Bezemtopic nummer 8!

27-05-2010 13:08 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je ook graag bezemt of het juist niet zo graag doet en wat ondersteuning wilt: hier is het bezemtopic!

Post je lijstjes, streep ze af en klets gezellig mee







de zevende bezem

de zesde bezem

de vijfde bezem

de vierde bezem

de derde bezem

de tweede bezem

de eerste bezem
Alle reacties Link kopieren
Poeh... weer thuis. Wat een enorme drukte op de weg...

Lange dag en niet op de koffie bij Zoeb (Jammerrrrr..) want we zijn toch maar naar de koffietafel gegaan.

Het was een mooie dienst (voor zover je dat van een begrafenis kan zeggen). Overduidelijk dat er over alles goed nagedacht was.

En ze vonden het ook heel fijn dat we er waren dus het was de reis waard.



Nikki, een lesbi of een vent ?

Ik ben nu toch wel heeel erg benieuwd hoe je er uit ziet!

Ben trouwens ook benieuwd naar dat flappertje?



Tjonge wat een lijst Marels! R.E.S.P.E.C.T.



Morgen de verhuizing van pleegmutti naar het verzorgingstehuis. In de pauze 's middags natuurlijk voetbal, dus ik ga in mijn Jup Holland Jup shirt en Troela heeft mijn nagels oranje gelakt.
Alle reacties Link kopieren
Succes met pleegmutti morgen, Goldie. Ze zal best wel even moeten slikken als de deur van haar huisje voorgoed achter haar dicht gaat.



En truste!
Alle reacties Link kopieren
Helleu,



Tja Goldie, het is écht te kort.

Sportman zag zelf gelijk dat ik naar de kapper was geweest.



En mijn flappertje is mijn ene oor, andere oor zit gewoon plat.

Ik heb 1 oor van mijn pa en 1 van mijn ma.

Mijn pa gaat ook nooit naar de kapper, die laat zijn oren altijd flapperen.



Ik vind zo gaaf wat je doet Zoeb!



Sterkte en succes morgen Goldie, pleegmutti is toch niet zo erg oud.

Moeilijk lijkt me dat voor haar.



Marels, mooie lijst, goed gedaan!



Fuss, wat doen jij en Skippy het goed samen, super gewoon!





Ik ga mijn haar uitspoelen, het zou as-blond moeten worden dit keer, ben benieuwd.

Morgen vroeg naar Limburg, maandag gaan we weer naar huis en dinsdag moeten we weer werken, wat zal dat wennen zijn.

Ik heb er geloof ik nog geen zin in.

Is niet erg toch?



Toedeloe, fijn weekend allemaal en tot maandag of dinsdag!

Erik is de Mol en HPL de Lul.
Alle reacties Link kopieren
Yonna hier!



Gefeliciteerd, Gefeliciteerd, Gefeliciteerd en Gefeliciteerd!!



Vanuit een warm New York (83 gr.F) een lieve groet van ons! Het is hier groot, huge en indrukwekkend. Ik loop voornamelijk met mijn mond open van verbazing en verwondering. Mén, wat een stad is dit!

Van shoppen is nog niet veel gekomen, we beginnen morgen met de aanschaf van een videocamera, we hebben die van ons laten liggen in een park hier



Hotelkamer kijkt uit op een plat dak met airco apparaten, horen we in ieder geval de toeters van de taxi´s niet vannacht

Kus van ons!
Mogguh!

Ik heb weer helemaal zin in NY als ik dit zo lees, over een paar maanden gaan wij ook weer



Marels veel plezier vandaag op jullie verjaardagsfeest en gefeliciteerd met Marelsman!



Fus, liever een keer teveel dan te weinig checken of alles nog goed is met Skippy!
Goldie,succes en sterkte met de verhuizing.



Happy en Yonna,ik had je gezicht gezien Jammer van de videocamera,hopelijk wel verzekerd.Heel veel plezier nog daar!



Nik,pornoblond gelukt?Geniet nog van je vrije weekend.

Fussie,was het een griek die gynaecoloog?Fijn dat Skippy nog even blijft zitten.

Marels,veel succes vandaag met je lijst en veel plezier met feesten!Of is dat morgen pas?



Lijstje vandaag:

stofzuigen

wassen,vouwen

voetbal kijken met vriendjes van middelste

frietjes bakken

salade's maken

zolder stofzuigen en logeerbed klaar zetten

visite vanavond



Zoeb,ben benieuwd wat ze dan voor je in petto hebben op het werk.
De oranje kleren liggen klaar, de spanning stijgt.

M heeft een oranje trainingspakje van het NL elftal gekregen dus dat moet dadelijk aan. Met z'n kale koppie erbij ziet 'ie er uit als een mini-hooligan
Alle reacties Link kopieren
- werken

- benzine tanken voor Marelsman

- naar de kapper

- de slaapkamer poetsen en laatste stuk opruimen

- de logeerkamer opruimen

- de logeerkamer poetsen

- alle kamers boven stofzuigen

- beddengoed van de logeerkamer wassen en bed weer opmaken

- de badkamer op het zicht schoon en netjes maken

- de wc poetsen

- de keuken schoonmaken

- afwassen

- Eftelingkaartjes halen bij AH

- weekboodschappen doen

- koken al klaar wegens afgeschaft

- taarten ophalen bij de HEMA (morgenochtend)

- was opvouwen

- woonkamer opruimen

- woonkamer stoffen

- woonkamer stofzuigen



De Lijst weer eventjes geupdate, en nu ga ik als de donder verder. Ik haal het wel, maar ik moet wel even doorwerken nog.



Yonna, wat gigantisch balen zeg, van je camera. Wel fijn dat jullie het zo naar je zin hebben!!
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Zeg, waar zijn jullie? Ik wil wel fijn forummen onder het opruimen!
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Stelletje lijers......



668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
- werken

- benzine tanken voor Marelsman

- naar de kapper

- de slaapkamer poetsen en laatste stuk opruimen

- de logeerkamer opruimen

- de logeerkamer poetsen

- alle kamers boven stofzuigen

- beddengoed van de logeerkamer wassen en bed weer opmaken

- de badkamer op het zicht schoon en netjes maken

- de wc poetsen

- de keuken schoonmaken

- afwassen

- Eftelingkaartjes halen bij AH

- weekboodschappen doen

- koken

- taarten ophalen bij de HEMA (morgenochtend)

- was opvouwen

- woonkamer opruimen

- gang opruimen

- woonkamer stoffen

- benedenverdieping stofzuigen

- omkleden en knap maken



Zooooo!

Alleen nog even stofzuigen, de keuken een beetje opruimen en me knap maken. Dan na het eten nog even afwassen en dan zijn we klaaaaar!
668, the neighbour of the Beast
Ik ben er wel maar was even bezig lief Mareltje
Alle reacties Link kopieren
Live vanaf de luchtmachtdagen een zwaai het is zo gaaf al die vliegshows! En een compliment voor marels qua lijst houdoe
Jeuujjjj!We hebben gewonnen

Valt nog niet mee om te kijken met 10 mannetjes van 9!Man wat waren die zenuwachtig.

Nu even stofzuigen voor de andere visite zo binnen valt.
Alle reacties Link kopieren
Mogguh

Ik was weer verplicht forumvrij..

Helaas geen luchtmachtdagen (maar volgend jaar echt wel) omdat ik de dag met hoofdpijn begon en er niet al te veel interesse van de heren was. Niet de ideale omstandigheden dus om zoiets tussen zwemles en een concert te sandwichen.

Met een koppijnpil wel in staat geweest om lekker te studeren. Kinders hebben zich vermaakt met de voetbalwedstrijd en een sudokoboekje.

En dan nu naar het concert



Yonna, dat is nogal balen van die videocamera. Hadden jullie de filmpjes al wel allemaal op youtube of op je lappie?
Alle reacties Link kopieren
Wat balen van de videocamera Yonna. Hopelijk ben je ervoor verzekerd en nog meer hopen dat alle filmpjes al op de laptop stonden.

Ik heb de hele dag visite gehad. Broer met vrouw, Elmervrouw en schoondochter. Er liepen hier vijf honden en hondjes rond.

Eén van de puppy's deed alles wat niet mocht. De bandiet. :-)

Nu is het hier rustig. Is ook wel lekker.

En Nederland heeft weer gewonnen. Fijn, want nu zijn ze tenminste al een ronde verder.

ik ga het fotoalbum van Zaterdag naar Robo sturen. Ze krijgt een fotoverslag van dag tot dag tot de hondjes echt bij haar zijn.
Zoeb, wat lief dat je iedere dag foto's doorstturt naar Robo!



Wij hadden gisteren een voetbalfeestje bij vrienden. Mmetje heeft zich voorbeeldig gedragen en heeft er zelfs nog even geslapen.



Vandaag ga ik op stap zonder de mannen, tot later allemaal!
Mogu!



MissM,lekker een dagje zonder de mannen.Geniet ervan!



Hier was het een kort nachtje,visite die laat weg ging en Ukkie die door zijn verkoudheid hazeslaapjes doet.Hij heeft het weer flink benauwd,al gaat het met de puffer wel goed(voor even)



Lijstje vandaag:

wassen,strijken was draait

opruimen

boodschappenlijst voor de hele week maken

bed uitzoeken voor Ukkie lang leve de ikea!

traktatie zoeken voor Ukkie

facturen maken voor vriend

tomatensoep maken

lekker brood bakken kaas-ui van de Molen



Fijne dag lieverds
Alle reacties Link kopieren
Och toch. Arme Ukkie met die benauwdheid steeds Coetje.

Ik ga voor je duimen dat jij nu eens de zeven goede jaren in gaat.
Alle reacties Link kopieren
Mogguh....



Gisteren zware dag, zowel lichamelijk als emotioneel. Pleegmutti en haar man hadden duidelijk moeite met de verhuizing dus waren erg kribbig tegen elkaar. Maar goed, dat is helemaal niet vreemd.

Dus veel gedaan, het nieuwe huis de flat was zo goed als 'af' toen wij naar huis gingen.

's Avonds compleet ingestort maar lekker uitgeslapen dus ik ben alweer aan het was draaien en zo.



Leuk dat je iedere dag foto's doorstuurd Zoeb.



(Doet me er aan denken dat ik ook nog een fotoboek moet maken van Troela haar carnaval-avontuur. Heeft iemand dat ooit al gedaan? Wie moet ik hebben, Hema of Kruidvat of zo?)



Nu even een theetje en wat eten.
Goldie

Toen mijn opa en oma naar een aanleunwoning gingen verhuizen hebben ze een week "ruzie"gemaakt.Woonden ook hun hele leven al in het oude huisje,was voor hen echt een stap dichterbij het einde.Ik hoop dat pleegmutti nog vele jaren mag genieten.



Ik heb pas voor mijn ouders een boek laten maken bij de Hema.Moeders vond het mooi.



Ik denk dat de benauwdheid van Ukkie iets is waar ie overheen moet groeien.
Alle reacties Link kopieren
Ja, als het zo gaat zoals in de lijn der verwachting ligt, dan zal zij daar nog jaren slijten, want ook al is zij ziek en de reden van de verhuizing, hij is een stuk ouder dan haar.



Ik hoop ook dat die benauwdheid iets is waar Ukkie overheen moet groeien Coe.

Succes met je lijst.

Ik kom niet verder dan was en stofzuig.

En om een vaderdagcadeautje. (vergeten ) Nou ja, Troela had ontbijtje voor hem gemaakt dus hij had wel íets.
Je was niet de enige

Wij hebben vorige week al vaderdag gevierd bij mijn ouders en nu was het me ontschoten.Ukkie's kadootje ligt nog op school(want vrijdag niet geweest)Middelste had een medaille gemaakt en ik heb maar gezegd dat ie een nieuwe autoradio mag uitzoeken.

Nu nog een auto

Hopelijk maakt vriend een beetje haast,vind mezelf een verwend nest,maar zo zonder auto is niks voor mij.

Volgende weekend verjaardag van Ukkie en ik schiet compleet in de stress bij de gedachte hoe ik dat allemaal moet gaan doen zonder auto.
Alle reacties Link kopieren
Aldi Gold, krijg je het nog thuis gestuurd ook. Moet zelf ook nog 2 boeken maken

Sneu hoor voor Pleegje, mag haar man wel mee? Nee zeker?



Leuk Zoeb, de hondjes!



MissM, een dag voor jou alleen hoe heelrijk!



Coe, vriend een keertje eerder thuis laten komen zodat je boodschappen kunt halen.



Ik ben compleet versleten na gisteren. Niet erg maar ik kan er niet zo goed tegen Gelukkig weet ik dat het van iets heel leuks komt. We hebben zo genoten. Ik had een rolstoel geleend, wat een heerlijke luxe in NL dat je dat zonder kosten zomaar kunt doen! En wat fijn om je te kunnen laten rijden. En nog fijner dat ik er gewoon uit kan stappen, dat realiseerde ik me gisteren ook wel weer!



Vandaag niet zoveel te doen. De kamer en keuken zijn alweer netjes, de rest van het huis ook want er komt een vriend van Lief op bezoek. Straks nog wat omrommelen en beginnen aan babykamerdecoratie.
Fussie,dat zou een goed plan zijn maar die heeft ook geen auto

Begin vorige week hadden we er nog 3,nu geen 1

Ik heb al gebeld met vriendin,kan haar auto lenen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven