Bezemtopic nummer 8!

27-05-2010 13:08 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je ook graag bezemt of het juist niet zo graag doet en wat ondersteuning wilt: hier is het bezemtopic!

Post je lijstjes, streep ze af en klets gezellig mee







de zevende bezem

de zesde bezem

de vijfde bezem

de vierde bezem

de derde bezem

de tweede bezem

de eerste bezem
Alle reacties Link kopieren
Da's wel ernstig, Holland's got Talent....

Maar goed, als het maar leuk was.



En ik vind dat Muse best dat concert kan verzetten voor mijn feessie.

Anyhow, ik sluit af. Tabee!
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Gold wat fijn dat dochter is geslaagd, wat een rot spannende dag is het altijd.

En Marels gefeliciteerd met broer. Maakt niet uit hoe, maar hij heeft het toch maar mooi.
Alle reacties Link kopieren
Hmm Gold jij natuurlijk ook gefeliciteerd hé. En je meissie ook.
Alle reacties Link kopieren
Helleu lieve ladies en H_M!

We zijn weer thuis.

Jammer, maar stiekem ook wel weer fijn.



We zijn maar 2 nachten thuis en dan gaan we weer een weekend de hort op.

Nu dus even snel wassen, drogen, strijken, opruimen en weer een tasje inpakken.



Goldie en Marels, gefeleiciteerd met de geslaagden!

Het maakt toch niet uit hoe het diploma gehaald is, het is er!



Ik hoop dat verder alles ok is met iedereen!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren


He Nikki!!

Hoe hebben jullie het gehad?



En weer iedereen bedankt voor de felicitaties.

Ik ben zooow trots op mijn dochter!
Alle reacties Link kopieren
Mogguh



Ben wat suf, ik las, en schreef niks. Da's raar.



Nikki, wel een grauwe dag om thuis te komen vandaag. Nog een weekendje om naar uit te kijken, da's niet verkeerd.



Vandaag:

Gezinsbegeleidster

Vriendin

Kinderen van BSO

Nadenken over of de luchtmachtdag morgen past in mijn portemonnee en tussen de zwemles en een concert.

Even niet nadenken over hoe verschrikkelijk moe ik me voel. Da's voor zondag.
Alle reacties Link kopieren
Goldie, natuurlijk ben je zoooow trots. Dit is toch het eerste echte diploma
Alle reacties Link kopieren
Moggû,



We hadden het heerlijk, warm, rustig, zeg maar een luie vakantie.

Sportman natuurlijk niet, die heeft gewoon gezwommen, gefietst en gelopen.

Ik heb gewandeld, gelegen en gelezen.

Ik vind het koud, gistermiddag was het nog wel lekker maar nu.........................



Het is nog vroeg hè Mamz, dan mag je suf doen hoor!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Mogu lieverds!



Haaiii Nik,fijn dat je weer terug bent!En gelijk weer weg

Geniet ervan!



Gold,gefeliciteerd met dochter!!



Hier is het een zooitje,gisterochtend hadden we nog 2 auto's,nu niks meer!Mijn auto heeft een lekke koppakking en die van vriend doet het gewoon niet meer :(

Bij mij kost het teveel om te laten maken dus ik ga voortaan op de fiets
Alle reacties Link kopieren
Da's lekker dan Coetje, ik word altijd een beetje simpel van auto's vooral als ze het niet doen.

Wij hebben er maar 1, die het nog jaaaren moet doen!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben lui, moet van alles vandaag maar heb nog niet veel gedaan.

We moeten boodschappen doen, er is niets meer in huis, om 12 uur moet ik thuis zijn want dan worden mijn nagels gedaan.

Ik wil eigenlijk ook nog naar de kapper, mijn ringen ophalen (in de stad) en vanavond gaan we met de ouwetjes uiteten.

Ik denk dat ik de ringen niet ga halen vandaag.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Mamz je hebt het altijd zo druk. Als ik soms jou lijsten zie, wordt ik al moe als ik het lees.



Nikki dat zijn keuzes die je moet maken.

Je treft het niet met het weer. Bah wat is het frisjes.

Gisteren en eergisteren was dat ook, maar toen werd het later wel lekker weer. Ik denk zomaar dat dat nu niet zo is.



De puppy's doen het prima. Het is genieten met twee van die rakkers in huis. Nog 15 dagen en dan gaan ze naar Frankrijk.



Ik ga stofzuigen. Benieuwd hoe die twee doerakjes daarop reageren.
Alle reacties Link kopieren
En ik zit nog steeds op de bank............................

Ik wel weer wat was gewassen en opgeruimd, Sportman gaat boodschappen doen en vanmiddag zie ik het wel.

Ik denk dat de kapper het wint van de ringen.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Niksi Fijn dat je er weer bent



Mamz, luchtvaartdagen hoeft niets te kosten. Zelf brood meenemen en de pendelbus vanaf het station nemen. Die is gratis.



Ze zijn echt leuk Zoeb, de hondjes. Jammer dat je ze weer weg moet brengen maar voor Robo wel heel gaaf



coe, wat balen van de auto's. Koppakking is ene dure hobby idd



Hier vandaag een uitrustdag opeens. Fysiotherapeute is ziek dus dat gooit mijn planning door de war. Nu ben ik opeens niet meer zo actief (want ik was al moe). Gek hoe zoiets werkt.

Wat ik graag wil doen:

- enveloppen afmaken, dan kan het weer van tafel af

- babywasje doen (alweer )

- nog een handdoekenwas (ook alweer )

- naar de markt en naar een middagconcert

- vegen

- vaatwasser uit- en inruimen



Hmz, allemaal dingetjes die best even kunnen. Nog een klein kwartiertje forummen en dan maar wat doen...
Alle reacties Link kopieren
goedemorgen



Nikki, welkom thuis



Mamz, lekker rustig aan, die lijsten van jou zijn veel te lang



Fuss, jij ook niet te hard werken als je zo moe bent hoor



Ik mag geen lijstje maken vandaag van itsman. Want mijn laatste vrije dag en ik ben ook moe. Maar ik doe gewoon een paar dingen stiekem
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Its
Alle reacties Link kopieren
Its, luister naar je man!

Doe ik ook, wij doen samen niets, heerlijk gewoon.

We zitten nog steeds op de bank, alleen de wasmachine doet iets hier in huis.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Ik kom er net achter dat ik de zwembril van Sportman met de sportkleding heb meegewassen, op 50 graden.

Zou de bril nog waterdicht zijn?!

Moet hij straks maar even onder de douche proberen, zondag moet hij 'm weer 3km op.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Mijn lijsten te lang

Pff, ik schaam me iedere dag rot dat er weer geen stofzuigen of was opvouwen of zo op staat.

Pendelbus wist ik niet, da's mooi nieuws Heb wel begrepen dat er oordoppen moeten worden aangerukt.



Zoebie, het plezier met je puppies spat van het scherm af in maar een zinnetje. Lijkt me echt kei gaaf, van die schattige hondjes als logeetjes.
Ja Mamz, jij hebt altijd van die intensieve dingen op je lijstje staan.

Heul wat anders dan effe stofzuigen



Oordoppen zou ik zeker meenemen, een fly-by van een F16 is oorverdovend, maar wel heel gaaf.



It's ga eens even lekker zitten niksdoen!



Nikki, welkom terug

Tuurlijk doe jij even niets, even acclimatiseren
Alle reacties Link kopieren
Dat bedoelde ik ook Mamz. Wat MissM zegt. Energievretende dingen en dan kan ik begrijpen dat je geen zin meer hebt in het huishouden. 't Is ook al niet mijn hobby dus ik heb heel vaak werkontwijkend gedrag wat dat betreft.

Maar nu moest ik wel. Dus ik heb de kamer en de gang al gestofd, gezuigd en gedweild en ga zo aan de keuken beginnen.

Daar staan de pannen van gisteravond nog. Blugh.

En ik moet wassen.



Weet je dat puppy's vast goed zijn voor de lijn. Als ik ze even niet zie, neem ik een spurt naar buiten. Er zijn van die heerlijke verstopplekken. En ik moet ze toch zien anders heb ik geen rust.
Alle reacties Link kopieren
Ik had het zo nog niet bezien en ik zou er wat voor geven als ik minder professionele mensen aan huis zou krijgen, hoewel ze echt aardig zijn hoor. Maar ja, het zit er nog niet in..

*bedenkt dat ze best wel een topic hierover kan openen op geld en recht... en dan vlug bij die computer weg*
Het leuke is dan dat we weer een pooierbak gaan kopen

Ik heb al een mooie gezien,plaatje is uitgeprint om vriend straks onder zijn neus te wrijven.En daar zitten 7 plaatsen in,kan ik Boro en A ophalen op woensdagmiddag



Ik heb vanochtend de auto van mijn ouders geleend en heel veel boodschappels gedaan.Morgen komen er vriendjes van middelste voetbal kijken.
Alle reacties Link kopieren
quote:coeberghmetijs schreef op 18 juni 2010 @ 11:51:

Het leuke is dan dat we weer een pooierbak gaan kopen

Ik heb al een mooie gezien,plaatje is uitgeprint om vriend straks onder zijn neus te wrijven.En daar zitten 7 plaatsen in,kan ik Boro en A ophalen op woensdagmiddag



Ik heb vanochtend de auto van mijn ouders geleend en heel veel boodschappels gedaan.Morgen komen er vriendjes van middelste voetbal kijken.Wat ben je toch een lieffie
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Ik heb vriend kunnen overtuigen denk ik

Hij keek alleen een beetje vreemd bij de namen Boro en A en misschien wel tut



Zoeb,doe mij 6 pups dan,er mogen wel wat kilo's af



Ik heb een boze middelste,hij had gedacht dat we vandaag wel naar de Meren zouden gaan en nu dat niet doorgaat zit ie al 2 uur boos op zijn kamer.Lekker blijven zitten denk ik dan maar.



Er staat een enorme strijk naar me te kijken,zo maar eens aan beginnen,bleeehhh!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven