Bezemtopic nummer 8!
donderdag 27 mei 2010 om 13:08
vrijdag 18 juni 2010 om 14:57
Mogge!
Ik kom alleen even zwaaien want ik heb een mega-lijst;
- werken
- benzine tanken voor Marelsman
- naar de kapper
- de slaapkamer poetsen en laatste stuk opruimen
- de logeerkamer poetsen
- alle kamers boven stofzuigen
- beddengoed van de logeerkamer wassen en bed weer opmaken
- de badkamer op het zicht schoon en netjes maken
- de wc poetsen
- de keuken schoonmaken
- Eftelingkaartjes halen bij AH
- weekboodschappen doen
- koken
- taarten ophalen bij de HEMA (morgenochtend)
- woonkamer opruimen
- woonkamer stoffen
- woonkamer stofzuigen
- als ik het nog haal de ramen lappen.
En dat allemaal vóór morgen 12 uur.
Dus. Ik ga aan het werk!
Ik kom alleen even zwaaien want ik heb een mega-lijst;
- werken
- benzine tanken voor Marelsman
- naar de kapper
- de slaapkamer poetsen en laatste stuk opruimen
- de logeerkamer poetsen
- alle kamers boven stofzuigen
- beddengoed van de logeerkamer wassen en bed weer opmaken
- de badkamer op het zicht schoon en netjes maken
- de wc poetsen
- de keuken schoonmaken
- Eftelingkaartjes halen bij AH
- weekboodschappen doen
- koken
- taarten ophalen bij de HEMA (morgenochtend)
- woonkamer opruimen
- woonkamer stoffen
- woonkamer stofzuigen
- als ik het nog haal de ramen lappen.
En dat allemaal vóór morgen 12 uur.
Dus. Ik ga aan het werk!
668, the neighbour of the Beast
vrijdag 18 juni 2010 om 15:16
Aaarrgghh, Marels wat een lijst, zet em op! Enne.. gefeliciteerd met broertje!!
Gold, jij gefeliciteerd met je geslaagde dochter, super hoor, Je zult inderdaad wel enorm trots op haar zijn en.. terecht natuurlijk
Nik, gezellig dat je er weer bent jammer dat het hier zo grijs is maar dat komt hopelijk wel goed?? Ben ondertussen wel toe aan een flink portie zomer
Coe, nou alweer pech?? Ik vind het niet kunnen hoor! Maar wie weet pakt dit wel positief uit, ben nieuwsgierig naar jullie aanstaande pooierbak
Hier gaat het een beetje zn gangetje, beetje wassen ,boodschappen, auto wassen.. niks bijzonders. Vanavond lekker weg met vrienden, heb ik zin in!
Gold, jij gefeliciteerd met je geslaagde dochter, super hoor, Je zult inderdaad wel enorm trots op haar zijn en.. terecht natuurlijk
Nik, gezellig dat je er weer bent jammer dat het hier zo grijs is maar dat komt hopelijk wel goed?? Ben ondertussen wel toe aan een flink portie zomer
Coe, nou alweer pech?? Ik vind het niet kunnen hoor! Maar wie weet pakt dit wel positief uit, ben nieuwsgierig naar jullie aanstaande pooierbak
Hier gaat het een beetje zn gangetje, beetje wassen ,boodschappen, auto wassen.. niks bijzonders. Vanavond lekker weg met vrienden, heb ik zin in!
vrijdag 18 juni 2010 om 15:39
mega-lijst;
- werken
- benzine tanken voor Marelsman
- naar de kapper
- de slaapkamer poetsen en laatste stuk opruimen
- de logeerkamer opruimen
- de logeerkamer poetsen
- alle kamers boven stofzuigen
- beddengoed van de logeerkamer wassen en bed weer opmaken
- de badkamer op het zicht schoon en netjes maken
- de wc poetsen
- de keuken schoonmaken
- Eftelingkaartjes halen bij AH
- weekboodschappen doen
- koken
- taarten ophalen bij de HEMA (morgenochtend)
- woonkamer opruimen
- woonkamer stoffen
- woonkamer stofzuigen
- als ik het nog haal de ramen lappen.
- werken
- benzine tanken voor Marelsman
- naar de kapper
- de slaapkamer poetsen en laatste stuk opruimen
- de logeerkamer opruimen
- de logeerkamer poetsen
- alle kamers boven stofzuigen
- beddengoed van de logeerkamer wassen en bed weer opmaken
- de badkamer op het zicht schoon en netjes maken
- de wc poetsen
- de keuken schoonmaken
- Eftelingkaartjes halen bij AH
- weekboodschappen doen
- koken
- taarten ophalen bij de HEMA (morgenochtend)
- woonkamer opruimen
- woonkamer stoffen
- woonkamer stofzuigen
- als ik het nog haal de ramen lappen.
668, the neighbour of the Beast
vrijdag 18 juni 2010 om 16:05
*pakt lijstje van de taart erbij*
Of nee, copy paste is nóg makkelijker:
slagroomrijstevlaai
appelkruimelvlaai
chocoladetaart
slagroomschnitt
aardbeienschnitt
Datte, dus.
Boven is helemaal opgeruimd, nu poetsen en stofzuigen. En me bedenken wat ik ga eten. Suggesties?
Of nee, copy paste is nóg makkelijker:
slagroomrijstevlaai
appelkruimelvlaai
chocoladetaart
slagroomschnitt
aardbeienschnitt
Datte, dus.
Boven is helemaal opgeruimd, nu poetsen en stofzuigen. En me bedenken wat ik ga eten. Suggesties?
668, the neighbour of the Beast
vrijdag 18 juni 2010 om 16:58
Boven op de badkamer na klaar. Rest mij het vraagstuk wat ik ga eten.....
mega-lijst;
- werken
- benzine tanken voor Marelsman
- naar de kapper
- de slaapkamer poetsen en laatste stuk opruimen
- de logeerkamer opruimen
- de logeerkamer poetsen
- alle kamers boven stofzuigen
- beddengoed van de logeerkamer wassen en bed weer opmaken
- de badkamer op het zicht schoon en netjes maken
- de wc poetsen
- de keuken schoonmaken
- Eftelingkaartjes halen bij AH
- weekboodschappen doen
- koken al klaar wegens afgeschaft
- taarten ophalen bij de HEMA (morgenochtend)
- woonkamer opruimen
- woonkamer stoffen
- woonkamer stofzuigen
- als ik het nog haal de ramen lappen
mega-lijst;
- werken
- benzine tanken voor Marelsman
- naar de kapper
- de slaapkamer poetsen en laatste stuk opruimen
- de logeerkamer opruimen
- de logeerkamer poetsen
- alle kamers boven stofzuigen
- beddengoed van de logeerkamer wassen en bed weer opmaken
- de badkamer op het zicht schoon en netjes maken
- de wc poetsen
- de keuken schoonmaken
- Eftelingkaartjes halen bij AH
- weekboodschappen doen
- koken al klaar wegens afgeschaft
- taarten ophalen bij de HEMA (morgenochtend)
- woonkamer opruimen
- woonkamer stoffen
- woonkamer stofzuigen
- als ik het nog haal de ramen lappen
668, the neighbour of the Beast
vrijdag 18 juni 2010 om 17:30
OMG, de kapper was iets té enthousiast. Ik lijk wel een lesbi of een vent.
En mijn flappertje zie je nu ook weer erg goed.
Maar het goede nieuws is, alle dode haren zijn weer weg.
Vanavond ga ik weer even verven!
Weet je al wat je gaat eten Marels?
Iemand jarig bij jullie morgen, mis ik weer iets.
Gefeliciteerd vast!
Wij gaan uiteten en ik heb nu al trek, moet nog 2 uur wachten, da's best lang en jammer.
Nu nog even was opruimen, toedeloe!
En mijn flappertje zie je nu ook weer erg goed.
Maar het goede nieuws is, alle dode haren zijn weer weg.
Vanavond ga ik weer even verven!
Weet je al wat je gaat eten Marels?
Iemand jarig bij jullie morgen, mis ik weer iets.
Gefeliciteerd vast!
Wij gaan uiteten en ik heb nu al trek, moet nog 2 uur wachten, da's best lang en jammer.
Nu nog even was opruimen, toedeloe!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
vrijdag 18 juni 2010 om 20:36
mega-lijst;
- werken
- benzine tanken voor Marelsman
- naar de kapper
- de slaapkamer poetsen en laatste stuk opruimen
- de logeerkamer opruimen
- de logeerkamer poetsen
- alle kamers boven stofzuigen
- beddengoed van de logeerkamer wassen en bed weer opmaken
- de badkamer op het zicht schoon en netjes maken
- de wc poetsen
- de keuken schoonmaken
- Eftelingkaartjes halen bij AH
- weekboodschappen doen
- koken al klaar wegens afgeschaft
- taarten ophalen bij de HEMA (morgenochtend)
- woonkamer opruimen
- woonkamer stoffen
- woonkamer stofzuigen
Zo nog afwassen en even de keuken netjes maken, de badkamer wil ik ook vandaag nog doen en dan is de rest voor morgen, namelijk taart halen en het beneden netjes maken.
- werken
- benzine tanken voor Marelsman
- naar de kapper
- de slaapkamer poetsen en laatste stuk opruimen
- de logeerkamer opruimen
- de logeerkamer poetsen
- alle kamers boven stofzuigen
- beddengoed van de logeerkamer wassen en bed weer opmaken
- de badkamer op het zicht schoon en netjes maken
- de wc poetsen
- de keuken schoonmaken
- Eftelingkaartjes halen bij AH
- weekboodschappen doen
- koken al klaar wegens afgeschaft
- taarten ophalen bij de HEMA (morgenochtend)
- woonkamer opruimen
- woonkamer stoffen
- woonkamer stofzuigen
Zo nog afwassen en even de keuken netjes maken, de badkamer wil ik ook vandaag nog doen en dan is de rest voor morgen, namelijk taart halen en het beneden netjes maken.
668, the neighbour of the Beast
vrijdag 18 juni 2010 om 21:48
Ik denk dat een flappie een flapoor is MissM.
Het lijkt wel of je oren groter worden naarmate je leeftijd vordert.
Ik laat steeds mijn haar eroverheen groeien maar het staat me niet, dus de keer erop moet de kapper het weer kort knippen. Schiet ook niet op zo hé.
Coe wat ben je lief dat je auto koopt voor Bor en tut en A en Terror en al die anderen.
Kolere wat een lijst heb jij afgewerkt Marels.
Ohoh Hondenplaspauze
Ik moest even gauw zijn want als ze gaan piepen is het al bijna te laat. Het is weer goed gegaan.
Het lijkt wel of je oren groter worden naarmate je leeftijd vordert.
Ik laat steeds mijn haar eroverheen groeien maar het staat me niet, dus de keer erop moet de kapper het weer kort knippen. Schiet ook niet op zo hé.
Coe wat ben je lief dat je auto koopt voor Bor en tut en A en Terror en al die anderen.
Kolere wat een lijst heb jij afgewerkt Marels.
Ohoh Hondenplaspauze
Ik moest even gauw zijn want als ze gaan piepen is het al bijna te laat. Het is weer goed gegaan.
vrijdag 18 juni 2010 om 21:55
gezeik op mijn werk.
Ik zal er niet teveel over uitweiden hier, maar 't is dus inderdaad zoals ik dacht. Ik heb nu de afspraak met de arts dat ik volgende week 2 uur ga proberen. Een half uur beeldscherm, half uur ander werk en zo 2 uur om en om. Nou ja, dat wilde ik in maart al, maar ze hebben geen ander werk, dus ik ben eens benieuwd.
Ik heb de arbo-arts toestemming gegeven met mijn oogarts in conclaaf te gaan. Maar of hij daar iets mee opschiet weet ik niet. Ze weten niet wat het is dat ik die klachten heb.
Zooo ik ga ook weer over op vrolijke dingen. Ik ga mijn weekend niet laten verpesten door mijn werk.
Ik zal er niet teveel over uitweiden hier, maar 't is dus inderdaad zoals ik dacht. Ik heb nu de afspraak met de arts dat ik volgende week 2 uur ga proberen. Een half uur beeldscherm, half uur ander werk en zo 2 uur om en om. Nou ja, dat wilde ik in maart al, maar ze hebben geen ander werk, dus ik ben eens benieuwd.
Ik heb de arbo-arts toestemming gegeven met mijn oogarts in conclaaf te gaan. Maar of hij daar iets mee opschiet weet ik niet. Ze weten niet wat het is dat ik die klachten heb.
Zooo ik ga ook weer over op vrolijke dingen. Ik ga mijn weekend niet laten verpesten door mijn werk.
vrijdag 18 juni 2010 om 21:57
Zo, weer thuis. Was even naar het ziekenhuis, even aan de CTG. Gelukkig deed Skippy het nog prima. Mooi ook wat voorweeën kunnen zien op de computer
We hadden dezelfde gynaecoloog als de vorige keer. Echt een gezellige man, beetje klunzig, maar zo leuk. Die wil ik wel bij de bevalling
Marels, alles nog gelukt?
Nikki, welke kleur gaat het worden?
Zoeb, denk je niet dat je straks zelf ook een hondje wilt?
We hadden dezelfde gynaecoloog als de vorige keer. Echt een gezellige man, beetje klunzig, maar zo leuk. Die wil ik wel bij de bevalling
Marels, alles nog gelukt?
Nikki, welke kleur gaat het worden?
Zoeb, denk je niet dat je straks zelf ook een hondje wilt?
vrijdag 18 juni 2010 om 22:07
- werken
- benzine tanken voor Marelsman
- naar de kapper
- de slaapkamer poetsen en laatste stuk opruimen
- de logeerkamer opruimen
- de logeerkamer poetsen
- alle kamers boven stofzuigen
- beddengoed van de logeerkamer wassen en bed weer opmaken
- de badkamer op het zicht schoon en netjes maken
- de wc poetsen
- de keuken schoonmaken
- afwassen
- Eftelingkaartjes halen bij AH
- weekboodschappen doen
- koken al klaar wegens afgeschaft
- taarten ophalen bij de HEMA (morgenochtend)
- woonkamer opruimen
- woonkamer stoffen
- woonkamer stofzuigen
Zo. Alleen de badkamer nog maar dat doe ik zometeen voor ik ga slapen. Dan morgenochtend vroeg de taart halen en op de heen- of terugweg langs de AH voor de Eftelingkaartjes en daarna de benedenverdieping nog even doen. Ik zeg dat het goed komt
- benzine tanken voor Marelsman
- naar de kapper
- de slaapkamer poetsen en laatste stuk opruimen
- de logeerkamer opruimen
- de logeerkamer poetsen
- alle kamers boven stofzuigen
- beddengoed van de logeerkamer wassen en bed weer opmaken
- de badkamer op het zicht schoon en netjes maken
- de wc poetsen
- de keuken schoonmaken
- afwassen
- Eftelingkaartjes halen bij AH
- weekboodschappen doen
- koken al klaar wegens afgeschaft
- taarten ophalen bij de HEMA (morgenochtend)
- woonkamer opruimen
- woonkamer stoffen
- woonkamer stofzuigen
Zo. Alleen de badkamer nog maar dat doe ik zometeen voor ik ga slapen. Dan morgenochtend vroeg de taart halen en op de heen- of terugweg langs de AH voor de Eftelingkaartjes en daarna de benedenverdieping nog even doen. Ik zeg dat het goed komt
668, the neighbour of the Beast
vrijdag 18 juni 2010 om 22:10
Tussen nu en vier weken wel hoor Marels. Uitgerekende datum is officieel over precies 3 weken. Komt het eerder, ook goed. Maar niets voelen in je buik is eng, dus daarom mocht ik even komen. En je snapt het al he, op het moment dat je daar zit doettie het
goed dat je het zegt van die eftelingkaartjes! Moeten wij ook nog halen!
goed dat je het zegt van die eftelingkaartjes! Moeten wij ook nog halen!
vrijdag 18 juni 2010 om 22:21
vrijdag 18 juni 2010 om 22:48
Vandaag:
Gezinsbegeleidster
Vriendin
Kinderen van BSO
Nadenken over of de luchtmachtdag morgen past in mijn portemonnee en tussen de zwemles en een concert
highlights in studieboek + aanmelding twee tentamens (pas in november en januari, da's funest voor de motivatie om te highlighten)
Marels, wat heb je een mooi gat geslagen in die enorme lijst van je. Veel plezier morgen!
Fuss, fijn dat Skippy het nog doet. Ben je dus niet meer naar de Luchtmachtdagen geweest? Zijn die pendelbussen achter het station dat je weet?
Zoebie, je hebt duidelijke aanwijzingen, en dan zullen ze vast wel wat verzinnen hoor voor die halve uurtjes niet-computeren. Hun probleem.
Coebergh, het was vandaag toch een prachtige dag voor de Meren
Gezinsbegeleidster
Vriendin
Kinderen van BSO
Nadenken over of de luchtmachtdag morgen past in mijn portemonnee en tussen de zwemles en een concert
highlights in studieboek + aanmelding twee tentamens (pas in november en januari, da's funest voor de motivatie om te highlighten)
Marels, wat heb je een mooi gat geslagen in die enorme lijst van je. Veel plezier morgen!
Fuss, fijn dat Skippy het nog doet. Ben je dus niet meer naar de Luchtmachtdagen geweest? Zijn die pendelbussen achter het station dat je weet?
Zoebie, je hebt duidelijke aanwijzingen, en dan zullen ze vast wel wat verzinnen hoor voor die halve uurtjes niet-computeren. Hun probleem.
Coebergh, het was vandaag toch een prachtige dag voor de Meren