Werkzaamheden forum

23-06-2010 09:22 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,

Tussen circa 10.15 en 10.30 (tijden onder voorbehoud) is het forum onbereikbaar i.v.m. werkzaamheden. Ik plaats hierover straks nog een blog, maar gezien de korte termijn (sorry!) ook vast een mededeling, zodat meer mensen sneller op de hoogte zijn.

Tijdens de werkzaamheden wordt een aantal openstaande bugs opgelost, waaronder:

* de roze schermen na het inloggen

* de paginanummers die, na wijzigen van forumvoorkeuren, wijzigen in een dropdownmenu (na de werkzaamheden kan iedereen via Forum -> Voorkeuren zelf aangeven of er paginanummers weergegeven moeten worden of een menuutje)

* sommige browsers worden ten onrechte doorgeleid naar de mobiele versie van het forum

* vanaf sommige mobiele telefoons is er geen toegang tot de mobiele versie van het forum

Daarnaast wordt er een advertorial-positie toegevoegd *binnen* de discussielijst. De internetredactie kan die vullen met een beeldje en een (kort) tekstje.

Alvast excuses voor het ongemak!

groetjes,

Naomi
Dat weet ik niet....

Naomi?
10 uur!

Ik zal jullie missen..
Ow.. het gaat pas om 10.15 plaatsvinden.
@Zinderend, nee, die gaan niet van het forum af. We streven er wel naar om zoveel mogelijk te zoeken naar vormen van reclame die een zo laag mogelijke irritatiefactor hebben. Zo wordt er in de toekomst gestart met een experiment met een alternatief voor die layer-ads (da's het type banner dat voor zoveel irritaties zorgt). In het buitenland is dat voor zowel de adverteerder als voor de bezoekers een fijn alternatief gebleken en had het gebruik van dat alternatief dus tot gevolg dat er (veel) minder layer-ads geplaatst werden. Als ik hier meer over weet horen jullie dat van me.
quote:Vivamod schreef op 23 juni 2010 @ 10:04:

@Zinderend, nee, die gaan niet van het forum af. Daar was ik al bang voor inderdaad.
quote:Vivamod schreef op 23 juni 2010 @ 09:52:

@MV, de bugs zijn al opgelost op een testversie van het forum: de wijzigingen hoeven dus 'alleen nog maar' te worden overgezet naar het live forum :-)

Ken je "het Zaans kwartiertje"?

Ik hoop dat het allemaal gelukt is .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
De lijst met nieuwe topics rechts doet het niet
Bij mij wel... zie je ze nog steeds niet?
quote:misschicken schreef op 23 juni 2010 @ 10:56:

De lijst met nieuwe topics rechts doet het nietDit is vermoedelijk een cachingprobleem. Zodra de cache voor jou verloopt (15 - 30 mins) zou de lijst het weer moeten doen.
quote:mylenevalerie schreef op 23 juni 2010 @ 10:54:

[...]

Ken je "het Zaans kwartiertje"?

Ik hoop dat het allemaal gelukt is .Dit was een "Haarlems kwartiertje"
Lol Sander
Sander: LOL!

Nog even ter verduidelijking: de advertorialpositie is niet standaard zichtbaar, alleen als er ook daadwerkelijk een advertorial staat. Dat jullie 'm nu niet zien klopt dus :-)

grtjs,

Naomi
quote:Vivamod schreef op 23 juni 2010 @ 09:51:

* overweegt nazorg te regelen voor iedereen die in ernstige problemen komt door het tijdelijk platliggen van het forum *

grtjs,

NaomiWáár kan ik me aanmelden? Ik heb gewoon alle afwas gedaan, aanrecht schoongemaakt en de kookplaat gedaan. Wie komt mijn arme overwerkte spieren masseren?
MILF in the making ;-)
Masseren? Daar hebben we een handige man voor.

*kijkt naar Sander*
Sander? Foto?
MILF in the making ;-)
quote:Vivamod schreef op 23 juni 2010 @ 11:26:

*kijkt naar Sander*Had ik dat geweten, ik was gister de hele dag in Haarlem en heb 4 uur lang ergens moeten wachten en mij dood verveeld .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Super, mijn dropdownlijstjes zijn weg!

Het heeft gewerkt :-)
Springende knipperende reclames? Die zie ik niet. Zou het komen door mijn AddBlocker In mijn Hotmail heb ik ook geen last van banners

Fijn dat het forum weer in de lucht is. Zo kan ik verder met mijn W.O.G.
quote:Sandervl schreef op 23 juni 2010 @ 11:04:

[...]

Dit is vermoedelijk een cachingprobleem. Zodra de cache voor jou verloopt (15 - 30 mins) zou de lijst het weer moeten doen.Ja, probleem is verholpen hoor!
quote:Vivamod schreef op 23 juni 2010 @ 11:26:

*kijkt naar Sander*

"We"?

Dat had je ook wel eens eerder mogen zeggen!
Het forum is bij mij sinds de update een stuk langzamer. Hebben meer mensen hier last van?
quote:Vivamod schreef op 23 juni 2010 @ 09:22:

Tijdens de werkzaamheden wordt een aantal openstaande bugs opgelost, waaronder:

....

* de paginanummers die, na wijzigen van forumvoorkeuren, wijzigen in een dropdownmenu (na de werkzaamheden kan iedereen via Forum -> Voorkeuren zelf aangeven of er paginanummers weergegeven moeten worden of een menuutje)Ik ben blij met deze verandering, want dat betekent dat ik het terug kan draaien naar de vroegere situatie met paginanummers onder de topicnamen. De anderen kunnen het houden bij een dropdown menu.
World of Warcraft: Legion
@Miek, ik zelf in elk geval niet. Ervaar je dat alles langzamer is, of alleen/vooral bepaalde handelingen?

@Hans66, mooi, dat was precies de bedoeling

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven