Januari 2011

30-04-2010 19:13 2484 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Vanmorgen heb ik getest, ik ben zwanger! :-) In januari 2009 gestopt met de pil en een hele onregelmatige cyclus. Ik ben zo blij! Hopen dat het allemaal goed blijft gaan.

Volgens mijn eigen berekening zou het in januari de bevaldatum zijn, vandaar dat ik dit topic open. Volgens mij was 'januari 2011' er nog niet, als het wel zo is, sorry dat ik deze aanmaak.

Jeetje, volgende week maar eens langs de huisarts enz.

Groetjes,

Streepjescode

Het is gelukt om de tabel toe te voegen! Als jullie de gegevens voor erin onderaan in jullie bericht dikgedrukt neer willen zetten, kan ik het gemakkelijker vinden en in de tabel plakken.

Je kan iets dikgedrukt typen door op het B-teken te klikken bij het schrijven van een nieuw bericht en tussen die ][ je bericht te typen, dus ....]typen[.....

Ik hoop dat het lukt!

NaamLftKindjeDatumProvOverigNollekex1exxSam

01-09-2010 14:20 uurMirre102291e30-12xZoon

04-12-2010Zoplotseling301e31-12xj/m is bekendStreepjescode301e3-1ZHDochter

25-12-2010 18:31 uurSofiaLaLa301e7-1ZHj/m is verrassing

verlof m.i.v. 29-11

zwangerschapsyoga

gestart 25-8Little Green281e9-1GRverlof m.i.v. 10-12Sinojo373e11-1NBverlof m.i.v. 1-12Mojitolise291e13-1UTverlof m.i.v. 15-12

zwangerschapsgym

start 23-10Mickey79311e15-1NBverlof m.i.v. 20-12,

zwangerschapsyoga

gestart 8-9Rituals_addict261e15-1NHxHelena281e15-1NHschildklierafwijking,

j/m is verrassingTeepje291e17-1ZHverlof m.i.v. 17-12

zwangerschapsgym

start 25-10Lichtelijk271e20-1DRzwangerschapsyoga

al gestartFloortje_7302e22-1OVzoon (08-02-2009)

verlof m.i.v. 11-12Mamamuis302e25-1DRxMoontje86242e26-1DRxMaliboo241e29-1UTverlof m.i.v. 27-12

zwangerschapscursus

start 4-10
he meiden,

Eventjes snel want ben best druk maar heb vanmorgen de VK gebeld. Heb een beetje last van mijn buik en voel me zo onzeker. Mag nu vanmiddag om 15.45 uur al komen voor een echo.

Ben zo bang meiden...vind het zo eng!
-
Hoi,

Ik wil ook graag in de tabel blijven staan.

@Maliboo ik heb ook een echo vandaag (17.00). Echt heel spannend! Succes!
Succes allebei....ik ga hier mijn duimen alvast warm draaien voor straks
Lief hoor, al dat voorwerk voor streepjescode!

ik wil ook graag in de tabel blijven!

Teepje:balen dat je gisteren zo naar voelde, lekker in bed kruipen als het kan! Ik ben daar jaloers op want met een ukkie die hier rond loopt kan je toch minder makkelijk en rustig liggen.

Succes met je examen!!

Mickey: wat fijn dat je nu ook meedoet voor MVM!~Ik heb geen kotsneigingen dus het hoeft niet!

Mamamuis: wat schattig dat je kindje jou dan troost! Nee, joh, niet op MP zetten. Er komt vast wel een tweede kindje bij jullie!!

Ik heb echt de neiging om alles al te wassen en in te ruimen maar dat kan nog helemaal niet want mijn oudste ligt op de babykamer, hahaha.

Eknein: herkenbaar wat je schrijft over jezelf in de weg lopen. Dat doe ik ook regelmatig! Sterkte met de gevoelens en de misselijkheid. Echt het wordt beter!!

Spannende dag voor jullie Lichtelijk Maliboo en Mojitolise.

Allemaal een goede echo gewenst! Gaan de mannen mee??

Siena: Ik heb een inwendige echo gehad met een lege blaas.

Ik weet niet wat normaal is, mijn baarmoeder is naar achteren gekanteld waardoor het wat langer inwendig moet.

Succes iig!!

Wij hebben de echo van vorige week donderdag ingelijst. Ben helemaal blij met ons mini-mensje in mijn buik. Ik begin nu wel meer moeite met broeken te krijgen, ik heb er al 1 afgeschreven, die past nu echt niet meer maar de meeste zwangerschapskleding ligt nog in de kast.

Ik dacht juist dat het bij de tweede sneller moest gaan maar met bijna 9 weken valt het me alles mee.
Manlief gaat zeker mee, dit wil ik echt niet alleen doen.
ik wil ook graag in de tabel blijven! geen klachten,totaal niet misselijk alleen een al een behoorlijke toeter voor 9 weken,begin te twijfelen of het er echt maar 1 is.tel de dagen af tot de echo (30 juni)
Lieve mamma's

Een allerlaatste berichtje van mij.

Gisteren curretage gehad en het is me lichamelijk echt mee gevallen. Nu natuurlijk erg verdrietig, vooral als ik dan even hier kijk en besef dat het voor mij echt niet meer zo is.

Het is nu wel duidelijk geworden dat ons kindje hooguit een week of 6 heeft geleefd en ik zou nu 11 weken zijn. Ik mocht het van de gyn. niet meer zien, omdat dat te pijnlijk zou zijn.

Lieve mamma's ik wens jullie alle succes in de zwangerschap! Een super mooie bevalling en allemaal hele lieve baby's.

Liefs 3e kindje
Ik ben weer terug. Wat lief dat jullie voor me aan het inventariseren zijn wie er nog mee gaan schrijven hier! Als jullie het meeste hebben, hoor ik het wel, dan zal ik de tabel aanpassen.

De mini-vakantie was erg leuk, hebben ervan genoten! Nu nog lekker een weekje vrij in eigen land, geen plannen, wel een hoop op te ruimen thuis. We moeten tenslotte toch plaats maken voor wat dingen, he?

Vanmorgen naar de huisarts geweest en hem het nieuws verteld, reageerde helemaal enthousiast, was leuk.

Ik ga vanavond de rest van de berichtjes lezen die er gepost zijn tijdens mijn afwezigheid.
Lief 3ekindje,

'Gelukkig' is het voor je meegevallen. Alhoewel dat natuurlijk raar klinkt als ik het zo neer zet, maar hopelijk begrijp je wat ik bedoel.

Krijg tranen in mijn ogen van je berichtje...

Heel erg veel sterkte met het verwerken van dit onwijze verdriet!

knuffel Streepjescode
Jaaaaaa het hartje klopt!!!

Ben zo blij, al blijf ik voorlopig nog even onzeker.

Zoals ze nu konden meten ben ik 7 weken en 2 dagen. Ik dacht zelf 7 weken en 4 dagen maar dat kan dus nog veranderen.

Morgen nog de intake en de volgende echo op 30 juni!

Bedankt voor het duimen meiden!
3ekinden Sterkte met het verwerken van dit verdriet.
Euhm Maliboo, de volgende echo op 30 MEI? HMM gaat niet lukken.

Wat fijn dat alles goed is. Er twee dagen naast zitten is normaal, niets om je druk over te maken. Op onze echo was de termijn bepaald en er stond bij +/- 5 dagen. Dat is de ruimte die je mag afwijken. 't Is allemaal erg klein en als ze maar 1 mm verkeerd meten krijg je al een heel ander plaatje. Fijn dat het goed is gegaan. twijfels voor niks gehad.

3e kindje: sterkte en hopelijk volgt een zwangerschap snel.
haha sorry zal mijn post even aanpassen, sorry ben nog helemaal van slag ;)
Ik wil ook graag in de tabel blijven!

@Maliboo, wat een goed nieuws!! Ben helemaal blij voor je!

Morgen zelf de eerste echo, spannend! Hier verder alles goed, ben wel steeds total loss als ik thuis kom na het werk. Lekker rustig aan dan maar 's avonds.
-
@ derdekindje: veel sterkte en succes met het verwerken van je verdriet.

Gefeliciteerd Maliboo! Wat een opluchting dan he!

En de andere echodames? ook goed nieuws?
Jeetje wat leuk zeg!!! Gefeliciteerd!!!

Misschien een beetje bot van mij, maar hoe komt het dat jullie allemaal zo vroeg een echo krijgen? Ik moet echt wachten op mijn termijnecho die ik rond 10 1/2 week krijg... Komt dit door een bepaalde ' voorgeschiedenis'?
quote:Rituals_addict schreef op 16 juni 2010 @ 18:48:

Jeetje wat leuk zeg!!! Gefeliciteerd!!!

Misschien een beetje bot van mij, maar hoe komt het dat jullie allemaal zo vroeg een echo krijgen? Ik moet echt wachten op mijn termijnecho die ik rond 10 1/2 week krijg... Komt dit door een bepaalde ' voorgeschiedenis'?Mijn gewone termijnecho werd met 9 weken gepland, misschien verschilt dit ook wat per verloskundige? Ik had er trouwens ook al eerder één gehad omdat ik hevige pijn in mijn linkerzij kreeg en de verloskundige vreesde voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.
@rituals: ik krijg mijn echo ook pas met 10,5 week hoor! volgens mij is dat in principe nog steeds de standaard.

@maliboo en lichtelijk: gefeliciteerd met de goede echo's, geweldig hoor, om die bevestiging op die manier te krijgen!

@3dekindje: heftig hoor, lijkt me, fijn dat je nog even langskomt, want het lijkt me wel heel confronterend! Veel sterkte met de verwerking en we hopen je snel weer te zien in een ander zwanger-topic!

Ik heb vandaag mijn laatste examen gehad, in een reeks van 6. Ik heb van 4 stuks ook al de uitslagen gehad, en gehaald. Een heerlijk gevoel, zeker als ik straks alles heb gehaald. De komende tijd hoef ik dus alleen maar te werken, dus dat is een mooi vooruitzicht! Vanmorgen voelde ik me superrot, maar nu voel ik me weer een stuk beter, zo wisselt het echt per moment. Komend weekeindje gaan manlief en ik lekker even weg, om het einde van mijn examens te vieren, heerlijk! Eerst nog 'even' 2 daagjes werken...
Ik wil ook graag in de tabel blijven! Er mag nu trouwens bij dat ik 27 januari ben uitgerekend.

@ maliboo en lichtelijk, gefeliciteerd met de kloppende hartjes!

@ 3e kindje,

Ik heb alleen een echo gehad met 7 weken en nu pas weer met 20 weken. Ik vind het wel jammer en zo te zien hier krijgt iedereen die een vroege echo had ook nog een echo rond de 12 weken. Ik heb het wel gevraagd aan de echoscopiste maar die zei dat het voor de termijnbepaling niet nodig was. Zijn er nog meer die alleen maar 1 vroege echo hebben gehad en er niet nog 1 krijgen?

Ik las hier een paar dagen terug van iemand die niet meer de magnetron en de elektrische kookplaat zelf bediende ivm met straling. Is er uit onderzoek gebleven dat die apparaten schadelijk zijn voor de ongeboren vrucht? No offense maar ik vind het een beetje overdreven. Waarom laat je dan wel een echo maken? (serieuze vraag, geen aanval) Daarvan weet ik dat er uit muisexperimenten is gebleken dat dat schade kan geven aan de ongeboren vrucht.
Graag blijf ik ook in de tabel, ben van plan om te blijven

@Yammie: tjonge, wat een k-advies zeg! Fijn dat het zonnetje gelukkig weer begint te schijnen voor je.

