Bezemtopic nummer 8!

27-05-2010 13:08 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je ook graag bezemt of het juist niet zo graag doet en wat ondersteuning wilt: hier is het bezemtopic!

Post je lijstjes, streep ze af en klets gezellig mee







de zevende bezem

de zesde bezem

de vijfde bezem

de vierde bezem

de derde bezem

de tweede bezem

de eerste bezem
Alle reacties Link kopieren
Yonna en Happy, ik hoop dat jullie een fantastische huwelijksdag hebben gehad.

Alsnog gefeliciteerd.
Alle reacties Link kopieren
Oja Gefeliciteerd Yonna en Happy!



En wat ik me afvroeg:

Hoezo Druifje was daarbij twee jaar geleden?



Goed zo Zoebje! :duim omhoog:
Alle reacties Link kopieren
Helleu.



Ik kom even egoposten.

Ben ook moe, en dus weinig forum-energie. Plus dat ik niet teveel online wil zitten ook, want da's gewoon niet zo gezellig voor je relatie enzo

En ik ben dan al veel weg en druk, dus op andere momenten moet je dan even andere dingen doen dan forummen.



Yonna en Happy, gefeliciteerd!!



En nu zjoefzjoef ik weer verder!



Ohja, Coe; Kalkar is wél Heel Erg Stom!
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Dubbel hoeft niet he?
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Helleu,



Vandaag weer gewerkt, ben ook weer aan vakantie toe.

Ik ben moe, best jammer.

En ik moet nu echt wat aan mijn huiswerk gaan doe, ik heb nog niets gedaan maar morgen moet ik weer naar school.

Ik heb een verzachtend omstandigheidje, ik heb een les gemist.

Eerst maar eens eten maken en dan aan het werk, heb er weinig zin....................................
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Haha Nikki,weer aan vakantie toe

Het is natuurlijk eigenlijk gewoon helemaal niet leuk om na de vakantie gelijk van alles te "moeten" Kunnen we dat voortaan niet rustig opbouwen,1e week 2 uurtjes werken,2e week een halve dag enz.



Marels,kinderen hadden het Echt Erg Naar Hun ZIN

Ik heb niet gezegd dat ik het leuk vond..
quote:Goldielocks schreef op 22 juni 2010 @ 18:01:



Hoezo Druifje was daarbij twee jaar geleden?



Ik ken Yonna van een ander topic. We kennen elkaar nu zo'n jaar of 5/6. Ik was bij hun huwelijk 2 jaar geleden
zucht
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig Coe.



Maareh, al hadden de kinders het leuk, dan nog vind ik het geeeen vervanging voor de Efteling. Kinders hebben het ook leuk in d lokale binnenspeeltuin. Daar hoef je niet voor naar kalkar.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
zo ik was er weer even



Zoeb, ik heb je gemaild



Ik ben er nog nooit geweest in dat Kalkar gebeuren. Ooit bijna maar daar heb ik een stokje voor weten te steken
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Itskiiiiii!



Ik mis je!

Je hebt toch wel al mijn horrorverhalen over Kalkar gehoord?
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
daarom



Mis jouw ook, maar ik zit geloof ik beetje in een drukke werkweek
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Hier ist ook druk.

Straks ook weer werken en daarna naar de sauna. Da's nu wel niet heel zwaa, hèhè.



Da's dan ook mijn hele lijstje voor vandaag, afgezien van "tas pakken", wat ik nu aan het doe ben.
668, the neighbour of the Beast
Mogu lieve bezemmeisjes!



Kinderen moeten weer naar school vandaag.



Dus eerst koffie en ontbijten
Alle reacties Link kopieren
Môgge,



Ik heb de horrorverhalen over Kalkar gemist denk ik.

Gold hoe ging het examen?



De twee puppy's zijn weer eens aan het ravotten. Binnen. En ze gaan behoorlijk te keer.



Straks werken. Nu moet ik 2 uur. half uur beeldscherm, kwartier pauze, half uur beeldscherm, kwartier pauze en laatste half uur beeldscherm. Het ging gisteren goed. Eindelijk weer eens.
Marels vond het horror en mijn kinderen+leen kinderen vonden het geweldig

Maar Marels heeft gelijk,niet te vergelijken met de Efteling oid.



Fijn Zoeb dat ze nu eindelijk luisteren op het werk.Heeft het boos worden toch geholpen.



Ik heb vannacht al 3 keer het huis ingericht en iets moois van de tuin gemaakt :)En jullie waren allemaal op de housewarming party!
Alle reacties Link kopieren
Ha gezellig een housewarmingsparty. Klinkt alsof het winter is.

We duimen Coetje, wanneer weet je of het al dan niet doorgaat?
Dinsdag horen we het.Mocht het ons gegund zijn dan gaan we gelijk de sleutel halen en aan de slag zodat ik maar 1 maand dubbele huur heb.
Alle reacties Link kopieren
Morning!!

Niet lekker geslapen dus wederom gaar, gaarder, gaarst. Maar.... dankzij het mooie weer voel ik me stiekem toch best vrolijk! Zo lekker om zonder jas naar je werk te fietsen!



KalKar (of iets in die buurt) heb ik nog nooit van gehoord maar is blijkbaar een pretpark achtig iets? Tja, kinderen vinden dat vaak al gauw leuk en dan is het voor de ouders ook leuk toch??? Zeggen ze altijd..



Vanavond onverwacht BBQ-en bij vrienden, leuk!! Wel een ietsiepietsie slecht gevoel omdat ik eigenlijk moet sporten maar ja..



Nik, balen he? Dat je meteen weer in die molen van dingen die 'moeten' zit... ik zou zeggen doe het rustig aan en hou de vakantie nog even een beetje vast.
Alle reacties Link kopieren
Coe, wat spannend trouwens met het huis!! Ik ga heel hard voor je duimen!! En die housewarming.. daar houden we je aan natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
Allo allo?
Alle reacties Link kopieren
goedemorgen



Coe, het zou leuk zijn een andere huisje. Hopen dat die andere twee gegadigden afzeggen



Marels veel plezier in de sauna



Nikki, het werkende/studerende leven valt altijd tegen na zo een heerlijke vakantie. Dus succes maar weer



ik heb ook een kort lijstje

-werken en wat opruimen hier in huis
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Alle reacties Link kopieren
Oke, mijn laptop deed even raar.



Afijn, ik heb het vandaag nog redelijk druk voor we vertrekken.

*Straks eerst afscheids-koffie bij een buurvrouw die gaat verhuizen.

*Dan logistiek alles regelen voor kinderfeestjes en logeerpartij bij vriendje tijdens onze afwezigheid.

*Om cadeautjes dus.

*Logeerspul alvast bij logeeradres langs brengen.





Hoe het herexamen gegaan is horen we pas volgende week. Ze had er niet ee echt een goed gevoel over, maar ze heeft het in ieder geval geprobeerd. En een 6 is ook mooi.



Ik duim mee voor het huis Coe.

Het zou echt tof zijn als jullie daar zouden kunnen wonen.



Fijn dat werken prettiger ging Zoeb.



Nikki, valt het voor jou erg tegen?



Oh en ik was net bij de diëtiste...

Ik mag er weer flink tegenaan komende tijd. Over drie weken 'mag' ik al terug.
Alle reacties Link kopieren
Oh en Kalkar heb ik ook nooit aangedurfd.

Mijn grens lag bij Slagharen. Horror!





Mooie dag maisjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven