Bezemtopic nummer 8!

27-05-2010 13:08 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je ook graag bezemt of het juist niet zo graag doet en wat ondersteuning wilt: hier is het bezemtopic!

Post je lijstjes, streep ze af en klets gezellig mee

de zevende bezem

de zesde bezem

de vijfde bezem

de vierde bezem

de derde bezem

de tweede bezem

de eerste bezem
Alloooo

Spannend Coe, een nieuw huis. Wel in dezelfde woonplaats?

Onze nieuwe bezemerts zijn foetsie, of ligt het aan mij?

Its, Muse was erg gaaf volgens een vriend van mij. Ik vond vooral de kaartjes heel duur Maar vast het geld waard

Gelf, ga gewoon lekker BBQ-en. Op de fiets er naartoe desnoods maar gewoon een avondje lekker ontspannen

Zoeb, fijn dat werk goed gegaan is. Houden zo!

Hier een lijstje voor vandaag:

- vaatwasser inruimen

- aanrecht opruimen

- vensterbank leegruimen... alwéér....

- vegen

- visje voor de babykamer maken

- slapen

- beetje omrommelen

- bedenken wat we gaan eten

Moet te doen zijn

Oh ja, iemand hier een tip? heb gisteren een bankje gekocht bij de ikea en het moet geolied worden. Wat voor olie moet daarop dan?
Is het een buitenbankje Fus. Dan moet je olie voor hardhout hebben. Anders zou ik het niet weten.

Gold heb je die bestanden van je fotoalbum nog gevonden?
Wat is een visje voor de babykamer Fus?

Ik dacht dat ik ondertussen redelijk op de hoogte was maar een visje zegt me niks....
hahaha, ja logisch dat je het niet snapt Gelf het wordt een beetje een "mooiste visje van de zee-kamer". En voor op de muur maak ik van vilt een visje. Zal even een plaatje googlen voor je.

ah, olie voor hardhout. Hmz, denk dat het pas het weekend wordt dan
Gaaf Fus, ik vind dat zo'n leuk boek ook! Een van de boeken die ik graag kado geef aan kindjes

Net als Raad eens hoeveel ik van je hou, Max en de maximonsters etc. Ik ben trouwens sowieso gek op kinderboeken, beetje vreemde tic maar ach..
Hééé bestaat Max en de Maximonsters nog steeds? Dat lazen mijn kinderen ook altijd. Dat is lang geleden.

Ik vind het altijd leuk om AnnieMG te geven. Heel dankbaar is dat.
Sterker nog Zoeb, er is pas nog een film uitgekomen van Max en de maximonsters Moet 'm nog zien, is voor iets oudere kinderen dan dat Zoon is.

Kinderboeken zijn ook leuk Gelf. Ik heb er heel veel, te veel om in huis te passen Heb er met de verhuis dus een aantal weg moeten doen (echt oude en versleten boeken) en weggegeven. Herinnert me eraan dat ik voor Boro's dochter nog een stapel "bianca en de.... " heb liggen Booooor, wanneer kom je langs?
Kinderboeken zijn leuk.

Ja Fuss,het is een stukje verderop in het durpke.Vrijstaand met een grote tuin en schuur voor vriend
Gaaf Coe. Ik duim voor je! Stuur eens een naam, kan ik alvast even spieken op google maps

Heb een forumdag, valt het al op?
't Is zeker lekker koel in huis Fus. Je komt gewoon bij als je binnen bent. Maar ik klaag niet hoor. Helemaaaaaaal niet.
He Fuss! Dat boek hebben wij ook in huis.

Echt een boek met een boodschap

We hebben ook de 'ik hou van je mama' en ik hou van je papa' en natuurlijk gaat 'Pippleloentje' ook nooit weg

Nee bestanden van het fotoalbum zijn echt foetsie. Echt waardeloos. want ik weet zeker dat ik steeds op opslaan geklikt heb. En dan toch alles kwijt als je één handeling verkeerd doet?

Net koffie gedronken bij buurvrouwtje. Ze was alweer een beetje emo en het was bijna aanstekelijk, gelukkig kon ik het wegslikken.

Was gedraaid en hangt.

Als het mee zit dan is het nog droog voor we vanavond vertrekken. (Witte pantalon en korte broek die ik eigenlijk wel mee wil zitten er bij)
doet het forum bij jullie ook raar?

Ik moet steeds F5-en omdat ik anders op oude pagina's (van gisteren) terecht kom.
Fussie,ik heb je via hyves laten weten waar anders weet straks heel het vivaforum waar ik wil gaan wonen

Goldie,forum doet bij mij niet raar.Komt het misschien omdat ze vanochtend onderhoud hadden?

Wat waardeloos van je fotoboek gedoe!

