Las Barettas Naranjas!
zondag 20 juni 2010 om 20:44
Wij zijn vanmiddag een paar uurtjes bij mijn vader op bezoek geweest, maar ik schrok ervan. Hij vertelde een poos terug al dat hij graag wilde proberen weer met de AD te stoppen, maar nu onder begeleiding en niet zo pats boem ineens. Geen idee wanneer hij dat wilde doen, maar toen ik bij em binnenkwam wist ik meteen dat dat nu dus speelt. Pffff. Nu maar hopen dat ie er snel achterkomt dat hij dat spul dus echt wel nodig heeft om een beetje happy te zijn.
zondag 20 juni 2010 om 20:54
Leuke titel!
Remma, ik herken mijn vader in de jouwe . Mijne slikt(e) ook jarenlang AD en heeft al een paar keer geprobeerd te stoppen, ook zomaar ineens bijvoorbeeld. Dat was echt niet leuk want hij werd er heel raar van.
Maar hij is er nu weer mee aan het stoppen, steeds een kwart pilletje minder, en nu gaat het ineens wel goed. Hij slikte het wel al jaren, ik weet niet eens hoe lang, maar ik denk 8 jaar ofzo?
Remma, ik herken mijn vader in de jouwe . Mijne slikt(e) ook jarenlang AD en heeft al een paar keer geprobeerd te stoppen, ook zomaar ineens bijvoorbeeld. Dat was echt niet leuk want hij werd er heel raar van.
Maar hij is er nu weer mee aan het stoppen, steeds een kwart pilletje minder, en nu gaat het ineens wel goed. Hij slikte het wel al jaren, ik weet niet eens hoe lang, maar ik denk 8 jaar ofzo?