Balen voor een ieder die last hebben van kwaaltjes. Hoop voor jullie dat dat snel over zal zijn.

MvM komt maandag bij mij langs. Ik heb het hormoon gebruikt, dus voel me verplicht om er aan mee te doen. Ik vind het een kleine moeite, maar ieders goed recht om er niet aan mee te doen, als je dat niet wilt.

@Virgo: Das dus nog even geduld voor de echo. Zou wat zijn: ook twee kadootjes net als ik. Ik pas alles nog (maar ben net 8 weken)

@Maliboo: gefeliciteerd!! Wat fijn dat je een goede echo hebt gehad.

@lichtelijk: jij ook gefeliciteerd!!

@rituals: doordat ik zwanger ben geworden via IUI, doen ze al heel vroeg een echo in het zkh.

@3ekindje: als je dit nog leest: sterkte de komende tijd en wat fijn dat het iig is meegevallen.

Heb me voorgenomen (na een flinke peptalk van een vriendin), om me niet meer onzeker te voelen. Dat is nergens voor nodig, vorige week nog een goede echo gehad en volgende week weer. Ik probeer er nu echt van te genieten en dat lukt me best goed.
hey meiden!

IK BEN ZWANGER!!!!

Een beetje laat, maar mag ik meedoen?

Ik zal mijn verhaal vertellen; vanaf januari proberen we een kindje te krijgen. Na een aantal pogingen, wat symptomen en wat onderzoeken bleek dat ik PCOS heb.

Mijn cyclus duurt ook gemiddeld erg lang.

Vorige maand bij de gyn geweest voor een echo, zegt ie ook 'je menstruatie komt er aan zie ik'. (achteraf was ik toen dus al zwanger!)

Nu zojuist een test gedaan (had toch wat buikpijn en zere borsten) en wat blijkt: ZWANGER!!!

Ik ben nu echt de gelukkigste vrouw op aarde!!!!

Volgens de planning ben ik al 10 weken.

Morgen even de verloskundige bellen. Vanwege mijn onregelmatige cyclus zou het nl kunnen dat ik minder ver zwanger ben....
LittleGreen, ik herken je niet van je beschrijving, dus we kennen elkaar niet irl volgens mij Ga jij iets van zwangerschapsgym oid doen? Ik wil iets van zwangerschapsgymnastiek of yoga of evt zwemmen doen. Wil straks als de uk er is ook gaan babyzwemmen, lijkt me zo gaaf! Ook een aan de andere stadsgenoten.

Maliboo, wat super, een goede echo!! Fijn dat je zo snel terecht kon. Kan me voorstellen dat je nog even onzeker bent, maar het goede begin is er!

3e kindje , wat heb je het mooi opgeschreven. Veel sterkte!

Zonneschijntje, welkom en gefeliciteerd! Wat zeg, van je PCOS. Ben je mbv Clomid zwanger geworden of is het spontaan?

Yammie, wat een slecht advies van je ha. Iedere arts zou intussen moeten weten dat je een AD kunt gebruiken tijdens je zwangerschap. Gelukkig voel je je nu weer beter. Moet je nu niet onder controle van de gynaecoloog staan ipv de vk?

Rituals, ik heb met 7 en 10 weken een echo gehad omdat ik via het ziekenhuis zwanger ben geworden (heb hormonen gespoten).

Lichtelijk, ook jij gefeliciteerd met je goede echo!

Mojitolise, hoe was jouw echo?

Cooper, jij hebt ook Pregnyl gespoten? Ik ook, vond het daarom ook wel belangrijk om mee te doen. Maar begrijp het ook wel als meiden niet mee kunnen of willen doen. Moet geen verplichting worden!
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven