Good Luck!!!

27-05-2010 20:37 2613 berichten
Alle reacties Link kopieren

Laatste topic
ja gaaf he, ik vind dat ik de avatorwedstrijd win...

(geen idee of hij is hoor )
Jij had toch een nieuwe fiets voor Jeetje? was die niet goed? Ik snap er de ballen niet van
quote:bambino schreef op 23 juni 2010 @ 21:16:

ja gaaf he, ik vind dat ik de avatorwedstrijd win...

(geen idee of hij is hoor )

Jij of Hellus want haar oranje jurk vind ik ook erg lollig.

Mal iig niet, die wint altijd al
quote:bambino schreef op 23 juni 2010 @ 21:17:

Jij had toch een nieuwe fiets voor Jeetje? was die niet goed? Ik snap er de ballen niet van Ik heb geen nieuwe fiets gekocht hoor. Deze 2e hands doet het prima. 50 euro en klaar!
Ik dacht dat jij van de week vertelde, dat ze alleen maar aan de hand liep met haar nieuwe fiets.. Nou ja ik zal wel wazig zijn...

Die is idd ook lollig
Ha ha ha, ja haar nieuwe MP fiets ja. Ondertussen fiets ze er dus op. Uurtje oefenen en gaaaaaaan
hahaha..pfff...zucht...steun....
Haha, zaterdag bij de vuilstort hadden de mannen een levensgroot plastic schaap oranje gespoten en als een soort mascotte op het terrein gezet. Moest meteen aan jou denken Bam!

Date heel gezellig ja! De grote meisjes heel zoet in de weer samen, en de kleine meis haar gezellige zelfje. Alleen die file op de terugweg was minder. Hoe lang ben jij onderweg geweest Suus? Ik was 3 kwartier 1 km verder, 45 graden in de auto en kind over de toeren. Eerstvolgende afslag genomen, pitstop bij een super voor picnick + pootjebaden aan de Gaasperplas. Voelde me reuze crea-mama.

Vriend moet morgenochtend naar ziekenhuis. Meer voor de zekerheid dan dat het echt alarmerend is. Maar buurman (had 6 mnd terug een fikse hernia) was bij dezelfde neurochirurg geweest en waarschuwde al dat het er een is die heel graag wil opereren (zelf is hij tegen dat advies in gegaan, en hij loopt weer fris en fruitig rond). Dus dat wordt misschien nog wel een heel hoofdbreken. Maar goed, niet op de zaken vooruit lopen. Hij is nu bij z'n moeder langs, zo goed en zo kwaad - dat gaat ook allemaal gewoon door.

O, en nieuwe bed slaapt echt geweldig! De kikkers zijn niet meer horny denk ik, of druk bezig met voortplanten - ik hoor ze in elk geval niet meer . Wel wennen hoor, van 1.40 naar 1.80. Voel me helemaal beetje verloren, haha!
Lekker toch juist zo,n groot bed.

Hahaha, lekker dat er op de vuilnis aan je gedacht wordt

Hele crea Mama, vond ze geweldig zeker?

Je man moet wel zijn gemak houden hoor, en zeker niet licht oppakken.. lekker zo,n bob de bouwer
Wow, goed hee, Jeetje op de nieuwe MP-fiets! Gebruik je dat vestje nog, hoeheetdadingookweer?
Lekker zeg Hel, een echt grote mensen bed! En zeer crea hoor, poedelen! En vriend dus morgen afwachten. Brr...

Suus: doe nog eens die tassenlink die je ooit eens had? Ging al in je loepje zoeken, maar duurt me te lang... Leuk zeg, 4 tanden en losfietsende kleuter.

Jin: tijd voor jezelf, lekker! Heeft oudste nu ook al NL school?

Kokos: rustig aan. Geef je verdriet de tijd...
Ja, je bent beroemd tot op de vuilstort van P, Bam. Ik vind het ook een beetje tricky, dat hele eind rijden voor hem nu. Maar ja, hard hoofd houd je toch niet tegen.

Suus, hoe doet het kleed het trouwens, goede maat?
Ze wil nog niet zonder dus heeft hem wel aan maar ik hou haar net alsof vast. Nog een tikkie onzeker dus maar dat komt goed.

Maatje al zonder zijwielen? Ik weet zeker dat die zo weg fietst.

Ik was om 17:40 uur thuis Hel. Godezijdank heb ik airco dus het was te doen (al begon Jeetje natuurlijk wel te mokken op een gegeven moment). Vooral de weg de a2 op was een drama. Daar heb ik een half uur over gedaan. Wel leuk jullie spontane picknick!!

Volgende keer daten tot na de avonddis stel ik voor

Zo, ik ga douchen en tukkie doen. Slaap lekker dames!
fontainescreations.nl Bridge. Dat is hem toch?

Kleed is prima Hel!
Volgende date is definitely inclusief avondeten! Zo hee, dus gewoon echt los fietsen! Goed! Maatje wil wel maar is bange poepert en paniekvogel. We zullen zien.

Ga je een nieuwe tas kopen Bridges? Leuk!

Jin, geslaagd voor nieuwe bank dus! Wat voor iets? Lange levertijd of valt 't mee?

Kokos, dat zal zeker raar zijn! Hoop dat je over een tijdje ineens beseft dat het een plekje heeft gevonden. O jee, en drifbuien... Hoor op het schoolplein dat veel kindjes nu wat opstandiger zijn dan gewoonlijk omdat ze aan vakantie toe zijn (dat is dan natuurlijk de interpretatie van de ouders, maar wie weet zit er wel wat in).
Kokos, sterkte zo na de crematie
Stressed is just desserts spelled backwards
Dank Suus, dat was hem inderdaad! Ben al aan het snuffelen. Werktas is stuk dus moet nieuwe. Heb nu leuke, vrolijke tas van een uitgeverij met delfst blauw iets erop. Erg leuk hoor, maar goed. Stuk. Ga natuurlijk straks opleiding doen, dus moet wel degelijke tas ook erbij hebben. Vind ik zelf geen east pack bijpassen :-)

Heb nu andere gave gezien. Maar ja... 85 euro... Ai. Is vergelijkbaar met tassen van jouw site. Ga maar even een berg op marktplaats gooien. wie weet verdien ik daar geld mee om tas te kunnen scoren...

(ik wil dus nu een mypaperbag blond...) (Ben ook eigenlijk al verkocht. Alleen even bedenken hoe...)
Bridges, leuk een nieuwe tas, nu nog kopen haha.

Hel, ik vind je heel erg crea! Soms kun je zo trots zijn op jezelf als mamma he? Goed gedaan! Erg naar van de hernia, lijkt me echt zo zeer doen! Bah. Oh wat leuk dat je naar de bank vraagt, ik ben er nu al zo blij mee he, ik hoopte dat iemand er naar zou vragen . Komt ie: een hele volwassen, stylishe grijze leren (ieks, ik houd eigenlijk niet zo van leer) hoekbank. Vrij strak, maar dat gaat opgelost worden met nog stylishere kussens die ik nog moet scoren. Levertijd twee maanden, echt idioot.

Kokos, sterkte voor jullie. Lianne moet overduidelijk wat kwijt, arm ding. Ze krijgt er natuurlijk ook veel van mee. . En wat knap van Tim dat ie al begint te praten!

Suus, goed gedaan van die fiets! Knappe dochter heb je!

Oudste gaat vanaf september ook naar NL.school, één middag per week en één ochtend per maand.
Ben wat duf, is het stylisch of stylish???
Bam, ik lag me rot om jouw verhalen. Tell me, wat is jouw geheim? Een slok whiskey?
Joehoe, Enka, hoe gaat het met de mannen? Hoe bevalt het weer drie dagen werken?
quote:Suze2 schreef op 23 juni 2010 @ 21:22:

Ha ha ha, ja haar nieuwe MP fiets ja. Ondertussen fiets ze er dus op. Uurtje oefenen en gaaaaaaan Knap van haar!
Stylish, komt geen c in voor

Ben benieuwd naar bank. Wel handig, leer met kinderen
quote:Jinny schreef op 23 juni 2010 @ 23:47:

Bam, ik lag me rot om jouw verhalen. Tell me, wat is jouw geheim? Een slok whiskey?? zit je me nou de gek aan te steken
Haha Bam aan de whisky .

Hel verslaap je je nu elke morgen? Lekker dat het bed zo bevalt. Balen van die hernia!!

Zoo moppie doet het goed. Van 23 tot 6.10 geslapen, hoera!

Ben nu alleen met haar, lekker hoor. Oh, ze heeft honger, buffet moet open

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven