Bezemtopic nummer 8!
donderdag 27 mei 2010 om 13:08
zondag 20 juni 2010 om 13:00
Dat geeft niks als je hoogzwanger bent Fussie
Vriend is boos!!Bij zijn ouders staan nog meer auto's(hoezo verzamelaar) en die krijgt ie niet terug.Ik heb zoiets van,laat gaan,maar voor hem voelt dat heel onrechtvaardig.
Hij is nu dus met een vriend daarnaartoe.Heeft alle papieren bij en belt desnoods de politie,zei hij.Eerder is het al vreselijk uit de hand gelopen dus ik zit hier te zenuwen.
Ik ga de ramen maar zemen ofzo.
Vriend is boos!!Bij zijn ouders staan nog meer auto's(hoezo verzamelaar) en die krijgt ie niet terug.Ik heb zoiets van,laat gaan,maar voor hem voelt dat heel onrechtvaardig.
Hij is nu dus met een vriend daarnaartoe.Heeft alle papieren bij en belt desnoods de politie,zei hij.Eerder is het al vreselijk uit de hand gelopen dus ik zit hier te zenuwen.
Ik ga de ramen maar zemen ofzo.
zondag 20 juni 2010 om 13:31
zondag 20 juni 2010 om 15:10
Nee Fuss, ze gaan wel samen in de flat wonen. Het is een soort van 'aanleun' systeem war je als cliënt zorg in kan kopen oid.
Nu kan ze nog wel wat zelf, maar dat zal in de nabije toekomst heel anders zijn.
Coe, ik duim met je mee voor die auto's.
Oh boehoehoe
Ik kan echt wel janken.
Een paar uur werk naar de knoppen. Ik was net aan de laatste tekstjes bezig.
En tussendoor moest ik automatisch een paar keer opslaan, dus dan moet het toch ergens zijn? (ps: Het was bij Hema)
Nu kan ze nog wel wat zelf, maar dat zal in de nabije toekomst heel anders zijn.
Coe, ik duim met je mee voor die auto's.
Oh boehoehoe
Ik kan echt wel janken.
Een paar uur werk naar de knoppen. Ik was net aan de laatste tekstjes bezig.
En tussendoor moest ik automatisch een paar keer opslaan, dus dan moet het toch ergens zijn? (ps: Het was bij Hema)
zondag 20 juni 2010 om 15:30
zondag 20 juni 2010 om 15:38
zondag 20 juni 2010 om 15:43
Ja, vreemd.
Vooral omdat ik toen ik bezig was regelmatig een melding kreeg of ik op wilde slaan. En daar heb ik steeds voor ja gekozen.
Dan moet het toch bij mijn Hema-profiel nog ergens zijn zou je denken. Maar nee dus.
Ik kap er mee voor vandaag.
Bleergghh..
Ben het helemaal zat. Laptop gaat uit.
Maar bedankt hoor Zoebje. Heel lief van je dat je wilde helpen...
Vooral omdat ik toen ik bezig was regelmatig een melding kreeg of ik op wilde slaan. En daar heb ik steeds voor ja gekozen.
Dan moet het toch bij mijn Hema-profiel nog ergens zijn zou je denken. Maar nee dus.
Ik kap er mee voor vandaag.
Bleergghh..
Ben het helemaal zat. Laptop gaat uit.
Maar bedankt hoor Zoebje. Heel lief van je dat je wilde helpen...
zondag 20 juni 2010 om 17:50
Mogguh
Even een teletubbie, ik begrijp dat er meerdere zijn die die wel kunnen gebruiken
Vandaag enorm lang op bed gelegen (zinloos, ben bang dat de hoofdpijn vannacht gewoon weer terugkomt) en met de heren naar een skatebaantje gegaan.
En wederom verplicht zonder computer de dag door. Het begint nu niet leuk te worden.
Even een teletubbie, ik begrijp dat er meerdere zijn die die wel kunnen gebruiken
Vandaag enorm lang op bed gelegen (zinloos, ben bang dat de hoofdpijn vannacht gewoon weer terugkomt) en met de heren naar een skatebaantje gegaan.
En wederom verplicht zonder computer de dag door. Het begint nu niet leuk te worden.
zondag 20 juni 2010 om 19:59
zondag 20 juni 2010 om 20:17
maandag 21 juni 2010 om 08:48
Ja, Gold, wat ben je vroeg Succes! Hop;elijk straks terug met goed nieuws
Hier draait de wasmachine al, is Zoon naar school en de natte was hangt buiten. Wowwie, ik word nog wel eens huisvrouw
Zometeen cursus borstvoeding, wel leuk. Maar eerst nog eens iets doen aan mijn aambei, mén wat doet dat pijn
Hier draait de wasmachine al, is Zoon naar school en de natte was hangt buiten. Wowwie, ik word nog wel eens huisvrouw
Zometeen cursus borstvoeding, wel leuk. Maar eerst nog eens iets doen aan mijn aambei, mén wat doet dat pijn
maandag 21 juni 2010 om 09:45
goedemorgen dames
ik was er weer. Even druk met werken en zaterdagavond naar een concert. Vanochtend dus maar even bijgeslapen
Goldie, ik heb aan oudste gedacht. Hoop dat ze het gehaald heeft. En wat goed dat ze van die zes een zeven wil maken
Fussie. waar heb je zo een pijn. Misschien even lekker in bad
ik moet nog even bedenken wat mijn lijstje is buiten werken
ik was er weer. Even druk met werken en zaterdagavond naar een concert. Vanochtend dus maar even bijgeslapen
Goldie, ik heb aan oudste gedacht. Hoop dat ze het gehaald heeft. En wat goed dat ze van die zes een zeven wil maken
Fussie. waar heb je zo een pijn. Misschien even lekker in bad
ik moet nog even bedenken wat mijn lijstje is buiten werken
Je moet soms vallen om weer leren op te staan