, zal er als ik de priority stickers heb dan ook 6 aanvragen
oja.. ik mag er 13 onderweg hebben maar probeer er max 10 onderweg te hebben .. heb er nog maar 4 onderweg, zal er als ik de priority stickers heb dan ook 6 aanvragen
dinsdag 15 juni 2010 om 22:52
quote:neferisis schreef op 15 juni 2010 @ 22:42:
@Anita > kunnen we bij jou leuke zegeltjes gaan halen!
Een postzegeltje moet nog wel lukken.
Maar gekke dingen met pakjes.....ik weet het niet hoor.
Maar goed, iedere gek schijnt het ondertussen te kunnen op het werk dus zal het met mij ook wel goedkomen.
Als ik maar even slaag voor de toets want anders mag ik geeneens mensen helpen ofzo.
Justme, jammer kun je nu nog geen adresjes aanvragen.
En nu echt naar boven.
Manlief heeft de fles voor zijn rekening genomen.
@Anita > kunnen we bij jou leuke zegeltjes gaan halen!
Een postzegeltje moet nog wel lukken.
Maar gekke dingen met pakjes.....ik weet het niet hoor.
Maar goed, iedere gek schijnt het ondertussen te kunnen op het werk dus zal het met mij ook wel goedkomen.
Als ik maar even slaag voor de toets want anders mag ik geeneens mensen helpen ofzo.
Justme, jammer kun je nu nog geen adresjes aanvragen.
En nu echt naar boven.
Manlief heeft de fles voor zijn rekening genomen.
woensdag 16 juni 2010 om 13:02
Goedemiddag...
Had eigenlijk al een hele reeks berichten van vandaag verwacht maar nog helemaal nix, nada, noppes .
Hier eigenlijk geen pc-nieuws.
Mag nog wel mn kaartjes schrijven maar dat moet ik uitstellen, want moet zo extra werken omdat iemand niet is komen opdagen.
Was anders heerlijk vrij geweest en zat gewoon al met mn kaartenbak op schoot, klaar om mee naar het balkon te nemen.
Nu ben ik weer 4 uur langer van de straat, plus de nodige reistijd .
Maar tis bijna vakantie voor mij!
Had eigenlijk al een hele reeks berichten van vandaag verwacht maar nog helemaal nix, nada, noppes .
Hier eigenlijk geen pc-nieuws.
Mag nog wel mn kaartjes schrijven maar dat moet ik uitstellen, want moet zo extra werken omdat iemand niet is komen opdagen.
Was anders heerlijk vrij geweest en zat gewoon al met mn kaartenbak op schoot, klaar om mee naar het balkon te nemen.
Nu ben ik weer 4 uur langer van de straat, plus de nodige reistijd .
Maar tis bijna vakantie voor mij!
woensdag 16 juni 2010 om 13:10
Ligaa, nou aan zo'n punaise moet ik ook niet denken hoor au! maar lang leve een bak met soda het gaat al een stuk beter, alleen erg vervelend een sneetje op zo'n plek :S en goed bezig met dat afvallen, pfff daar mag ik ook wel een keer aan beginnen!
Anita, whoeptiedoo over van je hobby werk maken gesproken hihi! wat grappig ,wist helemaal niet dat je daar werkte! dus jij wordt onze persoonlijke postzegel met kortingmevrouw
Steph, kunstzinnige nagels, heb jij dat zelf zo gedaan? persoonlijk zou ik voor andere kleuren hebben gekozen
Noa_lynn, werk ze dan maar! ik zou aan je denken vandaag (ik ben wel vrij, gemeen he!)
Zelf heb ik vandaag een heel leuk kaartje gekregen uit Amerika, voorkant van een sprookjesboek, ze had deze kaart speciaal voor mij gemaakt, nou dat vond ik best tof!
nu zo even iets eten (afvallen he hihi) en dan weer verder rondjes knippen en achter de naaimachine kruipen (niet tegelijk hoor dat gaat moeilijk)
we horen van elkaar!!
Anita, whoeptiedoo over van je hobby werk maken gesproken hihi! wat grappig ,wist helemaal niet dat je daar werkte! dus jij wordt onze persoonlijke postzegel met kortingmevrouw
Steph, kunstzinnige nagels, heb jij dat zelf zo gedaan? persoonlijk zou ik voor andere kleuren hebben gekozen
Noa_lynn, werk ze dan maar! ik zou aan je denken vandaag (ik ben wel vrij, gemeen he!)
Zelf heb ik vandaag een heel leuk kaartje gekregen uit Amerika, voorkant van een sprookjesboek, ze had deze kaart speciaal voor mij gemaakt, nou dat vond ik best tof!
nu zo even iets eten (afvallen he hihi) en dan weer verder rondjes knippen en achter de naaimachine kruipen (niet tegelijk hoor dat gaat moeilijk)
we horen van elkaar!!
woensdag 16 juni 2010 om 13:23
Dag dames! Hier geen postcrossing nieuws, de brievenbus was gisteren leeg....misschien (hopelijk) vandaag wel!
Net mijn arbeidsvoorwaardengesprek gehad en pe r14-07-2010 ga ik hier in vaste dienst, jippie! De voorwaarden en de extra's zijn echt geweldig, ik ga er qua salaris nu niet veel op vooruit maar volgend jaar wel, en dus alle extra's.....heel fijn. Mijn toekomst ziet er rooskleurig uit!
Dat wilde ik even delen, ben zo blij
Net mijn arbeidsvoorwaardengesprek gehad en pe r14-07-2010 ga ik hier in vaste dienst, jippie! De voorwaarden en de extra's zijn echt geweldig, ik ga er qua salaris nu niet veel op vooruit maar volgend jaar wel, en dus alle extra's.....heel fijn. Mijn toekomst ziet er rooskleurig uit!
Dat wilde ik even delen, ben zo blij
woensdag 16 juni 2010 om 13:24
woensdag 16 juni 2010 om 14:32
quote:justme80 schreef op 15 juni 2010 @ 22:44: Zitten er geen priority stickers bij... grmbl.
Naja mailtje gestuurd naar pmk en kijken of ik nieuwe krijg:) Je kunt die ook gewoon bij een postkantoor of zo'n TNT punt vragen hoor, krijg je zo mee (gratis) Dus mocht je daar in de buurt zijn...
Naja mailtje gestuurd naar pmk en kijken of ik nieuwe krijg:) Je kunt die ook gewoon bij een postkantoor of zo'n TNT punt vragen hoor, krijg je zo mee (gratis) Dus mocht je daar in de buurt zijn...
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
woensdag 16 juni 2010 om 14:35
quote:kaatje_85 schreef op 16 juni 2010 @ 13:23:
Net mijn arbeidsvoorwaardengesprek gehad en per 14-07-2010 ga ik hier in vaste dienst, jippie! De voorwaarden en de extra's zijn echt geweldig, ik ga er qua salaris nu niet veel op vooruit maar volgend jaar wel, en dus alle extra's.....heel fijn. Mijn toekomst ziet er rooskleurig uit!
Dat wilde ik even delen, ben zo blij Dat klinkt goed!!!
Net mijn arbeidsvoorwaardengesprek gehad en per 14-07-2010 ga ik hier in vaste dienst, jippie! De voorwaarden en de extra's zijn echt geweldig, ik ga er qua salaris nu niet veel op vooruit maar volgend jaar wel, en dus alle extra's.....heel fijn. Mijn toekomst ziet er rooskleurig uit!
Dat wilde ik even delen, ben zo blij Dat klinkt goed!!!
woensdag 16 juni 2010 om 14:37
woensdag 16 juni 2010 om 14:38
quote:kaatje_85 schreef op 16 juni 2010 @ 14:36:
hebben we een linkje voor kaatje van die pmk site?
ik wil ook leuke postzegels!
Volgens mij werkt Anita niet daar hoor, maar ergens in een winkel waar ze dus nu TNT point zijn geworden...
pmk is volgens mij gewoon postzegelsmetkorting.nl
hebben we een linkje voor kaatje van die pmk site?
ik wil ook leuke postzegels!
Volgens mij werkt Anita niet daar hoor, maar ergens in een winkel waar ze dus nu TNT point zijn geworden...
pmk is volgens mij gewoon postzegelsmetkorting.nl
woensdag 16 juni 2010 om 14:50
woensdag 16 juni 2010 om 15:12
Zo ook weer vrij! Vanavond eet ik bij een vriendin.
Mijn afvalmethode is heel simpel vind ik. Maar wel makkelijker als je alleen woont.
Ik koop geen snoep, chips, koeken, gebak etc. Komt het huis niet in.
Ben ik op bezoek of aan het werk en word me een snoepje koekje aangeboden mag ik die wel nemen.
Alleen water thee koffie (zonder suiker) en 1 keer per dag een glas "lekker"drinken.
minstens 4 keer per week vegetarisch avondeten. max 1 keer per week patat/geb. aardappels. max 1 keer per week bladerdeeg. Verder geen beperkingen.
Hier 1 kaart
Mijn afvalmethode is heel simpel vind ik. Maar wel makkelijker als je alleen woont.
Ik koop geen snoep, chips, koeken, gebak etc. Komt het huis niet in.
Ben ik op bezoek of aan het werk en word me een snoepje koekje aangeboden mag ik die wel nemen.
Alleen water thee koffie (zonder suiker) en 1 keer per dag een glas "lekker"drinken.
minstens 4 keer per week vegetarisch avondeten. max 1 keer per week patat/geb. aardappels. max 1 keer per week bladerdeeg. Verder geen beperkingen.
Hier 1 kaart
woensdag 16 juni 2010 om 15:18