Bezemtopic nummer 8!

27-05-2010 13:08 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je ook graag bezemt of het juist niet zo graag doet en wat ondersteuning wilt: hier is het bezemtopic!

Post je lijstjes, streep ze af en klets gezellig mee

de zevende bezem

de zesde bezem

de vijfde bezem

de vierde bezem

de derde bezem

de tweede bezem

de eerste bezem
Zoeb, als je tijd hebt, plaats je dan ook een keer een foto van de hondjes?
Ik heb trouwens vreselijke spierpijn van het geklus
Moggu!

Fus, je klinkt inderdaad lekker gezellig en ook klaar voor de komst van Skippy.. ik word steeds nieuwsgieriger....

Zoeb, de puppy's zijn echt uber-schattig!

Gold, ik heb iets gemist.. waarom mag bij jou misschien straks de vlag uit? Krijgt dochter uitslag van examen??

Gezellig dat jullie af en toe eens van die mini-meets doen, jammer dat ik een beetje uit de buurt woon anders zou ik een keertje aanwaaien. Ben heel nieuwsgierig naar Boro en Marels IRL

Heb een beetje last van het 'denk niet aan een roze olifant-syndroom' Probeer NIET steeds te denken aan kattebeest maar het lijkt niet erg te werken

Maar vandaag toch maar een poging doen tot echt nuttig zijn want gisteren had ik net zo goed thuis kunnen blijven.

Duss... bescheiden schopje en aan de bak maar!!

Eerst koffie!
Meiden ben ik ook weer eens. Ik slaap de laatste paar nachten zo slecht, dat ik eigenlijk overdag nergens zin in heb. (Forum) Lezen doe ik wel, maar reageren nauwelijks, op hier of daar een krabbel na.

Gefling, wat sneu. Zo'n beestje hoort toch bij je. Zielig. Het doet me meteen weer denken aan mijn lieve kat die ik heb moeten laten inslapen vanwege een tumor. Ik heb nauwelijks verdriet om haar gehad, omdat het werd overschaduwd door het verdriet om mijn moeder een paar maanden eerder.

Fuss, een beetje laat, maar wat een leuke kinderwagen. Ziet er goed uit. Ja, die kraamverbanden zijn vreselijk. Net surfplanken. Gelukkig had ik ze al vrij snel niet meer nodig.

Boro, wat leuk dat shirt!! hahaha. Slim manneke.

*Haalt diep adem*. Ik neem een bakkie en dan aan de arbeid:

* opruimen ivm schoonmaakster

* was in kasten leggen (heb nog geen opvouwwerk! Jihaaaa!)

* boodschapjes doen, want mijn liefste collega komt lunchen

* bankjes van de bakfiets zoeken, want fiets uitgeleend aan juf van middelste meisje.

* met mijn lieve mannetje knuffelen
Aanstaande zaterdag ga ik met mijn liefste collega naar Guus Meeuwis en daarvoor voetbal kijken. Ben nu dus aan het kolven voor een voorraadje voeding. Maar dat gaat ten koste van zijn gewone voedingen... Ben dus ook nog vaker aan het voeden de laatste dagen en dat vraagt een hoop energie vind ik.
quote:Miss Moneypenny schreef op 17 juni 2010 @ 08:52:

Ik heb trouwens vreselijke spierpijn van het geklus

Nieuwe standjes gedaan ? .

Mogge kinders, ik ben er niet hoor, ik ben hard aan het werk
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
voor gelf !

En nu ben ik echt weer weg.
quote:borodini schreef op 16 juni 2010 @ 22:08:

[...]

Over 2 weken gaat hij een ochtendje naar school, om te wennen oh goddegoddegod...

Spannend he? Ik hou mijn oudste nog lekker 2 jaar 'thuis' voordat ie aan de bak mag

*breekt weer uit*
Hey saartje !

terug.

Ik vind het idd erg spannend. Hij is zo ongeveer 4 jaar lang niet van mijn zijde geweken. ( Of, zoals Marels altijd zegt, "Jullie zijn die navelstreng vergeten door te knippen ) Door allerlei omstandigheden ( lees de Autist, uit huis plaatsing en daardoor extreme verlatingsangst bij Terror ), en ik vind het zo spannend. Hij wil niet, zegt ie. "Is saai zonder mamma". En als mama niet gaat, dan op zijn minst bij Tut in de klas.

Maar met een beetje geluk komt hij bij de dochter van een goede vriendin van me in de klas, dus dan ziet hij iig een bekende.

Bovendien ga ik ook werken. En leren. En ik heb geen idee hoe ik het aan moet gaan pakken. Ik wil maatschappelijk werk gaan studeren. ( Liefst op een middelbare school, met pubers, lijkt me geweldig. ) Maar om dat te betalen moet ik werken. Om te werken heb je diploma's nodig.... en die heb ik niet. Ik ging na de middelbare school "lekker" ervaring opdoen in Roemenie. Heel leuk geweest, veel ervaring. Maar ja....

Dus plan A is, werken bij "bas vd heijden" en studeren in mijn eigen tijd.

Plan B is alles wat met maatschappelijk werk te maken heeft aanschrijven en kijken of ze me willen hebben, en een opleiding willen\kunnen aanbieden.

Help.

( oh ja, en naar het CWI gaan. )

Anyway... Ik was weg he

Ja, volgens mij heeft vooral standje "schuur de hoek onder de wastafel" me opgebroken

ik heb daarom besloten om vandaag rust te nemen en lekker met M te gaan wandelen. En als 'ie slaapt ga ik wel weer met een poetsdoek door het huis, overal ligt nu een fijne roze stofwaas overheen.
Spannend, Boro!

Ben je al op zoek gegaan naar geschikte opleidingen?
Dat is ook een standje voor gevorderden MissM

Een geschikte opleiding, er zijn een paar thuis studies, maar dat is inc stage, als je een erkend diploma wil hebben , en ik weet gewoon niet zo goed hoe ik een stage + gezin moet combineren. ( ivm kosten bso ) Maar goed, Vriend heeft over een paar weken 1 of 2 weken vrij, en dan ga ik me er eens goed op storten, en dus naar het CWI, UZB's enz.
Ik ben trouwens overstag gegaan, wij hebben nu ook oranje slingers en een vlag aan het balkon
goedemorgen dames

Boro, het gaat je zeker lukken hoor, hoe dan ook. Ik ben nu in ieder geval al trots op je

MissM, hier is het ook al versierd. Spierpijn is niet fijn maar het is wel leuk om met MMetje te wandelen

Vandaag een leuk en minder leuk lijstje:

Wassen (alweer, want ook hier kwam het de berging uitgevallen gisteren)

naar televisieopnames als klapvee

Foto's en kaarten inplakken ((die is in de herhaling)
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:Goldielocks schreef op 16 juni 2010 @ 08:30:

Mogguh...

Wonen er Bezemerts vlak bij of in de buurt van Someren?beetje late reactie maar tis hier vlakbij.
quote:gelfling schreef op 16 juni 2010 @ 12:00:

Even kort en ego..

Uitslag van kat is helemaal niet goed, alle bultjes zijn kwaadaardig moeten nu gaan kijken hoelang zijn leven nog leuk is voor hem maar het is duidelijk dat hij niet lang meer bij ons zal zijn.. Ben echt heel verdrietig... hij begon net weer helemaal zijn eigenwijze zelf te worden dus had een ietsiepietsie hoop dat het mee zou vallen maar nee dus...

Hé gatver Gelf, dat zijn altijd zulke nare dingen om te horen.

Ik hoop dat ie ondanks dat nog heel lang bij jullie mag zijn.
Fus, kraamverband vergeet je als je dat lekkere kleine mensje in je armen hebt. Maar ’t ziet er inderdaad niet fijn uit. En kantjes mag best in jou geweldige kinderwagen.

En het lijkt hier MP wel. Er gaat hier van alles over en weer. Geweldig is dat hé.

Bor wat is Terror toch een schatje. En hoe komt hij nou in en uit de hoogslaper? Met een trapje of zo? En kan hij dat al. Heeft ie er wel lekker in geslapen. Ahum wel erg veel vragen. Ik durf niet eens meer een vraagteken te zetten.

Mamz hup, nu studeren jij.

MissM de foto’s staan op Hyves. Ze zijn zo schattig en zooooo ontdeugend.

Heerlijk zijn ze.

Gold ik zou het kei gaaf vinden als je morgen op de koffie komt. Je bent echt vlakbij me dan.

Borretje, de opleiding voor maatschappelijk werk moet je doen op een hogeschool.

Als je alle toelatingseisen al hebt, is dat geen probleem. Ik moest een toelatingsstudie van 9 maanden doen. Die had ik goed afgerond en toen was het geld op en is het er niet meer van gekomen.

