Bezemtopic nummer 8!
donderdag 27 mei 2010 om 13:08
dinsdag 22 juni 2010 om 19:28
Helleu.
Ik kom even egoposten.
Ben ook moe, en dus weinig forum-energie. Plus dat ik niet teveel online wil zitten ook, want da's gewoon niet zo gezellig voor je relatie enzo
En ik ben dan al veel weg en druk, dus op andere momenten moet je dan even andere dingen doen dan forummen.
Yonna en Happy, gefeliciteerd!!
En nu zjoefzjoef ik weer verder!
Ohja, Coe; Kalkar is wél Heel Erg Stom!
Ik kom even egoposten.
Ben ook moe, en dus weinig forum-energie. Plus dat ik niet teveel online wil zitten ook, want da's gewoon niet zo gezellig voor je relatie enzo
En ik ben dan al veel weg en druk, dus op andere momenten moet je dan even andere dingen doen dan forummen.
Yonna en Happy, gefeliciteerd!!
En nu zjoefzjoef ik weer verder!
Ohja, Coe; Kalkar is wél Heel Erg Stom!
668, the neighbour of the Beast
dinsdag 22 juni 2010 om 19:49
Helleu,
Vandaag weer gewerkt, ben ook weer aan vakantie toe.
Ik ben moe, best jammer.
En ik moet nu echt wat aan mijn huiswerk gaan doe, ik heb nog niets gedaan maar morgen moet ik weer naar school.
Ik heb een verzachtend omstandigheidje, ik heb een les gemist.
Eerst maar eens eten maken en dan aan het werk, heb er weinig zin....................................
Vandaag weer gewerkt, ben ook weer aan vakantie toe.
Ik ben moe, best jammer.
En ik moet nu echt wat aan mijn huiswerk gaan doe, ik heb nog niets gedaan maar morgen moet ik weer naar school.
Ik heb een verzachtend omstandigheidje, ik heb een les gemist.
Eerst maar eens eten maken en dan aan het werk, heb er weinig zin....................................
Erik is de Mol en HPL de Lul.
dinsdag 22 juni 2010 om 20:57
Haha Nikki,weer aan vakantie toe
Het is natuurlijk eigenlijk gewoon helemaal niet leuk om na de vakantie gelijk van alles te "moeten" Kunnen we dat voortaan niet rustig opbouwen,1e week 2 uurtjes werken,2e week een halve dag enz.
Marels,kinderen hadden het Echt Erg Naar Hun ZIN
Ik heb niet gezegd dat ik het leuk vond..
Het is natuurlijk eigenlijk gewoon helemaal niet leuk om na de vakantie gelijk van alles te "moeten" Kunnen we dat voortaan niet rustig opbouwen,1e week 2 uurtjes werken,2e week een halve dag enz.
Marels,kinderen hadden het Echt Erg Naar Hun ZIN
Ik heb niet gezegd dat ik het leuk vond..
woensdag 23 juni 2010 om 07:51
Môgge,
Ik heb de horrorverhalen over Kalkar gemist denk ik.
Gold hoe ging het examen?
De twee puppy's zijn weer eens aan het ravotten. Binnen. En ze gaan behoorlijk te keer.
Straks werken. Nu moet ik 2 uur. half uur beeldscherm, kwartier pauze, half uur beeldscherm, kwartier pauze en laatste half uur beeldscherm. Het ging gisteren goed. Eindelijk weer eens.
Ik heb de horrorverhalen over Kalkar gemist denk ik.
Gold hoe ging het examen?
De twee puppy's zijn weer eens aan het ravotten. Binnen. En ze gaan behoorlijk te keer.
Straks werken. Nu moet ik 2 uur. half uur beeldscherm, kwartier pauze, half uur beeldscherm, kwartier pauze en laatste half uur beeldscherm. Het ging gisteren goed. Eindelijk weer eens.
woensdag 23 juni 2010 om 08:28
Marels vond het horror en mijn kinderen+leen kinderen vonden het geweldig
Maar Marels heeft gelijk,niet te vergelijken met de Efteling oid.
Fijn Zoeb dat ze nu eindelijk luisteren op het werk.Heeft het boos worden toch geholpen.
Ik heb vannacht al 3 keer het huis ingericht en iets moois van de tuin gemaakt :)En jullie waren allemaal op de housewarming party!
Maar Marels heeft gelijk,niet te vergelijken met de Efteling oid.
Fijn Zoeb dat ze nu eindelijk luisteren op het werk.Heeft het boos worden toch geholpen.
Ik heb vannacht al 3 keer het huis ingericht en iets moois van de tuin gemaakt :)En jullie waren allemaal op de housewarming party!
woensdag 23 juni 2010 om 09:23
Morning!!
Niet lekker geslapen dus wederom gaar, gaarder, gaarst. Maar.... dankzij het mooie weer voel ik me stiekem toch best vrolijk! Zo lekker om zonder jas naar je werk te fietsen!
KalKar (of iets in die buurt) heb ik nog nooit van gehoord maar is blijkbaar een pretpark achtig iets? Tja, kinderen vinden dat vaak al gauw leuk en dan is het voor de ouders ook leuk toch??? Zeggen ze altijd..
Vanavond onverwacht BBQ-en bij vrienden, leuk!! Wel een ietsiepietsie slecht gevoel omdat ik eigenlijk moet sporten maar ja..
Nik, balen he? Dat je meteen weer in die molen van dingen die 'moeten' zit... ik zou zeggen doe het rustig aan en hou de vakantie nog even een beetje vast.
Niet lekker geslapen dus wederom gaar, gaarder, gaarst. Maar.... dankzij het mooie weer voel ik me stiekem toch best vrolijk! Zo lekker om zonder jas naar je werk te fietsen!
KalKar (of iets in die buurt) heb ik nog nooit van gehoord maar is blijkbaar een pretpark achtig iets? Tja, kinderen vinden dat vaak al gauw leuk en dan is het voor de ouders ook leuk toch??? Zeggen ze altijd..
Vanavond onverwacht BBQ-en bij vrienden, leuk!! Wel een ietsiepietsie slecht gevoel omdat ik eigenlijk moet sporten maar ja..
Nik, balen he? Dat je meteen weer in die molen van dingen die 'moeten' zit... ik zou zeggen doe het rustig aan en hou de vakantie nog even een beetje vast.
woensdag 23 juni 2010 om 09:46
goedemorgen
Coe, het zou leuk zijn een andere huisje. Hopen dat die andere twee gegadigden afzeggen
Marels veel plezier in de sauna
Nikki, het werkende/studerende leven valt altijd tegen na zo een heerlijke vakantie. Dus succes maar weer
ik heb ook een kort lijstje
-werken en wat opruimen hier in huis
Coe, het zou leuk zijn een andere huisje. Hopen dat die andere twee gegadigden afzeggen
Marels veel plezier in de sauna
Nikki, het werkende/studerende leven valt altijd tegen na zo een heerlijke vakantie. Dus succes maar weer
ik heb ook een kort lijstje
-werken en wat opruimen hier in huis
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
woensdag 23 juni 2010 om 09:46
Oke, mijn laptop deed even raar.
Afijn, ik heb het vandaag nog redelijk druk voor we vertrekken.
*Straks eerst afscheids-koffie bij een buurvrouw die gaat verhuizen.
*Dan logistiek alles regelen voor kinderfeestjes en logeerpartij bij vriendje tijdens onze afwezigheid.
*Om cadeautjes dus.
*Logeerspul alvast bij logeeradres langs brengen.
Hoe het herexamen gegaan is horen we pas volgende week. Ze had er niet ee echt een goed gevoel over, maar ze heeft het in ieder geval geprobeerd. En een 6 is ook mooi.
Ik duim mee voor het huis Coe.
Het zou echt tof zijn als jullie daar zouden kunnen wonen.
Fijn dat werken prettiger ging Zoeb.
Nikki, valt het voor jou erg tegen?
Oh en ik was net bij de diëtiste...
Ik mag er weer flink tegenaan komende tijd. Over drie weken 'mag' ik al terug.
Afijn, ik heb het vandaag nog redelijk druk voor we vertrekken.
*Straks eerst afscheids-koffie bij een buurvrouw die gaat verhuizen.
*Dan logistiek alles regelen voor kinderfeestjes en logeerpartij bij vriendje tijdens onze afwezigheid.
*Om cadeautjes dus.
*Logeerspul alvast bij logeeradres langs brengen.
Hoe het herexamen gegaan is horen we pas volgende week. Ze had er niet ee echt een goed gevoel over, maar ze heeft het in ieder geval geprobeerd. En een 6 is ook mooi.
Ik duim mee voor het huis Coe.
Het zou echt tof zijn als jullie daar zouden kunnen wonen.
Fijn dat werken prettiger ging Zoeb.
Nikki, valt het voor jou erg tegen?
Oh en ik was net bij de diëtiste...
Ik mag er weer flink tegenaan komende tijd. Over drie weken 'mag' ik al terug.