Gewoon Thuis

11-02-2010 10:46 2525 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een cherrytomatenplantje, een tomatenplantje en een courgetteplantje. Tel ik nou ook mee?
Peas on earth!
Kan ik Mier al cola geven denken jullie?

Hoor em nu hoesten door de babyfoon.

O, kut, ik ben zo'n hippie dat ik dat niet in huis heb
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Tuurlijk kan dat Inad, ik vrees alleen dat hij er niet zo heel blij van wordt

Alhoewel, kinderen zijn soms raar. Eetje ging gisteren uit haar dak van gerookte zalm
Oh, ik heb wel een blikje cola in de koelkast. Dan ben ik dus geen hippie
Peas on earth!
Zal ik iets heel goors vertellen? Nee? Ik doe het toch!

We hebben een nestkastje op het balkon hangen (daar kan poes er onmogelijk bij) en in mei hadden we een mezengezin. Zo lief! Pa en ma vloegen zich helemaal de rambam met rupsjes en via de zijkant (transparant) kon je die vogeltjes heel goed zien. Toen de meesjes uitgevlogen waren (4 stuks) zagen we pas dat er nog 2 eitjes lagen die niet uitgekomen waren.

Maar nog een dag later, lagen er ineens 9 eitjes!! Pa en ma gingen voor een tweede leg, die wel veel langer duurde dan de eerste. De laatste dagen heel veel getjilp van de kleintjes, die intussen toch al flinke mezenkinderen waren geworden.

En vanmorgen was het ineens stil in Huize Mees. Pa en ma kwamen niet meer, en de mezenkindekes tjilpten niet meer. Don heeft het nestkastje opengemaakt en toen bleek dat er 5 dode meesjes inlagen en 2 eitjes, waarvan er eentje gebroken was en daar stak een snaveltje uit! Don nam het nestkastje mee naar de tuin, om de inhoud in de groenbak te gooien. Toen ging de telefoon en zette hij het even op de grond. Intussen is poes de tuin in gekomen en zij heeft met haar poot de dode meesjes door het gaatje naar buiten gevist! Toen Don weer buitenkwam, zat mevroi heerlijk te knagen aan een maaltje Mees. Even later kwam ze naar binnen en ging ze naast me zitten. Het inderdaad nogal besmettelijk, want daar ging ze: kotste zo een complete dode Mees voor mijn voeten neer! Gatver! En Don was ook nog weg om Tony uit school te halen, dus met mijn zieke kotskatbuik heb ik toen helemaal zelf de mezenellende opgeruimd. Goooooooooor!

Fijn verhaaltje he?
Loretta is De Mol. Punt.
Heej, nog maar 45 berichtjes, dan zijn we vol!
Peas on earth!
Iew Kess!

Arme meesjes
Peas on earth!
quote:Star schreef op 17 juni 2010 @ 21:17:

Tuurlijk kan dat Inad, ik vrees alleen dat hij er niet zo heel blij van wordt

Alhoewel, kinderen zijn soms raar. Eetje ging gisteren uit haar dak van gerookte zalm Wat grappig, Eetje aan de gerookte zalm! Binnenkort sushi met wasibi proberen? Mmmmmmm!
Loretta is De Mol. Punt.
O, dat wilde ik vragen, geef jij Eetje al vlees en vis? Ik Mier nog niet, ook vanwege t ziek zijn nu. Mag vanaf 9 a 10 maanden volgens Stefan Kleintjes. En wat eet ze verder zoal?

Hij eet fruit, groente, pasta, aardappel, rijst, ei (vindt hij niet heel erg lekker trouwens), kaas, smeerkaas en ander beleg zoals suikervrije jam en zo en brood en cracker en rijstwafels en zo. Volgens mij mogen ze ook al joghurt maar heb ik nog niet geprobeerd.
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 17 juni 2010 @ 21:21:

Iew Kess!

Arme meesjes zit je hier??? we dachten al dat je weeen had
Hoe zullen we nieuwe topic noemen? "Thuis of ziekenhuis?" Asl we even doormiepen slaat het op Doperwtjes komst!
Loretta is De Mol. Punt.
quote:nieuweauto schreef op 17 juni 2010 @ 21:22:

[...]

zit je hier??? we dachten al dat je weeen had

Oh, euh sorry

Ik kom me daar wel even melden
Peas on earth!
Ah, Kess, wat zielig en vies, die meesjes.
Niet meer doen zulke verhaaltjes Kess, vinnik zielig.
Thuis of Ziekenhuis
Peas on earth!
Thuis of Ziekenhuis

Zo heette mijn topic van tijd terug, was hele langlopende discussie nav een artikel in de Volkskrant

Erwt moet zich echt op zo veel plekken melden, arm ding
Toen Grijs Monster een keek een muis naast mijn voeten deponeerde, vond ik haar twee weken lang helemaal niet zo lief meer...
Peas on earth!
quote:nieuweauto schreef op 17 juni 2010 @ 21:22:

[...]

zit je hier??? we dachten al dat je weeen had Zeg, wij hebben het meeste recht op de laatste info mbt tot Doperwt, hoor. Dit was het allereerste topic op deze pijlerT waar Erwt met flinke regelmaat komt.
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Inad schreef op 17 juni 2010 @ 21:25:

Erwt moet zich echt op zo veel plekken melden, arm ding Ik heb het wel druk inderdaad , maar da's misschien mijn eigen schuld, gezien mijn trash-tv-smaak van de laatste tijd
Peas on earth!
quote:Star schreef op 17 juni 2010 @ 21:24:

Niet meer doen zulke verhaaltjes Kess, vinnik zielig.Don heeft er ook de hele dag last van gehad. Begon er steeds weer over!
Loretta is De Mol. Punt.
Eens met Kess. Die Slimme meiden, Entertainmentpeilermensen zonder leven en afvallers moet lekker wachten
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 17 juni 2010 @ 21:26:

Toen Grijs Monster een keek een muis naast mijn voeten deponeerde, vond ik haar twee weken lang helemaal niet zo lief meer... Ik heb poes ook nog niet geknuffeld sinds vanmiddag. Terwijl dit hoogstwaarschijnlijk haar laatste Mees was. Zelf vangen lukt niet meer.
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Kess schreef op 17 juni 2010 @ 21:28:

Ik heb poes ook nog niet geknuffeld sinds vanmiddag. Terwijl dit hoogstwaarschijnlijk haar laatste Mees was. Zelf vangen lukt niet meer. Da's waar, voor Poes was dit waarschijnlijk de Meest Geweldige Ervaring... dat ze zomaar nog een Mees kon vangen (en ook en )
Peas on earth!
Tja, toch heb haar toch nog blij gemaakt dus met een dode mus mees.
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Inad schreef op 17 juni 2010 @ 21:22:

O, dat wilde ik vragen, geef jij Eetje al vlees en vis? Ik Mier nog niet, ook vanwege t ziek zijn nu. Mag vanaf 9 a 10 maanden volgens Stefan Kleintjes. En wat eet ze verder zoal?

Hij eet fruit, groente, pasta, aardappel, rijst, ei (vindt hij niet heel erg lekker trouwens), kaas, smeerkaas en ander beleg zoals suikervrije jam en zo en brood en cracker en rijstwafels en zo. Volgens mij mogen ze ook al joghurt maar heb ik nog niet geprobeerd.

Vlees niet (heb ik bij Ceetje ook het eerste jaar niet gedaan), ik vind het gewoon niet nodig. Vis heeft ze vorige week voor het eerst een stukje van gehad, zalm en rijst, vond ze erg lekker.

En gister dus gerookte zalm. Eenmalige actie, want volgens mij is dat toch ergens te bewerkt nog.

Voor de rest eet ze weinig want ik ben wel vrij terughoudend (volgens moeder iig ). Op haar brood (halve boterham, dan is ze klaar) krijgt ze bijvoorbeeld alleen nog maar margarine of vegetarische pate van de Appie.

Fruit eet ze goed, rijst, groente, pasta. Ei nog niet geprobeerd. Kaas kan ze ook wel lekker op knabbelen.

Yoghurt zag ik nog net gisteren Ceetje een hap van haar prinsessentoetje bij Eetje naar binnen schuiven, dat was dus voor het eerst

O. En deze lust (en is gek op) pap. BAH.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven