Entertainment alle pijlers

De Pfaff´s

18-11-2009 23:39 3176 berichten
Ik schaam mij diep, maar ik kijk vaak naar de Pfaff´s. Zelfs de herhalingen op rtl7 zet ik soms op.

En waarom? Ik vind er dus eigenlijk niets aan en erger mij vaak aan het gedrag van de hele familie,

Wie kijkt er nog meer naar? Wie ergert zich ook zo, maar kan het toch niet laten om de afleveringen te bekijken?
Alle reacties Link kopieren
heb je de krant van vandaag nog gelezen? De fiscus zit weer achter hun aan
Als dat nou allemaal waar is, zouden ze dan geen nieuwe afleveringen meer maken? Wat moeten wij dan ondertussen doen

Ohnee, ze maken daar ook vast een real-life seizoen over
quote:Linda1985 schreef op 23 juni 2010 @ 11:49:

Als dat nou allemaal waar is, zouden ze dan geen nieuwe afleveringen meer maken? Wat moeten wij dan ondertussen doen

Ohnee, ze maken daar ook vast een real-life seizoen over

Ja joh... ze filmen gewoon door in het gevang! Kost de samenleving overigens geen drolleke want de hele zwik wil vast samen in een cel.

Salutekes he? Dadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
quote:Linda1985 schreef op 23 juni 2010 @ 11:49:

Ohnee, ze maken daar ook vast een real-life seizoen over We herhalen gewoon de bestaande afleveringen tot ze weer uit de bak zijn.
quote:Miss Moneypenny schreef op 23 juni 2010 @ 11:53:

[...]

We herhalen gewoon de bestaande afleveringen tot ze weer uit de bak zijn.Goed idee, Miss M. We kunnen er toch niet genoeg van krijgen.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Ik was 3 weken terug in Belgie en kocht toevallig een roddelblad. Daar werd ook niet bepaald postitief gesproken over de Pfaff's en daan vooral Nicolas! Hij zou opmerkingen met een rassistische ondertoon hebben gemaakt in een interview. Hij werd even goed de oren gewassen. Debby vond dat het allemaal wel meeviel en Jean-Marie zou er erg boos over zijn bla bla bla.

In ieder geval snapte ik meteen waarom ze zo vaak in Nederland op tv zijn.... ze zijn uitgekotst door de Belgen!
Dat wisten we al JikkieZ, je kunt op dit topic het interview wel terugvinden
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Maleficent schreef op 23 juni 2010 @ 12:53:

Dat wisten we al JikkieZ, je kunt op dit topic het interview wel terugvinden oooowwwww, ik dacht 85 pagina's lezen, das te veel ! dom dom dom
Maakt niet uit, heb je nog meer sappige roddels van de Zuiderburen?
eeehhhm, heb gelezen dat soapster Davy Gilles ging trouwen met de Nederlandse Sasha Rosen. Ze zou een trouwjurk van een super designer krijgen, nu heb ik hem gezien en tja, die jurk had ik zowat zelf kunnen maken!!

Maar over de Pfaff's alleen maar dat de relatie van Debby en Nicolas op springen stond..... maar dat werd ontkent door "het manegement"!
Ze moeten eerst trouwen, want dat is goed voor de kijkcijfers
quote:Bergje65 schreef op 22 juni 2010 @ 12:06:

Helemaal niet leuk, die Hyves pagina. Veel te positief.

Volgens mij zitten daar allemaal van die simpele zielen op te posten die denken dat de echte familie achter die Hyves zit en hopen ze op antwoord....

Ik heb het programma al een paar weken niet gezien,vriend begon het echt de keel uit te hangen en er is nu voetbal(en gepraat over voetbal) op tv de hele avond...
quote:Maleficent schreef op 23 juni 2010 @ 13:10:

Ze moeten eerst trouwen, want dat is goed voor de kijkcijfers

ja natuurlijk!!

Hebben ze eigenlijk al een datum?

Ik dacht net de laatste aflevering terug te kijken, toen werd er gezegd dat ik 1,30 moest betalen! Zijn ze helemaal van de pot gerukt!
quote:JikkieZ schreef op 23 juni 2010 @ 13:14:

[...]

ja natuurlijk!!

Hebben ze eigenlijk al een datum?

Ik dacht net de laatste aflevering terug te kijken, toen werd er gezegd dat ik 1,30 moest betalen! Zijn ze helemaal van de pot gerukt!Huh??
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:nouschi schreef op 23 juni 2010 @ 13:16:

[...]

Huh??

ja echt! bij rtl gemist.

Nu kijk ik wel even op youtube!
Mijn zus woont in de gemeente Brasschaat een goede vriend van hun heeft een verhuurbedrijf met van die luxe tenten waar de Pfaffjes altijd hun feesten in vieren.

Ze verwachten dat ze dit soort dingen voor niks krijgen in ruil voor reclame dit is dus een van de redenen dat ze fiscale problemen hebben.

JM noemt dit zo leuk kadootjes die je niet kunt weigeren.
quote:leyla abla schreef op 23 juni 2010 @ 13:23:

Mijn zus woont in de gemeente Brasschaat een goede vriend van hun heeft een verhuurbedrijf met van die luxe tenten waar de Pfaffjes altijd hun feesten in vieren.

Ze verwachten dat ze dit soort dingen voor niks krijgen in ruil voor reclame dit is dus een van de redenen dat ze fiscale problemen hebben.

JM noemt dit zo leuk kadootjes die je niet kunt weigeren.tssss, wat een arrogantie!
Ik vind ze soms ook wel arrogant hoor. Vooral Kelly, toen zij zo zat te preken met dat ongeluk van JM Pfaff over al die nare mensen die hun het geluk niet gunden (echt hoe beschamend was dat) en laatst toen ze werd geïnterviewd ook weer op dat toontje. Alsof de mensen maar dankbaar moeten zijn dat zij die soap maken. Dat gevoel krijg ik er bij.
mal, toevallig zat ik laatst ook aan dat fragment te denken. Dat ze daar met die rooie wangen zat te janken.

Volgens mij was ze enorm dronken daar en kwam die verbale diarree er toen uit
"ik ben het, Barbabelladingdong"
ik vind dat de sponsoren er niet veel mee opschieten; hun namen komen nooit in beeld. Je ziet wel dat ze bv een reisbureau binnen lopen en een reis boeken maar nooit de namen van de reisorganisaties. Het enige wat duidelijk in beeld komt zijn de spullen van Burberry ( blouses, reistassen, borden(!) maar kan mij niet voorstellen dat zo'n merk zich daarmee inlaat...

Maar ook bv de fotografen ( van gisteren) en die kleding winkel waar de communiekleren vandaan komen. de kleren kosten vast een vermogen maar geen mens weet de n.a.w. gegevens van die zaak, die schiet deze er niks mee op
logisch dat ze meer geld overhouden dan de 'normale mens' die overal wel voor moet betalen.

En het wordt overal ontvangen net alsof ze de koninklijke familie zijn! :puke:
Heb je wel is het overhemd boordje van JM gezien?

Of de auto's waarmee hij rijd, staat altijd enorme reclame op
"ik ben het, Barbabelladingdong"
De Belgen kennen die mensen waarschijnlijk wel waar ze die spullen kopen. Wij kennen ook allemaal Mary Borsato bv toch.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
JM heeft eens in een intervieuw gezegt (shoot me volgens mij met peter van der vorst) dat hij voor reclame maken op dat boordje van zijn overhemd 250.000 euro per jaar krijgt!

Ik weet het nog omdat peter daar eigenlijk over grapte, en toen JM daar dit op antwoorde, ik dat toch wel een enorm bedrag vond.

En zover ik weet heeft hij twee verschillende bedrijven (wat ik zeker weet) 1 uit nederland en bingoall...maar waar laatst genoemde zit weet ik niet maar dat viel me op dus als ze beide hetzelfde bedrag betalen tja dan is dat handig verdiend.
quote:JikkieZ schreef op 23 juni 2010 @ 12:57:

[...]

oooowwwww, ik dacht 85 pagina's lezen, das te veel ! dom dom dom

Voor jouw informatie: ALLES kun je hier terugvinden! ALLES!!!

Salukes he?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven