Bezemtopic nummer 8!

27-05-2010 13:08 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je ook graag bezemt of het juist niet zo graag doet en wat ondersteuning wilt: hier is het bezemtopic!

Post je lijstjes, streep ze af en klets gezellig mee







de zevende bezem

de zesde bezem

de vijfde bezem

de vierde bezem

de derde bezem

de tweede bezem

de eerste bezem
Alle reacties Link kopieren
Mogge!



Ik kom alleen even zwaaien want ik heb een mega-lijst;



- werken

- benzine tanken voor Marelsman

- naar de kapper

- de slaapkamer poetsen en laatste stuk opruimen

- de logeerkamer poetsen

- alle kamers boven stofzuigen

- beddengoed van de logeerkamer wassen en bed weer opmaken

- de badkamer op het zicht schoon en netjes maken

- de wc poetsen

- de keuken schoonmaken

- Eftelingkaartjes halen bij AH

- weekboodschappen doen

- koken

- taarten ophalen bij de HEMA (morgenochtend)

- woonkamer opruimen

- woonkamer stoffen

- woonkamer stofzuigen

- als ik het nog haal de ramen lappen.



En dat allemaal vóór morgen 12 uur.

Dus. Ik ga aan het werk!
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Aaarrgghh, Marels wat een lijst, zet em op! Enne.. gefeliciteerd met broertje!!



Gold, jij gefeliciteerd met je geslaagde dochter, super hoor, Je zult inderdaad wel enorm trots op haar zijn en.. terecht natuurlijk



Nik, gezellig dat je er weer bent jammer dat het hier zo grijs is maar dat komt hopelijk wel goed?? Ben ondertussen wel toe aan een flink portie zomer



Coe, nou alweer pech?? Ik vind het niet kunnen hoor! Maar wie weet pakt dit wel positief uit, ben nieuwsgierig naar jullie aanstaande pooierbak



Hier gaat het een beetje zn gangetje, beetje wassen ,boodschappen, auto wassen.. niks bijzonders. Vanavond lekker weg met vrienden, heb ik zin in!
Ik hoop dat het je goed doet Gelfje,even er uit.Meestal is de batterij dan weer bijgeladen



Strijk blijft daar maar staan,ik snap er niks van



Volgens mij ben ik Goldie en Marelsbroertje vergeten te feliciteren.Bij deze dus:Gefeliciteerd!!
Alle reacties Link kopieren
mega-lijst;



- werken

- benzine tanken voor Marelsman

- naar de kapper

- de slaapkamer poetsen en laatste stuk opruimen

- de logeerkamer opruimen

- de logeerkamer poetsen

- alle kamers boven stofzuigen

- beddengoed van de logeerkamer wassen en bed weer opmaken

- de badkamer op het zicht schoon en netjes maken

- de wc poetsen

- de keuken schoonmaken

- Eftelingkaartjes halen bij AH

- weekboodschappen doen

- koken

- taarten ophalen bij de HEMA (morgenochtend)

- woonkamer opruimen

- woonkamer stoffen

- woonkamer stofzuigen

- als ik het nog haal de ramen lappen.
668, the neighbour of the Beast
Sodeklere Marels,wat een lijst!

pssttt...wat voor taart?



Zoebie,hoe was het bij de arboarts?En heb je nu al minder last van vlekken of blijft dat hetzelfde?Lijkt me dat dat eerst weg moet zijn voordat je weer de hele dag achter het schermpje kunt.
Alle reacties Link kopieren
*pakt lijstje van de taart erbij*



Of nee, copy paste is nóg makkelijker:

slagroomrijstevlaai

appelkruimelvlaai

chocoladetaart

slagroomschnitt

aardbeienschnitt



Datte, dus.

Boven is helemaal opgeruimd, nu poetsen en stofzuigen. En me bedenken wat ik ga eten. Suggesties?
668, the neighbour of the Beast
Wij eten stamppotje andijvie met spekjes en een gehaktbal

Toe:aardbeien met slagroom...en ik maar zeuren over die kilo's.
Alle reacties Link kopieren
Probleem met het eten is dus; ik heb niks in huis

En nu ga ik verder!
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Boven op de badkamer na klaar. Rest mij het vraagstuk wat ik ga eten.....



mega-lijst;



- werken

- benzine tanken voor Marelsman

- naar de kapper

- de slaapkamer poetsen en laatste stuk opruimen

- de logeerkamer opruimen

- de logeerkamer poetsen

- alle kamers boven stofzuigen

- beddengoed van de logeerkamer wassen en bed weer opmaken

- de badkamer op het zicht schoon en netjes maken

- de wc poetsen

- de keuken schoonmaken

- Eftelingkaartjes halen bij AH

- weekboodschappen doen

- koken al klaar wegens afgeschaft

- taarten ophalen bij de HEMA (morgenochtend)

- woonkamer opruimen

- woonkamer stoffen

- woonkamer stofzuigen

- als ik het nog haal de ramen lappen
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
OMG, de kapper was iets té enthousiast. Ik lijk wel een lesbi of een vent.

En mijn flappertje zie je nu ook weer erg goed.

Maar het goede nieuws is, alle dode haren zijn weer weg.

Vanavond ga ik weer even verven!



Weet je al wat je gaat eten Marels?

Iemand jarig bij jullie morgen, mis ik weer iets.

Gefeliciteerd vast!



Wij gaan uiteten en ik heb nu al trek, moet nog 2 uur wachten, da's best lang en jammer.



Nu nog even was opruimen, toedeloe!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Ik was 15 mei jarig Nik, en Marelsman is zondag jarig. Dat vieren we samen.



Enne, eten; pastaprutje uit de vriezer voor Marelsman, koude viswraps voor mij.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Ok, gefeliciteerd nog en alvast!

Fijn weekend!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Danku
668, the neighbour of the Beast
Wat is een flappertje, Nikki?
Alle reacties Link kopieren
mega-lijst;



- werken

- benzine tanken voor Marelsman

- naar de kapper

- de slaapkamer poetsen en laatste stuk opruimen

- de logeerkamer opruimen

- de logeerkamer poetsen

- alle kamers boven stofzuigen

- beddengoed van de logeerkamer wassen en bed weer opmaken

- de badkamer op het zicht schoon en netjes maken

- de wc poetsen

- de keuken schoonmaken

- Eftelingkaartjes halen bij AH

- weekboodschappen doen

- koken al klaar wegens afgeschaft

- taarten ophalen bij de HEMA (morgenochtend)

- woonkamer opruimen

- woonkamer stoffen

- woonkamer stofzuigen



Zo nog afwassen en even de keuken netjes maken, de badkamer wil ik ook vandaag nog doen en dan is de rest voor morgen, namelijk taart halen en het beneden netjes maken.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Extra aan het lijstje; sneaky concertkaartjes voor Marelsman bestellen; check.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat een flappie een flapoor is MissM.

Het lijkt wel of je oren groter worden naarmate je leeftijd vordert.

Ik laat steeds mijn haar eroverheen groeien maar het staat me niet, dus de keer erop moet de kapper het weer kort knippen. Schiet ook niet op zo hé.



Coe wat ben je lief dat je auto koopt voor Bor en tut en A en Terror en al die anderen.



Kolere wat een lijst heb jij afgewerkt Marels.



Ohoh Hondenplaspauze

Ik moest even gauw zijn want als ze gaan piepen is het al bijna te laat. Het is weer goed gegaan.
Alle reacties Link kopieren
gezeik op mijn werk.

Ik zal er niet teveel over uitweiden hier, maar 't is dus inderdaad zoals ik dacht. Ik heb nu de afspraak met de arts dat ik volgende week 2 uur ga proberen. Een half uur beeldscherm, half uur ander werk en zo 2 uur om en om. Nou ja, dat wilde ik in maart al, maar ze hebben geen ander werk, dus ik ben eens benieuwd.

Ik heb de arbo-arts toestemming gegeven met mijn oogarts in conclaaf te gaan. Maar of hij daar iets mee opschiet weet ik niet. Ze weten niet wat het is dat ik die klachten heb.

Zooo ik ga ook weer over op vrolijke dingen. Ik ga mijn weekend niet laten verpesten door mijn werk.
Alle reacties Link kopieren
Zo, weer thuis. Was even naar het ziekenhuis, even aan de CTG. Gelukkig deed Skippy het nog prima. Mooi ook wat voorweeën kunnen zien op de computer

We hadden dezelfde gynaecoloog als de vorige keer. Echt een gezellige man, beetje klunzig, maar zo leuk. Die wil ik wel bij de bevalling



Marels, alles nog gelukt?

Nikki, welke kleur gaat het worden?

Zoeb, denk je niet dat je straks zelf ook een hondje wilt?
Alle reacties Link kopieren
He bah Zoeb, da's wel balen. Misschien tussendoor maar libelle lezen dan? Nee geintje want het is wel allemaal gezeur. Alsof jij voor je plezier die vlekken hebt.
Alle reacties Link kopieren
- werken

- benzine tanken voor Marelsman

- naar de kapper

- de slaapkamer poetsen en laatste stuk opruimen

- de logeerkamer opruimen

- de logeerkamer poetsen

- alle kamers boven stofzuigen

- beddengoed van de logeerkamer wassen en bed weer opmaken

- de badkamer op het zicht schoon en netjes maken

- de wc poetsen

- de keuken schoonmaken

- afwassen

- Eftelingkaartjes halen bij AH

- weekboodschappen doen

- koken al klaar wegens afgeschaft

- taarten ophalen bij de HEMA (morgenochtend)

- woonkamer opruimen

- woonkamer stoffen

- woonkamer stofzuigen



Zo. Alleen de badkamer nog maar dat doe ik zometeen voor ik ga slapen. Dan morgenochtend vroeg de taart halen en op de heen- of terugweg langs de AH voor de Eftelingkaartjes en daarna de benedenverdieping nog even doen. Ik zeg dat het goed komt
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Zoeb, balen van gezeik op je werk, maar dat afwisselen klinkt als een goed plan!



Fus, wanneer mag Skippy nu komen?
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Tussen nu en vier weken wel hoor Marels. Uitgerekende datum is officieel over precies 3 weken. Komt het eerder, ook goed. Maar niets voelen in je buik is eng, dus daarom mocht ik even komen. En je snapt het al he, op het moment dat je daar zit doettie het



goed dat je het zegt van die eftelingkaartjes! Moeten wij ook nog halen!
Alle reacties Link kopieren
9 juli dus? Spannend hoor!!

Schoonzus had dat ook, dat ze niks meer voelde, en nichtje is uiteindelijk drie weken te vroeg gehaald. Maar Skippy zit dus nog gezellig waar ie zit



Nou ja, ik ga afsluiten! Tot morgen!
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Vandaag:

Gezinsbegeleidster

Vriendin

Kinderen van BSO

Nadenken over of de luchtmachtdag morgen past in mijn portemonnee en tussen de zwemles en een concert

highlights in studieboek + aanmelding twee tentamens (pas in november en januari, da's funest voor de motivatie om te highlighten)



Marels, wat heb je een mooi gat geslagen in die enorme lijst van je. Veel plezier morgen!

Fuss, fijn dat Skippy het nog doet. Ben je dus niet meer naar de Luchtmachtdagen geweest? Zijn die pendelbussen achter het station dat je weet?

Zoebie, je hebt duidelijke aanwijzingen, en dan zullen ze vast wel wat verzinnen hoor voor die halve uurtjes niet-computeren. Hun probleem.

Coebergh, het was vandaag toch een prachtige dag voor de Meren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven