Gezondheid alle pijlers

piep in oren

16-04-2010 11:20 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb al een tijdje een vervelende piep toon (een hoge toon, moeilijk te omschrijven)in mijn oren. Vanochtend wilde ik even uitslapen, maar door die vervelende piep was dit mogelijk .

Slaap nu ook minder en krijg last van hoofdpijn. Heel vervelend allemaal Ben al bij huisarts geweest, die heeft bloeddruk gemeten en oren nagekeken. Maar hij kon niets vinden.

Ik loop tegen de vijftig, zouden hormonen ook mee kunnen spelen??

Ik word er zo langzamerhand gek van, die piep is er de hele tijd. Vooral in stille ruimten en als je in bed ligt natuurlijk...

Wie heeft dit ook?? enne wie heeft tips voor me.

alvast bedankt.
weten jullie wat ik aan dat gepiep kan doen? ik word er gek van kan niet slapen en word er een beetje angstig van..

Heeft iemans tips?

alvast bedankt.
Ik zou het bezoek aan de KNO-arts afwachten. Misschien dat die er iets aan kan doen.

Maar oorsuizen is berucht. Het is vaak blijvend. :( Ik heb ermee leren leven, en mijn humeur is niet anders dan voordat ik tinnitus bij mijzelf constateerde. Maar misschien zijn de vooruitzichten bij jou anders.

Gewoon even afwachten wat de KNO-arts tegen jou zal zeggen, Lleentje (weet niet of je eerste letter een kleine letter l (el) is of een hoofdletter i).
World of Warcraft: Legion
quote:Ileentje schreef op 18 juni 2010 @ 21:18:

weten jullie wat ik aan dat gepiep kan doen? ik word er gek van kan niet slapen en word er een beetje angstig van..

Heeft iemans tips?

alvast bedankt.

Als het tinnitus is, is het blijvend. Helaas...

Wel kunnen sommige mensen het de ene keer meer hebben, de andere keer minder. Ik heb het constant, als ik 's nachts wakker ben hoor ik het, als ik het ga slapen, als ik koffie drink of een boek lees. Gelukkig kan ik me er redelijk goed voor afsluiten. Maar soms niet, en dan word ik erg verdrietig, wetende dat dit dus de rest van mijn leven dit heb.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Hier ook een gehoorbeschadiging opgelopen. Doorlopend een ruispiepsuis toon... Als ik stress heb is het vele malen erger...

Soms word ik er wel eens gek van hoor. Ik kan ook niet goed tegen harde geluiden en ik hoor bepaalde tonen niet meer.

Op feesten en verjaardagen kan ik mensen vaak niet verstaan.

Telefoneren doe ik ook niet graag, want met bijgeluiden op de achtergrond kan ik diegene aan de telefoon ook niet goed verstaan.
Die gaat niet meer weg...
Mijn vriend heeft er ook last van.

We waren gister in een winkel en inene "paniek" bij hem. De piep was op de een of andere manier 2 keer zo erg geworden. Winkel uit en het was over. Of tenminste, weer terug tot de piep die hij normaal hoort.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven