Gewoon Thuis
woensdag 16 juni 2010 om 12:01
Wat leuk zeg, is een GoodLuckert toch? Zal haar even feliciteren.
Mijn Miertje is nog ziekig.
Gisteren eerste rijles gehad en nu theorie aan t oefen. Na Ierland vakantie theorie examen. Instructrice denkt dat ik het weer snel moet kunnen oppikken. Ging goed gisteren.
Mijn Miertje is nog ziekig.
Gisteren eerste rijles gehad en nu theorie aan t oefen. Na Ierland vakantie theorie examen. Instructrice denkt dat ik het weer snel moet kunnen oppikken. Ging goed gisteren.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
woensdag 16 juni 2010 om 12:41
woensdag 16 juni 2010 om 16:33
woensdag 16 juni 2010 om 16:35
woensdag 16 juni 2010 om 16:38
Smaak te pakken sinds bruiloft Kess? Met boot of tunnel? Zullen jongens allebei wel prachtig vinden.
Nee, niet naar IRL. Ik heb Starman eindelijk zover dat we echt op zomervakantie gaan (zijn sinds we samen zijn nog nooit echt op zomervakantie geweest), dus dan wil ik niet naar IRL, want dat vind ik geen vakantie dan. En sinds doop Eetje heeft hij zijn moeder nog amper gesproken trouwens.
Wij gaan dus naar Frankrijk, Dordogne
Nee, niet naar IRL. Ik heb Starman eindelijk zover dat we echt op zomervakantie gaan (zijn sinds we samen zijn nog nooit echt op zomervakantie geweest), dus dan wil ik niet naar IRL, want dat vind ik geen vakantie dan. En sinds doop Eetje heeft hij zijn moeder nog amper gesproken trouwens.
Wij gaan dus naar Frankrijk, Dordogne
woensdag 16 juni 2010 om 16:38
woensdag 16 juni 2010 om 16:40
Leuk, naar Frankrijk! Huisje gehuurd, of stacaravan op een camping, ofzo?
Ja, ik wil graag terug naar de UK. Ook met een leuke reden hoor: het bruidspaar van toen heeft tegen die tijd een klein wurm waar we dan graag bij op kraamvisite willen! Maar het is een mooi land. We gaan er vast nog vaker komen.
Ja, ik wil graag terug naar de UK. Ook met een leuke reden hoor: het bruidspaar van toen heeft tegen die tijd een klein wurm waar we dan graag bij op kraamvisite willen! Maar het is een mooi land. We gaan er vast nog vaker komen.
Loretta is De Mol. Punt.
woensdag 16 juni 2010 om 16:42
Poeh, het is wel een heel eind met de boot volgens mij als je helemaal naar Schotland gaat. Dan zou ik maar vast wat doosjes van die reisziektepilletjes inslaan
Bruiloft een moetje?
We hebben een huisje gehuurd, ik moet niet meteen te enthousiast zijn en Starman in een tent willen proppen. Lijkt me ook met Eetje niet echt handig, luchtbed enzo
Bruiloft een moetje?
We hebben een huisje gehuurd, ik moet niet meteen te enthousiast zijn en Starman in een tent willen proppen. Lijkt me ook met Eetje niet echt handig, luchtbed enzo
woensdag 16 juni 2010 om 16:54
Nee hoor, kindje komt keurig een jaar na bruiloft.
Zal in het Putje wat meer uit de doeken doen, heb ook een UK-vraagje voor je.
Stacaravans zijn heel huiselijk hoor. Maar dan wel met het campinggevoel, zeg maar. Maar ik snap dat je Starman niet meteen teveel voor het blok wil zetten.
Zal in het Putje wat meer uit de doeken doen, heb ook een UK-vraagje voor je.
Stacaravans zijn heel huiselijk hoor. Maar dan wel met het campinggevoel, zeg maar. Maar ik snap dat je Starman niet meteen teveel voor het blok wil zetten.
Loretta is De Mol. Punt.
woensdag 16 juni 2010 om 17:28
Hier inderdaad geen vakantie in de planning, hoewel ik het toeleven naar 'op vakantie gaan' nu wel een beetje mis
We hebben afgesproken gewoon even te kijken hoe het gaat en dan einde zomer misschien nog een week weg te gaan, in een huisje ofzo. Heel veel langer kan voor Xan niet (in verband met vakantiedagen). We kijken gewoon even. Lijkt ons wel lekker om nog even weg te gaan.
Leuk, jullie vakantieplannen!
Star, ook leuk om nu eindelijk eens écht op vakantie te gaan , en heel coulant dat je Starman niet meteen in een tentje propt
Peas on earth!
woensdag 16 juni 2010 om 20:38
Xan
En leuk Star! Ik vind Ierland nu nog heel spannend en nieuw, maar weet zeker dat dat niet eindeloos zo doorgaat dus kan me voorstellen dat je dan wat anders wil Hier gaan we sowieso ook naar andere plekken want proberen ook of in Mei of in Oktober nog weg te gaan. Dit jaar was het dus Zweden.
Lekker met zijn 3en weekje weg, leuk Erwt
En leuk Star! Ik vind Ierland nu nog heel spannend en nieuw, maar weet zeker dat dat niet eindeloos zo doorgaat dus kan me voorstellen dat je dan wat anders wil Hier gaan we sowieso ook naar andere plekken want proberen ook of in Mei of in Oktober nog weg te gaan. Dit jaar was het dus Zweden.
Lekker met zijn 3en weekje weg, leuk Erwt
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
woensdag 16 juni 2010 om 22:14
O er zijn nog tig plekken in Ierland die ik heel graag wil zien, want zoveel heb ik niet gezien in die twee jaar dat ik er woonde. Met name het noorden wil ik nog veel zien, maar dat vind ik niet echt vakantie.
Vakantie is met kindjes in het zwembad, Franse markten afstruinen, heerlijk tot 's avonds laat buiten zitten met krekeltjes op de achtergrond (en lek worden gestoken, maar dat terzijde ). Dat soort dingen. En dat gevoel heb ik bij een reis naar Ierland niet, dat is meer rondtrekken dan.
Vakantie is met kindjes in het zwembad, Franse markten afstruinen, heerlijk tot 's avonds laat buiten zitten met krekeltjes op de achtergrond (en lek worden gestoken, maar dat terzijde ). Dat soort dingen. En dat gevoel heb ik bij een reis naar Ierland niet, dat is meer rondtrekken dan.