Ik heb weer een mail van loeder dat ze toch graag contact met Ukkie willen.Of ik wel wist dat ze anders naar de rechtbank kunnen gaan om dit af te dwingen.Nou met de hele geschiedenis en mails die ik bewaard heb kunnen ze dat wat mij betreft best proberen,lijkt me sterk dat de rechter vind dat dat goed is voor Ukkie.

Ik reageer gewoon niet,doe net of ik gek ben(dat is niet zo heel moeilijk
Fussie,het is nr 11

Ik was een factuur voor vriend aan het maken en die moest naar het andere nummer.

Weet iemand hoe het kan dat het beeldscherm van mijn laptop af en toe donkerder wordt?Om vervolgens een half uur later weer terug te springen op normaal.

Vraag me ook af waar de nieuwe bezemers gebleven zijn?Zo eng zijn we toch niet

Meiden wat is het een heerlijk weertje!!

Hopelijk helpt dat om alle sores van ons af te schudden!

Wil iemand van jullie nog een campingbedje?Ik heb hem maar een paar keer gebruikt.
Wow, ziet er goed uit Coetje

net mijn papa maar even gebeld. Had 'm gisteren ook aan de lijn maar toen zat hij weer laag in zijn suikers. Grrrr. Gelukkig luisterde hij nog wel dat hij toen ranja moest pakken. Nu ging het weer goed en was het gezellig aan de telefoon.

Visje wordt leuk, als het af is zal ik een foto posten op de bh.
Ja Fuss,ik zal zo blij zijn als het doorgaat!Het enige nadeel is dat de brandweer achter ons zit,maar die hoor ik nu ook altijd.Ik zou als het moet lopend kunnen verhuizen

Kunnen ze niks doen aan zijn lage suiker?Mijn moeder moet dan "gewoon"meer spuiten of ze pakt een mars als ze op dat moment niet snel genoeg kan spuiten.
Ach, hij kan het prima. Maar hij wil heel veel, vooral sporten. En dat gaat niet altijd goed met zijn suikers. Het lijkt alleen de laatste tijd wat meer voor te komen. Maar dat is zo meoilijk beoordelen vanaf de andere kant van NL.
Ja is lastig als je zover weg woont dan.Heeft jouw vader het al lang?Ik weet niet beter dan dat mijn moeder spuit.En laat jij je ook eens per jaar controleren?
Helleu,

Wat een heerlijk weer zeg!

Ik zit nu binnen, maar srraks ga ik no0g even buiten zitten als de bouwvakkers naar huis zijn.

Ik vond het gezellig om gisteren weer te werken, alleen kammer dat het een hele dag moet duren.

Ik was 's avonds kapot.

Coetje, ik ga vreselijk duimen voor jullie! Het klinkt erg goed

Enne, die houswarming, ik hou me aanbevolen!

Ik heb nog nooit van Kalkar gehoord.

Ik hou niet van die parken, de Efteling gaat nog, Euro Disney vind ik vreselijk.

Sorry Boro!

Gaan jullie vanavond weg Goldie? Ik heb niet helemaal goed gelezen net en heb geen zin om terug te lezen.

Fijne dagen!

BAlen Fuss, dat je vader zo schommelt met zijn suiker. Lastig ook als je dan zo ver uit elkaar woont.

Lekker Gelf, fietsen in de zon naar je werk.

Moet jij ver fietsen, werk je in het centrum?

Ik moest vandaag in de buurt van Centraal zijn, zou ik ook wel eens op de fiets willen doen.

Ik moet dan wel vroeg, erg vroeg weg en dat houd me tegen.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
quote:coeberghmetijs schreef op 23 juni 2010 @ 14:30:

Fussie,het is nr 11

Ja maar dan weten wij nog niks dus.

Ik was een factuur voor vriend aan het maken en die moest naar het andere nummer.

Weet iemand hoe het kan dat het beeldscherm van mijn laptop af en toe donkerder wordt?Om vervolgens een half uur later weer terug te springen op normaal.

Heb je een Acer Coe? Want dat heb ik ook en het blijkt vaker bij Acers voor te komen en er is ook niets aan te doen.

Vraag me ook af waar de nieuwe bezemers gebleven zijn?Zo eng zijn we toch niet

Nee dat denk jij!!

Meiden wat is het een heerlijk weertje!!

Hopelijk helpt dat om alle sores van ons af te schudden!

Ja lieverd doe dat en geniet van de zon. En we duimen nog steeds voor je huisje.

Wil iemand van jullie nog een campingbedje?Ik heb hem maar een paar keer gebruikt.

Helaas ik ben nog steeds geen oma en het zit er ook nog niet aan te komen. Maar wel lief dat je het aanbied.
Melig???? Neuhhhhh hoe komde gij derbij.
Eens met Zoeb, wat kunnen wij nou met nummer 11?!

Hadden we nieuwe bezemerts dan?

Wie heeft ze weg gejaagd?!
Nummer 11 past hier toch prima, als gekkengetal?
Gek, wie is hier gek?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven