Eind 2006, begin 2007

19-06-2007 23:09 8208 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kimi wereldkampioen!!!!

Kyran heeft gister voor het eerst mama gezegd. Helaas heb ik het zelf niet gehoord. Snik!

Dierentuin was leuk. Het begon een beetje minder. Kyran was erg moe en heeft tussen de middag alleen maar liggen huilen. Lunch was dus niet zo gezellig. Dat was echt voor het eerst dat ik zoiets meemaakte. Ik vond het echt heel zielig. Ik was met mijn schoonzusje meegereden want onze mannen waren aan de klus in ons nieuwe huis, maar als ik met eigen auto was, was ik echt naar huis gegaan. Vond het zo zielig. Maar na de lunch weer aan de wandel en toen was hij snel in slaap. Dus blijk dat ik niet naar huis kon anders was ik een leuke middag misgelopen.

's Avonds bij vrienden gegeten en alle bb's daar in campingbedjes. Was dus erg gezellig.

Vandaag had N-man een klus-rust-dag. Dus lekker met z'n drieen thuis. Vanochtend gewandeld in een natuurgebeid in de buurt. We hebben de rugdrager uitgeprobeerd die we vorig jaar in Zwitserland hadden gekocht. Kyran vond het echt superleuk. Zo rustig als hij altijd in de wandelwagen zit zo druk was hij hierin. Hele tijd kletsen en om zich heen kijken. Uiteindelijk toch in slaap gevallen in de drager. Dat is dan wel weer een raar gezicht, met z'n koppie voorover hangt ie er een beetje sneu bij.
Rustig hier...

Mmmoi: gelukkig alles goed gegaan en nu moet de zon weer terugkomen!

Toen we met Aimee naar ZA vlogen, was ze pas 2 maanden. Heel veel mensen vonden haar eigenlijk te jong...vroegen van die dingen 'durf jij dat'. Maar ging toen zo makkelijk. Aimee heeft alledrie de vluchten (2x overstappen) geslapen. Juist voordeel zo klein. Als ik nu met haar zo ver zou moeten vliegen...zou wat zijn...Met dat gehyper...Met haar familie in Zuid-Afrika zullen we er binnen nu en 1 jaar weer aan moeten geloven. In februari gaan we op wintersport in Italie, dus dan zo'n 15 uur in de auto.

Pebbles: goed idee rozijntjes. Ook een proberen.

Ringel: waarom krijgt Mayte geen middagfles meer? Wilde ze zelf niet meer of vonden jullie het niet nodig?

Hoeveel melk moeten ze nog hebben met 10 maanden?

He Krokus...hoe gaat het mer werk nu en Roan al door sprongetje heen?
@zwangerlijf Nou mijn buik puilt nu gigantisch uit. Duh! BIj de tweede gaat het idd wel sneller. Ik kan nu mijn winterjas al bijna niet meer aan terwijl ik die bij Kyran tot het eind dicht kon krijgen. Ben niet echt heel veel aangekomen gelukkig maar twee kilo tot nu toe.

Kan me wel voorstellen dat jullie er moeite mee hebben dat je lijf er nu niet meer zo uitziet als voor je zwangerschap. Toch weer een nieuwe fase in je leven. En lastig als je dan vriendinnen hebt die er zelf nog strak uitzien (ook die vriendinnen die al twee kinderen hebben). Zelf heb ik daar wat minder moeite mee. Ben altijd behoorlijk dik geweest en een strakke buik heb ik nooit gehad. Heb alleen wat zebrastreepjes (zoals Annie dat noemt) meer op de buik. Nadat Kyran geboren was was ik zelf dunner dan ervoor. Was weer snel klaar zo met Nieuwie...

@Krokus Huispak Lekker!!! Ik loop nu weer elk moment dat ik thuis ben in zwanger joggingsbroek van Prenatal. (Daar heb ik er vier van...) Met een grote trui van N-man. Erg charmant. NOT. Maar tijdens zwangerschappen kan ik niet tegen strakke kleding.

Kyran doet dat elke dag zo. 6 uur wakker. Pap drinken uit fles even spelen en na een uurtje weer naar bed. Dan slapen tot half negen/half tien. Als ik niet hoef te werken kan ik dus altijd ook nog even slapen.

@pepiet Ik heb de eerste seizoenen gevolgd van prisonbreak. Maar daarna vond ik het niet zo leuk meer. Het nieuwe was eraf en er leek geen eind aan te komen. Jammer vind ik dat altijd van dat soort series.
@baba, volgens mijn briefje van het cb hoeft ze die fles niet meer (het mag wel, maar het hoeft niet) ze zou nu in principe met drie maaltijden en een aantal tussendoortjes geneog meoten hebben. Die fles dronk ze meestal ook al niet helemaal leeg, was eigenlijk nog meer voor de gezelligheid, ff samen op de bank tv aan en zij aan de fles lurken.

Maar als ze weer trek krijgt dan mag ze hem wat mij betreft nog wel hebben hoor. Zien wel hoe het gaat.

@Pebbles, hoe vindt Floor eigenlijk de kv? Mayte vond het in het begin verschrikkelijk..(vooral die van het kruidvat) en hoe gaat met de druk op je borsten? (best een stomme vraag eigenlijk)

Hier verder weinig bijzonders, strijk en vouw is aan de kant (nieuwe hangt alweer te drogen) en de spulletjes voor morgenochtend staan alweer klaar.

ga bank hangen en csi kijken.doeggie
@Mmmoi Leuk om wat van je te horen. Fijn dat de reis zo goed is gegaan. Ik hoop dat jullie nog wat beter weer gaan krijgen.

@Ringel jammer hoor, dat het met vrienden niet meer is wat het geweest is. Ik merk zelf wel dat het nou eenmaal iet anders is. Je kan gewoon ook minder vaak weg meet een kleintje erbij. Bij ons is het contact ook wel anders geworden. Minder vaak maar gelukkig niet slechter. Ws omdat bijna iedereen zelf ook kinderen heeft.

Nog even een vraagje:

Kyran heeft nu dus zijn eerste tandje. Maar nu moet er dus gepoetst worden. Op welk moment van de dag doen jullie dat? Kyran krijgt vlak voor het slapen nog een fles en slaapt dan bijna. Ben dan bang dat ie weer flink wakker wordt als je met een tanden borstel aan de slag gaat. En welk merk tandpasta gebruiken jullie? Ik had elmex gekocht, nog niet gebruikt. Maar wel geproeft en ik vind dat dus behoorlijk sterk smaken. Maar ik wil eiegnlijk ook niet aan een of andere aardbei-achtig gedoe, willen ze later weer niet met gewone tandpasta poetsen.
@niniane: ik had van de tandarts en het cb begrepen dat tandpasta nog niet nodig is. Volgens mij pas met een jaar of 2 maar dat weet ik niet zeker.

Ik denk dat ik qua figuur ook liever zwanger ben dan wat het nu is bij mij want dan heb je nog een goede reden dat je een buik hebt en hij is wat strakker.

Ik gooide tijdens de zwangerschap trouwens ook meteen mijn kleren uit zodra ik thuis kwam en dan lekker mijn joggingbroek aan. Vooral synthetische stoffen (waar al die leuke stretch-zwangerschapsbroeken van zijn gemaakt) kon ik echt niet tegen.

@babba: ik dacht dat ze tot een jaar nog 500cc melkproducten per dag moeten hebben maar dat mag ook yoghurt ofzo zijn. Met twee flessen van 200cc en een bakje yoghurt ben je er dus eigenlijk al.

Na een jaar is het dacht ik 300cc.

@ringel: de KV gaat er prima in bij Floor. Ik was er ook wel een beetje bang voor maar ze vertrok geen spier. Mijn BV zal wel naar kruidvat KV smaken .

Druk op mijn borsten heb ik al heel lang niet meer, het zijn juist zulke theezakjes dat ik me soms wel afvraag of ik nog wel genoeg heb voor die avond en ochtend voeding.

Ik ga zo lekker vroeg naar bed met een boekje, lekkere chiklit van Sophie Kinsella.
Hoi hoi, ben ik weer, even snel, want er staat weer een rijtje achter me. Helaas heeft het gisteren de gehele dag geregend en hebben we ons wel vermaakt met binnenzwembad en loungen, maar dat word je wel zat hoor. Ook vandaag regent het weer heel erg. Pas voor woensdag zijn de voorspellingen beter. Jasmijn heeft gisteren heel erg gespookt, ze is tot elf uur 's avonds wakker geweest, ik kreeg haar niet aan het slapen, wat ik ook deed. En vanochtend gewoon weer om zeven uur wakker, dus ik denk dat ze zo nog wel even slapen wil. Nou meiden, geen tijd om te lezen gehad, dat doe ik thuis wel weer. Groetjes!!!
goedemorgen!

niniane; over tandpasta; met Bram hebben we altijd de kidstandpasta gebruikt, en nu is hij 4 en zijn we over op tandpasta met peppermunt en dat gaat prima. op een gegeven moment gaan ze het vanzelf uitspugen en vinden ze de peppermunt niet zo erg meer. das mijn ervaring.

en na de laatste fles moet je eigenlijk poetsen.anders krijg je gaatjes, in melk zitten ook suikers nl.

ziehier over poetsen;

Het beste begin je meteen na de doorbraak van de eerste tandjes met het tandenpoetsen. De fluor in de tandpasta voorkomt tandbederf en je kindje went er meteen aan. Wanneer je het eng vindt om al een tandenborstel te gebruiken, kun je in het begin na het voeden de tandjes en het tandvlees afnemen met een vochtig gaasje of doekje. Hou in ieder geval de tandjes schoon.

mmmoi; jammer dat het regent!! toch lekker genieten hoor

krokus; helaas ik kijk geen 24 meer. ben na seizoen 3 afgehaakt.

pebbles; zo Floor drinkt veel melk! zal wel weer minder worden van de week. vast een sprongetje . Ben druk met de oefenbeker oefenen met Mees, maar vaak duwt ie hem weg. kleine mannetje kan soms al zo aangeven wat ie wel en vooral niet wil!

annie; heb je vakantie of moet je naar school? hier zijn de scholen weer begonnen

ga nu ff wat in huis doen :(
morning.

Alles oke hier. Gisteren was een drukke dag. Eerst Roan opgehaald bij schoonouders. 's Middags kwamen mijn moeder en haar man onverwacht langs en aan het eind van de middag naar verjaardag van schoonzusje. Roan heeft het hartstikke goed gedaan. Ben iets eerder naar huis gegaan omdat hij op het eind erg moe was. Mijn zwager en schoonzus wonen vlak achter ons, dus dat ging makkelijk. Mijn man is nog bij hun gebleven om F! verder te kijken.

Vanmiddag werken. Straks even naar CB voor nieuwe standen van de kleine.

@mmmoi, balen van de regen hoor. Het wordt vast snel mooier.

@niniane, ik poets 's avonds Roan zijn tanden met van die kindertandpasta. Ik denk trouwens dat hij weer tandjes krijgt. Heeft ineens 3 zure poepluiers per dag en hartstikke rooie billen. Heeft hij nog nooit gehad. Sneu

@pebbles, roan drinkt per dag ongeveer 400cc melk verdeeld over 3 flessen. Daarnaast krijgt hij nog kwark als toetje.

@pepiet, ik geef Roan uit een gewone beker drinken. Gaat eigenlijk best wel goed. Hij vindt het reuze grappig.

Weinig nieuws verder. Ben me aan het verdiepen in The Secret omdat ik wat postiever in het leven wil staan. Best interessant allemaal.
Rustige maandag hier weer.

Weinig bijzonders hier. Dagje gewerkt, Floor heeft weer veel gedronken (wat een plasluiers!) en ze gaat nu zelf zitten met een doos als hulpstuk. Eerst op de doos klimmen met je buik dan je kont draaien en naar beneden op je billen zakken.

@mmmoi: ik hoop dat het snel wat beter weer wordt daar. Gezellig dat je ons nog even op de hoogte houdt.

@pepiet: al wel tandpasta dus, ik dacht dat dat nog niet hoefde. Ik zal binnenkort eens kijken wat er aan kindertandpasta's is.

@krokus: hoe wat het op het CB?

Ik kan wat moeilijker meten hoeveel melk Floor binnenkrijgt omdat ze nog een deel bij mij drinkt maar aan de plasluiers te zien is het op het moment heel veel. Vandaag heeft ze 320cc KV gehad en heeft ze twee voedingen bij mij gedronken (en een paar slokjes vannacht).

@babba: weet je al hoe dat met die kleuterschool zit? Vanaf welke datum ze de klas bepalen?

@annie: alles goed? Vandaag weer naar school of is het herstvakantie (hier wel)?

Ik ga mezelf nu even verlekkeren bij de vakantie voor volgend jaar, ik denk dat we in juni ofzo gaan.

Met onze huwelijksreis zijn we via Elizawashere.nl gegaan omdat wij van een lekker rustige vakantie houden en dat was echt super dus ik ga daar maar weer even op de site kijken.

Stil hier....................

Waar zijn jullie?
hier!

We zijn aan het inkakken. Hahaha.

Vanochtend gewerkt. Ging goed. Zonet lekker lunch gehad met man. Die is op dinsdagmiddag altijd vrij. Ik ben nu ook nog thuis, dus gezellig. Hij is nu even met de kleine naar een modelbouwwinkel. Ik heb zo'n vent die het geweldig vindt om met bestuurbare auto's te spelen (hij wordt altijd boos als ik zeg spelen, want die dingen kunnen wel 70 km per uur).
ja ik ook hier!

Tis idd wel erg rustig he!

Vanochtend visite gehad en vanmiddag naar de tandarts. Was voor mij de 1e keer naar de nieuwe en ik moet zeggen dat ik wel erg moet wennen aan deze tandarts (had nl een erg leuke en gezellige) maar ik ben weer geod gekeurd. Lief ligt as we speak te creperen van de pijn voor een zenuwbehandeling. Moet daarna ook nog naar de dokter voor een oorontsteking (de arme ziel)

Verder eigenlijk weinig te melden. Gisteren eerst cursus gehad (hoe om te gaan met ouders van clienten) en daarna een interne audit gehad. Die cursus was voor mij persoonlijke een enorme eye opener wat betreft loyaliteit mbt je ouders.......maar ook hoe patronen die je moeder met je oma had, hoe die zijn weerslag kan hebben op je eigen relatie met je moeder en met je oma...beetje vaag, maar voor mij zijn nu een aantal puzzelstukken wel op hun plek gevallen. hmmmmmmm....verder alles ok.
Ook present!

Gister geen fut om wat dan ook te doen. Was blij dat ik de dag weer door gekomen was. Misselijk en overgeven huilbuien. Kyran beetje hangerig. Zo'n dag was het. Hij was echt helemaal uit zijn doen. Hij wil alleen spelen als je er bij blijft. Haal het niet in je hoofd om even naar toilet te gaan want dan is het brullen. En hij heeft van vijf tot zes 's avonds op schoot gezeten (heeft hij niet meer gedaan sinds hij echt heel klein was) en zielig met z'n knuffelkonijn getutteld.

Vandaag wel beter, in ieder geval met Kyran. Met mezelf maaahhh. Ik ben alles een beetje zat aan het worden. Ik weet dat we een mooi huis krijgen en dat ik eigenlijk niet mag zeuren, bla bla bla. Maar... het is toch allemaal een beetje teveel op het moment. Zwanger, verhuizen N-man die al vanaf augustus bijna elke avond weg is, bla bla bla. Moet morgen weer werken en zie er zo tegenop. Ben echt bang dat ik weer teveel hooi tegelijk op vork heb genomen. Herken de klachten van naderende depressie/overspannen zijn, hoe je het ook wilt noemen. En baal er flink van. Kijk wel even hoe het gaat morgen anders toch maar wer een gesprek met leidinggevende. Hoewel het me toch een beetje tegenstaat om het op te geven. Net of werk erom gevraagd heeft dat ik zonodig weer eens alles tegelijk wil doen. En het niet aankan.

Einde zeik-snor-verhaal.

@Annie waar ben je!!!! Gaat alles wel goed?

@Krokus hahaha mannen en hun speelgoed. Maar ja, beter met bestuurbaar autootje dan met zijn echte wagen halsbrekende toeren uithalen. Op zich wel een leuke hobby om samen te doen met Roan als hij wat ouder is dan he. Kyran is nu al gek op auto's en mijn broertje kan niet wachten tot Kyran de leeftijd heeft om met afstandbestuurbare te spelen.

@tandenpoetsen Heb toch maar die elmex peutertandpasta gebruikt. En hij vind het nog lekker ook! Nu wil hij het spul elke keer opeten. Gek kind!
hoi meiden,

ff een schrijf dip!

weinig te melden eigelijk. heb canvasfoto's besteld die zijn binnen gekomen. we hadden er ook een van de drie kleinkids laten maken. zit er een klein inkt stipje op de foto! heel irritant. t is een witte achtergrond dus mij viel het meteen op. ik gebeld. mag ik een nieuwe bestellen en deze ook nog houden

ik geef hem gewoon aan mijn oma. die ziet dat toch niet

verder had ik een zooitje kleertjes op MP besteld, zitten er gewoon verkeerde kleertjes in de doos. grrrrrr hopelijk wil ze ze nog na sturen. daarom ben ik er niet dol op! een shirt heeft ook nog een vlek.

volgende keer koop ik of in de winkel of in de buurt en haal ik het wel op.

oja ik heb via ebay een doos kidknex voor Bram gekocht voor 1 hele euro!!!

ringel; klinkt heftig die cursus! fijn dat je er wel wat aan hebt.

Pebbles; wat voor vakantie gaan jullie boeken?

krokus; ik laat Mees nu ook uit een gewone beker drinken, t gaat vandaag alweer een beetje beter dan gister
Pfff, sorry hoor, net als Pepiet ff een schrijfdipje, bovendien is het forum zoooooooo langzaaaaaaaaaam.

Fietsen gaat erg goed hier, Mats vind het geweldig, lekker dat het zonnetje erbij is, we hebben al heel wat straten afgefietst!

Mmmoi, is het weer weer wat beter daar? Anders kom maar weer terug maar dan wel de lekkere temperatuur meenemen, tis hier wel koud namelijk!

Tandenpoetsen gaat hier heel goed. Eerst poetsen papa of mama de zes tanden van Mats en daarna mag hij zelf. Sinds eergisterern maakt hij nu zelf ook poetsbewegingen, hij vindt het super! Je kan het ook anders om doen, eerst kindj en dan jij. Maar wij doen het dus zo.

Gisteren naar zieknhuis geweest voor controle voor zijn helm, nou, dat dat gaat allemaal geweldig, maar probleem 2 dient zich aan. Mats is scheel. Nu moeten we naar de oogarts met hem, tsjonge jonge. Kunnen we straks pleister plakken die matchen met zijn helm. Godzijdank zijn het geen erge dingen en zijn ze relatief makkelijk te verhelpen maar ik vindt het niet zo leuk allemaal!

Nou, ik hoor mijn mooie menneke huilen, ik laat wel weten wanneer Mats een beugeltje moet....

...zucht....

Doei doei meiden, ik ga vanavond lekker zingen!
he Annie goed om wat van je te horen.

Vervelend van mats' ogen. Kyran heeft grote kans dat hij een lui oog heeft. De hele familie van mijn moeder inclusief mijn broertje en ik hebben een lui oog en wij twee waren ook scheel. Ik ben dus ook geopereerd en heb met pleisters rondgelopen. Kyran is gelukkig niet scheel maar als hij drie is wordt hij wel onderzocht op een eventueel lui oog. Van mijn oeder had ik begrepen dat de operatie wel meeviel, zij vond de pleisters plakken een stuk ellendiger.
jemig, wat Roan net had. Hij was werkelijk Hysterisch. Ik schrijf het expres met een hoofdletter. Hij had vanmiddag nog niet geslapen en was om kwart voor vijf wat mopperig. Ik leg hem even op bed en meneer valt diep in slaap. Tegen half zes haal ik hem eruit. Nou, misse boel. Krijsen, gillen, niet te troosten. Pfff. Eten geven, dat was 5 happen goed en toen was het weer mis. Niet stil te krijgen. Uiteindelijk maar een grote fles gemaakt, en dat was wel goed. Vervolgens vrolijk babbelend in de box zitten. Druk proberen op te trekken aan de spijlen van de box. Binnenkort zal hij wel gaan staan. Pfff. Hij ligt nu lekker te pitten. Einde egostuk en posting.
Hee kijk, jullie zijn er nog wel. Even een middag niet gekeken en ik moet weer een halve pagina lezen.

@annie: he gets, ben je net een beetje aan de helm gewend, krijg je dit. Wel fijn dat de helm zoveel resultaat geeft, nu al. Zie je het zelf al?

@krokus: wat een ontwikkelingen ineens he, rond deze tijd? Licht het hysterische mannetje nu weer rustig in zijn bedje te slapen?

@niniane: vervelend dat je weer zo moe en misselijk was. Ik kan me best voorstellen dat je het lastig vindt om daardoor problemen met werken te krijgen maar je kan er zo weinig aan doen.

Hoe staat het er nu voor met het huis, is het einde al een beetje in zicht?

@pepiet: ik heb laatst ook wat kleren op MP gekocht maar ik koop toch ook liever in de winkel. In de aanbieding is het vaak net zo duur als op marktplaats.

We willen in mei of juni volgend jaar naar Griekenland, nog geen idee waar precies maar we zoeken iets rustigs maar wel op loopafstand van strand en restaurantjes en winkels.

@ringel: nog tips uit je cursus waar wij wat aan kunnen hebben? Klinkt heel interessant allemaal.

Hoi allemaal,

Vandaag een betere dag; lekker weer en buiten in de zon kunnen zitten. Natuurlijk ook weer veel te veel gegeten...maar het is hier wel heel leuk. Jasmijn geniet zichtbaar van het lekkere weer en het vele spelen. Ze ligt nu lekker in de buggy te slapen. Ik ben bang om haar wakker te maken en over in haar bedje te leggen, zal ze wel weer gaan spoken. Toch zal ik op een gegeven moment moeten, omdat ze haar tuinbroekje nog aan heeft e.d.... Heb eigenlijk verder niet veel beleefd, behalve luieren en niks doen, zonnen en eten. Dus ik ga weer!
@Mmmoi, klinkt als een heerlijke vakantie!!!!!

@Niniane, kan me voorstellen dat je er flink de balen van hebt van alles. Vorig jaar zat ik in het zelfde schuitje (met uitzondering van een bijna peuter die rondkroop en aandacht wilde, die zat toen nog in de verpakking) Net een huis gekocht waar echt alles aan moest gebeuren, Lief hele dagen en nachten samen met m'n pa aan het klussen en ik die best wel hoogzwangerig thuis zat de uren weg te kijken. (we hebben vorig jaar 15 december dit huis gekocht en 18 januari was ik uitgerekend, lekker handig) Heb diep Respect voor je dat je, je nog zo kranig weet te houden en ik denk dat het nog niet eens zo onverstandig is om een gesprek aan te gaan met je leidinggevende (en optieffen met dat schuldgevoel!!!! -> imagine een boos kijkende Ringel<- dat is zoooooooo vrouwelijk en helemaal nergens voor nodig!!!!!)