Maar het lijkt me een interessante studie. Ik heb er altijd spijt van gehad dat ik het toen niet kon betalen.
*nog ff dan *

Boro, we hebben dezelfde plannen, weliswaar in een andere richting, maar ik ga ook 'bijbanen' en studeren. Oudste is even oud als Terror, maar hier mogen ze pas met 6 naar school Je kan je vast voorstellen dat ik het niet zag zitten om nog 2 jaar langen thuis te blijven, ondanks dat ik het altijd met liefde heb gedaan (en nog 2 maanden doe). We hebben gelukkig in de buurt (lees; straat uit, straat oversteken en 100m lopen) een Kindergarten gevonden waar ze allebei terecht kunnen. Dus vanaf 3 augustus gaan ze daar elke dag naartoe van 8 tot 1400. Ik kan dan parttime gaan werken, idd een studie doen, ik weet eindelijk wat ik wil worden als ik ouder ben' (duurt 8 maanden de mijne) en ein-de-lijk mijn rijbewijs halen en een eigen autootje kopen *Sarah staat te popelen*

Nouja, we gaan dus weer eens gelijk op Heel veel succes met loslaten en met studeren natuurlijk

*breekt uit*
Mogguh

Boro, onwijs leuke toekomstplannen, hoop dat het je lukt. Als er niks is veranderd in de afgelopen jaren kun je een MWD studie duaal doen bij jullie (in de buurt) en komt het er dus op aan een leuke werkgever te vinden. Informeer eens bij die hogeschool in R.

SPH of anders de MBO versie SPW is ook leuk en valt toevallig precies binnen dezelfde faculteit .. mss kun je je toekomst dan strategisch plannen in de richting van MWD met een SPH diploma of zo.

Vandaag:

Even wat tranen eruit gieten bij spv-er.. was hoog tijd

Afwas, ik heb niks schoon meer

Rust

Eventueel studie *vraagt hoofd om medewerking*
quote:druifje76 schreef op 17 juni 2010 @ 09:20:

* opruimen ivm schoonmaakster

* was in kasten leggen (heb nog geen opvouwwerk! Jihaaaa!)

* boodschapjes doen, want mijn liefste collega komt lunchen

* bankjes van de bakfiets zoeken, want fiets uitgeleend aan juf van middelste meisje.

* met mijn lieve mannetje knuffelen
Mooi lijstje, Druifje, en vooral mooi dat alles af is zodat je lekker veel tijd over hebt voor je laatste puntje
Hier ligt boeffie weer op bed dus ik kan even lunchen.

voor Mamz en de traantjes
Mogguh maisjes..

Even uit het blote hoofd:

Wat een waanzinnig goeie plannen Boro!

Ik zie jou ook wel als Mw-er.

En over dat kraamverband: Ik verslikte me bijna in mijn thee, want ik moest toen ik het las opeens weer aan een hilarisch leuke column over kraamverband en ontplofte egels van Daphne Deckers denken .

Ja we duimen vandaag voor Oudste. Tussen 17.00 en 18.00 worden we gebeld ALS ze gezakt is.

Straks alvast taart in huis halen (champagne is er al) want we gaan er vanuit dat de telefoon niet zal gaan.

Oke Zoeb, ik heb je telefoonnummer in mijn mobiel, dus ik bel je als ik langs wil komen, oke? We moeten om 2 uur in de kerk zijn, dus dan zou het daarna zijn.

Qua bezemen vandaag:

Tennis

Was

Afwas

Stofzuigen

Taart halen

Behalve een stukje taart verder NIET snoepen of snacken!

Duimen
Ik hoor het wel Gold. Ik moet om half een naar de Arbo-arts. Leidinggevende is weer eens aan het klojannesen en ze krijgt haar zin niet. Dus ben ik de pineut. En dat terwijl ik er pas vorige week ben geweest. Gezeik van de bovenste plank. Maar ik wist al dat het zou komen. Ik wordt zo moe van die eeuwige strijd met haar.
Oke Zoeb, je hoeft iig niet voor mij in huis te blijven. Misschien heb ik Goldman bij en die is nogal eehhh... autistisch aangelegd als het om 'vreemden' gaat.

In ieder geval Succes jij bij de arbo-arts.

Taart is in tha house.

Nu was opvouwen, bed terug opmaken en stofzuigen.

Als ik eten koken dan niet mee tel dan is mijn lijstje klaar voor vandaag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven