Farmville - DEEL 2
maandag 1 maart 2010 om 18:02
Voor de echte diehard Viva-boerinnen en een enkele -boer, hier het tweede deel van het "Alles wat je ooit wilde weten maar nooit durfde te vragen"-topic over het Facebook-spelletje Farmville.
Het eerste deel farmville bevat veel handige aanwijzingen en tips.
Je eigen farm starten én lid worden van de heusche Viva-fanpage op facebook? Dat kán! Mocht je lid willen worden: meld je hier bij het Opperhoofd Himalaya aan! Wel even vermelden wie je bent/was/wilt worden op het forum, want dat is door knopjesgate een chaos geworden.
Wil je niet dat jouw privé-facebook gegevens alsnog bekend worden via Facebook op dit forum, heb je twee mogelijkheden:
- maak een apart FB-account aan op je Viva-nick
- scherm alle Farmville vrienden af door middel van het maken van een aparte lijst waar je alle mensen in zet die je niet irl kent en waar je geen privé-info aan wilt verstrekken (op je echte naam na, die kun je niet verbergen) en sluit in de privacy-opties deze lijst uit van alle info naar keuze.
Veel succes met 'boeren'!
Het eerste deel farmville bevat veel handige aanwijzingen en tips.
Je eigen farm starten én lid worden van de heusche Viva-fanpage op facebook? Dat kán! Mocht je lid willen worden: meld je hier bij het Opperhoofd Himalaya aan! Wel even vermelden wie je bent/was/wilt worden op het forum, want dat is door knopjesgate een chaos geworden.
Wil je niet dat jouw privé-facebook gegevens alsnog bekend worden via Facebook op dit forum, heb je twee mogelijkheden:
- maak een apart FB-account aan op je Viva-nick
- scherm alle Farmville vrienden af door middel van het maken van een aparte lijst waar je alle mensen in zet die je niet irl kent en waar je geen privé-info aan wilt verstrekken (op je echte naam na, die kun je niet verbergen) en sluit in de privacy-opties deze lijst uit van alle info naar keuze.
Veel succes met 'boeren'!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-03-2011 00:20
Reden: aanpassing emailadres
Reden: aanpassing emailadres
% gewijzigd
woensdag 16 juni 2010 om 21:31
donderdag 17 juni 2010 om 22:04
Yep Lunax het kostte mij teveel tijd. Tenminste meer dan ik eraan wil besteden. Want het is soms wel handig een 2e account. Zeker met het helpen van jobs enzo bij je buurtjes. Maar goed, keuze is gemaakt en het bevalt me goed zo weer met 1 account.
Steph heb je het al via farmville.com geprobeerd? Dus niet via facebook. (of omgekeerd juist wel via facebook en niet via farmville.com)
Steph heb je het al via farmville.com geprobeerd? Dus niet via facebook. (of omgekeerd juist wel via facebook en niet via farmville.com)
vrijdag 18 juni 2010 om 15:36
Hoi allemaal!
ik ben een nieuwe boerin op farmville en zit nu op level 10.
Ik snap het nog niet zo heel goed allemaal.
Zo is er een buurman die bricks nodig heeft. Ik heb 1 brick in mijn giftbox die ik geven wil maar kan dat wel? En hoe? Of moet het op een andere manier. In de lijst van free gifts zie ik iig geen bricks..
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen..bedankt alvast!
ik ben een nieuwe boerin op farmville en zit nu op level 10.
Ik snap het nog niet zo heel goed allemaal.
Zo is er een buurman die bricks nodig heeft. Ik heb 1 brick in mijn giftbox die ik geven wil maar kan dat wel? En hoe? Of moet het op een andere manier. In de lijst van free gifts zie ik iig geen bricks..
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen..bedankt alvast!
vrijdag 18 juni 2010 om 19:23
zaterdag 19 juni 2010 om 12:05
Ievie, je kunt niets uit je eigen giftbox weggeven aan anderen. Wel kun je kijken bij 'send free gifts' (links bovenaan als je je boerderij opent). Daar kun je dan de gift selecteren die je wilt, en onderop klikken op 'send'' (ofzo, wijst zichzelf). Dan kun je de naam selecteren aan wie je hem wilt sturen.
Maarrrrrr... niet alle gratis weg te geven dingen staan in die lijst, dat verschilt nog wel eens. Maar ook daar is een oplossing voor: gebruik deze link om de betreffende gift te versturen: http://www.facebook.com/n ... 86394368420&id=1062162978
Er opent zich dan eenzelfde lijst met mensen aan wie je het kunt versturen, weer selecteren en versturen. En klaar is klara!
Succes en veel plezier met je FV, het is verslavend...
Maarrrrrr... niet alle gratis weg te geven dingen staan in die lijst, dat verschilt nog wel eens. Maar ook daar is een oplossing voor: gebruik deze link om de betreffende gift te versturen: http://www.facebook.com/n ... 86394368420&id=1062162978
Er opent zich dan eenzelfde lijst met mensen aan wie je het kunt versturen, weer selecteren en versturen. En klaar is klara!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
zaterdag 19 juni 2010 om 22:39
Het is zó verslavend dat ik al weken bijna niet meer op het forum kom.... Zo af en toe denk ik er weer aan en loop ik even wat lopende topics door maar mijn tijd achter de pc gaat toch vooral in FV zitten
Maar leuk dat ik het vind! Het is gewoon gezellig
Ik kan me helemaal voorstellen Dushi dat je met 2 account helemaal meer tijd kwijt bent dan je zou willen.
Maar leuk dat ik het vind! Het is gewoon gezellig
Ik kan me helemaal voorstellen Dushi dat je met 2 account helemaal meer tijd kwijt bent dan je zou willen.
maandag 21 juni 2010 om 12:56
quote:himalaya schreef op 19 juni 2010 @ 12:05:
Ievie, je kunt niets uit je eigen giftbox weggeven aan anderen. Wel kun je kijken bij 'send free gifts' (links bovenaan als je je boerderij opent). Daar kun je dan de gift selecteren die je wilt, en onderop klikken op 'send'' (ofzo, wijst zichzelf). Dan kun je de naam selecteren aan wie je hem wilt sturen.
Heel erg bedankt voor je uitleg en de link Himalaya!
Het is me nu duidelijk
Ik begin sowieso steeds beter de weg te vinden op FV.
Ow...en of dat het verslavend is!
Ik ga de komende tijd alleen maar heeeel veel zaaien en oogsten. Eerst maar even heel veel coins verdienen!
Heel erg bedankt voor je uitleg en de link Himalaya!
Het is me nu duidelijk
Ik begin sowieso steeds beter de weg te vinden op FV.
Ow...en of dat het verslavend is!
Ik ga de komende tijd alleen maar heeeel veel zaaien en oogsten. Eerst maar even heel veel coins verdienen!
donderdag 24 juni 2010 om 11:21
donderdag 24 juni 2010 om 22:48
vrijdag 25 juni 2010 om 14:09
Jeeeeej... eindelijk een kat!!!
Hoe kan ik nu die ribbon halen? want brush staat er niet bij?!
PS: buren altijd welkom
http://www.facebook.com/?ref=logo#!/pro ... 1229683234
Groetjes!
Hoe kan ik nu die ribbon halen? want brush staat er niet bij?!
PS: buren altijd welkom
http://www.facebook.com/?ref=logo#!/pro ... 1229683234
Groetjes!