Gewoon Thuis
donderdag 17 juni 2010 om 20:54
Hey Dopererwtje, ik plaag je moeder heel gemeen met nog 2 weken enz, maar ik weet zelf nog heel goed hoe irritant ik het wachten vond bij Chica en het was zo warm en alles was opgezet, voor mijn voeten en was t zat, dus, zullen we afspreken dat je ipv 5 juli gewoon morgen komt? 18 juni. Hele mooie datum hoor
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 17 juni 2010 @ 20:54:
Gaat het met Miertje weer een beetje beter dan Inad?
Ik ben het vandaag voor het eerst een beetje zat. Mijn buik/ribben doen pijn, ik waggel en mijn hemd past niet meer over mijn buik. Bevallen moet tóch, dus doe dan maar NU Nou, ga liggen dan. En duik in die weeën.
Gaat het met Miertje weer een beetje beter dan Inad?
Ik ben het vandaag voor het eerst een beetje zat. Mijn buik/ribben doen pijn, ik waggel en mijn hemd past niet meer over mijn buik. Bevallen moet tóch, dus doe dan maar NU Nou, ga liggen dan. En duik in die weeën.
Loretta is De Mol. Punt.
donderdag 17 juni 2010 om 20:56
donderdag 17 juni 2010 om 20:58
Een week????? Dat kan helemaal niet! Ik loop nou vanavond al een feestje mis, maar morgen heb ik ook een dagvullend feest en zaterdag een BBQ en maandagavond ook een feestje.
Net nu mijn sociale leven besloten heeft om alle events in één lang weekend te proppen, ben ik ziek! Dakannieheur!
Net nu mijn sociale leven besloten heeft om alle events in één lang weekend te proppen, ben ik ziek! Dakannieheur!
Loretta is De Mol. Punt.
donderdag 17 juni 2010 om 21:01
quote:Inad schreef op 17 juni 2010 @ 20:19:
Hmm, je moet nu toch erg gaan opschieten hoor
Snap wat je bedoelt, Star. Das ook heel ander soort vakantie.
Hey, hoe hebben je ouders het trouwens gehad?Geweldig. Moeder wil er een huisje kopen meteen. Moest zelfs aan jou vragen waar jullie familiehuis is (mail anders maar even ivm bekendheid enzo ), of dat in het binnenland was. Ze waren erg onder de indruk iig.
Hmm, je moet nu toch erg gaan opschieten hoor
Snap wat je bedoelt, Star. Das ook heel ander soort vakantie.
Hey, hoe hebben je ouders het trouwens gehad?Geweldig. Moeder wil er een huisje kopen meteen. Moest zelfs aan jou vragen waar jullie familiehuis is (mail anders maar even ivm bekendheid enzo ), of dat in het binnenland was. Ze waren erg onder de indruk iig.