begrafenisdilemma...
zaterdag 19 juni 2010 om 19:55
Ik heb gisteravond (laat) een rouwkaart in de brievenbus gevonden. Van iemand van wie ik graag naar de begravenis zou willen gaan.
Ze is donderdag overleden en wordt maandagmiddag begraven...
Maar ik moet maandag werken en ben net (zonder problemen) uit mijn proeftijd.
Mocht ik gaan moet er dus met spoed maandagochtend, voor de maandagmiddag inval geregeld worden. En vind dit niet netjes...
Zou ik in het weekend dan mijn leidinggevende moeten bellen, dat vind ik ook wel weer heel wat ?!
Ik weet niet goed wat wijsheid is...weekend leidinggevende bellen of maandagochtend pas regelen????????
Wat zouden jullie doen ???
Ze is donderdag overleden en wordt maandagmiddag begraven...
Maar ik moet maandag werken en ben net (zonder problemen) uit mijn proeftijd.
Mocht ik gaan moet er dus met spoed maandagochtend, voor de maandagmiddag inval geregeld worden. En vind dit niet netjes...
Zou ik in het weekend dan mijn leidinggevende moeten bellen, dat vind ik ook wel weer heel wat ?!
Ik weet niet goed wat wijsheid is...weekend leidinggevende bellen of maandagochtend pas regelen????????
Wat zouden jullie doen ???
maandag 21 juni 2010 om 22:33
Allereerste keurig teruggebeld door de leidinggevende.Met als mededeling we regelen het maandagochtend, oké
Maandagochtend vroeg begonnen en een daardoor 3/4 dag gewerkt.
Leidinggevende kwam even langs voor een babbeltje of ik het wel zag zitten sowieso te werken en hoelaat ik weg wilde enz.
Er zou inval geregeld worden, zo niet dan kwam ze zelf voor de laatste uurtjes.
De volgende keer mag het op maandagochtend geregeld worden. Immers het maakt voor haar plantechnische niet uit of je ziek bent of je om een andere reden niet aanwezig bent of kan zijn.
Maar alle begrip voor het sms-jes enz...
Ik ben weg gegaan naar de begrafenis en was blij dat ik weg kom en mocht. Er was inval geregeld.
En kon dus met een rustig gevoel naar de begrafenis.
(maakt een begrafenis niet leuker of minder leuk, hoor)
Heb even een doosje merci gehaald voor haar en de inval.
Krijgen ze morgen, als dank voor deze super actie!!!!!!!!!!
Ik ben er gewoon super happy mee.
En wil daarmee ook graag deze Topic sluiten.
Tanx voor alle acties en reacties
Maandagochtend vroeg begonnen en een daardoor 3/4 dag gewerkt.
Leidinggevende kwam even langs voor een babbeltje of ik het wel zag zitten sowieso te werken en hoelaat ik weg wilde enz.
Er zou inval geregeld worden, zo niet dan kwam ze zelf voor de laatste uurtjes.
De volgende keer mag het op maandagochtend geregeld worden. Immers het maakt voor haar plantechnische niet uit of je ziek bent of je om een andere reden niet aanwezig bent of kan zijn.
Maar alle begrip voor het sms-jes enz...
Ik ben weg gegaan naar de begrafenis en was blij dat ik weg kom en mocht. Er was inval geregeld.
En kon dus met een rustig gevoel naar de begrafenis.
(maakt een begrafenis niet leuker of minder leuk, hoor)
Heb even een doosje merci gehaald voor haar en de inval.
Krijgen ze morgen, als dank voor deze super actie!!!!!!!!!!
Ik ben er gewoon super happy mee.
En wil daarmee ook graag deze Topic sluiten.
Tanx voor alle acties en reacties