@Annie, is Mats scheel? is me nog nooit opgevallen op foto's......wat een gedoe zeg. Maar hoe weten ze nu dat het goed gaat met de helm? meten ze z'n koppie dan op ofzo? En....nog lekker gejodeld vanavond?

@Pebbels, het is idd heel interessante materie die ik onder ogen kreeg van die cursus...ff zoeken brb......

Quote: " Ieder individu is geboren in een samenstel van vroegere en huidige relaties, die de aard van de toekomstige relaties vormen. Het al of niet krijgen van nakomelingen is daar onlosmakelijk mee verbonden. Het vraagstuk van en de strijd om die keuze, waarin partners soms jarenlang gevangen zitten, kan een gevolg zijn van loyaliteits conflicten. Het kan ogenschijnlijk lijken op een machtsconflict, maar vanuit het 3generatie- perspectief kan het vaak herleid worden tot de doorgaande lijnen tussen grootouders, ouders en kinderen." end quote

Met name die laatste zin heeft me aan het denken gezet over mijn relatie met m'n moeder en die met m'n oma. (resp. uitstekend en weinig tot niks) Maar het feit dat ik geen goede relatie met m'n oma heb, heeft te maken met het gegeven dat m'n moeder (vroeger) nooit een goede relatie met haar heeft gehad. Ben daar onlangs achter gekomen dat m'n moeder niet echt een bepaald fijne jeugd heeft gehad en dat heeft eigenlijk altijd doorgewerkt naar ons als kleinkinderen. Mijn moeder was altijd het zwarte schaap en dat werkte automatisch op mij en m'n broertjes door (als kind heb je daar natuurlijk geen notie van, maar toch voel je het op de 1 of andere manier) Vanuit dat 3generatie- perspectief, mag ik er eigenlijk wel van uitgaan, dat m'n moeder een leuke en goede oma voor Mayte zal zijn, maar ben wel erg benieuwd wat voor relatie Mayte en ik krijgen......

zooooooo datwas mijn gemijmer voor vanavond weer.......

ga nog ff surfen en dan naar bed!
goedemorgen!!!!!!!

verder niets te melden!

ga werken, maar ben eigenlijk vrij....ben te goed voor deze wereld
Nou, volgens mij heeft iedereen ff een schrijfdipje.

Krokus, wat naar die bui van Roan, was het wel tijdelijk en is het nu nog niet terug gekomen? Je hebt een temperamentvol knap mannetje! Die wordt later vast een beroemde politicus!!! (IK stem op Roan!)

Ringel; ben even over je je cursusmaterie gaan nadenken. Wat fijn dat je dit soort ontdekkningen doet, ook al is het niet altijd leuk wat je dan te weten komt. Ik kan me er goed iets bij voorstellen. Het gekke is dat ik er nooit over nagedacht heb dat de relatie tussen Mats en mij en papa niet goed zou gaan. Ik moet er niet aandenken dat we als volwassenen niet meer goed met lekaar omgaan of dat Mats een rotpubertijd gaat krijgen. Fijn dat zo'n cursus ook nut heeft voor je eigen situatie! You go girl!

Niniane; pffff, dat klinkt wel heftig hoor. Weet je, ik hoop dat je beseft dat dit even bikkelen is, maar dat het maar tijdelijk is. Een kindje, zwanger zijn, nieuw huis, je man maar zo weinig zien en je werk. Je zou inderdaad gillend gek worden als het altijd zo bleef, maar gelukkig is dat niet zo. Hoeveel weken werken voor je verlof? Ik hoop dat jullie wel de tijd nemen om samen leuke dingen te doen. Kyran is een lekker joch en dat huis waar nu zoveel tijd in geinvesteerd wordt, wordt vast heeeeeel mooi!!!! En ondertussen flink van je afklagen, afschrijven, lekker vaak zuchten en schelden (niet waar je menneke bij is, hihi), maar uit het inderdaad maar lekker! Veel sterkte meisje!

Mmmoi, het klink of je op een andere planeet zit, zonnen, zwemmen, heerlijk!!! Geniet maar lekker!

Pebbles; Begrijp ik nu goed dat Floor uit zich zelf kan zitten??? Wat een wondermeisje heb je toch! Ze lijkt echt totaal geen achterstand te hebben van het spreidbroekje (op de een of andere manier wil ik de hel tijd heupbroekje zeggen, maar das niet goed he). Wanneer stuur je Floor naar ballet? Ohhh, meisjes zijn ook zo leuk!!!!!!!!

Pepiet, wat zal dat mooi zijn geworden, die foto's op canvas! Je hebt twee mooie knulletjes!

Pfffff, Mars heeft een sinds gisteren en vandaag beetje moeilijk met zich zelf, veel jengelen, niet willen zitten enz. Het lijkt wel of ik hem de hele dag moet vermaken. Maar ja, zijn luiers zijn ook weer zo zuur als rotte augurk en zijn wang is wel erg rood, dus eehhhh, tandje 7 komt er aan!
@Annie, heeft mats als zoveel tanden!!!!!!!! jeumig he....bij Mayte wil het niet doorzetten en blijft steken op 2. Al wel gisteren naar de tandarts geweest (ze heeft nog geen gaatjes)

ga meisje even vermaken.....wil aandacht (en dan stopt ze dus de vingers in d'r keel....raar kind)
Hallo hallo, vandaag de hele dag weg geweest naar mijn oma die aan de andere kant van Nederland woont, was erg gezellig.

Vandaag is Floor voor het eerst helemaal uit zichzelf gaan zitten zonder hulp van een doos of mand om op te steunen. Ikke helemaal trots natuurlijk.

Ze heeft wel een hele grappige manier trouwens. Vanuit knie houding gaat ze in een soort split recht naar achteren, wat zijn kinderen toch superlenig.

Bij de kruidvat deze week: leren babyslofjes (model boumy) in lichtroze en donkerblauw in 3 maten voor maar 9,99!! Ik ga ook meteen een paar in een maat groter halen.

@ringel: wat een interessante stof. Nooit bij stil gestaan dat mijn relatie met mijn ouders (die gelukkig goed is) ook effect heeft op de relatie van Floor met mijn ouders en schoonouders. Ik ben ook wel erg benieuwd wat voor relatie ik met Floor krijg als ze wat groter is. Ik geloof zelf niet zo in beste vriendin zijn met je dochter, een moeder is toch een andere relatie dan een vriendin lijkt me maar ik hoop wel dat ze het gevoel heeft dat ze alles kan vertellen.

@annie: ik heb geen schrijfdip hoor, ik was gewoon weg vandaag. Floor kan sinds vandaag uit zichzelf gaan zitten, afgelopen week had ze nog hulp nodig van bijvoorbeeld een doos om eerst op te klimmen.

Het spreidbroekje heeft ze volgens mij weinig achterstand aan overgehouden, ze is alleen nog iets wijdbeenser dan normaal. Daardoor kan ze dus zo mooi via een split gaan zitten.

@mmmoi: lekker hoor, dat er nog wat mooie dagen achter de regen aan komen. Klinkt goed.

Mijn nichtje gaat volgend jaar rond deze tijd stage lopen op curacao en nu zijn we van plan om daar tegen die tijd ook heen te gaan. Lekker een een week (of twee) in het zonnetje als het hier najaar of winter is. Ik heb er nu al zin in!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven