Postcrossing 5
zaterdag 19 juni 2010 om 12:11
zaterdag 19 juni 2010 om 12:22
quote:steph schreef op 19 juni 2010 @ 11:08:
Ik ben er klaar voor, het voetballen dan. Oranje coyboyhoed, Oranje shirt (zie avatar) 5 oranje armbandjes (voor een goed doel!). Het zal denk ik 1-1 worden. Maar ik hoop uiteraard op winnen.
Owww ik kan niet kiezen , ga ik voor het bavaria-jurkje of die van Steph dr avatar .
Heb nu een totaal niet-voetbal shirt aan, moet wel even anders voor het voetballen begint natuurlijk.
Ik ben er klaar voor, het voetballen dan. Oranje coyboyhoed, Oranje shirt (zie avatar) 5 oranje armbandjes (voor een goed doel!). Het zal denk ik 1-1 worden. Maar ik hoop uiteraard op winnen.
Owww ik kan niet kiezen , ga ik voor het bavaria-jurkje of die van Steph dr avatar .
Heb nu een totaal niet-voetbal shirt aan, moet wel even anders voor het voetballen begint natuurlijk.
zaterdag 19 juni 2010 om 12:50
Ik heb absoluut niks met voetballen.
Maar de kleine man heeft wel een oranje rompertje aangekregen met future soccer king erop, hahaha
Noa-lynn, leuk hoor naar de dierentuin.
Toch echt wel een van mijn favoriete uitjes.
Gisterenavond nog een hurray uit Finland.
Kaartje heeft er 3 dagen overgedaan en is ook favoriet gemaakt.
Verder nu al dag 2 op rij dat ik geen kaartje heb mogen vinden in de brievenbus.
Maar de kleine man heeft wel een oranje rompertje aangekregen met future soccer king erop, hahaha
Noa-lynn, leuk hoor naar de dierentuin.
Toch echt wel een van mijn favoriete uitjes.
Gisterenavond nog een hurray uit Finland.
Kaartje heeft er 3 dagen overgedaan en is ook favoriet gemaakt.
Verder nu al dag 2 op rij dat ik geen kaartje heb mogen vinden in de brievenbus.
zaterdag 19 juni 2010 om 15:01
Hier staat de voetbal wel aan maar ben na het eerste halfuur toch boodschappen gaan doen .
Was net op tijd thuis om te zien hoe het eerste doelpunt erin ging .
Goede timing vind ik, net als met Nederland - Denemarken.
Toen had ik net pauze op mn werk en begon de tweede helft.
Helaas mn oranje shirt ben ik dan weer wel vergeten , die ligt op de bank voor de tv.
Was net op tijd thuis om te zien hoe het eerste doelpunt erin ging .
Goede timing vind ik, net als met Nederland - Denemarken.
Toen had ik net pauze op mn werk en begon de tweede helft.
Helaas mn oranje shirt ben ik dan weer wel vergeten , die ligt op de bank voor de tv.
zaterdag 19 juni 2010 om 17:06
zaterdag 19 juni 2010 om 20:40
quote:Jokejacket schreef op 18 juni 2010 @ 23:56:
[...]
Ze zijn al eerder in prijs gezakt, dus het lijkt mij niet waarschijnlijk dat ze er nog eens een hele hoop afdoen, maarrrr... wie niet waagt, wint niet... hihi... brutalen hebben de halve wereld
Maar: hier 3 kaarten. leukerdjes!
Ooh hier over gelezen. Maar je hebt gelijk hoor, je krijgt maar meer zaken door brutaal te zijn, dit probeer ik ook te doen. Zoals toen we onze matras/lattenbodem gingen ophalen. De matras was er en de lattenbodems niet, ok goed voor ons, maar dan moesten ze het toch maar gratis leveren hoor, ik ging niet opnieuw een camionette huren. En het is me gelukt haha, mijn vriend dacht dat ik het nooit ging durven Dag erna is het gratis geleverd
Succes met het huis hoor!
[...]
Ze zijn al eerder in prijs gezakt, dus het lijkt mij niet waarschijnlijk dat ze er nog eens een hele hoop afdoen, maarrrr... wie niet waagt, wint niet... hihi... brutalen hebben de halve wereld
Maar: hier 3 kaarten. leukerdjes!
Ooh hier over gelezen. Maar je hebt gelijk hoor, je krijgt maar meer zaken door brutaal te zijn, dit probeer ik ook te doen. Zoals toen we onze matras/lattenbodem gingen ophalen. De matras was er en de lattenbodems niet, ok goed voor ons, maar dan moesten ze het toch maar gratis leveren hoor, ik ging niet opnieuw een camionette huren. En het is me gelukt haha, mijn vriend dacht dat ik het nooit ging durven Dag erna is het gratis geleverd
Succes met het huis hoor!
zaterdag 19 juni 2010 om 21:20
Hier vandaag twee kaarten in de bus, een official uit Zuid-Korea en een swap uit Portugal.
De Koreaanse kaart is een World Heritage kaart van een koninklijk meditatiehuis en de Portugese kaart voor zoonlief met het monument voor de wielrenner Aghostinho. Retour gaat een kaart met het tegeltableau in de bakkerswinkel aan de Hinthamerstraat in Den Bosch (een aanrader voor de meetingbezoekers).
Inmiddels is onze woonkamer door de kinderen geheel oranje gerestyled. Heb dus vanavond ook 'oranje' gekookt: wortelen, "oranje hemdjes", "grasmat"ballen en 'oranje' vis.
@Ligaa > oeh, die oranjetompoucen zien er wel heel lekker uit!
Wat leuk dat je zo'n koopje trof op de boekenmarkt. Ook nog (kinder)boeken aangeschaft?
@C-estelle > heb je het nog droog gehouden op het festival?
@Chayuz > nog steeds aan het pootje baden?
@Juuf > mooie kaarten kunnen vinden in Zwolle?
@JJ > hoe gaat het in de huizenjungle?
@Anita > ik zag van die rompertjes hangen, maar mijn zoon wil (en kan) ze niet meer aan . Hij loopt met zo'n Beesiepet op en dochter met een Grote Beesie om haar nek.
@StefanieV > mooi geregeld bij die beddenzaak! Ik heb zo'n man die altijd en overal over de prijs in discussie gaat, soms ga ik dan toch echt aan de andere kant van de winkel staan.
De Koreaanse kaart is een World Heritage kaart van een koninklijk meditatiehuis en de Portugese kaart voor zoonlief met het monument voor de wielrenner Aghostinho. Retour gaat een kaart met het tegeltableau in de bakkerswinkel aan de Hinthamerstraat in Den Bosch (een aanrader voor de meetingbezoekers).
Inmiddels is onze woonkamer door de kinderen geheel oranje gerestyled. Heb dus vanavond ook 'oranje' gekookt: wortelen, "oranje hemdjes", "grasmat"ballen en 'oranje' vis.
@Ligaa > oeh, die oranjetompoucen zien er wel heel lekker uit!
Wat leuk dat je zo'n koopje trof op de boekenmarkt. Ook nog (kinder)boeken aangeschaft?
@C-estelle > heb je het nog droog gehouden op het festival?
@Chayuz > nog steeds aan het pootje baden?
@Juuf > mooie kaarten kunnen vinden in Zwolle?
@JJ > hoe gaat het in de huizenjungle?
@Anita > ik zag van die rompertjes hangen, maar mijn zoon wil (en kan) ze niet meer aan . Hij loopt met zo'n Beesiepet op en dochter met een Grote Beesie om haar nek.
@StefanieV > mooi geregeld bij die beddenzaak! Ik heb zo'n man die altijd en overal over de prijs in discussie gaat, soms ga ik dan toch echt aan de andere kant van de winkel staan.
zondag 20 juni 2010 om 09:45
Goedemorgen
Ligaa....koopje hoor die kaarten.
Heb je er weer lekker veel ingeslagen???
JJ, met Guus is het altijd feest he!!!!
Neferisis, de kinderen waren vast blij met je oranje menu.
Hier vanmorgen een hurray uit Japan.
Werd gefeliciteerd met de overwinning van het Nederlands elftal.
En ze vonden de kaart zo leuk.
10 dagen heeft die erover gedaan.
Ook nog 2 adressen aangevraagt, Belgie en Duitsland.
Leuke kaarten gevonden, 1 heel passende en de andere hopelijk passend genoeg.
Nu nog 2 verjaardagskaartjes schrijven en dan even alles posten.
Ligaa....koopje hoor die kaarten.
Heb je er weer lekker veel ingeslagen???
JJ, met Guus is het altijd feest he!!!!
Neferisis, de kinderen waren vast blij met je oranje menu.
Hier vanmorgen een hurray uit Japan.
Werd gefeliciteerd met de overwinning van het Nederlands elftal.
En ze vonden de kaart zo leuk.
10 dagen heeft die erover gedaan.
Ook nog 2 adressen aangevraagt, Belgie en Duitsland.
Leuke kaarten gevonden, 1 heel passende en de andere hopelijk passend genoeg.
Nu nog 2 verjaardagskaartjes schrijven en dan even alles posten.
zondag 20 juni 2010 om 15:56
zondag 20 juni 2010 om 16:20
Gisteren een kaartje uit Taiwan en eentje uit China. Geen hurray's volgens mij. Ik verwacht er deze week wel weer een paar.
As vrijdag naar Concert at Sea, ik heb er zin in.
Ik zit nog steeds te twijfelen over de meeting van zaterdag maar ik denk dat ik deze (wederom) oversla en dat 11 september in Alkmaar mijn eerst volgende grote "officiële" meeting zal worden. Met bezoek aan Art Unlimited drukkerij.
As vrijdag naar Concert at Sea, ik heb er zin in.
Ik zit nog steeds te twijfelen over de meeting van zaterdag maar ik denk dat ik deze (wederom) oversla en dat 11 september in Alkmaar mijn eerst volgende grote "officiële" meeting zal worden. Met bezoek aan Art Unlimited drukkerij.
zondag 20 juni 2010 om 18:03
quote:neferisis schreef op 19 juni 2010 @ 21:24:
JJ, heeft Guus nog het onofficiële Brabantse volkslied gezongen?
Hij heeft de 3 liederen die ter discussie staan als Brabants volkslied aan elkaar geplakt en gezongen!
De eerste kende ik niet.... 'Het leven is goed op het Brabantse land' ken ik natuurlijk wel, maar 'Brabant' van Guus zelf is natuurlijk the best! En dat zegt deze geboren Groninger hihi!
Het was zeker een feestje, maar het hoogtepunt was het optreden van Marco Borsato... Erg hè hihi.... Ik ben nou eenmaal al sinds mn 6e groots fan van die man!
JJ, heeft Guus nog het onofficiële Brabantse volkslied gezongen?
Hij heeft de 3 liederen die ter discussie staan als Brabants volkslied aan elkaar geplakt en gezongen!
Het was zeker een feestje, maar het hoogtepunt was het optreden van Marco Borsato... Erg hè hihi.... Ik ben nou eenmaal al sinds mn 6e groots fan van die man!